Мектепалды даярлық тобының балаларын Және
1-сынып оқушыларын
педагогикалык-психологиялық бақылаудан өткізу
Мақсаты:Көрнекілік құралда берілген бейнелерге қарап
отырып,оларды қарындашпен көшіріп салу.Қарындашты ұстаудағы қол
маторикасының даму дәрежесін анықтау.
Бағалау тәртібі:әр-бір дұрыс сызылған жұмыс үшін 3-ұпай
беріледі,орта көрсеткішке 2-ұпай,төмен көрсеткішке 1-ұпайдан
беріледі.
2(А).Тапсырма:Біреуі артықша,іздеп тап.
Мақсаты:баланың өз ойын дұрыс жеткізе алу дәрежесінің
кеңдігін.заттарды сыр-сипатына қарай ажырата алу деңгейі,зейінін
бақылау.
Бала 4 топқа бөлінген заттардың бейнелері суретте көрсетілген.Ол
барлық суреттерді зер сала отырып қарап шығып,әрбір төртеудің
ішінен бір мас келмейтінін белгілеуі керек және не себептен екенін
түсіндіріп бере алуы керек.
Бағалау тәртібі:Дұрыс түсіндіріліп барып,берілген жауап үшін
3-ұпай, орта жауап үшін 2-ұпай, төмен жауап үшін 1-ұпай
беріледі.
2(Б).Тапсырма:Біреуі артықша,іздеп тап.
3. Тапсырма. Суретте қанша жабайы жануарлар және қанша үй
жануарлары көрсетілген?
Мақсаты:Баланың үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажырата
білуін,және оларды санай алу мүмкіншілін анықтау.Зейінінің
тұрақтылығын анықтау.Әрбір дұрыс талданып,берілген жауапқа
3-ұпай,орта жауапқа 2-ұпай,төмен жауапқа 1-ұпай беріледі.
4. Тапсырма. Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың аттарын ата.
Бөліп айт .
Мақсаты:Баланың үй жануарлары мен жабайы жануарларды түр-сипатына
қарай дұрыс бөле алу қабылетін тексеру.Толық және дұрыс жауап үшін
3-ұпай,кідіріспен болған толық емес жауапқа 2-ұпай,ұзақ уақыт
ойланып барып айтылған онша дұрыс емес жауап үшін 1-ұпай
беріледі.Баланың есте сақтау мен ойлау қабылеті тексеріледі.
5. Тапсырма. Суреттегі көрсетілген заттардын серігін тауып,
біріктір.
Мақсаты:Баланың қиялдау мен ойлау,есте сақтау
қабылеттерін тексеру үстінде берілген сұраққа бала жылдам және тез
дұрыс жауап берсе 3-ұпай,орта жауап үшін 2-ұпай ,кідіріспен
берілген және онша дұрыс емес жауап үшін 1-ұпай беріледі.Өз ойын
дұрыс жеткізе алу деңгейі де есепке алынады.
6. Тапсырма. Суреттерді 3 топқа ажырат,оларды өзара біріктіріп,
дұрыс келетін тобына сызу арқылы көрсет. Оларды қайсы белгілеріне
қарай біріктірдіңіз,топтағы әрбір суреттер тобын бір сөзбен
айт.
7. Тапсырма.
№ Сұрақтар Өте жақсы жақсы Қанағата-
нарлық
1 Аты –жөніңді, тегіңді ата.
2 Ата- анаңның аты- жөнін, тегін айтып бер.
3 Сен тұратын мекен-жайыңды білесің бе?
4 Қазір жылдың қай мезгілі?
5 Сеніңше ұшақтың құстан не айырмашылығы бар?
6 Қандай жабайы жануарларды білесің?
7 Мектепте қоңырау не үшін қажет?
8 Қайсы сан үлкен 2 ме әлде 7 ме? 7 ден 12 дейін сана, енді
терісінен сана.
9 Балық ұшады ма, әлде жүзеді ме?
10 Сен досыңды ренжітіп қойсаң не істейсін?
11 Оң қолыңмен сол құлағыңды,сол қолыңмен оң көзінді көрсет.
12 Көз бен құлақ не үшін керек?
13 Қайсы мейрамда Аяз ата қатынасады?
14 Талда 10 алма пісіп тұр, олардаң 4еуі жерге үзіліп түсті,талдың
төбесінде неше алма қалды?
15 Кептер мен тауықтың айырмашылығы неде,айтып бер?
16 Мұсылманша жаңа -жыл жылдың қай мезгілінде кіріп келеді?
17 Қайсысында көп су болады,өзенде ме, әлде тенізде ме?
18 Оқытушы, аспаз,ұшқыш және дәрігер не жұмыс істейді?
19 Қандай үй жануарларын білесің?
20 Көшеде үлкендерді кездестіре қалсаң не істеуің керек?
Баламен өткізілген психологиялық зерттеу
нәтижелері
Баланың аты-
жөні,тегі:____________________________________________________________________
Туылған
жылы,айы,күні:_____________________________________________________________
Бойы:_______________________________________________________________________
Салмағы:___________________________________________________________________
Денсаулығы
(мед.аңықтама):_________________________________________________________
Мектепке дейін тәрбие алған
орны:_________________________________________________________________
Психологиялық зерттеу барысының қорытындысы:
Тапсырмалар Балл Қорытынды
Т-1
Т-2(А),2(Б)
Т-3
Т-4
Т-5
Т-6
Т-7
Жалпы:____________
Баланы зерттеу қорытындысы.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мектеп директоры:________________________________
Мектеп психологы:________________________________
Уақыты:________________