Материалдар / Мектепалды даярлық сыныбы ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепалды даярлық сыныбы ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық сыныбы ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы. Білім саласы: Әлеумет Бөлімі: Өзін-өзі тану Тақырыбы: «Өзін-өзі тану»әлеміне саяхат Мақсаты: «Өзін-өзі тану»әлемі туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері:1.Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктер беру; 2.жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту 3.өзара қамқорлыққа,сүйіспеншілікке,татулыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар:дәптер, «Өзін-өзі тану» әлемінің картасы,түрлі-түсті қарындаштар. Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап,түсіндіру,саяхат,әңгімелеу. Кезеңдер Тәрбиешінің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті Мотивациялық кезең
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
386
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды даярлық сыныбы ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

Білім саласы: Әлеумет

Бөлімі: Өзін-өзі тану

Тақырыбы: «Өзін-өзі тану»әлеміне саяхат

Мақсаты: «Өзін-өзі тану»әлемі туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:1.Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктер беру;

2.жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту

3.өзара қамқорлыққа,сүйіспеншілікке,татулыққа тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар:дәптер, «Өзін-өзі тану» әлемінің картасы,түрлі-түсті қарындаштар.

Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап,түсіндіру,саяхат,әңгімелеу.

Кезеңдер

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық кезең










Ізденіс ұйымдастыру кезеңі



















Рефлексия

1.Шаттық шеңбері

-Балалар шеңбер неге ұқсайды?

-Доппен ойнасақ көңіл күйіміз көтеріледі. Жүзікті сәндік үшін тағамыз.Алма,қарбыз-өте дәмді дәмді жемістер мен көкөністер.Шеңберге ұқсайтын осыншама заттың қаншама қасиеті бар!Шеңберде тұрудың өз ерекшілігі бар. Ол бізге күн сияқты жылу береді,шеңберде тұрып бір-бірімізге жылы тілектер айталамыз. Сондықтан да бұл шеңбер-Шаттық шеңбері деп аталады.

2.Әңгімелесу

-Балалар, «Өзін-өзі тану әлемі бізге сыйлық дайындап қойыпты.Алдымен сол сыйлықты тауып көрейік.

-Балаларды түстер арқылы топтарға бөлу.Әр топ өзіне конверт таңдап алады. Жасырылған конверттің ішінде әдептілікке байланысты суреттер шығады.

- «Өзін-өзі тану»әлемінде біз көп жақсы істерді жасай білуге үйренеді екенбіз.

Сөздік жұмыс: қайырымды, көңілді, қамқор-лық, сүйіспеншілік, тату.

3.Ойын: «Мен де жақсы бала боламын»

Шарты:мазмұнды суреттер арқылы өздерінің де істеген жақсы істері туралы айтып берулері керек.

4.Әңгімелесу

-Балалар, «Өзін-өзі тану»әлемі бізге сыйлық дайындап қойыпты. Ол не деп ойлайсың-дар,көрейік!

-Дәптер арқылы біз көп нәрселерді көріп үйре-неміз.

5.Дәптермен жұмыс

-Дәптерде берілген 1-ші аялдаманы бояйды.

6.Дәйексөз

«Сүйіспеншілік-жүректен» мағынасын түсіндіру.

Жұмсақ ойыншық «жүректі» талдайды.Өз жүректері қандай болатынын түсіндіру.

7.Ғажайып сөздердің мағынасын түсіндіру, қайталау:жақсылық,сүйіспеншілік,қуаныш...

8.Қортындылау

-Бүгін біз саяхатымызды бастадық. Қандай құ-ралдар бізге көмекке келді.? -Өзін-өзі тану біз-дерді неге үйретеді?


-қол ұстасып шеңбер құрап тұрады.

-допқа,күнге,айға, алмаға,т.б.













-топтарға бөліседі.













-дәптер,хрестоматия, карта.




-жұмырдықтарын салыстырады.



-Сұрақтарға жауап береді.


Білу:өзін-өзі тану әлемі туралы түсінік алу.

Игеру:картамен,дәптермен жұмыс жасай алу.

Меңгеру:жаңа сөздерді меңгеріп алу.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!