Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектеп педагог-психологының жылдық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«БЕКІТЕМІН»
Төле би атындағы орта
мектебінің директоры
________ Джангарашева А.Т
«___»______2024 ж
Төле би атындағы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі 2024-2025 оқу жылындағы психологиялық қызметтің жұмыс жоспары
Шу қаласы
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Түзету -дамыту жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Кеңес беру .
5. Ұйымдастыру-әдістемілік жұмыс.
6. Жыл бойынша психологияық талдамалы есеп
№ р/с |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
І. ДИАГНОСТИКАЛАУ |
|
||||||
1. |
1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін зерттеу, бақылау. |
1.Тест. «Керн Йерасик» 2. Нүктелер көшірмесі 3.Сөздер көшірмесі 4. «Баспалдақ» |
1 сыныптар |
Қыркүйек -қазан |
Анықтама журнал |
Педагог-психолог |
Сабаққа қатысу |
2. |
Оқушылардың ерік-жігер сферасының даму деңгейін анықтау |
«Графикалық диктант» проективтік әдістемесі. Д. Б. Эльконин |
1-4 сыныптар |
Қыркүйек -қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
3. |
Жеке тұлғаның кәсіби түрін, кәсіби саласын, мамандық таңдауға дайындығын анықтау. |
Тест, сауалнама «Йовайши» |
9-11 |
Қыркүйек |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
4. |
МАД тобын диагностикалау |
Таным қабілеттерін зерттеу |
МАД тобы |
Қыркүйек-қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Әлеуметтіік желіде жариялау |
5. |
Оқушылардың жеке эмоциалық жағдайын, агрессия деңгейін зерттеу, бақылау. |
«Кактус», «Әлемде жоқ жануар» әдістемесі |
1-4, 5-11 сыныптар |
Қазан -қараша |
Анықтама журнал |
Педагог-психолог |
|
6. |
Жас мамандармен жұмыс |
Сауалнама |
Жас мамандар |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Әлеуметтік желіде жариялау |
7. |
«Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» |
Лусканова Н.Г Сауалнама |
5-8 сыныптар |
Қаңтар |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
8. |
Оқушылардың мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау |
«Филипс» тесті, «Баспалдақ» әдістемесі |
5-11 сыныптар |
Желтоқсан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
9. |
Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасын бағалау әдістемесі |
Социометрия |
5-8 сыныптар |
Қажетіне қарай |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
10. |
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау |
Жеке интелектуалды деңгейін зерттеу |
2-4 сынып |
Желтоқсан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
11. |
Жеке, топтық диагностикалар. (ата-аналар, мұғалімдер). |
Сауалнама, тест |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
12. |
Педагогтердің агрессивтілігін анықтау |
А.Ассингер тестісі. |
Мұғалімдер |
Қажетіне қарай |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
13. |
Сіз қандай ата-анасыз? |
Сауалнама |
Ата-аналар |
Желтоқсан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
14. |
Аутодеструктивті мінез-құлыққа бейім оқушыларды анықтау |
1. «Баспалдақ» әдісі Щур В.Г. 2. «Социометрия» 3. Филипс, Басса-Даркий 4. Д.Моудсли сауалнамасы |
1-4 сыныптар 5-11 сыныптар |
Қазан-желтоқсан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
15. |
«Балаңыз мектепке дайын ба?» |
Сауалнама |
МАД тобының ата-аналары |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
16. |
Ұжымдағы жалпы қарым-қатынас пен мұғалімдердің өзара психологиялық ахуалын анықтау. |
Сауалнама |
Мұғалімдер |
Наурыз |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Әлеуметтіік желіде жариялау |
17. |
Оқушылардың бойындағы мазасыздықты анықтау |
«Филипс» тесті |
4 сыныптар |
Наурыз |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
18. |
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау |
«Сенің кәсіби ой ниетін» сауалнама |
9,11 сыныптар |
Сәуір-мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
19. |
ППҚ қызметінің жұмысы |
ЕББҚ оқушыларды анықтау |
1-11 сыныптар |
Қыркүйек |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
20. |
Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау |
Таным қабілеттерін тексеру |
4 сынып |
Сәуір |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
21. |
МАД тобының мектепке дайындығын тексеру |
Топтық диагностика |
МАД тобы |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
ІІ. ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ |
|
||||||
1. |
1 сынып оқушыларының мектепке бейімдеу |
Тренинг, ойын-жаттығулар |
1 сыныптар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
2. |
«Агрессияға жоқ деп айт» |
Ойын-жаттығулар Тренинг |
5-11 сынып |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
3. |
ЕББҚ оқушылармен жұмыс |
Жаттығулар |
ЕББҚ оқушылар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
4. |
«Жетістікке жету өз қолында» |
Тренинг, жаттығулар |
11 сыныптар |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
5. |
МАД тобындағы оқушылармен дамту жұмыстарын жүргізу |
Тренинг, жаттығулар |
МАД тобы |
Қазан, ақпан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
6. |
Бастауыш сынып оқушыларының таным қабілеттерін дамыту |
Зейінді дамыту, графикалық диктант |
1-4 сыныптар |
Желтоқсан-қаңтар |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
7. |
Қарым-қатынасты жақсартуға арналған жаттығулар |
«Мыналар ауысады» «Қозғалыспен көрсету» «Шатыспақ» «Күн шуағы» |
1-4 сыныптар |
Ақпан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
8. |
Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімдеу түзету-дамыту жаттығулары |
Тренингтер |
5 сыныптар |
Желтоқсан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
9. |
«Агрессиядан шығару жолдары» |
Жаттығу: «Интервью», «Күн». |
5-9 сынып |
Қаңтар-ақпан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
10. |
«Адами қарым-қатынастар» |
Тренинг |
8-11 сыныптар |
Наурыз |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
11. |
Ата-аналармен жұмыс |
Тренингтер |
Ата-аналар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
12. |
Сынып сағаттары, сыныптан тыс іс-шаралар, ата-аналар жиналыстары |
Мектепішілік жиналыс |
Жоспар бойынша |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
13. |
«Оқушыларды ҰБТ-ға дайындауда мұғалімдерге психологиялық көмек беру» |
Тренинг |
Мұғалімдер |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Әлеуметтіік желіде жариялау |
14. |
Бастауыш сынып оқушыларының қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыру |
Ойын-жаттығулар |
1-4 сыныптар |
Қажетіне қарай |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
15. |
Дарынды, үлгерімі төмен оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары |
Тренинг |
5-9 сыныптар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
16. |
Кәсіби күйіп кетудің алдын алу бойынша мұғалімдерге арналған тренингтер |
Тренинг |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
17. |
«Мен өмірді таңдаймын» |
Тренинг |
8-11 сыныптар |
Сәуір |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
18. |
«Қыз өссе елдің көркі» |
Тренинг |
«Томирис» қыздар клубы |
Наурыз |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
19. |
«Мамандық таңдау өміріннің бір кірпішін таңдау» |
Тренинг |
9,11 сыныптар |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
20. |
Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен коррекциялық жұмыстар |
Тренинг, ойын-жаттығулар |
1-11 сыныптар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
21. |
ППҚ қызметінің жұмысы |
Тренинг, ойын-жаттығулар |
Есептегі оқушылармен |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Жоспар бойынша |
22. |
Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары |
Тренинг, ойын-жаттығулар |
1, 5 сыныптар |
Сәуір |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
23. |
«Қабілет және дарындылық» |
Кеңес, ұсыным, жаттығу |
3,8 сыныптар |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
III. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ АҒАРТУ ЖҰМЫСТАРЫ |
|
||||||
1. |
«Баланы мектепке оқуға бейімдеу» |
Ұсыным |
1 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Жадынама |
Педагог-психолог |
|
2. |
«Буллинг және кибербуллинг» |
Баяндама |
Ата-аналар, мұғалімдер |
Қыркүйек |
Презентация, бейнеролик |
Педагог-психолог |
Әлеуметтіік желіде жариялау |
3. |
«Бестерек» жобасы бойынша 5-11 сынып жетекшілеріне, әлеуметтік педагог, мектеп инспекторы мен медбикеге түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
Психо-профилактикалық жұмыс |
Сынып жетекшілер, инспектор, медбике |
Қыркүйек |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
4. |
Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу, жасөспірімдердің ауыр эмоциялық мәселелерін шешу және құқықтарын қорғау мақсатында «Сенім жәшігінің», сонымен қатар 24/7 режиміндегі «Balaqorgau» дербес QR-кодын орналастыру. |
Ұсыным |
1-11 сыныптар Ата-аналар |
Қыркүйек |
Түсіндірме жұмыстары |
ДҚТІЖО Педагог психолог |
Анықтама |
5. |
«5 сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктері» |
Ұсынымдар |
5 сынып ата-аналары |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
6. |
ДТІО, медбике, бала құқығын орғау инспекторымен бірлескен жұмыстар |
Жоспар бойынша жеке диагностика |
1-11 сыныптар Ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
7. |
«Бестерек» жобасы аясында білім алушылармен далалық зерттеу жұмысын жүргізу |
Сауалнама, эссе, «Үй, адам, ағаш» проективті тест |
5-11 сыныптар |
Қазан |
Анықтама |
Педагог психолог |
|
8. |
«Жеткіншек жастағы кризистер» |
Дәріс сабақ Баяндама |
Ата-аналар 5-8 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
9. |
«Баланың психологиялық денсаулығы» |
Кеңес, ұсынымдар |
Ата-аналар Сынып жетекшілер |
Ақпан |
Жадынама |
Педагог-психолог |
|
10. |
«Бестерек» жобасы. Эмоционалды интервенциялар |
Диагностика |
5-11 сынып |
Сәуір |
Журналға тіркеу |
Педагог- психолог |
|
11. |
«Буллингтен қалай қорғануға болады?» |
Кеңес беру, ұсыным |
Ата-аналар Оқушылар, ұстаздар |
Жыл бойы |
Жадынама |
Педагог-психолог |
|
12. |
«Бестерек» жобасы. Когнитивті интервенциялар |
Тренинг |
5-11 сынып |
Ақпан-наурыз |
Анықтама |
Педагог психолог |
|
IV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ |
|
||||||
1. |
«Қорқынышты қалай жеңемін?». |
Кеңес, ұсыным, жаттығулар |
1-4 сыныптар |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
2. |
Сұраныс бойынша психологиялық көмек және қолдау көрсету |
Жадынама, әңгімелесу |
Ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер |
Жыл боы |
Кеңес беру журналы |
Педагог-психолог |
|
3. |
«Қыз бой жетсе» |
Ұсыным, ойын-жаттығулар |
«Томирис» қыздар клубы |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
4. |
Жас мамандармен жұмыс |
Кеңес беру Ұсыныстар беру, тренинг |
Жас мамандар |
Қараша , қаңтар |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
5. |
«Бос уақытынды дұрыс жоспарла» |
Кеңес беру |
9-11 сынып |
Ақпан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
6. |
Дарынды, үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық қолдау көрсету |
Кеңес беру, ұсыным. |
Дарынды, үлгерімі төмен оқушылар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
7. |
«Бестерек» жобасы аясында тәуекел тобындағы оқушылармен жеке жұмыс жүргізу |
Түзету, кеңес беру |
5-11 сыныптар |
Желтоқсан, қаңтар |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
8. |
«Балалардың ғаламтор желісіндегі қауіпсіз мінез-құлқы» |
Дәріс, кеңес беру, баяндама |
Ата-аналар |
Қаңтар |
Хаттама |
Педагог-психолог |
|
9. |
МПМПК-ке жолдама алған оқушылардың ата –аналарымен жұмыс |
Ұсынымдар |
Ата-аналар |
Қаңтар |
Журнал |
Педагог-психолог |
|
10. |
«Психологиялық денсаулық дегеніміз не?» |
Ұсыным, кеңестер |
1-11 сыныптар |
Ақпан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
11. |
«Мамандық таңдауда қателеспе» |
Ұсынымдар |
9,11 сыныптар |
Сәуір |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
12. |
«Балаға қалай қолдау көрсетем» |
Ұсынымдар |
Ата-аналар |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
13. |
«Оқушыларды ҰБТ-ға психологиялық дайындау» |
Мини-лекция |
11 сыныптар |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
14. |
Жоғарғы сынып оқушыларының бейімделу жағдайына қолдау көрсету. |
Баяндама |
Ата-ана |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
15. |
ППҚ қызметінің жұмысы |
Тренинг, ойын-жаттығулар |
Ата-аналар, ұстаздар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Педагог-психолог |
Жоспар бойынша |
16. |
«Емтихан барысында өзіңді қалай ұстау керек?» |
Кеңес беру |
9, 11 сыныптар |
Мамыр |
Жадынама |
|
|
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ –ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТАР |
|
||||||
1. |
Мектепішілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушылардың деректер базасын құру |
Тізім жасау |
1-11 |
Жыл бойы |
Тізім |
Педагог-психолог |
|
2. |
Бейімделу сыныптардың психофизиологиялық бейімсіздігін дер кезінде анықтау бойынша психологиялық-медициналық комиссиямен ынтымақтастық орнату |
Бірлескен жұмыс |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойы |
Тәжірибе алмасу |
Педагог-психолог |
|
3. |
Инновациялық орталықпен ынтымақтастық |
Бірлескен жұмыс |
Психолог |
Жыл бойы |
Тәжірибе алмасу |
Педагог-психолог |
|
4. |
Басқа мектептердің педагог-психологтарымен, психологиялық орталықтармен, білім беру әдістемелік және тәрбие бөлімдерімен өзара әрекеттесі |
Бірлескен жұмыс |
Психолог |
Жыл бойы |
Тәжірибе алмасу |
Педагог-психолог |
|
5. |
Педагогикалық кеңес, директор жанындағы отырыстар, методикалық кеңес, педагогикалық –психологиялық қолдау қызметінің отырыстары, мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу |
Баяндама, хабарлама |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойы |
Тәжірибе алмасу |
Педагог-психолог |
|
6. |
Құқық бұзушылықтың, зорлық-зомбылықтын алдын алуда құқық қорғау инспекторымен өзара әрекеттеру |
Бірлескен жұмыс |
Қажетіне қарай |
Жыл бойы |
|
Педагог-психолог |
|
VI. ЖЫЛ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ ТУРАЛЫ ТАЛДАМАЛЫҚ ЕСЕПТЕР |
|
||||||
1 |
Бейімделу процесін зерттеу нәтижелері бойынша анықтама |
Диагностика Кеңес беру Түзету-дамыту жұмыстары |
1
сыныптар |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
2. |
«Бестерек» жобасы аясында сайтқа енгізілген есептерді талдап тәуекел топтары бойынша есеп шығару |
Талдау жұмысы |
1-11 сыныптар |
Қараша |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
3. |
Бейімделу үдерісін зерттеу нәтижелері бойынша анықтама |
Диагностика Кеңес беру Түзету-дамыту жұмыстары |
5,
10 сыныптар |
Қазан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
4. |
Мектепішілік жоспар бойынша есеп |
Диагностика Кеңес беру Түзету-дамыту жұмыстары Ағарту, алдын алу жұмыстары |
Жоспар бойынша |
Қажетіне қарай |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
5. |
Құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстары |
Ағарту, алдын алу жұмыстары |
1-11 сыныптар |
Желтоқсан |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
6. |
Талдамалы есеп |
Жазбаша |
Жоспар бойынша |
І және ІІ жартыжылдық |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
7. |
Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар есебі |
Диагностика Кеңес беру Түзету-дамыту жұмыстары Ағарту, алдын алу жұмыстары |
Жоспар бойынша |
Қажетіне қарай |
Анықтама |
Педагог-психолог |
|
Мектеп
психологтары:
Алагузова
Г.С
Қонысбай Ш.Ж