Мотивациялық
кезең
Ізденіс
ұйымдастыру кезеңі
Рефлексия
|
1.Шаттық
шеңбері
-Балалар
шеңбер неге ұқсайды?
-Доппен
ойнасақ көңіл күйіміз көтеріледі. Жүзікті сәндік үшін
тағамыз.Алма,қарбыз-өте дәмді дәмді жемістер мен
көкөністер.Шеңберге ұқсайтын осыншама заттың қаншама қасиеті
бар!Шеңберде тұрудың өз ерекшілігі бар. Ол бізге күн сияқты жылу
береді,шеңберде тұрып бір-бірімізге жылы тілектер айталамыз.
Сондықтан да бұл шеңбер-Шаттық шеңбері деп
аталады.
2.Әңгімелесу
-Балалар,
«Өзін-өзі тану әлемі бізге сыйлық дайындап қойыпты.Алдымен сол
сыйлықты тауып көрейік.
-Балаларды
түстер арқылы топтарға бөлу.Әр топ өзіне конверт таңдап алады.
Жасырылған конверттің ішінде әдептілікке байланысты суреттер
шығады.
- «Өзін-өзі
тану»әлемінде біз көп жақсы істерді жасай білуге үйренеді
екенбіз.
Сөздік
жұмыс: қайырымды, көңілді, қамқор-лық, сүйіспеншілік,
тату.
3.Ойын: «Мен
де жақсы бала боламын»
Шарты:мазмұнды суреттер арқылы өздерінің де істеген жақсы
істері туралы айтып берулері керек.
4.Әңгімелесу
-Балалар,
«Өзін-өзі тану»әлемі бізге сыйлық дайындап қойыпты. Ол не деп
ойлайсың-дар,көрейік!
-Дәптер
арқылы біз көп нәрселерді көріп үйре-неміз.
5.Дәптермен
жұмыс
-Дәптерде
берілген 1-ші аялдаманы бояйды.
6.Дәйексөз
«Сүйіспеншілік-жүректен» мағынасын
түсіндіру.
Жұмсақ
ойыншық «жүректі» талдайды.Өз жүректері қандай болатынын
түсіндіру.
7.Ғажайып сөздердің
мағынасын түсіндіру,
қайталау:жақсылық,сүйіспеншілік,қуаныш...
8.Қортындылау
-Бүгін біз
саяхатымызды бастадық. Қандай құ-ралдар бізге көмекке келді.?
-Өзін-өзі тану біз-дерді неге үйретеді?
|
-қол ұстасып
шеңбер құрап тұрады.
-допқа,күнге,айға, алмаға,т.б.
-топтарға
бөліседі.
-дәптер,хрестоматия, карта.
-жұмырдықтарын салыстырады.
-Сұрақтарға
жауап береді.
|