|
САБАҚ: |
Сауат ашу |
|
|
Күні:14.09.2020ж |
Мұғалімнің есімі:Жақсылықова Ләззат Қалдыбекқызы |
|
|
СЫНЫП: 1 а |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Ортақ тақырыбы |
1.Өзім туралы (Əліппеге дейінгі кезең) |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Мектеп шеберханасына саяхат Рр дыбысы мен әрпі (1 сабақ) |
|
|
Бөлім |
2.Оқылым 3.Жазылым |
|
|
Бөлімше |
2.9.Дыбыс пен әріпті тану,ажырату 3.12 Каллиграфиялық нормаларды сақтау |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1.2.9.1. Әріпті тану,ажырату,дыбыспен сәйкестендіру. 1.3.12.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу |
|
|
Сабақ мақсаттары |
1.Рр дыбысы мен әрпін таниды, ажыратады, сәйкестендіреді. Әріп элементтерін каллиграфиялық нормаларға сай жазады. |
|
|
2.Рр дыбысына қатысты сөздерді (дыбыс, буын, сөз, сөйлем) оқи алады. |
||
|
3. Рр дыбысы мен әрпін өз бетінше қолдануға дағдыланады. |
||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері күтілетін нәтиже) |
1.Рр дыбысы мен әрпін таниды, ажыратады, сәйкестендіреді. Каллиграфиялық талаптарға сай жазады 2.Рр дыбысына қатысты сөздерді оқиды. 3.Рр дыбыс мен әрпін өз бетінше қолданады. |
|
|
Үштілділік Тілдік мақсат |
Ара -пчела- bee |
|
|
Рр дыбысынан келетін сөздерді айтып үйренеді |
||
|
Сөз тіркесі, терминдер, тірек сөздер. |
Әріп,сөйлем,буын,сөз |
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар |
-Рр дыбыс қандай дыбыс? - Рр дыбысы қандай сөздерде кездеседі? -Рр әрпі неге дауыссыз деп ойлайсың? -Дауысты және дауыссыз дыбыстар қандай түсті текшемен беріледі? |
|
|
Айтылым-тыңдалым,жазылым |
-Дұрыс дыбыстайды.Әріпті жазады -Буындап,тізбектеп,түсініп оқи алады. |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
Құрмет.Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану-суреттер, Бейнелеу-түстерді ажырату. |
|
|
АКТ қолдану дағдылары Ресурстар |
Интербелсенді тақта, Артикулятциялык өлең https://youtu.be/F9oVUSfa3Mo Суреттер,постер,қима қағаздар ,сабаққа байланысты көрнекіліктер |
|
|
Алдыңғы оқу |
Л дыбысы мен әрпі. |
|
|
Жоспар Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың бас |
"Шапалақ"ойыны Бөлмеде қатысушылар шашырап жүреді. Жүргізуші алақанын қанша соқса, сонша қатысушы бірігеді. Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет соқса қатысушылар әр жерге бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын осылай жалғаса береді.
2.Топқа бөлу қима қағаздар арқылы 1 топ –қызыл 2 топ –жасыл Оқу мақсатын хабарлау -Сен бүгін білетін боласың --Рр дыбысы –үнді дауыссыз екенін -Сөз буынан тұратындығын -Рр әрпінің қатысы бар сөздерді білетін боласың |
Қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
1- тапсырма: Сабақ мақсаты: Р р дыбысы мен әрпін таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарды сақтай отырып жазады. Коммуникативтік дағды. Айтылым – Тыңдалым, Жазылым, Оқылым Белсенді оқу әдісі: Ұжымдық жұмыс.«Бұл не ?» әдісі, жұптық жұмыс, «Тізбектеп оқу» әдісі. Ойлау деңгейі: Білу мен түсіну Ұжымдық. Айтылым-тыңдалым: «Бұл не?» Нұсқаулық :суретте көрсетілген заттардың атауы және сөздер ішінде таныс емес әріптерді айтады
Берілген суреттегі затттар атауын айтады Таныс емес әріп –Рр Ж Хормен айту: Р-р-р-р Р дыбысы дауыссыз дыбыс Ара -пчела- bee Артикуляциялық жаттығуға арналған видео көру және қайталау
Оқылым. Жұптық жұмыс: «Тізбектеп оқу» әдісі. Оқулықта Р дыбысына берілген сөздерді жұппен оқиды.
Ар Ара Нар
Ар Арал Аралар Ара Анар Олар Нар Отыр Арала
Жазылым. (Дәптермен жұмыс) Нұсқаулық: Р әрпін ауада жазып көрсету.РрРжчдвдввл дыбысының бас, кіші әріптерін тақтаға жазып көрсету
-Дыбысты не істейміз? -Р дыбысы қандай дыбыс? -Р дыбысы қай жерлерде кездеседі? -Аралар сөзі неше буынға бөлініп тұр? Қб: «Табыс сатысы»
№ 2тапсырма. Сабақ мақсаты: Рр дыбысына қатысты сөздерді (дыбыс, буын, сөз, сөйлем) оқи алады. Коммуникативтік дағды:Айтылым,тыңдалым,Оқылым Белсенді оқу әдістері: Жұптық жұмыс Ойлау деңгейі: Қолдану, талдау Саралау әдісі: «Нәтиже» әдісі
Н
А жұбы .Рр дыбысына қатысты сөздерді оқи алады. Ар-Ор-Ер
Дескриптор -Р дыбысы қатысқан екі әріптен тұратын бір буынды сөздерді оқи алады
Б жұбы Рр дыбысынан келетін сөздерді оқи алады және буынға бөле алады Ара-Анар-Олар
Дескриптор -Р дыбысы қатысқан үш-төрт әріптен тұратын сөздерді оқи алады - Берілген сөздерді буынға бөле алады
С жұбы.Рр дыбысына қатысты сөздерді оқи алады және буынға бөле алады. Берілген сөздердің мағынасын түсінеді Анар-Олар-Аралар-Арал
Дескриптор -Р дыбысы қатысқан төрт-бес әріптен тұратын сөздерді оқи алады -Берілген сөздерді буынға бөле алады -Берілген сөздердің мағынасын түсінеді Бекіту сұрағы: -Бір буынды сөздерді ата,басқа қандай сөздерде кездеседі? -Екі буынды сөздерді ата ,басқа қандай сөздерде кездеседі? -Мағынасын түсінуге қиындық келтірген сөздер болды ма? -Сонымен Рр дыбысы қандай сөздерде кездеседі екен? Қ/Б:«Екі жұлдыз бір тілек»
№ 3 тапсырма Сабақ мақсаты: Рр дыбысы мен әрпін өз бетінше қолдануға дағдыланады. Коммуникативтік дағды: Оқылым,айтылым,жазылым. Белсенді оқу әдістері: Топтық жұмыс «Постер » әдісі Ойлау деңгейі: Жинақтау Нұсқаулық: Білім алушылар топта шығармашылық жұмыстар жасайды. А тобы: Қандай сөздер шығады? Әріпті таниды, ажыратады, жазады.Буынға бөледі
Алма Нан Радио Жауабы: АНАР Дискриптор: -оқушылар берілген сурет бойынша жұмбақты шешеді -Анар сөзін буынға бөледі
В тобы:Берілген суреттен р дыбысына қатысты сөздерді тауып жаз, дыбыстық талдау жаса.Буындап оқиды.
А Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
САБАҚ: Сауат
ашу Күні:14.09.2020ж Мұғалімнің есімі:Жақсылықова
Ләззат Қалдыбекқызы СЫНЫП: 1
а Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны: Ортақ
тақырыбы 1.Өзім туралы
(Əліппеге дейінгі кезең) Сабақтың
тақырыбы Мектеп шеберханасына
саяхат Рр дыбысы мен әрпі
(1 сабақ) Бөлім 2.Оқылым 3.Жазылым Бөлімше 2.9.Дыбыс пен әріпті
тану,ажырату 3.12 Каллиграфиялық нормаларды
сақтау Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары) 1.2.9.1. Әріпті
тану,ажырату,дыбыспен
сәйкестендіру. 1.3.12.1 Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп
элементтерін жазу Сабақ
мақсаттары 1.Рр дыбысы мен әрпін таниды,
ажыратады, сәйкестендіреді. Әріп элементтерін каллиграфиялық
нормаларға сай жазады. 2.Рр дыбысына қатысты сөздерді
(дыбыс, буын, сөз, сөйлем) оқи алады. 3. Рр дыбысы мен әрпін өз
бетінше қолдануға дағдыланады. Бағалау
критерийлері: (жетістік
критерийлері, табыс
критерийлері күтілетін
нәтиже) 1.Рр дыбысы мен әрпін таниды,
ажыратады, сәйкестендіреді. Каллиграфиялық талаптарға сай
жазады 2.Рр дыбысына қатысты сөздерді
оқиды. 3.Рр дыбыс мен әрпін өз
бетінше қолданады.
Үштілділік
Тілдік
мақсат Ара -пчела-
bee Рр дыбысынан келетін сөздерді
айтып үйренеді
Сөз
тіркесі,
терминдер, тірек
сөздер. Әріп,сөйлем,буын,сөз
Талқылауға
арналған
сұрақтар -Рр дыбыс қандай
дыбыс? - Рр дыбысы қандай сөздерде
кездеседі? -Рр әрпі неге дауыссыз деп
ойлайсың? -Дауысты және дауыссыз
дыбыстар қандай түсті текшемен беріледі?
Айтылым-тыңдалым,жазылым -Дұрыс дыбыстайды.Әріпті
жазады -Буындап,тізбектеп,түсініп оқи
алады. Құндылықтарды
дарыту: Құрмет.Оқушыларды бір-біріне
құрмет көрсетуге тәрбиелеу Пәнаралық
байланыс Дүниетану-суреттер, Бейнелеу-түстерді
ажырату.
АКТ қолдану
дағдылары
Ресурстар Интербелсенді
тақта, Артикулятциялык
өлең https://youtu.be/F9oVUSfa3Mo Суреттер,постер,қима қағаздар ,сабаққа
байланысты көрнекіліктер Алдыңғы
оқу Л дыбысы мен
әрпі.
Жоспар Жоспар Жоспарланған
уақыт Жоспарланған
жаттығулар Ресурстар Сабақтың
бас "Шапалақ"ойыны
Бөлмеде қатысушылар шашырап
жүреді. Жүргізуші алақанын қанша соқса, сонша қатысушы бірігеді.
Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет соқса қатысушылар әр жерге
бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын осылай жалғаса
береді.
2.Топқа бөлу қима қағаздар
арқылы 1 топ
–қызыл 2 топ
–жасыл Оқу мақсатын
хабарлау -Сен бүгін білетін
боласың --Рр дыбысы –үнді дауыссыз
екенін -Сөз буынан
тұратындығын -Рр әрпінің қатысы бар
сөздерді білетін боласың Қима
қағаздар Ортасы 1-
тапсырма: Сабақ мақсаты: Р р дыбысы мен
әрпін таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарды сақтай отырып
жазады. Коммуникативтік дағды. Айтылым
– Тыңдалым, Жазылым, Оқылым Белсенді оқу
әдісі:
Ұжымдық жұмыс.«Бұл не ?»
әдісі, жұптық жұмыс, «Тізбектеп оқу»
әдісі. Ойлау деңгейі: Білу мен
түсіну Ұжымдық.
Айтылым-тыңдалым: «Бұл
не?» Нұсқаулық :суретте көрсетілген
заттардың атауы және сөздер ішінде таныс емес әріптерді
айтады Берілген суреттегі затттар
атауын айтады Таныс емес әріп
–Рр Ж Хормен айту:
Р-р-р-р Р дыбысы дауыссыз
дыбыс Ара -пчела-
bee Артикуляциялық жаттығуға
арналған видео көру және қайталау Бағалау
критерийлері Дескриптор Р р дыбысы мен әрпін таниды,
ажыратады және оны дыбыспен
сәйкестендіреді. Оқулықтағы суретпен жұмыс
жасайды. Суреттен сөздерді
оқиды. Р дыбысы және әрпімен
танысады. Р дыбысының дауыссыз дыбыс
екенін анықтайды. Р дыбысының басында,
ортасында, сонында кездесетіні туралы ереже
құрайды. Оқылым. Жұптық жұмыс: «Тізбектеп
оқу» әдісі. Оқулықта Р дыбысына берілген
сөздерді жұппен оқиды.
Ар Ара Нар
Ар Арал
Аралар Ара Анар
Олар Нар Отыр
Арала
Бағалау
критерийлері Дескриптор Р р дыбысы мен әрпін ажыратады
және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Сөздерді дауыстап,жекелеп
оқиды. Сөздердің мағынасын
ажыратады. Сөздерді
буынға
бөледі. Сөздерден дыбыстық талдау
жасайды. Р дыбысы қай буында
кездесетінін анықтайды. Жазылым. (Дәптермен
жұмыс) Нұсқаулық:
Р әрпін ауада жазып
көрсету.РрРжчдвдввл дыбысының бас, кіші әріптерін
тақтаға жазып көрсету
Бағалау
критерийлері Дескриптор Р р дыбысы мен әрпін таниды,
ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіред Бас әріптер мен кіші әріптерді
бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық
талаптарға сай жазады. Каллиграфиялық нормаларды
сақтайды. Сауатты
жазады. -Дыбысты не
істейміз? -Р дыбысы қандай
дыбыс? -Р дыбысы қай жерлерде
кездеседі? -Аралар сөзі неше буынға
бөлініп тұр? Қб: «Табыс
сатысы»
№
2тапсырма. Сабақ
мақсаты: Рр дыбысына қатысты сөздерді
(дыбыс, буын, сөз, сөйлем) оқи алады. Коммуникативтік
дағды:Айтылым,тыңдалым,Оқылым
Белсенді оқу
әдістері:
Жұптық
жұмыс
Ойлау деңгейі: Қолдану,
талдау
Саралау әдісі: «Нәтиже»
әдісі
Н
А жұбы
.Рр дыбысына қатысты сөздерді
оқи алады.
Ар-Ор-Ер
Дескриптор
-Р дыбысы қатысқан екі әріптен
тұратын бір буынды сөздерді оқи алады
Б жұбы Рр дыбысынан келетін
сөздерді оқи алады және буынға бөле алады
Ара-Анар-Олар
Дескриптор
-Р дыбысы қатысқан үш-төрт
әріптен тұратын сөздерді оқи алады
- Берілген сөздерді буынға
бөле алады
С жұбы.Рр дыбысына қатысты
сөздерді оқи алады және буынға бөле алады. Берілген сөздердің
мағынасын түсінеді
Анар-Олар-Аралар-Арал
Дескриптор
-Р дыбысы қатысқан төрт-бес
әріптен тұратын сөздерді оқи алады
-Берілген сөздерді буынға бөле
алады
-Берілген сөздердің мағынасын
түсінеді
Бекіту
сұрағы:
-Бір буынды сөздерді ата,басқа
қандай сөздерде кездеседі?
-Екі буынды сөздерді ата
,басқа қандай сөздерде кездеседі?
-Мағынасын түсінуге қиындық
келтірген сөздер болды ма?
-Сонымен Рр дыбысы қандай
сөздерде кездеседі екен?
Қ/Б:«Екі жұлдыз бір
тілек»
№
3
тапсырма
Сабақ мақсаты: Рр дыбысы мен
әрпін өз бетінше қолдануға дағдыланады.
Коммуникативтік дағды:
Оқылым,айтылым,жазылым.
Белсенді оқу
әдістері:
Топтық жұмыс
«Постер »
әдісі
Ойлау деңгейі:
Жинақтау
Нұсқаулық: Білім алушылар
топта шығармашылық жұмыстар жасайды.
А
тобы: Қандай сөздер шығады? Әріпті
таниды, ажыратады, жазады.Буынға бөледі
Алма Нан
Радио
Жауабы:
АНАР
Дискриптор:
-оқушылар берілген сурет
бойынша жұмбақты шешеді
-Анар сөзін буынға
бөледі
В
тобы:Берілген суреттен р дыбысына
қатысты сөздерді тауып жаз, дыбыстық талдау жаса.Буындап
оқиды.
А | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

еке
айту:Р-р-р-р

ұсқаулық: Берілген сөздерді
жұп бойынша оқу. Мағынасын түсіндір.














