|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем |
||
|
Мақсаты |
Сурет бойынша сұрақтарға жауап ала отырып, балаларды сөйлетуге машықтандыру.Ауызша алған білімдерін нақтылай түсу. 1. Айналамен таныстыру. Мектеп, мұғалім, оқушы ұғымдарымен таныстыру. Оқу құралдарымен таныстыру. Сөйлем туралы түсінік беру. 2. Ой-өрісін, тілін дамыту. Танымдылық қабілетін арттыру. Сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрауға үйрету. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Оқушыларды түгендеу, партаға дұрыс отыру. Сабаққа назарын аудару. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Сабаққа қажетті құралдардың атаңдар. |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
|
Мағынаны тану |
Оқулықпен жұмыс а) Сұрақ-жауап әдісімен білімін тексеру. - Балалар, біз қайда келдік? -Біз мектепке келдік. - Мектепке не үшін келдік? -Оқып, білім алу үшін. - Біз қазір қайда оқимыз? -Сыныпта. - Сыныпта нелер бар? - Сынып іші қандай? ә) Оқу құралдарымен таныстыру. Дәптер, қалам, сызғыш, өшіргіш, пенал, портфель, бояу т.б. -Оқу құралдарды қалай пайдаланамыз? Әліппедегі шартты белгілермен таныстыру:дыбыс,дауысты дыбыс,дауыссыз дыбыс, сөз,сөздің буынға бөлінуі,сөйлем |
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
-Балалар, кәне, кім оқу құралдарын атап береді? -Дәптер не үшін керек? -Қандай дәптердің түрлерімен таныстық? -Пенал деген не? -Оқу құралдарын неге салып тасимыз? -Бояумен не істейміз? V. Бекіту кезеңі. Оқушы туралы өлең жаттау. Күннің нұры шуақты, Сергітеді денемді. Құрдастарым сияқты, Оқушымын мен енді. |
||
|
Қорытынды |
-Оқушы мектепте не істейді? -Оқу құралдары – сенің көмекшің. Сондықтан оқулығыңды ұқыпты ұста. |
||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Мектептің спорт алаңы. Сөйлем |
||
|
Мақсаты |
Әліппе оқулығының авторларымен таныстыра отырып, нені оқып, білетініміз жайлы мағлұмат беру. Елбасы, еліміздің рәміздері туралы түсінік беру. Н. Ә.Назарбаев сөзімен таныстыру.Мектеп ішінде жүріп –тұру ережесін үйренуге баулу. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
+Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Оқушылардан дененің сау болуы үшін не істеу керектігін сұрау. |
а) Спорттың қандай түрлерін білесіңдер? ә) Серуенге алып шығу.(мектебімізде спорт алаңы, спорт залы) Сергіту сәті: б) Денені шынықтыру денсаулыққа пайдалы екеніне тоқталу. Ерте тұрып ертеңгілік жаттығу жасау керек екенін айтып, дағдыға айналдыру. |
|
|
Мағынаны тану |
Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу. Қосымша тапсырма. Біз қандай спорт түрлерін білеміз? Олар қандай жерлерде өтеді? Спортпен шұғылданған адамның денсаулығы қандай болады? |
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Қазақстан спортшылары туралы түсінік. |
||
|
Үйге тапсырма |
Өзіңе ұнайтын спорт түрі туралы әңгімеле. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем
Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем |
||
|
Мақсаты |
Сурет бойынша сұрақтарға жауап ала отырып, балаларды сөйлетуге машықтандыру.Ауызша алған білімдерін нақтылай түсу. 1. Айналамен таныстыру. Мектеп, мұғалім, оқушы ұғымдарымен таныстыру. Оқу құралдарымен таныстыру. Сөйлем туралы түсінік беру. 2. Ой-өрісін, тілін дамыту. Танымдылық қабілетін арттыру. Сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрауға үйрету. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Психологиялық ахуал |
Оқушыларды түгендеу, партаға дұрыс отыру. Сабаққа назарын аудару. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Сабаққа қажетті құралдардың атаңдар. |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
|
Мағынаны тану |
Оқулықпен жұмыс а) Сұрақ-жауап әдісімен білімін тексеру. - Балалар, біз қайда келдік? -Біз мектепке келдік. - Мектепке не үшін келдік? -Оқып, білім алу үшін. - Біз қазір қайда оқимыз? -Сыныпта. - Сыныпта нелер бар? - Сынып іші қандай? ә) Оқу құралдарымен таныстыру. Дәптер, қалам, сызғыш, өшіргіш, пенал, портфель, бояу т.б. -Оқу құралдарды қалай пайдаланамыз? Әліппедегі шартты белгілермен таныстыру:дыбыс,дауысты дыбыс,дауыссыз дыбыс, сөз,сөздің буынға бөлінуі,сөйлем |
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
-Балалар, кәне, кім оқу құралдарын атап береді? -Дәптер не үшін керек? -Қандай дәптердің түрлерімен таныстық? -Пенал деген не? -Оқу құралдарын неге салып тасимыз? -Бояумен не істейміз? V. Бекіту кезеңі. Оқушы туралы өлең жаттау. Күннің нұры шуақты, Сергітеді денемді. Құрдастарым сияқты, Оқушымын мен енді. |
||
|
Қорытынды |
-Оқушы мектепте не істейді? -Оқу құралдары – сенің көмекшің. Сондықтан оқулығыңды ұқыпты ұста. |
||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Мектептің спорт алаңы. Сөйлем |
||
|
Мақсаты |
Әліппе оқулығының авторларымен таныстыра отырып, нені оқып, білетініміз жайлы мағлұмат беру. Елбасы, еліміздің рәміздері туралы түсінік беру. Н. Ә.Назарбаев сөзімен таныстыру.Мектеп ішінде жүріп –тұру ережесін үйренуге баулу. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
+Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Оқушылардан дененің сау болуы үшін не істеу керектігін сұрау. |
а) Спорттың қандай түрлерін білесіңдер? ә) Серуенге алып шығу.(мектебімізде спорт алаңы, спорт залы) Сергіту сәті: б) Денені шынықтыру денсаулыққа пайдалы екеніне тоқталу. Ерте тұрып ертеңгілік жаттығу жасау керек екенін айтып, дағдыға айналдыру. |
|
|
Мағынаны тану |
Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу. Қосымша тапсырма. Біз қандай спорт түрлерін білеміз? Олар қандай жерлерде өтеді? Спортпен шұғылданған адамның денсаулығы қандай болады? |
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Қазақстан спортшылары туралы түсінік. |
||
|
Үйге тапсырма |
Өзіңе ұнайтын спорт түрі туралы әңгімеле. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз
















