Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы












    «Математика еліне саяхат»

    Мектепалды топ

    тәрбиеленушілеріне(5 жас)

    арналған адаптивтік бағдарлама



























    Хаттама №________ « » « » «2023ж»




    Құрастырған:







    Пікір жазғандар:














    Бағдарлама мектеп жасына дейінгі 5-6 жас аралығындағы балаларға «Таным» білім беру дағдысы «Математика негіздері» оқу іс-әрекетінде қолдануға болады. «Математика еліне саяхат» бағдарламасы тапсырманы әр түрлі тәсілдермен шешуге, логикалық ойлауға, оның тереңдігі мен икемділігін қарқынды дамытуға ықпал етеді. Әртүрлі жолдармен есеп шығарудың негізін әзірлейді, тұлғалық –бағыттық тәсілді жүзеге асыруға ықпал етеді.






    Пікір


    Ұсынылып отырған «Таным» мектепалды топтарына арналған арнаулы курс бағдарламасы тәрбиеленушінің тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп, қоршаған орта заттары мен құбылыстары арасындағы байланыстар мен заңдылықтарды түсіну мен игеруіне қажетті барлық танымдық қалыптасушы процестерді дамытып, оларды іс-әрекетте қолдана алуын шыңдайтын бірден бір себепші бағдарлама.

    Бағдарлама баланың әр затты жан-жақты көре біліп (оның пішіні, түсі, кеңістікте орналасуын т.б.); оның ерекше сипатты белгілерін бөліп алып, басқа заттармен салыстыруда ұқсастығы мен айырмашылығын таба білуге; заттарды жіктеп, топтауға тәрбиелеп; дұрыс шешім тауып, оны әңгімелеп айтуға; тұжырымдап, ой қорытынды жасай білуге; қалыптасқан жағдайға сәйкес білімдерін қолдана алуға; тапқырлығы мен зейінділігін дамытып; бір тапсырманы шешудің бірнеше тәсілін табуға үйретеді.










    Түсінік хат


    «Математика еліне саяхат» адаптиптік бағдарламасы барлығы -33 сағат, аптасына – 1 сағат .

    Бағдарлама арқылы айналадағы қоршаған ортамен таныстыра отырып, балалардың логикалық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту. Адаптивтік компонент мектепке дейінгі (5-6 жас) жастағы балаларға танымдық талғамдарын ой өрісін арттыруға және балаларды мектепке даярлауға бағытталған көмекші құрал.

    Ойынның шарттары қарапайымнан күрделіге, жеңілден ауырға бірте-бірте ауыстыру ұстанымдарын басшылыққа алады.

    Берілген тапсырмаларды орындау барысында балалар заттар мен құбылыстардың мәнді белгілерін айқындайды, қатынас, жүйелеу, салыстыру, талдау, сараптау жайлы түсініктерді меңгертеді. Бағдарламадағы ойындар мен тапсырмалар , қолмен пішіндерді құрастыруға, талдауға, жинақтауға, әсемдікті түсінуге, салыстыруға, үйлестіруге, есте сақтауға көп көмегін тигізеді.




    Мақсаты:

    • Балалардың логикалық ойлауын дамыту;

    • Ойлау операцияларымен таныстыру;

    • Жаңаны танып білуге қызығушылығын қалыптастыру;

    • Шығармашылық белсенділігін дамыту









    Міндеттері:

    • Оқытуға дамытушылық сипат беру;

    • Өз бетімен тану процесінде баланың (қарқынды) белсенділігін қамтамасыз ету

    • Педагогикалық процестің мазмұны мен тәсілдерін үйлестіруде бала дамуының жеке қасиеттерін есепке ала отырып ұйымдастыру;

    • Баланы оқыту мен дамытуда жасына лайықты қолайлы орта құрып, қалыптастыру;

    • Қоршаған ортамен, өмірмен тығыз байланыс орнату.







    №

    Тақырыбы

    Мақсаты:

    Сағат саны

    Күні:

    1.Логика деген не?

    Логика пәнімен таныстыру. Адамның айналадағы әлемді негізгі сезімдік қабылдаулармен абстрактілік ойлау арқылы танитыны туралы түсінік беру. Баланы алдына қойылған тапсырманы орындауға бар күш жігерін жұмылдырып, өз бетімен жұмыстануға үйрету.

    1


    2.Жұмбақтар Оның құрылымын талдау.

    Балаларға жұмбақ шеше білуді үйрету. Не туралы айтылып жатқандығы, қандай белгісіне қарап ажыратып тапқанын түсіндіре алуды үйрету. Айналаны танып білудің бірме бір шарты жұмбақ шешімін таба білу екендігімен таныстыру

    1


    3.Бұйым белгілері

    Талдау. Жинақтау


    Балаларды «Бұйым белгілері» ұғымымен таныстыру, заттардың жеке белгілерін бөліп алуға жаттықтыру. Қарапайым талдау, жинақтау жасай отырып, балаларда түрлі логикалық ойлау тәсілдерімен ойлануын дамыту.

    1


    4.Түс. Пішін. Көлем.

    Бұйымдағы белгі көрсеткіштерін ажыратып, өз таңдауы мен мақсатқа сәйкестілігін дәлелдей алуға жаттықтыру. Нұсқау бойынша тапсырманы орындауға үйретіп, сенсорлық қабылдауын дамыту. Балаға өз ойын тілімен жеткізіп айтуға үйретіп, сөйлеу белсенділігін арттыру.

    1


    5.Дәмі. Иісі..

    Балаларды барлық затқа емес, тек кейбір заттарға тән жеке қасиеттерімен таныстыру.Зат пен оның жасалу материалының ара қатынасын анықтауға жаттықтыру. Баланың тапсырманы орындауға қызығушылығын қолдай отырып, мадақтау

    1


    6. Жанды- жансыз. Қай топқа жатады. Адамның қолдануы

    Белгілі бір топқа біріктіруде заттың жеке қасиеттеріне қарай анықтауды үйрету.

    Адамның өмірде қолданудағы әр заттың маңызын анықтау. Жасалған жұмыстар нәтижесінде анықталатын себеп-салдарлықбұрын кім байланысты көре білуге үйрету.

    1


    7. Салыстыру

    Жасалу заты, түрі

    Негізгі ойлау операцияларын қалыптастырып, дамыту. Құбылыстар мен заттардың ұқсастығы және айырмашылығын табуға үйрету. Есту, көру қабылдауын дамыту.

    1


    8. Терістеу. Шектеу

    Заттар мен құбылыстар арасындағы қарама-қайшылықтарды көре біліп, ажыратуға, жаттығулар барысында оларды сипаттауға, проблеманың түп мәнін көре білуге жаттықтыру. Өз көзқарасын дәлелдеп, ой пікірін ортаға салып, еркін айта білу қабілетін дамыту

    1


    9. Жіктеу. Жинақтау.

    (топтау)

    Заттарды жіктеп бөлуде олардың негізгі және жанама қасиеттерін ажырата білуді таныстыру. Заттарды жіктеп, топтауда олардың өз орнын анықтап табуға үйрету. Мақсатқа жету үшін объектінің қасиеттерін тауып, қолдана алуға жаттықтыру

    1


    10. Не артық? Не жетпейді?

    Дұрыс емес деп тапқан қатесін алған білімінің негізіне қарай түзетуі, қайшылықтарды көре білуге үйрету. Берілген материалды талдай білуге, зейінін және байқағыштығын дамыту.

    1


    11. Ой қорыту

    Байқап, зерттеу фактілеріне сүйене отырып, қорытынды жасай білуге үйрету.Түрлі құбылыстар арасындағы байланысты анықтай білуге, бірінен екінші байланысқа оңай өте білуге жаттықтыру.

    1


    12.Тірілген фигуралар.Өзгерулер

    Балалардың пішін сұлбасын (фигураны) әбден тәптіштеп, мұқият зерттеп, қорытынды жасай білуге үйрету. Пішіндер (фигуралар) өзгеруіндегі барлық факторларды есепке ала білуін қалыптастыру. Берілген тапсырманы орындауға зейінін шоғырландырып, ойлауын дамыту.

    1


    13. Математикадағы логика

    Логикалық ойын дамытып, математикалық терминдерді шығармашылықпен қолдана алуға үйрету. Нақты затты қабылдауын жан-жақты дамыту

    1


    14. Қоршаған ортадағы логика

    Қоршаған ортадағы логикалық тізбекті тауып, бөліп ала білуге, қорытынды жасай білуге үйрету. Құбылыстар мен заттар арасындағы байланысты анықтай алуға үйрету. Балалардың танымдық белсенділігін дамыту.

    1


    15. Логикалық жұптар.

    Логикалық тізбек

    Балаларға ортақ белгіні ескере отырып, логикалық жұптарды құруға үйрету.

    Тізбектегі соңғы берілген зат-белгісін есепке ала отырып, логикалық тізбектерді құра білуге балаларды жаттықтыру. Нақты,дәл жауап беруге үйретіп, логикалық ойлауын дамыту.

    1


    16. Логикалық есептер

    Баланың алған білімдерін қалыпты емес есептерді шешуде қолдана алуын, логикалық ойлауын дамыту. Түрлі жағдайды ойлауға жаттықтыру

    1


    Артық-кем табу

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    1-10 андарының құрамымен танысу

    Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау

    1


    1-10 андарының құрамымен танысу

    Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау

    1


    1-10 андарының құрамымен танысу

    Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау

    1


    1саны мен цифры

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    2саны мен цифры

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    3саны мен цифры

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    4саны мен цифры

    4 саны мен цифрымен танысу

    1


    5саны мен цифры

    5 саны мен цифрымен танысу

    1


    6саны мен цифры

    6 қосу және азайту үйрену

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бирмагамбетова Гулназ Самалыковна
    16 Мамыр 2024
    361
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мектепалды даярлық,математика вариатив

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мектепалды даярлық,математика вариатив

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мектепалды даярлық тобына арналған "Математика еліне саяхат" вариативтік бағдарламасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы












    «Математика еліне саяхат»

    Мектепалды топ

    тәрбиеленушілеріне(5 жас)

    арналған адаптивтік бағдарлама



























    Хаттама №________ « » « » «2023ж»




    Құрастырған:







    Пікір жазғандар:














    Бағдарлама мектеп жасына дейінгі 5-6 жас аралығындағы балаларға «Таным» білім беру дағдысы «Математика негіздері» оқу іс-әрекетінде қолдануға болады. «Математика еліне саяхат» бағдарламасы тапсырманы әр түрлі тәсілдермен шешуге, логикалық ойлауға, оның тереңдігі мен икемділігін қарқынды дамытуға ықпал етеді. Әртүрлі жолдармен есеп шығарудың негізін әзірлейді, тұлғалық –бағыттық тәсілді жүзеге асыруға ықпал етеді.






    Пікір


    Ұсынылып отырған «Таным» мектепалды топтарына арналған арнаулы курс бағдарламасы тәрбиеленушінің тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп, қоршаған орта заттары мен құбылыстары арасындағы байланыстар мен заңдылықтарды түсіну мен игеруіне қажетті барлық танымдық қалыптасушы процестерді дамытып, оларды іс-әрекетте қолдана алуын шыңдайтын бірден бір себепші бағдарлама.

    Бағдарлама баланың әр затты жан-жақты көре біліп (оның пішіні, түсі, кеңістікте орналасуын т.б.); оның ерекше сипатты белгілерін бөліп алып, басқа заттармен салыстыруда ұқсастығы мен айырмашылығын таба білуге; заттарды жіктеп, топтауға тәрбиелеп; дұрыс шешім тауып, оны әңгімелеп айтуға; тұжырымдап, ой қорытынды жасай білуге; қалыптасқан жағдайға сәйкес білімдерін қолдана алуға; тапқырлығы мен зейінділігін дамытып; бір тапсырманы шешудің бірнеше тәсілін табуға үйретеді.










    Түсінік хат


    «Математика еліне саяхат» адаптиптік бағдарламасы барлығы -33 сағат, аптасына – 1 сағат .

    Бағдарлама арқылы айналадағы қоршаған ортамен таныстыра отырып, балалардың логикалық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту. Адаптивтік компонент мектепке дейінгі (5-6 жас) жастағы балаларға танымдық талғамдарын ой өрісін арттыруға және балаларды мектепке даярлауға бағытталған көмекші құрал.

    Ойынның шарттары қарапайымнан күрделіге, жеңілден ауырға бірте-бірте ауыстыру ұстанымдарын басшылыққа алады.

    Берілген тапсырмаларды орындау барысында балалар заттар мен құбылыстардың мәнді белгілерін айқындайды, қатынас, жүйелеу, салыстыру, талдау, сараптау жайлы түсініктерді меңгертеді. Бағдарламадағы ойындар мен тапсырмалар , қолмен пішіндерді құрастыруға, талдауға, жинақтауға, әсемдікті түсінуге, салыстыруға, үйлестіруге, есте сақтауға көп көмегін тигізеді.




    Мақсаты:

    • Балалардың логикалық ойлауын дамыту;

    • Ойлау операцияларымен таныстыру;

    • Жаңаны танып білуге қызығушылығын қалыптастыру;

    • Шығармашылық белсенділігін дамыту









    Міндеттері:

    • Оқытуға дамытушылық сипат беру;

    • Өз бетімен тану процесінде баланың (қарқынды) белсенділігін қамтамасыз ету

    • Педагогикалық процестің мазмұны мен тәсілдерін үйлестіруде бала дамуының жеке қасиеттерін есепке ала отырып ұйымдастыру;

    • Баланы оқыту мен дамытуда жасына лайықты қолайлы орта құрып, қалыптастыру;

    • Қоршаған ортамен, өмірмен тығыз байланыс орнату.







    №

    Тақырыбы

    Мақсаты:

    Сағат саны

    Күні:

    1.Логика деген не?

    Логика пәнімен таныстыру. Адамның айналадағы әлемді негізгі сезімдік қабылдаулармен абстрактілік ойлау арқылы танитыны туралы түсінік беру. Баланы алдына қойылған тапсырманы орындауға бар күш жігерін жұмылдырып, өз бетімен жұмыстануға үйрету.

    1


    2.Жұмбақтар Оның құрылымын талдау.

    Балаларға жұмбақ шеше білуді үйрету. Не туралы айтылып жатқандығы, қандай белгісіне қарап ажыратып тапқанын түсіндіре алуды үйрету. Айналаны танып білудің бірме бір шарты жұмбақ шешімін таба білу екендігімен таныстыру

    1


    3.Бұйым белгілері

    Талдау. Жинақтау


    Балаларды «Бұйым белгілері» ұғымымен таныстыру, заттардың жеке белгілерін бөліп алуға жаттықтыру. Қарапайым талдау, жинақтау жасай отырып, балаларда түрлі логикалық ойлау тәсілдерімен ойлануын дамыту.

    1


    4.Түс. Пішін. Көлем.

    Бұйымдағы белгі көрсеткіштерін ажыратып, өз таңдауы мен мақсатқа сәйкестілігін дәлелдей алуға жаттықтыру. Нұсқау бойынша тапсырманы орындауға үйретіп, сенсорлық қабылдауын дамыту. Балаға өз ойын тілімен жеткізіп айтуға үйретіп, сөйлеу белсенділігін арттыру.

    1


    5.Дәмі. Иісі..

    Балаларды барлық затқа емес, тек кейбір заттарға тән жеке қасиеттерімен таныстыру.Зат пен оның жасалу материалының ара қатынасын анықтауға жаттықтыру. Баланың тапсырманы орындауға қызығушылығын қолдай отырып, мадақтау

    1


    6. Жанды- жансыз. Қай топқа жатады. Адамның қолдануы

    Белгілі бір топқа біріктіруде заттың жеке қасиеттеріне қарай анықтауды үйрету.

    Адамның өмірде қолданудағы әр заттың маңызын анықтау. Жасалған жұмыстар нәтижесінде анықталатын себеп-салдарлықбұрын кім байланысты көре білуге үйрету.

    1


    7. Салыстыру

    Жасалу заты, түрі

    Негізгі ойлау операцияларын қалыптастырып, дамыту. Құбылыстар мен заттардың ұқсастығы және айырмашылығын табуға үйрету. Есту, көру қабылдауын дамыту.

    1


    8. Терістеу. Шектеу

    Заттар мен құбылыстар арасындағы қарама-қайшылықтарды көре біліп, ажыратуға, жаттығулар барысында оларды сипаттауға, проблеманың түп мәнін көре білуге жаттықтыру. Өз көзқарасын дәлелдеп, ой пікірін ортаға салып, еркін айта білу қабілетін дамыту

    1


    9. Жіктеу. Жинақтау.

    (топтау)

    Заттарды жіктеп бөлуде олардың негізгі және жанама қасиеттерін ажырата білуді таныстыру. Заттарды жіктеп, топтауда олардың өз орнын анықтап табуға үйрету. Мақсатқа жету үшін объектінің қасиеттерін тауып, қолдана алуға жаттықтыру

    1


    10. Не артық? Не жетпейді?

    Дұрыс емес деп тапқан қатесін алған білімінің негізіне қарай түзетуі, қайшылықтарды көре білуге үйрету. Берілген материалды талдай білуге, зейінін және байқағыштығын дамыту.

    1


    11. Ой қорыту

    Байқап, зерттеу фактілеріне сүйене отырып, қорытынды жасай білуге үйрету.Түрлі құбылыстар арасындағы байланысты анықтай білуге, бірінен екінші байланысқа оңай өте білуге жаттықтыру.

    1


    12.Тірілген фигуралар.Өзгерулер

    Балалардың пішін сұлбасын (фигураны) әбден тәптіштеп, мұқият зерттеп, қорытынды жасай білуге үйрету. Пішіндер (фигуралар) өзгеруіндегі барлық факторларды есепке ала білуін қалыптастыру. Берілген тапсырманы орындауға зейінін шоғырландырып, ойлауын дамыту.

    1


    13. Математикадағы логика

    Логикалық ойын дамытып, математикалық терминдерді шығармашылықпен қолдана алуға үйрету. Нақты затты қабылдауын жан-жақты дамыту

    1


    14. Қоршаған ортадағы логика

    Қоршаған ортадағы логикалық тізбекті тауып, бөліп ала білуге, қорытынды жасай білуге үйрету. Құбылыстар мен заттар арасындағы байланысты анықтай алуға үйрету. Балалардың танымдық белсенділігін дамыту.

    1


    15. Логикалық жұптар.

    Логикалық тізбек

    Балаларға ортақ белгіні ескере отырып, логикалық жұптарды құруға үйрету.

    Тізбектегі соңғы берілген зат-белгісін есепке ала отырып, логикалық тізбектерді құра білуге балаларды жаттықтыру. Нақты,дәл жауап беруге үйретіп, логикалық ойлауын дамыту.

    1


    16. Логикалық есептер

    Баланың алған білімдерін қалыпты емес есептерді шешуде қолдана алуын, логикалық ойлауын дамыту. Түрлі жағдайды ойлауға жаттықтыру

    1


    Артық-кем табу

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    1-10 андарының құрамымен танысу

    Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау

    1


    1-10 андарының құрамымен танысу

    Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау

    1


    1-10 андарының құрамымен танысу

    Мұғалімнің көмегі арқылы сандарды қайталау

    1


    1саны мен цифры

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    2саны мен цифры

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    3саны мен цифры

    Берілген жиында заттарды алып тастау олардың санын кемітетінін және артатынын білу

    1


    4саны мен цифры

    4 саны мен цифрымен танысу

    1


    5саны мен цифры

    5 саны мен цифрымен танысу

    1


    6саны мен цифры

    6 қосу және азайту үйрену

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектепалды даярлық Басқа Мектепке дейінгі балалар
    16.05.2024
    361
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бирмагамбетова Гулназ Самалыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации