«Бекітілді»
Б.Момышұлы атындағы жалпы білім
беретін мектебінің директоры
__________ Н.К. Асилбеков
«_______»____________2025ж.
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТІҢ
2025-2026ОҚУ ЖЫЛЫНААРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
ТҮСІНІК ХАТ
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 № 382бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы Қазастан Республикасының оқу-ағарту министрініңБілім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы 29.04.2025 ж. №92 бұйрығы,
Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету жөніндегі 2023 – 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысы,
Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидалары, Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрінің 21.12.2022 жылғы №506 бұйрығы,
Орта білім беру ұйымдарында мектепішілік есепке алуды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы Қазақстан республикасы Оқу-ағарту министрінің 03.03.2023 жылғы №61 бұйрығы,
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтің мақсаты - білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
![]()
|
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
||
|
|
|||||||||
|
І. Диагностика |
|||||||||
|
1 |
Өзін-өзі бағалау әдістемесі: «Баспалдақ» әдістемесі |
Психодиагностика |
1-11 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
Темпераментті анықтау Темперамент формуласы(А.Белов) |
Психодиагностика |
9-11 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
Сьюзен Деллингердің психогеометриялық тесті – 5-8 сынып Түстер- 1-4 сынып |
Психодиагностика |
5-8 сынып 1-4 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Болмаған жануар» жобалау əдістемесі |
Психодиагностика |
1-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Проективті әдістеме |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
2 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина) |
Психодиагностика |
5-9 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
3 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі |
Психодиагностика |
10-11 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
4 |
Мектепке бейімделудің эмоционалдық компонентін зерттеу мақсатында : Балалардың мектепке əлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы (педагогтер үшін), авторлары В.И. Чирков, О.Л. Соколова, О.В. Сорокина. |
Психодиагностика |
1-4 сыныптардың сынып жетекшілер |
Қараша |
Сараптамалық бағалау схемасы |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
5 |
Мектепке бейімделудің эмоционалдық компонентін зерттеу мақсатында : Балалардың мектепке əлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы (ата-аналар үшін), авторлары В.И. Чирков, О. Л.Соколова, О. В.Сорокина |
Психодиагностика |
1-4 сыныптардың ата-аналары |
Қараша |
Сараптамалық бағалау схемасы |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
6 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Бейімделу кезеңінде бесінші сынып оқушыларының мазасыздығын анықтау» экспресс-əдістемесі, авторы О.Н. Хмельницкая |
Психодиагностика |
5 сынып оқушылары |
Қараша |
Экспресс әдістеме |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
7 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Үмітсіздік шкаласы, Авторы:А.Т. Бек |
Психодиагностика |
8-11 сынып оқушылары
|
Қараша |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
8 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : «Кішкентай адамдармен ағаш» проективті əдістемесі, авторы Д. Лампен, бейімдеген Л.П. Пономаренко" |
Психодиагностика |
1-4 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Проективті әдістеме |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
9 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : Өшпенділік шкаласын диагностикалау, У. Кук, Д. Медли |
Психодиагностика |
10-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
10 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : Дэн Олвеустің «Буллинг» сауалнамасы |
Психодиагностика |
5-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
11 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : «Саған қалай қарайды» экспресс- сауалнамасы» «ӨРКЕН» БƏАҰҒПИ ғылыми қызметкерлерінің авторлық ұжымы |
Психодиагностика |
2-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
12 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Сезім мен көңіл-күй сауалнамасы (A. Angold, E.J. Costello, S.C. Messer, A. Pickles, F. Winder & D. Silver) |
Психодиагностика |
5-6 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
13 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Тұлғаның психикалық жағдайын өзін-өзі бағалауы» Г. Айзенк әдістемесі |
Психодиагностика |
7-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
14 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Жасөспірімдердің əл-ауқатының шкаласы, авторы Кэрол Рифф |
Психодиагностика |
5-9 сынып оқушылары |
Ақпан |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
15 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Өміршеңдікті диагностикалау əдістемесі, авторы С. Мадди, бейімдеген Д. Леонтьев |
Психодиагностика |
10-11сынып оқушылары |
Ақпан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
16 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Спилбергер – Ханиннің мазасыздық шкаласы (STAI) Ч. Спилбергер, Ю. Л. Ханин, |
Психодиагностика |
5-11 сынып |
Наурыз |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
17 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина) |
Психодиагностика |
5-9 сынып |
Сәуір |
Сауалнама (қайта скрининг) |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
18 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Д. Рассел мен М. Фергю сонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі |
Психодиагностика |
10-11 сынып |
Сәуір |
Сауалнама (қайта скрининг) |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
|||||||||
|
ІІ. Түзету- дамыту жұмысы |
|||||||||
|
1 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін дамыту және белсенділігін арттыру |
Түзету-дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Кіші топтық жұмыстар, нейропсихологиялық жаттығулар |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
||
|
2 |
Ерекше оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары: таныстыру және нұсқаулық |
Түзету-дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Сұхбат және танысу |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
||
|
3 |
Бастауыш сынып оқушыларының ішкі агрессия, кінә және өзін зақымдау мінез-құлқын түзету |
Түзету-дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
||
|
4 |
1. Эмоциялық тұрақсыздықты төмендету және қауіпсіздік ресурсын белсендіру 2. Өмірге құндылықтық бағдар қалыптастыру 3. Ішкі кернеуді бейтараптандыру және аутоагрессияның қауіпсіз арнасы |
Түзету-дамыту |
5-11 cынып оқушылары |
Қазан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
5 |
1. Ішкі тұрақсыздық пен тежелуді жеңілдету 2. Қауіп сигналы ретінде қабылданған мазасыздықты қайта құрылымдау 3. Субъективті қауіп сезімін тану және психологиялық резистенттілік қалыптастыру |
Түзету-дамыту |
5-11 сынып оқушылары сары топ |
Қазан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
6 |
Бейімделу дағдысын дамыту және ішкі ресурс; Қарым-қатынас арқылы бейімделуді қолдау |
Түзету-дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қараша |
Жеке және топтық түсіндерме жұмыстары |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
7 |
Агрессиямен сипатталатын мінез-құлықты қайта құрылымдау және әлеуметтік-эмоциялық өзара әрекеттестікті дамыту |
Түзету-дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
8 |
Буллинг құрбандарымен жүргізілетін психоэмоциялық қалпына келтіру және шекараларды нығайту жұмысы |
Түзету- дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
8 |
Қауіпсіз эмоционалдық экспрессия тәсілдерін дағдыландыру |
Түзету- дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
9 |
Өзін-өзі бағалауды қалпына келтіру және қолдаушы ішкі диалогты дамыту |
Түзету- дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
10 |
Бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін дамыту және агрессивті мінез-құлықты түзету |
Түзету- дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Ақпан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
11 |
Жасөспірім оқушылардың репродуктивті девиантты мінез-құлқын түзету және жыныстық жауаптылықты қалыптастыру |
Түзету- дамыту |
5-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
12 |
Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін төмендету және эмоционалдық тұрақтылықты дамытуға бағытталған психокоррекциялық жұмыс |
Түзету- дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Сәуір |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
13 |
Жоғарғы сынып оқушыларының жалпыланған мазасыздық күйін төмендету және когнитивті-эмоциялық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру |
Түзету- дамыту |
5-11 сынып оқушылары |
Сәуір |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
|
«Сырласу» клубымен жұмыс |
|
5-11 сынып оқушылары |
Қажетіне қарай |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Педагог –психолог |
||
|
|
|||||||||
|
III. Профилактика және психологиялық ағарту |
|||||||||
|
1 |
Психикалық саулық – баланың толыққанды дамуының негізі, гейткипер сақшылар |
Ағартушылық |
Педагогтар мен мектеп қызметкерлері |
Тамыз |
Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б. |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
2 |
EQ: Сезімді түсіну – өзіңді танудың алғашқы қадамы |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
3 |
Тимбилдинг: Бір толқында - ортақ ырғақ, ортақ мақсат, ортақ жауапкершілік |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Қазан, |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
4 |
Өз-өзіңмен қайта кездес: шаршаудың шынайы себебін түсіну |
Алдын алу, ағартушылық |
Педагог мұғалімдер |
Қазан |
Воркшоп-квест ойын |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
5 |
Бала денсаулығы – ата-ананың күнделікті таңдауы |
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып ата-аналары |
Қазан |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
6 |
«Мен есейгенде… кім боламын?» -кәсіби бағдар мен болашақ мамандықты саналы таңдау |
Ағартушылық |
7-11 сынып оқушылар |
Қараша |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
7 |
“Қауіпсіз орта – ортақ жауапкершілік” қауіпсіз психологиялық орта қалыптастыру, буллингтің алдын алу мәдениетін дамыту.
|
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Воркшоп-квест ойын |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
8 |
Ментальды позитив: саналы ой, сапалы өмір |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
9 |
Балаға қысымсыз орта құру: бірлескен жауапкершілік |
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып ата-аналары және мұғалімдер |
Қаңтар |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
10 |
Менің денем – менің жеке кеңістігім |
Алдын алу, ағартушылық |
1-6 сынып оқушылар |
Ақпан
|
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
11 |
Денсаулық және жауапкершілік - дұрыс таңдау |
Алдын алу, ағартушылық |
9-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
12 |
Қауіпсіз орта – сенімді қадам |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Наурыз |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
13 |
Стресс-менеджмент: күйзеліске берілмей, өзіңді басқар
|
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып оқушысы |
Сәуір |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психолог ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
14 |
«Жүректен жүрекке» акциясы |
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар |
Сәуір |
Акция |
Педагог –психолог ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
15 |
Баланы тәрбиелеу модельдері: ата-ана стилі мен оның бала дамуына әсері |
Ағартушылық |
1-11 сынып ата-аналары |
Мамыр |
Воркшоп тренинг |
Педагог – психолог ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
|
|||||||||
|
IV. Консультация беру |
|||||||||
|
1 |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдерін психологиялық сүйемелдеу |
Кеңес беру |
ЕББҚ оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдері |
Кезінде |
|
Педагог –психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
2 |
Аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау тестері бойынша «Психологиялық-педагогикалық қолдау тобына» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау |
Кеңес беру |
5-11 сынып |
Жыл бойы |
|
Педагог –психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
3 |
Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру |
Кеңес беру |
Мұғалім, ата-ана, оқушы |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
4 |
Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, оқушы, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру |
Кеңес беру |
|
Кезінде |
|
Педагог –психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
|
|||||||||
|
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||||||||
|
1 |
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу |
|
1-11 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Келісім парағы |
Педагог-психолог Сынып жетекшілер |
Келісім парағын жинақтау |
||
|
2 |
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі отырысын үйлестіру |
|
ПҚ мүшелері |
Тоқсанына бір рет |
Отырыс |
ДТО Педагог-психолог Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
||
|
3 |
Семинарлар, конференциялар, кәсіби байқауларға қатысу |
|
|
|
|
Педагог-психолог,ППҚҚ мамандары |
|
||
|
|
|||||||||
|
ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|||||||||
|
1 |
Оқушылардың психикалық денсаулығын зерттеу,алдын алу, түзету –дамыту жұмыстарының қорытындысы |
|
Пед кеңес |
Жартыжылдықта |
|
Педагог психолог |
Анықтама |
||
|
2 |
ППҚҚ жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер |
|
|
Тоқсандық, жарты жылдық |
|
Педагог-психолог |
Қорытынды есеп |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп педагог-психологтарына арналған жоспар
Мектеп педагог-психологтарына арналған жоспар
«Бекітілді»
Б.Момышұлы атындағы жалпы білім
беретін мектебінің директоры
__________ Н.К. Асилбеков
«_______»____________2025ж.
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТІҢ
2025-2026ОҚУ ЖЫЛЫНААРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
ТҮСІНІК ХАТ
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 № 382бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы Қазастан Республикасының оқу-ағарту министрініңБілім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы 29.04.2025 ж. №92 бұйрығы,
Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету жөніндегі 2023 – 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысы,
Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидалары, Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрінің 21.12.2022 жылғы №506 бұйрығы,
Орта білім беру ұйымдарында мектепішілік есепке алуды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы Қазақстан республикасы Оқу-ағарту министрінің 03.03.2023 жылғы №61 бұйрығы,
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтің мақсаты - білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
![]()
|
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
||
|
|
|||||||||
|
І. Диагностика |
|||||||||
|
1 |
Өзін-өзі бағалау әдістемесі: «Баспалдақ» әдістемесі |
Психодиагностика |
1-11 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
Темпераментті анықтау Темперамент формуласы(А.Белов) |
Психодиагностика |
9-11 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
Сьюзен Деллингердің психогеометриялық тесті – 5-8 сынып Түстер- 1-4 сынып |
Психодиагностика |
5-8 сынып 1-4 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Болмаған жануар» жобалау əдістемесі |
Психодиагностика |
1-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Проективті әдістеме |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
2 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина) |
Психодиагностика |
5-9 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
3 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі |
Психодиагностика |
10-11 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
4 |
Мектепке бейімделудің эмоционалдық компонентін зерттеу мақсатында : Балалардың мектепке əлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы (педагогтер үшін), авторлары В.И. Чирков, О.Л. Соколова, О.В. Сорокина. |
Психодиагностика |
1-4 сыныптардың сынып жетекшілер |
Қараша |
Сараптамалық бағалау схемасы |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
5 |
Мектепке бейімделудің эмоционалдық компонентін зерттеу мақсатында : Балалардың мектепке əлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы (ата-аналар үшін), авторлары В.И. Чирков, О. Л.Соколова, О. В.Сорокина |
Психодиагностика |
1-4 сыныптардың ата-аналары |
Қараша |
Сараптамалық бағалау схемасы |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
6 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Бейімделу кезеңінде бесінші сынып оқушыларының мазасыздығын анықтау» экспресс-əдістемесі, авторы О.Н. Хмельницкая |
Психодиагностика |
5 сынып оқушылары |
Қараша |
Экспресс әдістеме |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
7 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Үмітсіздік шкаласы, Авторы:А.Т. Бек |
Психодиагностика |
8-11 сынып оқушылары
|
Қараша |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
8 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : «Кішкентай адамдармен ағаш» проективті əдістемесі, авторы Д. Лампен, бейімдеген Л.П. Пономаренко" |
Психодиагностика |
1-4 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Проективті әдістеме |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
9 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : Өшпенділік шкаласын диагностикалау, У. Кук, Д. Медли |
Психодиагностика |
10-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
10 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : Дэн Олвеустің «Буллинг» сауалнамасы |
Психодиагностика |
5-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
11 |
Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : «Саған қалай қарайды» экспресс- сауалнамасы» «ӨРКЕН» БƏАҰҒПИ ғылыми қызметкерлерінің авторлық ұжымы |
Психодиагностика |
2-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
12 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Сезім мен көңіл-күй сауалнамасы (A. Angold, E.J. Costello, S.C. Messer, A. Pickles, F. Winder & D. Silver) |
Психодиагностика |
5-6 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
13 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Тұлғаның психикалық жағдайын өзін-өзі бағалауы» Г. Айзенк әдістемесі |
Психодиагностика |
7-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
14 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Жасөспірімдердің əл-ауқатының шкаласы, авторы Кэрол Рифф |
Психодиагностика |
5-9 сынып оқушылары |
Ақпан |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
15 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Өміршеңдікті диагностикалау əдістемесі, авторы С. Мадди, бейімдеген Д. Леонтьев |
Психодиагностика |
10-11сынып оқушылары |
Ақпан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
16 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Спилбергер – Ханиннің мазасыздық шкаласы (STAI) Ч. Спилбергер, Ю. Л. Ханин, |
Психодиагностика |
5-11 сынып |
Наурыз |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
17 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина) |
Психодиагностика |
5-9 сынып |
Сәуір |
Сауалнама (қайта скрининг) |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
18 |
Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: Д. Рассел мен М. Фергю сонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі |
Психодиагностика |
10-11 сынып |
Сәуір |
Сауалнама (қайта скрининг) |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
|
|||||||||
|
ІІ. Түзету- дамыту жұмысы |
|||||||||
|
1 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін дамыту және белсенділігін арттыру |
Түзету-дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Кіші топтық жұмыстар, нейропсихологиялық жаттығулар |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
||
|
2 |
Ерекше оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары: таныстыру және нұсқаулық |
Түзету-дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Сұхбат және танысу |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
||
|
3 |
Бастауыш сынып оқушыларының ішкі агрессия, кінә және өзін зақымдау мінез-құлқын түзету |
Түзету-дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
||
|
4 |
1. Эмоциялық тұрақсыздықты төмендету және қауіпсіздік ресурсын белсендіру 2. Өмірге құндылықтық бағдар қалыптастыру 3. Ішкі кернеуді бейтараптандыру және аутоагрессияның қауіпсіз арнасы |
Түзету-дамыту |
5-11 cынып оқушылары |
Қазан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
5 |
1. Ішкі тұрақсыздық пен тежелуді жеңілдету 2. Қауіп сигналы ретінде қабылданған мазасыздықты қайта құрылымдау 3. Субъективті қауіп сезімін тану және психологиялық резистенттілік қалыптастыру |
Түзету-дамыту |
5-11 сынып оқушылары сары топ |
Қазан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
6 |
Бейімделу дағдысын дамыту және ішкі ресурс; Қарым-қатынас арқылы бейімделуді қолдау |
Түзету-дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қараша |
Жеке және топтық түсіндерме жұмыстары |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
7 |
Агрессиямен сипатталатын мінез-құлықты қайта құрылымдау және әлеуметтік-эмоциялық өзара әрекеттестікті дамыту |
Түзету-дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
||
|
8 |
Буллинг құрбандарымен жүргізілетін психоэмоциялық қалпына келтіру және шекараларды нығайту жұмысы |
Түзету- дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
8 |
Қауіпсіз эмоционалдық экспрессия тәсілдерін дағдыландыру |
Түзету- дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
9 |
Өзін-өзі бағалауды қалпына келтіру және қолдаушы ішкі диалогты дамыту |
Түзету- дамыту |
1-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
10 |
Бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін дамыту және агрессивті мінез-құлықты түзету |
Түзету- дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Ақпан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
11 |
Жасөспірім оқушылардың репродуктивті девиантты мінез-құлқын түзету және жыныстық жауаптылықты қалыптастыру |
Түзету- дамыту |
5-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
12 |
Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін төмендету және эмоционалдық тұрақтылықты дамытуға бағытталған психокоррекциялық жұмыс |
Түзету- дамыту |
1-4 сынып оқушылары |
Сәуір |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
13 |
Жоғарғы сынып оқушыларының жалпыланған мазасыздық күйін төмендету және когнитивті-эмоциялық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру |
Түзету- дамыту |
5-11 сынып оқушылары |
Сәуір |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Түзету-дамыту парағы |
||
|
|
«Сырласу» клубымен жұмыс |
|
5-11 сынып оқушылары |
Қажетіне қарай |
Жеке және топтық қолдау үрдісі |
Педагог –психолог |
Педагог –психолог |
||
|
|
|||||||||
|
III. Профилактика және психологиялық ағарту |
|||||||||
|
1 |
Психикалық саулық – баланың толыққанды дамуының негізі, гейткипер сақшылар |
Ағартушылық |
Педагогтар мен мектеп қызметкерлері |
Тамыз |
Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б. |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
2 |
EQ: Сезімді түсіну – өзіңді танудың алғашқы қадамы |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
3 |
Тимбилдинг: Бір толқында - ортақ ырғақ, ортақ мақсат, ортақ жауапкершілік |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Қазан, |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
4 |
Өз-өзіңмен қайта кездес: шаршаудың шынайы себебін түсіну |
Алдын алу, ағартушылық |
Педагог мұғалімдер |
Қазан |
Воркшоп-квест ойын |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
5 |
Бала денсаулығы – ата-ананың күнделікті таңдауы |
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып ата-аналары |
Қазан |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
6 |
«Мен есейгенде… кім боламын?» -кәсіби бағдар мен болашақ мамандықты саналы таңдау |
Ағартушылық |
7-11 сынып оқушылар |
Қараша |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
7 |
“Қауіпсіз орта – ортақ жауапкершілік” қауіпсіз психологиялық орта қалыптастыру, буллингтің алдын алу мәдениетін дамыту.
|
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Воркшоп-квест ойын |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
8 |
Ментальды позитив: саналы ой, сапалы өмір |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
9 |
Балаға қысымсыз орта құру: бірлескен жауапкершілік |
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып ата-аналары және мұғалімдер |
Қаңтар |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Хаттама |
||
|
10 |
Менің денем – менің жеке кеңістігім |
Алдын алу, ағартушылық |
1-6 сынып оқушылар |
Ақпан
|
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
11 |
Денсаулық және жауапкершілік - дұрыс таңдау |
Алдын алу, ағартушылық |
9-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
12 |
Қауіпсіз орта – сенімді қадам |
Ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары |
Наурыз |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психологППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
13 |
Стресс-менеджмент: күйзеліске берілмей, өзіңді басқар
|
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып оқушысы |
Сәуір |
Воркшоп тренинг |
Педагог –психолог ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
14 |
«Жүректен жүрекке» акциясы |
Алдын алу, ағартушылық |
1-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар |
Сәуір |
Акция |
Педагог –психолог ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
15 |
Баланы тәрбиелеу модельдері: ата-ана стилі мен оның бала дамуына әсері |
Ағартушылық |
1-11 сынып ата-аналары |
Мамыр |
Воркшоп тренинг |
Педагог – психолог ППҚҚ мамандары |
Анықтама |
||
|
|
|||||||||
|
IV. Консультация беру |
|||||||||
|
1 |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдерін психологиялық сүйемелдеу |
Кеңес беру |
ЕББҚ оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдері |
Кезінде |
|
Педагог –психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
2 |
Аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау тестері бойынша «Психологиялық-педагогикалық қолдау тобына» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау |
Кеңес беру |
5-11 сынып |
Жыл бойы |
|
Педагог –психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
3 |
Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру |
Кеңес беру |
Мұғалім, ата-ана, оқушы |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
4 |
Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, оқушы, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру |
Кеңес беру |
|
Кезінде |
|
Педагог –психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
|
|
|||||||||
|
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||||||||
|
1 |
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу |
|
1-11 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Келісім парағы |
Педагог-психолог Сынып жетекшілер |
Келісім парағын жинақтау |
||
|
2 |
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі отырысын үйлестіру |
|
ПҚ мүшелері |
Тоқсанына бір рет |
Отырыс |
ДТО Педагог-психолог Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
||
|
3 |
Семинарлар, конференциялар, кәсіби байқауларға қатысу |
|
|
|
|
Педагог-психолог,ППҚҚ мамандары |
|
||
|
|
|||||||||
|
ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|||||||||
|
1 |
Оқушылардың психикалық денсаулығын зерттеу,алдын алу, түзету –дамыту жұмыстарының қорытындысы |
|
Пед кеңес |
Жартыжылдықта |
|
Педагог психолог |
Анықтама |
||
|
2 |
ППҚҚ жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер |
|
|
Тоқсандық, жарты жылдық |
|
Педагог-психолог |
Қорытынды есеп |
||
шағым қалдыра аласыз













