Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектеп шеберханасына саяхат. Рр дыбысы мен әрпі. 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Сауат ашу Мектеп: №222 мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мендиярова А.О Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны |
|
Сабақ тақырыбы |
Мектеп шеберханасына саяхат. Рр дыбысы мен әрпі |
Оқу мақсаттары |
1.2.2.1 Әріпті тану ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстациясы бойынша болжау 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Кейбір оқушылар:
|
Бағалау критерийлері |
|
Құндылықтарды дарыту |
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану-жануарларды түрлерін анықтауда Математика – санау (буын санын анықтауда) |
АКТ қолдану дағдылары |
Интер.тақта, аудео үнтаспа |
Бастапқы білім |
Буын түрлерін ажырата алады |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 3 мин Сабақтың ортасы 30 мин |
1 мин 2 мин 1 мин 5 мин 1 мин 6 мин 1 мин 1 мин 5 мин 1 мин 1мин 5 мин 1 мин 3 мин 1 мин |
Үйымдастыру кезеңі М.К.Ширату: «Сурет бойынша дыбыста!» әдісі . Оқушылар шеңберде тұрады. Оқушылар қол арамен жәндік араның суретін таңдап алады. Жұмбақ жасыру арқылы оқушылар жұмбақтың шешімін сурет бойынша зат атауы араны және жәндік атауы араны іс-қимыл жасап көрсетеді 1) Қос құлақты жүз тісті, жүзінен бірақ із түсті. (ара) 2) Гүлдердің қонағы, қысында көрінбей, жазында болады, түр түсті сары ала не нәрсе? (ара) Кері байланыс: «Ия немесе жоқ» әдісі
Топқа бөлу:
М.К. Ұжымдық жұмыс:Т.А «Ойлан,тап» әдісі Оқушылар аудио үнтаспадан Әли мен Мерейдің сұқпатын тыңдайды: - Әли сен мектепте шеберханада болдың ба? - Жоқ, болғаным жоқпын. Жүр бірге барып көрейік?! Оқушылардың сұхбатын интрактивті тақтадан сюжеттік суретті көмегімен ойланып шеберханадағы «р» дыбысынан келетін суреттерді табады. Балалар не істеп жүр?
Кері байланыс: « Серпілген доп» әдісі
Сөздік бағалау: «Жарайсың!», «Өте жақсы!», «Керемет!» Т.А.Топтық жұмыс «Қабырға сөйлейді» әдісі Әр топ топ мүшелерін өзара сайлайды: топ басшысы-топты басқарады, бақылаушы-бақылап отырады,скипер-баяндайды,уақыт сақшысы-уақытты анықтап отырады, хатшы-жазып отырады. Қабырғаларға иттің,араның, тышқаның суретін ілініп тұрады. Сол суретке сәйкес әр топқа қиынды қағаздар беріледі, сол қиындыларды құрастырығанда иттің,араның,тышқаның қорегін тауып, сәйкестендіріп, өз ойын сөйлем арқылы жеткізеді. Сұрақ белглерінің орнында қандай сурет болуы керек? І топ: Тышқанның жейтің дәнін қиынды арқылы құрастырып табады, сол сурет бойынша сөйлем құрастырады, дәлелдейді ІІ топ: Ара қорегі гүлді қиындылар арқылы құрастырып табады, сол сурет бойынша сөйлем құрастырады, дәлелдейді Кері байланыс: «Шындық немесе жалған» әдісі. Берілген сұраққа шындық немесе жалған деп жауап береді
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топ бірін – бірі бағалайды Жұмысты жақсы орындаған топты бағдаршамның жасыл түсімен бағалайды. Жұмысты толықтыруды қажет ететін топты сары түспен. Жауабы әлсіз топты қызыл түспен бағалайды Т. А. Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Сыныптасымен Р әріпі бар сөздерді ойланып тауып, түрлі түсті жұлдызшаны орындықтарынан тауып жұптасып, 1 – жұп суреттерді (анар, ара, қырық қабат, раушын, қоларасы) буынға бөліп, 2-жұп атауында «р» дыбысы соңында келген сөзге дыбыстық талдау жасайды Кері байланыс: «Себебі ұнайтын» әдісі
Бағалау: Оқушылар бір-бірін бас бармақ арқылы бағалайды. Ж.Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс. Тапсырма: Берілген «р» әріптің жазылуын мұқият қараңыз. Жазу жолына суретті пайдаланып түсіп калған «р» әрпін қойып көшіріп жазды. Бағалау: өзін – өзі бағалау Қалыптастырушы бағалау??? 1 Тапсырма: Берілген әріптің жазылуына мүқият қараңыз. 2 тапсырма: Жазу жолын суреттің атауын жазыңыз Дескриптор: Білім алушы
Бағалау (дәптерлеріне смайлик жабыстырамын) Сараланған тапсырма: 1.Суреттегі заттардың атауында «р» дыбысы кездесетін сөздерді туып буынға бөліп жаз 2. берілген сөздерді буынға бөл және буын санын ажыратыныңыз. (кептер, жайлау, жаңбыр, дәрігер, арпа, шөлдеді, тұмсығы, көз, шөл) 3. Берілген буындардан сөз құрастыру |
Дерек көздерінен мағлұмат http;\\www\balalaralemi.kz |
|
||
Сабақтың соңы 2 мин
|
Рефлексия «Жетістік баспалдағына» өзіңді орналастыр Сабақтың нәтижесін қортындылау және анықтау мақсатында сабақтың алған әсерін «Жетістік баспалдағына өзіңді орналастыр» әдісіне өздерін орналастырады.
2. баспалдақ - мен бүгінгі сабақтан көп қиналдым , бірақ түсінбегенімді шешуге тырыстым. 3. баспалдақ - мен бүгінгі сабақтан көп нәрсені үйрендім. |
|
|
|||
Саралау – Сіз оқушыларға Қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Оқушылардың жеке тұлғалық қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып сараланған тапсырмалар беріледі. |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? « Серпілген доп» әдісі» әдісімен бағалау арқылы белсенділігі артады Басбармақ арқылы бағалау: бір-бірінің түсіндірген деңгейін білемін. Смайлик арқылы бағалау: қызығушылығы артады. Бағдаршам арқылы бағалау білім деңгейін нақтылайды. «ия немессе жоқ» әдісімен өзін-өзі бағалау арқылы тақырыпты толық білуге талпынады. Мадақтау сөзбен бағалау ынталандырады. |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы. Денеңді тік ұстап отыру, дәптерді көлбеу қою, түрлі түсті қарындаш пен қаламсапты ауызға салмауға, құлаққа тығуға болмайтындығы туралы қауіпсіздік ережелерін үнемі ескертіп отыру |
||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |