Сабақтың тақырыбы:Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы
|
Пәннің аты Көркем еңбек |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім Қайырбаев Мақат Сатыбалдиевич |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Г
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Сынып ережесін құрастыр
|
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы Жұмыс істер алдында мұқият жұмыс орнын тексер. Жұмыс орнында адамға кедергі келтіретін артық зат болмауы керек. Станок полотносы мықты бекітілген және тісі өткір болуы қажет. Дайындаманы кесетін бөлігін іскенжеге бекіт. Дірілдемес үшін жұмыс басында өзіңе 2-3 рет тартудан баста. Сосын бір қалыпты түзу қозғалыс жасауға тырыс, болмаса полотно ұшы сынып, көзді зақымдауы мүмкін. Металдардың қасиеттеріне байланысты минутына 30-дан 60-ретке дейін қозғалыс қажет. Темір қалдықтарын үрлеп немесе қолмен сипауға тыйым салынады. Ол көзіңді немесе қолыңды жарақаттайды. Оны щеткамен немесе сыпырғымен тазала. Жұмысты арнайы киіммен істе. |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы
Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы
Сабақтың тақырыбы:Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы
|
Пәннің аты Көркем еңбек |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім Қайырбаев Мақат Сатыбалдиевич |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Г
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Сынып ережесін құрастыр
|
||||||||
|
Сергіту сәті |
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау Мектеп шеберханасындағы тəртіптің жалпы ережелері жəне еңбектің жеке гигиенасы Жұмыс істер алдында мұқият жұмыс орнын тексер. Жұмыс орнында адамға кедергі келтіретін артық зат болмауы керек. Станок полотносы мықты бекітілген және тісі өткір болуы қажет. Дайындаманы кесетін бөлігін іскенжеге бекіт. Дірілдемес үшін жұмыс басында өзіңе 2-3 рет тартудан баста. Сосын бір қалыпты түзу қозғалыс жасауға тырыс, болмаса полотно ұшы сынып, көзді зақымдауы мүмкін. Металдардың қасиеттеріне байланысты минутына 30-дан 60-ретке дейін қозғалыс қажет. Темір қалдықтарын үрлеп немесе қолмен сипауға тыйым салынады. Ол көзіңді немесе қолыңды жарақаттайды. Оны щеткамен немесе сыпырғымен тазала. Жұмысты арнайы киіммен істе. |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















