2018-2019 оқу жылына арналған мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспары.
|
№ |
Өткізілетін іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Түрі |
Орындауға жауаптылар |
|
1 |
Критериалды бағалаудың құрылымы. |
Қыркүйек |
Отырыс |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
2 |
Қалыптастырушы бағалаудың маңызы. |
Қыркүйек |
Коучинг |
Тренер |
|
3 |
Біліктілікті арттыру курстары мен семинарларға қатыстыру. |
Ай сайын |
Семинар, курстар |
Мектеп әдіскері |
|
4 |
Мектеп әкімшілігі, үйлестіруші, ӘБ жетекшісі, тренерлер, модераторлар отырысы. |
Тоқсан сайын |
Отырыс |
Мектеп әкімшілігі |
|
5 |
Сабақтарға ену. |
Айына 8 рет |
Сабақтарға ену |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
6 |
БЖБ мен ТЖБ-ның өткізу үдерісі. |
Қазан |
Коучинг |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
7 |
Бағалау механизмі |
Қазан |
Оқу семинары |
Мектеп үйлестірушісі, пән мұғалімдері |
|
8 |
Тоқсандық жиынтық материалдарын құрастыруға басшылық жасау |
Тоқсан сайын |
Әдістемелік көмек |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
9 |
Жаңартылған білім мазмұнындағы модерация мен рубриканың ролі. |
Қараша |
Коучинг |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
10 |
Lesson study топтарымен жұмыс. |
Жылына 2 рет Желтоқсан, сәуір |
Сараптау, кеңес беру |
Мектеп әдіскері,топ мүшелері |
|
11 |
ПШО тренерлерімен кездесу ұйымдастыру. |
Қаңтар |
Кездесу, пікірлесу. |
Мектеп әдіскері. |
|
12 |
Тәжірибе алмасу. Үздік сабақ. |
Ақпан |
Байқау |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
13 |
Кері байланыстың маңызы. |
Наурыз |
Коучинг |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
14 |
ӘБ ықшам сабақтар өткізу. |
Сәуір |
Ықшам сабақ |
ӘБ жетекшілері |
|
15 |
Нәтижеге жету үздіксіз ізденудің көрсеткіші |
Мамыр |
Отырыс |
Мектеп үйлестірушісі, мұғалімдер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп үйлестірушісінің жоспары
Мектеп үйлестірушісінің жоспары
2018-2019 оқу жылына арналған мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспары.
|
№ |
Өткізілетін іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Түрі |
Орындауға жауаптылар |
|
1 |
Критериалды бағалаудың құрылымы. |
Қыркүйек |
Отырыс |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
2 |
Қалыптастырушы бағалаудың маңызы. |
Қыркүйек |
Коучинг |
Тренер |
|
3 |
Біліктілікті арттыру курстары мен семинарларға қатыстыру. |
Ай сайын |
Семинар, курстар |
Мектеп әдіскері |
|
4 |
Мектеп әкімшілігі, үйлестіруші, ӘБ жетекшісі, тренерлер, модераторлар отырысы. |
Тоқсан сайын |
Отырыс |
Мектеп әкімшілігі |
|
5 |
Сабақтарға ену. |
Айына 8 рет |
Сабақтарға ену |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
6 |
БЖБ мен ТЖБ-ның өткізу үдерісі. |
Қазан |
Коучинг |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
7 |
Бағалау механизмі |
Қазан |
Оқу семинары |
Мектеп үйлестірушісі, пән мұғалімдері |
|
8 |
Тоқсандық жиынтық материалдарын құрастыруға басшылық жасау |
Тоқсан сайын |
Әдістемелік көмек |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
9 |
Жаңартылған білім мазмұнындағы модерация мен рубриканың ролі. |
Қараша |
Коучинг |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
10 |
Lesson study топтарымен жұмыс. |
Жылына 2 рет Желтоқсан, сәуір |
Сараптау, кеңес беру |
Мектеп әдіскері,топ мүшелері |
|
11 |
ПШО тренерлерімен кездесу ұйымдастыру. |
Қаңтар |
Кездесу, пікірлесу. |
Мектеп әдіскері. |
|
12 |
Тәжірибе алмасу. Үздік сабақ. |
Ақпан |
Байқау |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
13 |
Кері байланыстың маңызы. |
Наурыз |
Коучинг |
Мектеп әдіскері, мектеп үйлестірушісі, ӘБ жетекшілері |
|
14 |
ӘБ ықшам сабақтар өткізу. |
Сәуір |
Ықшам сабақ |
ӘБ жетекшілері |
|
15 |
Нәтижеге жету үздіксіз ізденудің көрсеткіші |
Мамыр |
Отырыс |
Мектеп үйлестірушісі, мұғалімдер |
шағым қалдыра аласыз













