Курс жоспарларының шаблоны
|
Апта Күн 25-күн |
Күні 2-сабақтар |
Тренер |
Откізілетінорны |
|
Тақырыбы |
Мұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға) дайындық. |
||
|
1 |
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасыныһ бір тақырыбы бойынша есеп төрінде рефлексия жасайды (білу және түсіну, қолдану және ой толғау), сонымен бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және зара бағалауға жаттығады. |
|
2 |
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі қз тәжірибелеріне талдау жасап, ойларын жинақтайды, љздерініһ рефлексиялық ойларын њш критерий бойынша бағалайды жђне рефлексиялық есептерініһ соһғы нұсқасын әзірлейді. |
|
3 |
Түйінді идеялар |
Рефлексиялық есепті бағалау рђсіміндегі еһ маһыздысы мұғалімніһ љзініһ оқыту және оқу тәжірибесінде Бағдарламаныһ идеяларын пайдалана білу қабілетін анықтау болып табылады. Себебі бұл кљрсеткіштер олардыһ оқыту және оқу тђжірибесі љзгергендігін кљрсетеді, Бағдарламаныһ басты мақсаты осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса љздерініһ тереһ білімі мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлексиялық есептіһ мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлексиялық есепті бағалауға арналған деректерді ђзірлеуде љз тобыныһ мұғалімдеріне кеһес беріп, қолдау кљрсете отырып, ұстаздарға барынша кљмек беретін болады. Рефлексиялық есептіһ мазмұны (2000 сљз)
9 Бағдарламаныһ бір тақырыбы ықпалдастырылған сабақ жоспарлары (3 жоспар) (250 сљзден тұратын тњсініктемесімен қоса). |
|
4 |
Материалдар және ресурстар |
компьютер, интербелсенді тақта, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 пен А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер. |
|
Оқыту барысы |
9-00 10-30 |
№ 2 сабақ |
|
Сәлемдесу |
3 мин |
Коуч тақырыппен таныстырады. |
|
Зейнді күшейту Сергіту сәті |
2 мин |
Серіктестік орта құру. Коуч қатысушыларды мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады. Ассорти ойыны (5мин) «Ассорти» Ойыншыларға шеңбер болып тұрады. Оларға әр түрлі жемістердің аттары беріледі (5-6 жеміс). Жемістердің аттары аталған кезде олар орын ауыстырулары керек. Сөйтіп жемістер араласады. |
|
Шағын топқа бөлу |
5 мин |
Команда құруға бағытталған жаттығуы. Топқа бөліну (2 мин) Ойын барысында жеміс аттары біркелкі топтар бойынша коуч қатысушыларды 5 шағын топқа бөледі. /әр топта 20 мұғалім/ |
|
Ақпарат Түйінді идеялар |
3 мин |
Сыни сараптамалық жазба Стеллa Коттрелл (2008). Оқу дағдылары туралы нұсқаулық, 286. Жалпы алғанда, оқушы бағасының төмен болуына басқа қателіктеріне қарағанда, сыни талдаудың болмауы көбірек әсер етеді. Сапалы сыни талдау тамаша орындалған жұмыс пен жай ғана орындала салған жұмыстың айырмашылығын анықтауға көмектеседі. Сіздің жазбаша жұмысыңыз оның сыни сараптама екенін анықтауға көмектесе ме? Сипаттамалық жазба... және Сыни сараптамалық жазба... (топтарға айырмашылығын талдау жұмыстарын ұсыну) |
|
Жеке және топтық жұмыс |
10мин. |
Топтағы жұмыс. Әр топқа таныстырмалық тапсырма беріледі; тақырыпқа байланысты кластер құрып, қорғау. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 26-29 б. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» материалын бірнеше бөліктерге бөліп, әр мұғалім 5-минут ішінде оқып шығады да, топта оқығандарымен бөліседі. Негізгі идеяларды флипчартқа түсіріп талдайды |
|
Рефлексия |
2 мин |
«2 жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау |
|
Жаттығулар |
10 мин |
Коуч қатысушылары алдымен берілген тапсырмалар бойынша жеке, жұпта, топта сыни тұрғыдан ойлай келе талқылап, зерттеушілікпен айналысу барысында, дайындаған шағын жоба жұмыстарын постерге түсіріп, кәріптестерінің алдына шығып қорғайды. Берілген мәтін мазмұнын түсіну дәрежесін анықтау мақсатында әр топқа тапсырмалар беріледі. Тапсырма барлық топқа әртүрлі беріледі. |
|
Кинометафора |
3 мин 5 мин |
«Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау» таныстырылымы видеокөрсетілім: «Опять двойка» Тыңдаушылардан «5», «4», «3», «2» бағалары туралы және видеокөрсетілімдегі балаға, туғандарына қандай баға алған ұнайтындығы туралы ой бөлісу. |
|
Рефлексия |
2 мин |
Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту. |
|
Топтық жұмыс |
2 мин |
Табыс критерийлері арқылы топ мүшелерін бағалау сәті |
|
Қорытындылау |
7 мин |
. Мұғалімдермен кері байланыс. Блэк пен Уильямның Ұлыбританиядағы Бағалау Реформасы Тобымен бірлескен зерттеулері бағалау арқылы оқытуды жақсарту оқытуға енгізілуі тиіс қарапайым бес түйінді факторы
ресурсын мұғалімдерге ұсынып, өздерінің бір сабақтарын зерделей отырып жұмыс істеу ұсынылады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
мектеп тренерінің сабақ жоспары
мектеп тренерінің сабақ жоспары
Курс жоспарларының шаблоны
|
Апта Күн 25-күн |
Күні 2-сабақтар |
Тренер |
Откізілетінорны |
|
Тақырыбы |
Мұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға) дайындық. |
||
|
1 |
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасыныһ бір тақырыбы бойынша есеп төрінде рефлексия жасайды (білу және түсіну, қолдану және ой толғау), сонымен бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және зара бағалауға жаттығады. |
|
2 |
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі қз тәжірибелеріне талдау жасап, ойларын жинақтайды, љздерініһ рефлексиялық ойларын њш критерий бойынша бағалайды жђне рефлексиялық есептерініһ соһғы нұсқасын әзірлейді. |
|
3 |
Түйінді идеялар |
Рефлексиялық есепті бағалау рђсіміндегі еһ маһыздысы мұғалімніһ љзініһ оқыту және оқу тәжірибесінде Бағдарламаныһ идеяларын пайдалана білу қабілетін анықтау болып табылады. Себебі бұл кљрсеткіштер олардыһ оқыту және оқу тђжірибесі љзгергендігін кљрсетеді, Бағдарламаныһ басты мақсаты осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса љздерініһ тереһ білімі мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлексиялық есептіһ мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлексиялық есепті бағалауға арналған деректерді ђзірлеуде љз тобыныһ мұғалімдеріне кеһес беріп, қолдау кљрсете отырып, ұстаздарға барынша кљмек беретін болады. Рефлексиялық есептіһ мазмұны (2000 сљз)
9 Бағдарламаныһ бір тақырыбы ықпалдастырылған сабақ жоспарлары (3 жоспар) (250 сљзден тұратын тњсініктемесімен қоса). |
|
4 |
Материалдар және ресурстар |
компьютер, интербелсенді тақта, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 пен А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер. |
|
Оқыту барысы |
9-00 10-30 |
№ 2 сабақ |
|
Сәлемдесу |
3 мин |
Коуч тақырыппен таныстырады. |
|
Зейнді күшейту Сергіту сәті |
2 мин |
Серіктестік орта құру. Коуч қатысушыларды мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады. Ассорти ойыны (5мин) «Ассорти» Ойыншыларға шеңбер болып тұрады. Оларға әр түрлі жемістердің аттары беріледі (5-6 жеміс). Жемістердің аттары аталған кезде олар орын ауыстырулары керек. Сөйтіп жемістер араласады. |
|
Шағын топқа бөлу |
5 мин |
Команда құруға бағытталған жаттығуы. Топқа бөліну (2 мин) Ойын барысында жеміс аттары біркелкі топтар бойынша коуч қатысушыларды 5 шағын топқа бөледі. /әр топта 20 мұғалім/ |
|
Ақпарат Түйінді идеялар |
3 мин |
Сыни сараптамалық жазба Стеллa Коттрелл (2008). Оқу дағдылары туралы нұсқаулық, 286. Жалпы алғанда, оқушы бағасының төмен болуына басқа қателіктеріне қарағанда, сыни талдаудың болмауы көбірек әсер етеді. Сапалы сыни талдау тамаша орындалған жұмыс пен жай ғана орындала салған жұмыстың айырмашылығын анықтауға көмектеседі. Сіздің жазбаша жұмысыңыз оның сыни сараптама екенін анықтауға көмектесе ме? Сипаттамалық жазба... және Сыни сараптамалық жазба... (топтарға айырмашылығын талдау жұмыстарын ұсыну) |
|
Жеке және топтық жұмыс |
10мин. |
Топтағы жұмыс. Әр топқа таныстырмалық тапсырма беріледі; тақырыпқа байланысты кластер құрып, қорғау. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 26-29 б. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» материалын бірнеше бөліктерге бөліп, әр мұғалім 5-минут ішінде оқып шығады да, топта оқығандарымен бөліседі. Негізгі идеяларды флипчартқа түсіріп талдайды |
|
Рефлексия |
2 мин |
«2 жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау |
|
Жаттығулар |
10 мин |
Коуч қатысушылары алдымен берілген тапсырмалар бойынша жеке, жұпта, топта сыни тұрғыдан ойлай келе талқылап, зерттеушілікпен айналысу барысында, дайындаған шағын жоба жұмыстарын постерге түсіріп, кәріптестерінің алдына шығып қорғайды. Берілген мәтін мазмұнын түсіну дәрежесін анықтау мақсатында әр топқа тапсырмалар беріледі. Тапсырма барлық топқа әртүрлі беріледі. |
|
Кинометафора |
3 мин 5 мин |
«Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау» таныстырылымы видеокөрсетілім: «Опять двойка» Тыңдаушылардан «5», «4», «3», «2» бағалары туралы және видеокөрсетілімдегі балаға, туғандарына қандай баға алған ұнайтындығы туралы ой бөлісу. |
|
Рефлексия |
2 мин |
Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту. |
|
Топтық жұмыс |
2 мин |
Табыс критерийлері арқылы топ мүшелерін бағалау сәті |
|
Қорытындылау |
7 мин |
. Мұғалімдермен кері байланыс. Блэк пен Уильямның Ұлыбританиядағы Бағалау Реформасы Тобымен бірлескен зерттеулері бағалау арқылы оқытуды жақсарту оқытуға енгізілуі тиіс қарапайым бес түйінді факторы
ресурсын мұғалімдерге ұсынып, өздерінің бір сабақтарын зерделей отырып жұмыс істеу ұсынылады. |
шағым қалдыра аласыз













