Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектепалды даярлық,математика вариатив
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Математика еліне саяхат» Мектепалды топ тәрбиеленушілеріне(5 жас) арналған адаптивтік бағдарлама
|
Хаттама №________ « » « » «2023ж»
Құрастырған:
Пікір жазғандар:
|
|
|
|
|
Бағдарлама мектеп жасына дейінгі 5-6 жас аралығындағы балаларға «Таным» білім беру дағдысы «Математика негіздері» оқу іс-әрекетінде қолдануға болады. «Математика еліне саяхат» бағдарламасы тапсырманы әр түрлі тәсілдермен шешуге, логикалық ойлауға, оның тереңдігі мен икемділігін қарқынды дамытуға ықпал етеді. Әртүрлі жолдармен есеп шығарудың негізін әзірлейді, тұлғалық –бағыттық тәсілді жүзеге асыруға ықпал етеді.
Пікір
Ұсынылып отырған «Таным» мектепалды топтарына арналған арнаулы курс бағдарламасы тәрбиеленушінің тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп, қоршаған орта заттары мен құбылыстары арасындағы байланыстар мен заңдылықтарды түсіну мен игеруіне қажетті барлық танымдық қалыптасушы процестерді дамытып, оларды іс-әрекетте қолдана алуын шыңдайтын бірден бір себепші бағдарлама.
Бағдарлама баланың әр затты жан-жақты көре біліп (оның пішіні, түсі, кеңістікте орналасуын т.б.); оның ерекше сипатты белгілерін бөліп алып, басқа заттармен салыстыруда ұқсастығы мен айырмашылығын таба білуге; заттарды жіктеп, топтауға тәрбиелеп; дұрыс шешім тауып, оны әңгімелеп айтуға; тұжырымдап, ой қорытынды жасай білуге; қалыптасқан жағдайға сәйкес білімдерін қолдана алуға; тапқырлығы мен зейінділігін дамытып; бір тапсырманы шешудің бірнеше тәсілін табуға үйретеді.
Түсінік хат
«Математика еліне саяхат» адаптиптік бағдарламасы барлығы -33 сағат, аптасына – 1 сағат .
Бағдарлама арқылы айналадағы қоршаған ортамен таныстыра отырып, балалардың логикалық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту. Адаптивтік компонент мектепке дейінгі (5-6 жас) жастағы балаларға танымдық талғамдарын ой өрісін арттыруға және балаларды мектепке даярлауға бағытталған көмекші құрал.
Ойынның шарттары қарапайымнан күрделіге, жеңілден ауырға бірте-бірте ауыстыру ұстанымдарын басшылыққа алады.
Берілген тапсырмаларды орындау барысында балалар заттар мен құбылыстардың мәнді белгілерін айқындайды, қатынас, жүйелеу, салыстыру, талдау, сараптау жайлы түсініктерді меңгертеді. Бағдарламадағы ойындар мен тапсырмалар , қолмен пішіндерді құрастыруға, талдауға, жинақтауға, әсемдікті түсінуге, салыстыруға, үйлестіруге, есте сақтауға көп көмегін тигізеді.
Мақсаты:
-
Балалардың логикалық ойлауын дамыту;
-
Ойлау операцияларымен таныстыру;
-
Жаңаны танып білуге қызығушылығын қалыптастыру;
-
Шығармашылық белсенділігін дамыту
Міндеттері:
-
Оқытуға дамытушылық сипат беру;
-
Өз бетімен тану процесінде баланың (қарқынды) белсенділігін қамтамасыз ету
-
Педагогикалық процестің мазмұны мен тәсілдерін үйлестіруде бала дамуының жеке қасиеттерін есепке ала отырып ұйымдастыру;
-
Баланы оқыту мен дамытуда жасына лайықты қолайлы орта құрып, қалыптастыру;
-
Қоршаған ортамен, өмірмен тығыз байланыс орнату.
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты: |
Сағат саны |
Күні: |
|
1.Логика деген не? |
Логика пәнімен таныстыру. Адамның айналадағы әлемді негізгі сезімдік қабылдаулармен абстрактілік ойлау арқылы танитыны туралы түсінік беру. Баланы алдына қойылған тапсырманы орындауға бар күш жігерін жұмылдырып, өз бетімен жұмыстануға үйрету. |
1 |
|
|
2.Жұмбақтар Оның құрылымын талдау. |
Балаларға жұмбақ шеше білуді үйрету. Не туралы айтылып жатқандығы, қандай белгісіне қарап ажыратып тапқанын түсіндіре алуды үйрету. Айналаны танып білудің бірме бір шарты жұмбақ шешімін таба білу екендігімен таныстыру |
1 |
|
|
3.Бұйым белгілері Талдау. Жинақтау |
Балаларды «Бұйым белгілері» ұғымымен таныстыру, заттардың жеке белгілерін бөліп алуға жаттықтыру. Қарапайым талдау, жинақтау жасай отырып, балаларда түрлі логикалық ойлау тәсілдерімен ойлануын дамыту. |
1 |
|
|
4.Түс. Пішін. Көлем. |
Бұйымдағы белгі көрсеткіштерін ажыратып, өз таңдауы мен мақсатқа сәйкестілігін дәлелдей алуға жаттықтыру. Нұсқау бойынша тапсырманы орындауға үйретіп, сенсорлық қабылдауын дамыту. Балаға өз ойын тілімен жеткізіп айтуға үйретіп, сөйлеу белсенділігін арттыру. |
1 |
|
|
5.Дәмі. Иісі.. |
Балаларды барлық затқа емес, тек кейбір заттарға тән жеке қасиеттерімен таныстыру.Зат пен оның жасалу материалының ара қатынасын анықтауға жаттықтыру. Баланың тапсырманы орындауға қызығушылығын қолдай отырып, мадақтау |
1 |
|
|
6. Жанды- жансыз. Қай топқа жатады. Адамның қолдануы |
Белгілі бір топқа біріктіруде заттың жеке қасиеттеріне қарай анықтауды үйрету. Адамның өмірде қолданудағы әр заттың маңызын анықтау. Жасалған жұмыстар нәтижесінде анықталатын себеп-салдарлықбұрын кім байланысты көре білуге үйрету. |
1 |
|
|
7. Салыстыру Жасалу заты, түрі |
Негізгі ойлау операцияларын қалыптастырып, дамыту. Құбылыстар мен заттардың ұқсастығы және айырмашылығын табуға үйрету. Есту, көру қабылдауын дамыту. |
1 |
|
|
8. Терістеу. Шектеу |
Заттар мен құбылыстар арасындағы қарама-қайшылықтарды көре біліп, ажыратуға, жаттығулар барысында оларды сипаттауға, проблеманың түп мәнін көре білуге жаттықтыру. Өз көзқарасын дәлелдеп, ой пікірін ортаға салып, еркін айта білу қабілетін дамыту |
1 |
|
|
9. Жіктеу. Жинақтау. (топтау) |
Заттарды жіктеп бөлуде олардың негізгі және жанама қасиеттерін ажырата білуді таныстыру. Заттарды жіктеп, топтауда олардың өз орнын анықтап табуға үйрету. Мақсатқа жету үшін объектінің қасиеттерін тауып, қолдана алуға жаттықтыру |
1 |
|
|
10. Не артық? Не жетпейді? |
Дұрыс емес деп тапқан қатесін алған білімінің негізіне қарай түзетуі, қайшылықтарды көре білуге үйрету. Берілген материалды талдай білуге, зейінін және байқағыштығын дамыту. |
1 |
|
|
11. Ой қорыту |
Байқап, зерттеу фактілеріне сүйене отырып, қорытынды жасай білуге үйрету.Түрлі құбылыстар арасындағы байланысты анықтай білуге, бірінен екінші байланысқа оңай өте білуге жаттықтыру. |
1 |
|
|
12.Тірілген фигуралар.Өзгерулер |
Балалардың пішін сұлбасын (фигураны) әбден тәптіштеп, мұқият зерттеп, қорытынды жасай білуге үйрету. Пішіндер (фигуралар) өзгеруіндегі барлық факторларды есепке ала білуін қалыптастыру. Берілген тапсырманы орындауға зейінін шоғырландырып, ойлауын дамыту. |
1 |
|
|
13. Математикадағы логика |
Логикалық ойын дамытып, математикалық терминдерді шығармашылықпен қолдана алуға үйрету. Нақты затты қабылдауын жан-жақты дамыту |
1 |
|
|
14. Қоршаған ортадағы логика |
Қоршаған ортадағы логикалық тізбекті тауып, бөліп ала білуге, қорытынды жасай білуге үйрету. Құбылыстар мен заттар арасындағы байланысты анықтай алуға үйрету. Балалардың танымдық белсенділігін дамыту. |
1 |
|
|
15. Логикалық жұптар. Логикалық тізбек |
Балаларға ортақ белгіні ескере отырып, логикалық жұптарды құруға үйрету. Тізбектегі соңғы берілген зат-белгісін есепке ала отырып, логикалық тізбектерді құра білуге балаларды жаттықтыру. Нақты,дәл жауап беруге үйретіп, логикалық ойлауын дамыту. |
1 |
|
|
16. Логикалық есептер |
Баланың алған білімдерін қалыпты емес есептерді шешуде қолдана алуын, логикалық ойлауын дамыту. Түрлі жағдайды ойлауға жаттықтыру |
1 |
|
|
Артық-кем табу |
Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу |
1 |
|
|
1-10 андарының құрамымен танысу |
Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау |
1 |
|
|
1-10 андарының құрамымен танысу |
Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау |
1 |
|
|
1-10 андарының құрамымен танысу |
Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау |
1 |
|
|
1саны мен цифры |
Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу |
1 |
|
|
2саны мен цифры |
Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу |
1 |
|
|
3саны мен цифры |
Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу |
1 |
|
|
4саны мен цифры |
4 саны мен цифрымен танысу |
1 |
|
|
5саны мен цифры |
5 саны мен цифрымен танысу |
1 |
|
|
6саны мен цифры |
6 қосу және азайту үйрену |
1 |
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |