Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Мектеп. Сынып. Оқу құралдары. Сөйлем

Мақсаты

Сурет бойынша сұрақтарға жауап ала отырып, балаларды сөйлетуге машықтандыру.Ауызша алған білімдерін нақтылай түсу.

1. Айналамен таныстыру. Мектеп, мұғалім, оқушы ұғымдарымен таныстыру. Оқу құралдарымен таныстыру. Сөйлем туралы түсінік беру.

2. Ой-өрісін, тілін дамыту. Танымдылық қабілетін арттыру. Сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрауға үйрету.

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

Оқушыларды түгендеу, партаға дұрыс отыру. Сабаққа назарын аудару.


Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Сабаққа қажетті құралдардың атаңдар.

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс

а) Сұрақ-жауап әдісімен білімін тексеру.

- Балалар, біз қайда келдік?

-Біз мектепке келдік.

- Мектепке не үшін келдік?

-Оқып, білім алу үшін.

- Біз қазір қайда оқимыз?

-Сыныпта.

- Сыныпта нелер бар?

- Сынып іші қандай?

ә) Оқу құралдарымен таныстыру.

Дәптер, қалам, сызғыш, өшіргіш, пенал, портфель, бояу т.б.

-Оқу құралдарды қалай пайдаланамыз?

Әліппедегі шартты белгілермен таныстыру:дыбыс,дауысты дыбыс,дауыссыз дыбыс,

сөз,сөздің буынға бөлінуі,сөйлем

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

-Балалар, кәне, кім оқу құралдарын атап береді?

-Дәптер не үшін керек?

-Қандай дәптердің түрлерімен таныстық?

-Пенал деген не?

-Оқу құралдарын неге салып тасимыз?

-Бояумен не істейміз?

V. Бекіту кезеңі.

Оқушы туралы өлең жаттау.

Күннің нұры шуақты,

Сергітеді денемді.

Құрдастарым сияқты,

Оқушымын мен енді.

Қорытынды

-Оқушы мектепте не істейді?

-Оқу құралдары – сенің көмекшің. Сондықтан оқулығыңды ұқыпты ұста.

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Мектептің спорт алаңы. Сөйлем

Мақсаты

Әліппе оқулығының авторларымен таныстыра отырып, нені оқып, білетініміз жайлы мағлұмат беру. Елбасы, еліміздің рәміздері туралы түсінік беру.

Н. Ә.Назарбаев сөзімен таныстыру.Мектеп ішінде жүріп –тұру ережесін үйренуге баулу.

Күтілетін нәтиже

+Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Оқушылардан дененің сау болуы үшін не істеу керектігін сұрау.

а) Спорттың қандай түрлерін білесіңдер?

ә) Серуенге алып шығу.(мектебімізде спорт алаңы, спорт залы)

Сергіту сәті: б) Денені шынықтыру денсаулыққа пайдалы екеніне тоқталу.

Ерте тұрып ертеңгілік жаттығу жасау керек екенін айтып, дағдыға айналдыру.


Мағынаны тану

Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу.

Қосымша тапсырма.

Біз қандай спорт түрлерін білеміз?

Олар қандай жерлерде өтеді? Спортпен шұғылданған адамның денсаулығы қандай болады?

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Оқушылар спорттың әр түрі болады. Суретті түсіндіру.

Қазақстан спортшылары туралы түсінік.

Үйге тапсырма

Өзіңе ұнайтын спорт түрі туралы әңгімеле.

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2019
1361
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі