мектепішілік бақылау анықтамалары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

мектепішілік бақылау анықтамалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепішілік бақылау анықтамалары 2024-2025 оқу жылы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Анықтама
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламасына сәйкестігін тексеру туралы

Білім беру ұйымы: №77 жалпы білім беретін мектеп
Оқу жылы:
2024-2025 оқу жылы
Құжат түрі:
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Негіз: ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығы

77 жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің оқу жылы бойынша құрастырған күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес тексерілді.

Тексеру нәтижесінде төмендегі жайттар анықталды:

Жоспар мазмұны үлгілік оқу бағдарламасында көрсетілген бөлімдер мен оқу мақсаттарына сай құрастырылған;
Сағат саны, тақырыптар реті мен мазмұны оқу жүктемесі мен оқу бағдарламасына сәйкес үйлестірілген;
Күтілетін нәтижелер, пәнаралық байланыс, критериалды бағалау және дағдылар жүйесі ескерілген.

Қорытынды:
№77 мектеп мұғалімдерінің күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары ҚР Оқу-ағарту министрінің №399 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу бағдарламасына
толық сәйкес келеді.

Тексерген:
Аты-жөні:
Кармысова Н.О, Басауова С.С














Анықтама

77 Жалпы білім беретін орта мектеп
Анықтама
Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы туралы

2024 жылғы қыркүйек айы бойынша №77 ЖББОМ білім алушыларының жеке іс-қағаздарын тексеру жүргізілді. Тексеру нәтижесінде келесі мәліметтер анықталды:

Жеке іс-қағаздар құрамы:

  • Туу туралы куәлік көшірмесі

  • 3x4 фотосурет (2 дана)

  • Медициналық анықтама (№026/у-3, №063/у нысандары)

  • Үй кітапшасынан тіркеу көшірмесі немесе мекенжай анықтамасы

  • Алдыңғы оқу орнынан алынған табель немесе куәлік (қажет жағдайда)

  • Өтініш және қабылдау туралы бұйрық көшірмесі

Сақталу тәртібі:
Барлық құжаттар арнайы жеке істер папкасында жинақталған, ретімен нөмірленіп, мектеп мұрағатына сәйкес сақталған.
Құжаттар тиісті заңнамалық талаптарға және іс жүргізу ережелеріне сай рәсімделген.

Кемшіліктер:
Бірқатар сыныптарда жеке іс-қағаздарда келесі кемшіліктер анықталды:

  • Кейбір құжаттар толық емес немесе көшірмесі жоқ

  • Фотосуреттер жаңартуды қажет етеді

  • Медициналық анықтамалар мерзімі өткен
    Ұсыныстар:

  • Құжаттары толық емес оқушылардың ата-аналарымен хабарласып, толықтыру жұмыстарын жүргізу

  • Жеке істерді жаңарту кестесін бекіту

  • Құжаттарды электронды форматқа көшіру жұмыстарын кезең-кезеңімен ұйымдастыру

  • Қорытынды:
    Жалпы алғанда, білім алушылардың жеке іс-қағаздары мектеп мұрағатына сай жүргізіліп отыр. Анықталған кемшіліктерді жою жұмыстары ұйымдастырылуда.

  • Тексерген:
    Аты-жөні:
    Кармысова Н.О, Басауова С.С

ТӘЛІМГЕРЛІК ЖҮЙЕСІ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ТЕКСЕРУ АНЫҚТАМАСЫ

?Мекеме: №77 ЖББОМ
? Күні: "__" ____________ 2025 ж.

Жас маман: Санақ Арнат Дәуренұлы
Пәні/қызметі: _Дене шынықтыру пәні мұғалімі
Тәлімгері: Сармырза Ш.Б.
Қызмет орны: №77 ЖББОМ мұғалімі

Тексеру мақсаты:

Жас маман мен тәлімгер арасындағы кәсіби қолдаудың жүйелі жүргізілуі мен оның нәтижелілігін бағалау.

Тексеру нәтижесі:

  1. Тәлімгерлік жоспары бар

  2. Апта сайынғы/айлық кездесулер өткізілген

  3. Жас маманға әдістемелік көмек көрсетілген

  4. Сабақтарға қатысу, пікір алмасу жүзеге асқан

  5. Жас маманның кәсіби дағдысы қалыптасып келеді

  6. Жас маман оқу үдерісіне сәтті бейімделген

  7. Тәлімгер тарапынан жүйелі бақылау және қолдау көрсетілген

Қорытынды:

Санақ Арнат Дәуренұлы мен оның тәлімгері Сармырза Ш.Б. арасындағы тәлімгерлік байланыс жүйелі түрде жүргізілген. Жас маманға қажетті кәсіби бағыт-бағдар берілген, әдістемелік қолдау жасалған. Тәлімгерлік жүйе нәтижелі әрі тиімді ұйымдастырылған деп есептеледі.

Тексеруші: Кармысова Набат Отесбаевна
















Анықтама
№77 жалпы білім беретін мектеп

Бұл анықтама №77 жалпы білім беретін мектептің мектепалды даярлық сыныптарында "Тіл дамыту" пәні аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру бағытында жүргізілген жұмыстар туралы беріледі.

Мектепалды даярлық сыныптарында тілдік орта қалыптастыру, балалардың сөздік қорын байыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, тыңдай білу мен түсіну дағдыларын дамыту жұмыстары жоспарлы түрде жүргізіліп келеді.

Атап айтқанда, 3 топта жүргізілетін жұмыстар келесі топ жетекшілерінің басшылығымен жүзеге асуда:

  • 1-топ жетекшісі: Төлешова О.А.

  • 2-топ жетекшісі: Абишева Н.Б.

  • 3-топ жетекшісі: Тынысбаева М.А.

"Тіл дамыту" сабақтарында жүргізілген негізгі бағыттар:

  • Балалардың сөздік қорын мақсатты түрде дамыту;

  • Сурет бойынша сөйлем құрату, әңгіме құрастыру;

  • Сұрақтарға нақты, логикалық жауап беру дағдыларын қалыптастыру;

  • Тыңдау, түсіну, сөйлеу, алғашқы жазу біліктерін қалыптастыру;

  • Ойын, сергіту, шығармашылық тапсырмалар арқылы функционалдық сауаттылық элементтерін меңгерту.

Жүргізілген сабақтар нәтижесінде оқушылардың коммуникативтік қабілеттері дамып, өз ойын еркін және байланыстырып айтуға машықтана бастағаны байқалды. Сонымен қатар, балалардың тыңдап түсіну, әңгімені жалғастыру, суретке қарап мәтін құрау қабілеттері жақсарды.





Тексерген:
Аты-жөні:
Кармысова Н.О, Басауова С.С










Анықтама



Бұл анықтама №77 жалпы білім беретін мектептің 4-сыныптарында математика пәні бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау мақсатында жүргізілген жұмыс нәтижесіне байланысты жазылды.

Функционалдық сауаттылық – оқушының алған білімін өмірлік жағдайларда тиімді қолдана алу қабілеті. Осы бағытта 2024–2025 оқу жылының І жартыжылдығында 4-сынып оқушыларына арналған тапсырмалар мен бақылау жұмыстары арқылы олардың есеп шығару, логикалық ойлау, мәтінмен жұмыс жасау және күнделікті өмірде математиканы қолдану дағдылары бағаланды.

Нәтижелер бойынша:

  • 4 "А" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Бикирова Г.Т) – оқушылардың көпшілігі тапсырмаларды орындауда белсенділік танытып, логикалық тапсырмаларды шешуде жақсы нәтиже көрсетті. Функционалдық сауаттылық деңгейі жоғары.

  • 4 "Ә" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Есентаева А.М) – оқушылардың басым бөлігі күнделікті өмірмен байланысты есептерді шешуде қиындық көрмеді. Орташа деңгейден жоғары нәтиже байқалды. Жалпы деңгейі жақсы.

  • 4 "Б" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Жанбырбай Г.Б) – кейбір оқушылар нақты есептерді шешуде қиындық көргенімен, көрнекі құралдар арқылы тапсырмаларды орындауға бейімділігін көрсетті. Жалпы функционалдық сауаттылық деңгейі орташа.

  • 4 "В" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Досалиева А.Н) – сыныпта оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған жұмыстар жүйелі жүргізілуде. Нәтижесінде оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен өмірмен байланысты есептерді шешу қабілеті жоғары. Жалпы деңгейі жақсы.







Тексерген:
Аты-жөні:
Кармысова Н.О

Басауова С.С











Анықтама

Бұл анықтама №77 жалпы білім беретін мектептің 4-сыныптарында математика пәні бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау мақсатында жүргізілген жұмыс нәтижесіне байланысты жазылды.

Функционалдық сауаттылық – оқушының алған білімін өмірлік жағдайларда тиімді қолдана алу қабілеті. Осы бағытта 2024–2025 оқу жылының І жартыжылдығында 4-сынып оқушыларына арналған тапсырмалар мен бақылау жұмыстары арқылы олардың есеп шығару, логикалық ойлау, мәтінмен жұмыс жасау және күнделікті өмірде математиканы қолдану дағдылары бағаланды.

Нәтижелер бойынша:

  • 4 "А" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Бикирова Г.Т) – оқушылардың көпшілігі тапсырмаларды орындауда белсенділік танытып, логикалық тапсырмаларды шешуде жақсы нәтиже көрсетті. Функционалдық сауаттылық деңгейі жоғары.

  • 4 "Ә" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Есентаева А.М) – оқушылардың басым бөлігі күнделікті өмірмен байланысты есептерді шешуде қиындық көрмеді. Орташа деңгейден жоғары нәтиже байқалды. Жалпы деңгейі жақсы.

  • 4 "Б" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Жанбырбай Г.Б) – сыныпта функционалдық сауаттылықты дамытуда қосымша жұмыс жүргізуді қажет ететін оқушылар бар. Кейбір оқушылар нақты есептерді шешуде қиындық көріп, логикалық тапсырмаларды орындауда белсенділік таныта алмады. Жалпы деңгейі орташа.

  • 4 "В" сыныбы (сынып жетекшісі әрі пән мұғалімі — Досалиева А.Н) – оқушылардың басым бөлігі пәнге қызығушылық танытқанымен, функционалдық сауаттылықты қалыптастыруда қосымша қолдау мен жеке жұмыстар жүргізуді қажет ететін оқушылар кездеседі. Жалпы деңгейі жақсы.

Тексерген: Кармысова Н.О

Басауова С.С
Күні: «_27__» қыркүйек_2024 жыл









77 ЖББОМ 1-сынып оқушыларының «Әліппе» пәнінен білімі мен оқу дағдылары туралы

Анықтама

Мекеме: №77 жалпы білім беретін мектеп
Сынып: 1-сынып
Пәні: Әліппе
Мақсаты: Оқушылардың оқу жылындағы сауат ашу деңгейін, оқу және жазу дағдыларын бағалау

Shape1

? Жалпы сипаттама:

1-сынып оқушылары үшін «Әліппе» пәні – жазу мен оқудың бастапқы негізін қалыптастыратын маңызды пән. Сауат ашу кезеңінде оқушылар әріптер мен дыбыстарды тануды, сөздер құрауды, мәтінмен жұмыс жасауды үйренеді. Бұл кезеңде оқушылардың оқу дағдысы мен жазу қабілеттері қалыптасып, тілдік қорлары дамиды.

Shape2

? Білім мен дағдыларға талдау:

Бағыт

Қалыптасу деңгейі

Әріптерді тану және жазу

Барлық оқушы қазақ әліпбиіндегі әріптерді толық меңгерген. Әріпті дұрыс және каллиграфиялық талапқа сай жазады.

Дыбыстық талдау

Оқушылар дыбыстарды дұрыс ажыратып, сөзге дыбыстық-буындық талдау жасай алады.

Сөз құрау

Берілген дыбыстардан немесе буындардан сөз құрай алады.

Оқу дағдысы

Орташа оқу қарқыны – минутына 30-40 сөз. Мәтінді дауыстап, дұрыс, кідіріс жасап оқи алады.

Мәтінмен жұмыс

Қарапайым мәтінді оқып, негізгі ойын түсінеді. Сұрақтарға толық жауап береді.

Жазу дағдылары

Оқушылар сөйлем құрылымын сақтап, бас әріппен бастап, соңына нүкте қоя отырып жазады.

Сөздік қоры

1-сынып деңгейіне сай 400-ден астам сөзді меңгерген.



? Қиындықтар байқалған оқушылар:

Сыныпта кейбір оқушыларда төмендегідей қиындықтар байқалды:

  • Кейбір дыбыстарды шатастыру (мысалы, р/л, ш/с);

  • Буындап оқығанда жылдамдықтың баяулығы;

  • Жазу барысында әріптердің бағыты мен арақашықтықты бұзу.

Аталған оқушылармен қосымша түзету жұмыстары жүргізілуде.

Shape3

Жалпы қорытынды:

77 ЖББОМ 1-сынып оқушылары «Әліппе» пәнін сәтті меңгерген. Оларда оқу, жазу, дыбыстық талдау және мәтінді түсіну дағдылары қалыптасқан. Мұғалімдердің жүйелі жұмысының нәтижесінде оқушылардың сауаттылық деңгейі оқу жылы соңында күтілетін нәтижеге сай келеді.

Тексерген: Кармысова Н.О

Басауова С.С



























Музыка пәнінің берілуін зерделеу

Анықтамасы
№77 жалпы білім беретін мектеп

Оқу жылының жұмыс жоспарына сәйкес, 1, 5, 6-сыныптарда музыка пәнінің берілуі зерделенді. Зерделеу барысында сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларға сәйкес жүргізіліп отырғаны анықталды.

1-сыныпта пән мұғалімдері береді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ән айту, музыка тыңдау, қарапайым музыкалық сауаттылық элементтерін меңгертуде әртүрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануда. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы жоғары.

5-сыныпта музыка пәнін Қибашева Қ, Жубангарин А.. жүргізеді. Мұғалім тарапынан интербелсенді әдістер кеңінен қолданылып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға назар аударылуда. Оқушылардың музыкалық білімін қалыптастыруда теория мен тәжірибе сабақтары үйлесімді ұйымдастырылған.

6-сыныпта пән мұғалімі Сәрсенбаева Н жүргізеді. Оқу бағдарламасына сәйкес түрлі жанрдағы музыкалық шығармалармен таныстырып, оқушылардың талдау дағдыларын дамытуда. Сабақтарда көрнекіліктер мен техникалық құралдар қолданылып, оқу үрдісінің сапасын арттыруға ықпал етуде.

Жалпы зерделеу қорытындысы бойынша, музыка пәні мұғалімдері Жубангарин А., Сәрсенбаева Н., Қибашева Қ. өз пәндерін сапалы жүргізіп, оқу мақсаттарын толық қамтып отыр. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен белсенділігі жақсы деңгейде.

Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С
«_____» ___________ 2025 ж.











Анықтама


Тақырыбы: 1 және 5-сынып оқушыларының бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарын анықтау
? Мекеме: №77 жалпы білім беретін мектеп
? Уақыты: 2025 жылғы қыркүйек – қазан айлары
?? Жауапты тұлғалар:

  • 1-сынып жетекшілері – Қанбаева А.Е., Саттарова А.А., Убаева О.Б., Рыскулова А.Ж.

  • 5-сыныптың пән мұғалімдері

Shape4

Мақсаты:

1 және 5-сынып оқушыларының мектептегі бейімделу кезеңінде жаңа оқу мазмұнын меңгеру барысындағы кездесетін қиындықтарды анықтау.

Shape5

Зерделеу барысы:

  • Оқу үдерісі барысында оқушылардың белсенділігі, тапсырманы орындау дағдылары, түсіну және қабылдау қабілеттері бақыланды;

  • Мұғалімдердің бақылау парақтары, қалыптастырушы бағалау қорытындылары қаралды;

  • Ата-аналармен әңгімелесу және психологиялық байқау жұмыстары жүргізілді.

Shape6

Анықталған қиындықтар:

1-сынып оқушылары бойынша:

  • Әріптер мен дыбыстарды шатастыру, есте сақтау қабілетінің әлсіздігі;

  • Оқу мен жазуда сөйлем құрау қиындықтары;

  • Назар аудару уақытының қысқалығы;

  • Сабақ нұсқаулығын толық түсінбей, тапсырмаларды жартылай орындау;

  • Мектеп ережелеріне, сабақ тәртібіне бейімделу барысында қобалжушылық пен өзін көрсете алмау байқалды.

5-сынып оқушылары бойынша:

  • Пәндердің көптігі мен мұғалімдердің ауысуына байланысты бағдар жоғалту;

  • Жаңа оқу бағдарламасындағы күрделі тақырыптарды түсінуде және есте сақтауда қиындық;

  • Термин сөздер мен ғылыми ұғымдарды меңгеру деңгейінің төмендігі;

  • Тапсырманы өз бетінше орындауда, уақытты дұрыс жоспарлауда әлсіздік;

  • Психологиялық бейімделудің баяу жүруі (уақытында тапсырма өткізбеу, ұйымшылдықтың төмендігі).

Shape7

Ұсыныстар:

  • Мұғалімдер мен сынып жетекшілері тарапынан қосымша түсіндіру және қолдау көрсету жұмыстары жалғасын тапсын;

  • Пәндік тапсырмалар деңгейлік түрде сараланып ұсынылсын;

  • Ата-аналармен байланыс күшейтіліп, бейімделу кезеңіне арналған ұсыныстар берілсін;

  • Психологтар тарапынан тренингтер мен бейімдеу сабақтары ұйымдастырылсын.

Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С
«_____» ___________ 2025 ж.



















77 жалпы білім беретін мектеп

Анықтама

Бұл анықтама 2024-2025 оқу жылында 5-9 сыныптарда тарих пәнінің берілуін, оқушылардың тарихи ойлау дағдыларының деңгейін және қолданылатын әдіс-тәсілдерді зерделеу мақсатында жасалды.

5-сынып

5-сыныпта тарих пәнін Юсупова Г.К мен Жолдыбаев С.Т жүргізеді. Бұл сыныпта оқушылар алғашқы тарихи білім негіздерімен танысып, уақытты түсіну, өткен мен қазіргі кезеңді ажырату, тарихи ұғымдарды меңгеру дағдыларын қалыптастыруда. Сабақ барысында:

  • иллюстрациялық материалдар, көрнекіліктер пайдаланылады;

  • хронологиялық түсінік пен тарихи терминдерді меңгертуге көңіл бөлінеді;

  • логикалық сұрақтар арқылы оқушының ойын жүйелеу, себеп-салдарлық байланыс орнату дағдылары дамытылады.

6-сынып

6-сыныпта да пән мұғалімдері Юсупова Г.К және Жолдыбаев С.Т. Оқушылар Қазақстан тарихының ежелгі дәуірімен таныса отырып, нақты тарихи деректерді талдау, алғашқы өркениеттер туралы пікір айту дағдыларын дамытады. Сабақтарда:

  • тарихи карталармен жұмыс;

  • тірек-сызбалар мен диаграммаларды пайдалану;

  • топтық талдау, пікір алмасу жұмыстары жүргізіледі.

7-сынып

7-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер – Зингина Б.С және. Оқушылар ортағасырлық Қазақстан тарихын зерделейді. Бұл кезеңде:

  • тарихи құжаттармен жұмыс істеу,

  • тұлғалардың қызметіне баға беру,

  • салыстырмалы талдау жасау,

  • зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру арқылы тарихи пайымдау дағдылары дамиды.

8-сынып

8-сынып оқушыларына Нуртаза Д.С және Жолдыбаев С.Т Карасаевв Г.К сабақ береді. Бұл сыныпта Жаңа заман және Қазақ хандығының дамуы, Ресей империясы кезеңіндегі оқиғалар оқытылады. Оқушылар:

  • тарихи себептер мен салдарды анықтау,

  • реформалар мен көтерілістерге тарихи тұрғыдан баға беру,

  • оқиғаларды жүйелеу мен сипаттау қабілеттерін қалыптастырады.
    Сабақтарда:

  • құжатпен жұмыс,

  • «Тарихи реконструкция» әдісі,

  • жеке және жұптық тапсырмалар жиі қолданылады.

9-сынып

9-сыныпта тарих пәнін Жолдыбаев С.Т оқытады. Оқушылар ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихын меңгереді. Бұл сыныпта:

  • тарихи фактілерді интерпретациялау,

  • деректерді салыстырып, қорытынды жасау,

  • тарихи эссе жазу,

  • пікірталас арқылы өзіндік көзқарасын дәлелдеу дағдыларына ерекше көңіл бөлінеді.

Мұғалімдер жаңартылған білім мазмұнына сәйкес оқыту әдістерін тиімді қолданып, оқушылардың тарихи санасын қалыптастыру бағытында жүйелі жұмыс атқаруда.

Қорытынды: 5-9 сыныптарда тарих пәні сапалы жүргізіліп, әрбір сыныптың жас ерекшелігі мен оқу мақсаттарына сәйкес тарихи ойлау дағдылары қалыптастырылуда.





Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С
«_____» ___________ 2025 ж.





2-сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәндерінің берілуін зерделеу анықтамасы
№77 жалпы білім беретін мектеп

Мақсаты: 2-сынып оқушыларының қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәндерінен білім сапасын, оқу дағдыларын, пән бойынша оқу үдерісінің ұйымдастырылу барысын зерделеу.

Зерделеу мерзімі: 2025 жылғы ________
Зерделеу нысаны: 2-сыныптар
Пән мұғалімдері:

  • Нуртаза Д.С

  • Құрман Б.Ж

  • Бекказиева С.О

  • Зарлыкова Н.А

Shape8

Қазақ тілі пәні бойынша зерделеу нәтижесі:

2-сынып оқушыларының қазақ тілі сабағында сауаттылық, жазылым, сөйлеу және тыңдалым дағдыларының қалыптасу деңгейі тексерілді. Сабақтарда мұғалімдер жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында құрастырылған тапсырмаларды тиімді пайдаланып, оқушылардың жас ерекшелігіне сай әдіс-тәсілдер қолданып отыр.

? Оқушылардың көпшілігі:

  • Буынға бөліп оқу, сөздердің құрылымын талдау, сөйлем құрау сияқты тапсырмаларды орындай алады;

  • Тыныс белгілерін дұрыс қолдануға дағдыланған;

  • Сөздік қорын дамыту бағытында жұмыстар жүргізіліп келеді.

Алайда кейбір оқушыларда (ерекше қолдауды қажет ететін оқушыларда):

  • Дыбыстық талдау, жазылым дағдыларында баяу ілгерілеушілік байқалады;

  • Қате жазу, сөйлемді толық құра алмау сынды қиындықтар анықталды.

Shape9

Әдебиеттік оқу пәні бойынша зерделеу нәтижесі:

Әдебиеттік оқу сабағында оқушылар мәтінді түсініп оқу, кейіпкердің іс-әрекетіне баға беру, өз ойын еркін жеткізу бағытында тапсырмалар орындайды.

? Көпшілік оқушылар:

  • Мәтінді түсініп оқып, негізгі ойды анықтай алады;

  • Кейіпкерлерге сипаттама беріп, өз көзқарасын білдіре алады;

  • Шығармашылық тапсырмаларды қызығушылықпен орындайды.

Алайда кейбір оқушыларда:

  • Дауыстап мәнерлеп оқуда қиындықтар бар;

  • Мәтінге байланысты сұрақтарға толық жауап беруде баяулық байқалды.

Shape10

Қорытынды және ұсыныстар:

  • Мұғалімдердің сабақты жоспарлауы жүйелі, әдістемелік құралдарды тиімді қолдануда;

  • Оқушылардың білім сапасы орта деңгейден жоғары;

  • Қосымша қолдауды қажет ететін оқушылармен жеке жұмыстарды күшейту қажет;

  • Мәтінмен жұмыс жасау барысында көркем шығармаларды көбірек енгізу ұсынылады;

  • Жазылым дағдыларын дамыту үшін сөздікпен жұмыс және шағын мәтін жазу тапсырмаларын арттыру қажет.



Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С
«_____» ___________ 2024 ж.















77 жалпы білім беретін мектептің
10-11 сыныптарда алғашқы әскери дайындық пәнінің берілуін зерделеу анықтамасы

Зерделеу барысында алғашқы әскери дайындық пәнінің 10-11 сыныптарда оқу бағдарламасына сай жүргізіліп жатқандығы анықталды. Пән аптасына бір сағаттан өткізіледі және оқу жылы бойы жүйелі түрде қамтылған. Сабақтарда ҚР Қорғаныс министрлігі бекіткен оқу бағдарламасына сәйкес теориялық және практикалық бағыттағы тақырыптар қамтылады.

Пән мұғалімдері – Насухин С.А және Сариев Е.А – оқу үдерісін тиімді ұйымдастырып, оқушылардың әскери-патриоттық тәрбиесіне, азаматтық жауапкершілік пен дене даярлығын арттыруға назар аударады. Сабақтарда саптық дайындық, алғашқы медициналық көмек көрсету, қаруды бөлшектеу-жинау, әскери жарғы талаптары, қауіпсіздік ережелері, азаматтық қорғаныс негіздері секілді маңызды бағыттар қарастырылады.

Практикалық сабақтарда оқушылардың алғашқы әскери дағдыларды меңгеру деңгейі мен физикалық төзімділігіне көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, оқу жылында далалық оқу-жаттығу жиыны өткізіледі. Жиын барысында оқушылар практикалық білімдерін бекітіп, әскери өмір жағдайларына бейімделу қабілеттерін көрсетеді.

Жалпы, алғашқы әскери дайындық пәні 10-11 сыныптарда талапқа сай жүргізілуде, оқушылар арасында пәнге деген қызығушылық байқалады.

Зерделеу қорытындысы: пәннің берілуі оқу бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылған, мұғалімдердің әдістемелік дайындығы жеткілікті деңгейде.



Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С


Күні: 15.11.2024 ж.















6-сыныптардағы көркем еңбек сабақтарында оқушыларды ұлттық қолөнерге баулу деңгейін анықтау туралы анықтама

Мектеп: №77 ЖББОМ
Пән: Көркем еңбек
Сыныптар: 6-сыныптар
Пән мұғалімдері:
– Жумакулова М.Б – қыздар тобы
– Балмуратова Р.Қ – ұлдар тобы

Shape11

Зерделеу мақсаты:
Оқушылардың көркем еңбек сабағында ұлттық қолөнерге деген қызығушылығы мен баулу деңгейін, практикалық дағдыларын және шығармашылық қабілеттерін анықтау.

Shape12

Зерделеу барысы:
Көркем еңбек пәні бойынша сабақтар жүйелі түрде өткізіліп келеді. Ұлттық қолөнерге баулу мақсатында келесі бағыттар қамтылған:

  • Қыздар тобы: ұлттық кестелеу, ою-өрнек салу, киіз бұйымдар жасау, тоқыма өнері элементтері.

  • Ұлдар тобы: ағаш бұйымдарын жасау, ұлттық тұрмыстық заттар макетін құрастыру, сәндік-қолданбалы өнер элементтерімен танысу.

Сабақ барысында оқушылар ұлттық қолөнердің мәні мен маңызын түсінумен қатар, практикалық жұмыстар арқылы өз дағдыларын дамытып келеді. Мұғалімдер әр оқушының қызығушылығы мен деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар ұсынып отыр.

Shape13

Бақылау нәтижесі бойынша:

  • Оқушылардың басым көпшілігі ұлттық қолөнер түрлеріне қызығушылық танытады.

  • Қыздар арасында ою-өрнек пен кесте тігуге икемді оқушылар саны басым.

  • Ұлдар арасында ағашпен жұмыс жасауда ұқыптылық танытқан, шығармашылық идея ұсынған оқушылар бар.

  • Жеке жұмыс барысында шығармашылық белсенділігі төмен оқушыларға қосымша қолдау қажет.

Shape14

Қорытынды:
6-сынып оқушылары көркем еңбек пәні арқылы ұлттық қолөнерге баулу бағытында жақсы нәтиже көрсетуде. Қыздар мен ұлдар тобы өз деңгейлеріне сай шығармашылық қабілеттерін көрсетіп отыр. Дегенмен, кейбір оқушылардың орындаушылық белсенділігін арттыру үшін қосымша ынталандыру және бағыт-бағдар беру қажет.

Shape15

Ұсыныстар:

  1. Шеберлік сағаттары мен көрмелер ұйымдастыру арқылы қызығушылықты арттыру.

  2. Жоба жұмыстары арқылы оқушылардың шығармашылық ізденісін қолдау.

  3. Ұлттық мұра мен өнер туралы танымдық бейнематериалдарды сабақта қолдану.


Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С
22.11.2024 ж























77 ЖББОМ-де 5-7 сыныптарда орыс тілі мен ағылшын тілі пәнінің оқытылуын зерделеу және оқушылардың тілдік құзыреттіліктер деңгейін анықтау туралы АНЫҚТАМА

Мақсаты:
5-7 сыныптардағы орыс тілі мен ағылшын тілі пәнінің оқытылу сапасын, мұғалімдердің оқыту үдерісіндегі әрекеттерін, оқушылардың тілдік құзыреттіліктерінің деңгейін зерделеу.



Ағылшын тілі пәні

Пән мұғалімдері:
Жарылғасын Г.Ж, Алпысбаева А.А, Байдрахманова Н.К, Аманкелдина А.Н, Лукпанова Г.

Сыныптардағы оқыту ерекшеліктері:
Ағылшын тілі пәні аптасына 2-3 сағат көлемінде беріледі. Оқушылардың тыңдалым, оқылым, жазылым және айтылым дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тапсырмалар жүйелі түрде орындалады. Мұғалімдер Communicative Approach (коммуникативтік әдіс), топтық және жұптық жұмыстарды тиімді пайдаланады.

Оқушылардың тілдік құзыреттілігі:

  • 5-сынып оқушылары негізінен қарапайым сөздік қор мен сөйлем құрау деңгейінде.

  • 6-сынып оқушылары орташа деңгейде диалог құра алады, жазбаша сөйлеу дағдысы дамып келеді.

  • 7-сынып оқушыларының бір бөлігі өз ойларын ағылшын тілінде еркін жеткізе алады. Алайда кейбір оқушыларда лексикалық қордың аздығы мен грамматикалық қателіктер жиі кездеседі.

Оқыту әрекеттері:
Мұғалімдер интерактивті әдістерді, аудиовизуалды материалдарды, онлайн ресурстарды (Quizlet, Wordwall) сабақта жиі қолданады. Сабақ құрылымы логикалық, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері анық көрсетіледі.



Орыс тілі пәні

Пән мұғалімдері:
Садықова Б.М, Сейтенов Ерболат А., 7 "А", 7 "Ә" – Шагирова А.М

Сыныптардағы оқыту ерекшеліктері:
Орыс тілі пәні аптасына 2-3 сағат көлемінде оқытылады. Оқушыларға мәтінмен жұмыс, сөздік қорды дамыту, грамматикалық тапсырмалар, эссе жазу, мәтін мазмұнын айту секілді бағытта жұмыс жүргізіледі.

Оқушылардың тілдік құзыреттілігі:

  • 5-сынып оқушылары қарапайым сөйлемдермен жұмыс жасай алады, мәтіннің негізгі ойын түсінуге тырысады.

  • 6-сыныпта оқушыларда сөйлеу мәдениеті мен жазу дағдылары қалыптасуда.

  • 7-сыныпта оқушылардың басым бөлігі еркін оқи алады, кейбірі өз ойларын жеткізуде қиындық көреді.

Оқыту әрекеттері:
Мұғалімдер көрнекі құралдар мен деңгейлік тапсырмалар жүйесін тиімді қолданады. Сабақтарда оқушылардың белсенділігіне көңіл бөлінеді. Диалог, рольдік ойындар, эссе жазу арқылы тілдік орта қалыптастыру көзделген.

Shape16

Қорытынды:
5-7 сыныптарда орыс тілі мен ағылшын тілі пәнінің оқытылуы жүйелі түрде жүргізіледі. Мұғалімдер заман талабына сай әдіс-тәсілдерді қолданады. Дегенмен, оқушылардың тілдік құзыреттіліктері арасында деңгейлік айырмашылықтар бар. Бұл бағытта дифференциалды оқыту, қосымша сабақтар, оқушы мотивациясын арттыру шаралары қажет.


Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С





























АНЫҚТАМА

Тақырыбы:
7-сыныптарда химия, физика, биология пәндерінің жаңартылған білім мазмұны бойынша берілу жағдайын, оқушылардың танымдық және функционалдық дағдыларының деңгейін анықтау, қолданылған әдістерді зерделеу.

Мектеп: №_77__ жалпы білім беретін мектеп
Күні: «_13_» __12_____ 2024 жыл
Қатысқан сыныптар: 7 «А», 7 «Ә», 7 «Б», 7 «В»
Пән мұғалімдері:

  • Химия пәні мұғалімі: Койлыбаева Гаухар Казбековна

  • Физика пәні мұғалімі: Калмагамбетова Эльмира Оңайбергеновна

  • Биология пәні мұғалімі: Койшигулова Жанар Тугельбаевна

Shape17

Мақсаты:

Пәндердің жаңартылған білім мазмұнына сәйкес жүргізілу барысын талдау, оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау, оқушылардың танымдық және функционалдық құзыреттіліктерінің деңгейін анықтау.

Shape18

Зерделеу барысы:

1. Жаңартылған бағдарламаға сәйкестік

Химия, физика және биология пәндері жаңартылған білім мазмұнына сәйкес жүргізіліп келеді. Сабақтарда оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері айқын көрсетілген. Сабақ құрылымында белсенді оқу әдістері, саралау тәсілдері және критериалды бағалау жүйесі жүйелі қолданылып отыр.

2. Оқыту әдістері

  • Химия пәні сабақтарында зертханалық жұмыстар, сараланған тапсырмалар, практикалық тәжірибелер, «Ойлан – жұптас – бөліс», «Сәйкестендіру», «Топтастыру» әдістері қолданылған.

  • Физика пәні сабақтарында тәжірибе арқылы оқыту, сызбалармен жұмыс, формулаларды қолдану, график салу, «Кластер», «Сократтық сұхбат» әдістері тиімді пайдаланылған.

  • Биология пәнінде тірі организм құрылымы, жасуша, микроскоппен жұмыс, ұлпа мен мүшелер жүйесі тақырыптары зерттеліп, «ЖИГСО», «Концепт карта», «INSERT» әдістері арқылы оқушылардың зерттеу, салыстыру дағдылары дамытылған.

3. Танымдық және функционалдық дағдылар деңгейі

  • Оқушылар ғылыми терминдермен жұмыс істей алады, эксперимент нәтижесін қорытындылай біледі.

  • Кесте, график, диаграмма түріндегі ақпаратпен жұмыс жасау, салыстыру, талдау, қорытынды жасау дағдылары орташа және жоғары деңгейде.

  • Жұппен және топпен жұмыс жасау, зерттеу сұрақтарына жауап беру, дәлелдеу дағдылары қалыптасқан.

ПӘН БОЙЫНША БАҒАЛАУ

1) Химия (мұғалім: Койлыбаева Гаухар Казбековна)

  • Бағдарламаға сәйкестік: 7-сыныпқа тән бастапқы химиялық ұғымдар (зат, қоспа, бөлу тәсілдері, қауіпсіздік), периодтық жүйеге кіріспе – сабақ жоспарларында көрініс тапқан.

  • Сабақ құрылымы: Learning objective → белсендіру → зертханалық немесе практикалық жұмыс → талқылау → кері байланыс.

  • Әдістер: «Ойлан–жұптас–бөліс», «Станция», «Қар көшкіні», қателерді талдау кестелері.

  • Лаборатория: Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық өткізілген, журнал толтырылады. Қоспаларды бөлу, сүзу, буландыру тәжірибелері орындалды.

  • Бағалау: ҚБ-де дескрипторлар айқын; БЖБ үлгілері оқу мақсаттарына сәйкес.

  • Ескерту: Тәжірибе нәтижесін сандық дерекпен рәсімдеу (кесте, масса/уақыт) және қорытынды жазу тілін (дәлел, бақылау, қорытынды) жүйелеу ұсынылады.

2) Физика (мұғалім: Калмагамбетова Эльмира Оңайбергеновна)

  • Бағдарламаға сәйкестік: Физикалық шамалар, өлшеу құралдары, қозғалыс, күш және энергия ұғымдарына кіріспе қарастырылған.

  • Сабақ құрылымы: Демонстрация → шағын тәжірибе → есептерді деңгейлеп шығару → рефлексия.

  • Әдістер: «Эксперименттік есеп», «Сократтық сұхбат», «Құндылыққа негізделген талқылау».

  • Практика: Динамометрмен өлшеу, график тұрғызу, өлшеу қателігін есептеу.

  • Бағалау: Формативті кері байланыс ауызша жақсы, жазбаша дәлелдемелерін көбейту керек (жұмыс парақтары, фото/скан).

  • Ескерту: График, диаграммаға түсіндірме жазу дағдысын (ось, бірлік, тренд, қорытынды) тұрақтандыру қажет.

3) Биология (мұғалім: Койшигулова Жанар Тугельбаевна)

  • Бағдарламаға сәйкестік: Жасуша, ұлпа, орган–жүйе, организм және экожүйе деңгейлеріне кіріспе; микроскоппен жұмыс.

  • Әдістер: ЖИГСО, концепт-карта, «Дәлел-қорытынды» парағы.

  • Практика: Препарат дайындау, микроскоптау (қауіпсіздік нұсқаулығымен).

  • Ескерту: Ғылыми терминдерді (қазақ/латын) қолдануды біріздендіру және дереккөзге сілтеме мәдениетін күшейту.



Қорытынды

7-сыныптарда химия, физика және биология пәндерінің жаңартылған білім мазмұнына сай жүргізілуі қанағаттанарлық деңгейде. Пән мұғалімдері әдістемелік тұрғыда құзыретті, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бағытында жұмыс жүргізуде.

Shape19

Ұсыныстар:

  1. Практикалық және зертханалық жұмыстардың нәтижелерін талдау дағдыларын одан әрі жетілдіру.

  2. Функционалдық сауаттылықты дамыту мақсатында өмірмен байланысты тапсырмалар санын арттыру.

  3. Әрбір зертханалық жұмысты тіркеп отыратын журналды сапалы және жүйелі жүргізу.

  4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін саралап, төмен нәтижелі оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.

Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С

































Анықтама

Мектеп: №77 ЖББОМ
Пән: Жаратылыстану
Сыныптар: 5 "А", 5 "Ә", 5 "Б", 5 "В", 6 "А", 6 "Ә", 6 "Б"
Пән мұғалімі: Махамбетова Казиза Тлеубергеновна

2024-2025 оқу жылының І жартыжылдығында жаратылыстану пәні бойынша 5-6 сыныптарда жүргізілген сабақтарға талдау нәтижесінде келесі жайттар анықталды:

1. Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытудағы жұмыс ерекшелігі:

  • Мұғалім оқушылардың жаратылыстану сауаттылығын арттыру, зерттеушілік қызығушылығын ояту мақсатында зертханалық және практикалық жұмыстарға жүйелі түрде басымдық беріп отырады.

  • Сабақтарда болжам жасау, бақылау жүргізу, мәлімет жинау және қорытынды жасау сияқты зерттеу кезеңдері толық қамтылған.

  • Оқушылардың өзіндік жұмыс жасауына, топтық зерттеу жүргізуіне жағдай жасалады.

2. Инновациялық технологияларды пайдалану ерекшеліктері:

  • Цифрлық платформалар (Bilimland, Google Jamboard, Kahoot) қолданылып, оқушылардың қызығушылығы арта түскені байқалды.

  • STEM-элементтері мен жобалық оқыту тәсілдері тиімді қолданылып, оқушылар нақты өмірмен байланысты тапсырмаларды шешуге тартылды.

  • Интерактивті әдістер (видео тәжірибелер, симуляторлар, 3D модельдер) арқылы ғылыми ұғымдарды визуалды қабылдау жеңілдетілді.

3. Мұғалім қолданатын әдіс-тәсілдердің рационалдығы:

  • "Ойлан – жұптас – бөліс", "INSERT", "Блум таксономиясы" негізінде сұрақтар қою әдісі тиімді қолданылған.

  • Топтық, жұптық, жеке жұмыстар барысында оқушылардың өз бетімен шешім қабылдау, пікір білдіру сияқты қабілеттері дамиды.

  • Әр сабақта оқушылардың жеке қажеттіліктері мен деңгейіне қарай саралап оқыту тәсілі қолданылуда.

4. Жұмыс түрлерінің тиімділігі:

  • Топтық тәжірибелер, мини-зерттеулер, жоба қорғау, постер жасау сияқты белсенді жұмыс түрлері кеңінен енгізілген.

  • 5-6 сынып оқушыларының құбылысты зерттеу арқылы түсінуі, эксперименттік дағдыларды игеруі жоғары деңгейде қалыптасып келе жатқаны байқалды.

Қорытынды:

Махамбетова Казиза Тлеубергеновнаның 5-6 сыныптарда жаратылыстану пәнін оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды жүйелі қолдануы, оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың тиімді жолдарын іске асырып отырғанын көрсетеді. Мұғалімнің оқытуды ұйымдастырудағы әдіс-тәсілдердің рационалды таңдауы білім алушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға және функционалдық сауаттылығын дамытуға ықпал етеді.







Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С


























5-7 сыныптарда дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайын зерделеу Анықтамасы

Мектебі: «№77 ЖББОМ» КММ

Мақсаты: 5-7 сыныптарда дене шынықтыру пәнінің ұйымдастырылуын, оқушылардың физикалық дағдыларының даму деңгейін және пән мұғалімдерінің оқыту тәсілдерін талдау.

Сыныптар:
5 "А", 5 "Ә", 5 "Б", 5 "В",
6 "А", 6 "Ә", 6 "Б",
7 "А", 7 "Ә", 7 "Б", 7 "В"

Пән мұғалімдері:
Өтегенов Н.Х., Санақ А.Д., Мәжкенов Н.Ж.

1. Пәннің ұйымдастырылуы:

Барлық 5-7 сыныптарда дене шынықтыру сабағы оқу бағдарламасына сәйкес аптасына 3 сағат көлемінде өткізіледі. Сабақтар мектептің спортзалында, ауа райы қолайлы күндері сырт алаңда ұйымдастырылады. Сабақ барысында қауіпсіздік ережелері түсіндіріліп, қадағалануда.

Shape20

2. Оқушылардың физикалық дағдыларының деңгейі:

Жүргізілген бақылау мен диагностикалық тапсырмалар негізінде оқушылардың физикалық дайындығы төмендегідей деңгейде екені анықталды:

  • 5-сыныптар: Оқушылардың жалпы физикалық дамуы қалыпты деңгейде. Қимыл-қозғалыс белсенділігі жақсы, бірақ кейбір оқушылардың төзімділік және икемділік дағдылары төмен деңгейде (әсіресе 5 "Б", 5 "В" сыныптарында).

  • 6-сыныптар: Оқушылардың шапшаңдық, секіру және жүгіру жаттығуларын орындауында ілгерілеушілік байқалады. 6 "А" мен 6 "Ә" сыныптарында командалық ойындарға қызығушылық жоғары.

  • 7-сыныптар: 7 "А", 7 "Ә" сыныптарында оқушылардың дене дайындығы жақсы деңгейде. 7 "Б", 7 "В" сыныптарында төзімділік пен күш жаттығуларын орындаудағы белсенділік орташа деңгейде.



3. Мұғалімдердің оқыту тәсілдері:

  • Өтегенов Н.Х. – сабақтарын ойын түрінде өткізіп, оқушылардың қызығушылығын арттыруда. Жаттығуларды күрделендіру арқылы физикалық шынығуға көңіл бөледі.

  • Санақ А.Д. – жаңартылған білім мазмұнына сай тәсілдерді қолданады. СТО элементтерін, жұппен және топпен жұмыс тәсілдерін енгізіп, оқушылардың белсенділігін арттыруға бағытталған.

  • Мәжкенов Н.Ж. – әр сабақта оқушылардың жеке ерекшеліктеріне көңіл бөледі. Спорт түрлерін түрлендіріп, сабақ барысын динамикалық әрі мазмұнды етеді.

4. Қорытынды:

5-7 сыныптарда дене шынықтыру пәні оқу жоспарына сай беріледі. Мұғалімдер әртүрлі әдістер мен тәсілдерді тиімді қолданып, оқушылардың қимыл белсенділігі мен спортқа қызығушылығын арттыруда. Алайда, кейбір сыныптарда (әсіресе 5 "Б", 7 "Б", 7 "В") оқушылардың жеке физикалық мүмкіндіктерін дамытуға қосымша жұмыс қажет.

Ұсыныстар:

  • Қосымша секция немесе үйірме жұмыстарын ұйымдастыру (футбол, жеңіл атлетика, ұлттық ойындар бойынша);

  • Жеке физикалық дайындығы төмен оқушылармен жеке жұмыс жоспарын құру;

  • Қысқы мезгілге арналған спорттық іс-шаралар жоспарын нақтылау.



Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С

Күні: 16.01 .2025 ж.
Қолы: _____________________











Анықтама
Тақырыбы: 7-9 сыныптарда география пәнінің берілу жағдайын зерделеу
Мақсаты: География пәні бойынша оқушылардың оқу сауаттылығы, картамен жұмыс істеу және деректерді интерпретациялау дағдыларының даму деңгейін анықтау

Мектебі: «№77 ЖББОМ» КММ
Зерделеу жүргізілген сыныптар:
7 "А", 7 "Ә", 7 "Б", 7 "В"
8 "А", 8 "Ә", 8 "Б"
9 "А", 9 "Ә"
Пән мұғалімі: Махамбетова Казиза Тлеубергеновна

1. География пәнінің жүргізілуі туралы жалпы мәлімет:

География пәні жаңартылған білім мазмұны негізінде өткізіледі. Сабақ барысында мұғалім түрлі интерактивті әдістерді (топтық, жұптық жұмыстар, жобалау әдісі, зерттеу тапсырмалары) тиімді қолданады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында цифрлық ресурстар, тақырыптық карталар мен атластар, бейнематериалдар пайдаланылып отыр.

Shape21

2. Оқу сауаттылығының деңгейі:

  • 7-сынып оқушылары мәтінді оқу мен түсінуде орташа деңгейде, терминдерді қолдану дағдылары қалыптасу үстінде. Қарапайым мәтінмен жұмыс жасау, мағынасын ашу, қорытынды шығару әрекеттерін орындай алады.

  • 8-сынып оқушылары географиялық мәтінді талдап, негізгі ойды анықтап, себеп-салдарлық байланыстар орнатуда біршама жетілген.

  • 9-сынып оқушылары күрделі мәтінмен жұмыс істеуде, болжам жасау, географиялық қорытынды шығаруда жоғарылау деңгей көрсетті.

Shape22

3. Картамен жұмыс дағдылары:

  • 7-сынып оқушылары физикалық және саяси картамен жұмыс жасаудың бастапқы дағдыларын меңгеруде. Координаталарды анықтау, шартты белгілерді тану бойынша жаттығулар жүргізілген.

  • 8-сыныптарда оқушылар климаттық, экономикалық және әлеуметтік карталармен жұмыс жасауға бейімделген. Картадан нақты деректерді табу және салыстыруда ілгерілеу бар.

  • 9-сынып оқушылары масштабпен жұмыс, географиялық нысандардың орналасуын бағалау, әртүрлі карта түрлерін салыстыру және талдау секілді күрделі әрекеттерді орындай алады.

Shape23

4. Деректерді интерпретациялау дағдылары:

  • 7-сыныптарда диаграмма, кесте, суреттермен жұмыс арқылы қарапайым интерпретация жасау үйретілуде. Деректерді оқып, түсіндіру деңгейі – орташа.

  • 8-сыныпта деректерді өңдеп, салыстыру және талдау арқылы логикалық қорытынды жасауға бағытталған жұмыстар жүргізілуде.

  • 9-сынып оқушылары статистикалық мәліметтер мен картографиялық материалдарды талдап, болжам жасау, ұсыныс айту сияқты жоғары деңгейдегі интерпретациялық дағдыларды меңгеруде.

Shape24

5. Қорытынды:

География пәнінің 7-9 сыныптарда берілуі жүйелі түрде ұйымдастырылған. Мұғалім Махамбетова Казиза Тлеубергеновна сабақ барысында әр сыныптың ерекшелігіне сай тәсілдерді қолдана отырып, оқу сауаттылығы мен картамен жұмыс істеу, интерпретация жасау дағдыларын дамыту бағытында нәтижелі жұмыс жүргізіп отыр. Оқушылардың пәнге қызығушылығы жақсы, оқу жетістіктерінде оң динамика байқалады.

Зерделеуді жүргізген: Кармысова Н.О

Басауова С.С

Күні: 23.01 .2025 ж.
Қолы: _____________________















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.07.2025
360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі