Материалдар / мектеп тренерінің сабақ жоспары

мектеп тренерінің сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға) дайындық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1627
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Курс жоспарларының шаблоны
АптаКүн 25-күнКүні2-сабақтарТренерОткізілетінорны
ТақырыбыМұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға) дайындық.


1Жалпы мақсатыМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасыныһ бір тақырыбы бойынша есеп төрінде рефлексия жасайды (білу және түсіну, қолдану және ой толғау), сонымен бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және зара бағалауға жаттығады.
2Күтілетін нәтижеМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі қз тәжірибелеріне талдау жасап, ойларын жинақтайды, љздерініһ рефлексиялық ойларын њш критерий бойынша бағалайды жђне рефлексиялық есептерініһ соһғы нұсқасын әзірлейді.
3Түйінді идеяларРефлексиялық есепті бағалау рђсіміндегі еһ маһыздысы мұғалімніһ љзініһ оқыту және оқу тәжірибесінде Бағдарламаныһ идеяларын пайдалана білу қабілетін анықтау болып табылады. Себебі бұл кљрсеткіштер олардыһ оқыту және оқу тђжірибесі љзгергендігін кљрсетеді, Бағдарламаныһ басты мақсаты осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса љздерініһ тереһ білімі мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлексиялық есептіһ мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлексиялық есепті бағалауға арналған деректерді ђзірлеуде љз тобыныһ мұғалімдеріне кеһес беріп, қолдау кљрсете отырып, ұстаздарға барынша кљмек беретін болады. Рефлексиялық есептіһ мазмұны (2000 сљз)
  • сабақ жоспарларына Бағдарламаныһ бір тақырыбын енгізуді негіздеу жђне оны енгізуде қолданылған әдістеме;
  • оқыту мен оқу тәжірибесіне љзгеріс енгізілгенін жђне ол басқарылғанын растайтын сабақтар љткізілгенін жђне оныһ тиімділігін талдау.
  • 9 Бағдарламаныһ бір тақырыбы ықпалдастырылған сабақ жоспарлары (3 жоспар) (250 сљзден тұратын тњсініктемесімен қоса).
    4Материалдар және ресурстаркомпьютер, интербелсенді тақта, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 пен А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер.


    Оқыту барысы9-00 10-30№ 2 сабақ
    Сәлемдесу3 минКоуч тақырыппен таныстырады.
    Зейнді күшейтуСергіту сәті2 минСеріктестік орта құру. Коуч қатысушыларды мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады.Ассорти ойыны (5мин) «Ассорти» Ойыншыларға шеңбер болып тұрады. Оларға әр түрлі жемістердің аттары беріледі (5-6 жеміс). Жемістердің аттары аталған кезде олар орын ауыстырулары керек. Сөйтіп жемістер араласады.
    Шағын топқа бөлу5 минКоманда құруға бағытталған жаттығуы. Топқа бөліну (2 мин) Ойын барысында жеміс аттары біркелкі топтар бойынша коуч қатысушыларды 5 шағын топқа бөледі. /әр топта 20 мұғалім/
    АқпаратТүйінді идеялар3 минСыни сараптамалық жазбаСтеллa Коттрелл (2008). Оқу дағдылары туралы нұсқаулық, 286.Жалпы алғанда, оқушы бағасының төмен болуына басқа қателіктеріне қарағанда, сыни талдаудың болмауы көбірек әсер етеді. Сапалы сыни талдау тамаша орындалған жұмыс пен жай ғана орындала салған жұмыстың айырмашылығын анықтауға көмектеседі. Сіздің жазбаша жұмысыңыз оның сыни сараптама екенін анықтауға көмектесе ме? Сипаттамалық жазба... және Сыни сараптамалық жазба... (топтарға айырмашылығын талдау жұмыстарын ұсыну)
    Жеке және топтық жұмыс10мин.Топтағы жұмыс. Әр топқа таныстырмалық тапсырма беріледі; тақырыпқа байланысты кластер құрып, қорғау.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 26-29 б. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» материалын бірнеше бөліктерге бөліп, әр мұғалім 5-минут ішінде оқып шығады да, топта оқығандарымен бөліседі. Негізгі идеяларды флипчартқа түсіріп талдайды
    Рефлексия2 мин«2 жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау
    Жаттығулар10 минКоуч қатысушылары алдымен берілген тапсырмалар бойынша жеке, жұпта, топта сыни тұрғыдан ойлай келе талқылап, зерттеушілікпен айналысу барысында, дайындаған шағын жоба жұмыстарын постерге түсіріп, кәріптестерінің алдына шығып қорғайды. Берілген мәтін мазмұнын түсіну дәрежесін анықтау мақсатында әр топқа тапсырмалар беріледі. Тапсырма барлық топқа әртүрлі беріледі.
    Кинометафора

    3 мин



    5 мин
    «Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау» таныстырылымы

    видеокөрсетілім: «Опять двойка»Тыңдаушылардан «5», «4», «3», «2» бағалары туралы және видеокөрсетілімдегі балаға, туғандарына қандай баға алған ұнайтындығы туралы ой бөлісу.
    Рефлексия2 минФормативті бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып топтың ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айту.
    Топтық жұмыс

    2 минТабыс критерийлері арқылытоп мүшелерін бағалау сәті

    Қорытындылау7 мин. Мұғалімдермен кері байланыс. Блэк пен Уильямның Ұлыбританиядағы Бағалау Реформасы Тобымен бірлескен зерттеулері бағалау арқылы оқытуды жақсарту оқытуға енгізілуі тиіс қарапайым бес түйінді факторы
  • Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.
  • Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін-өздері бағалай алуын қамтамасыз ету және өзара бағалау арқылы құрдастарымен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
  • Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытуды түрлендіру.
  • Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы, бұл өз кезегінде оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстырады.
  • Бағалаудың оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен қызығушылығына едәуір ықпал ететіндігін мойындау, бұл өз кезегінде білім алуға түбегейлі түрде ықпал етеді.
  • ресурсын мұғалімдерге ұсынып, өздерінің бір сабақтарын зерделей отырып жұмыс істеу ұсынылады.


    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!