Мектепке барар жолым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектепке барар жолым

Материал туралы қысқаша түсінік
әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру иллюстрация бойынша мұғалім көмегімен сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру. жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақжоспары

Пәні: Сауат ашу

Ортақ тақырып: Мектепке барар жолым

Мектебі: Қазақстанның 40 жылдығы мектеп-гимназиясы

Мұғалімнің аты-жөні:Базаралиева Анар


Күні: 23.10.2017


Сынып: 1 «В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Т дыбысы мен әрпі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1.әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.2.6.1. иллюстрация бойынша мұғалім көмегімен сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру.

1.3.8.1. жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақтың мақсаттары


Барлық оқушылар:

Т дыбысы туралы біледі, таниды, ажыратады.

Көптеген оқушылар:

Диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді.

Кейбір оқушылар:

Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды


Бағалау критерийлері

Т дыбысы мен әрпін ажыратып,сөздердегі орнын табады.

Дескриптор:

1.Әріпті таниды,ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді

2. Т дыбысы бар сөздерге сұрақ қоюға үйренеді.

3.Мектепке барар жолдағы көрген заттары туралы өз ойларын еркін айтады.


Тілдік мақсаттар



Күн, бұлт,үй,мектеп,ағаштар,гүл


Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық,еңбекқорлық, жауапкершілік,өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, математика, орыс тілі,ағылшын

АКТ қолдану дағдылары

Электронды оқулық

Бастапқы білім


Т әрпін таниды және ажыратады.


Сабақ барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы










Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық


Тыңдалым

Бейне баян «Сауат ашу сабағына саяхат»


«Кім жылдам?» ойыны. Сұрақтарға жауап береді.

  1. Сауат ашу пәнінен нені үйренеміз?

  2. Әріп дегеніміз не?

  3. Дыбыс нешеге бөлінеді?

  4. Дыбыстар қандай болып бөлінеді?

  5. Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді?

  6. Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді?

  7. Дауысты дыбыс қандай болып бөлінеді?

  8. Дауыссыз дыбыс қандай болып бөлінеді?

  9. Дауысты дыбыс қандай текшемен белгіленеді?

  10. Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленеді?

  11. Дауысты дыбыс қалай айтылады?

  12. Дауыссыз дыбыс қалай айтылады?

Кері байланыс

Жалауша тарату арқылы бағалау


Дескриптор

1.Сұрақтарға жауап береді.

2. Бірін –бірі тыңдайды.


Сабақтағы бағалау критерийлерін түсіндіру

1.Дауысты,дауыссыз дыбыстарды атайды

2.Сөздерді буынға бөледі

3.Дыбыстық талдау жасай алады

4.Сауатты, көркем жазады.

3.Жылдамдық таныта біледі










Жалаулар





















Сабақтың ортасы





























Бейнебаян

«Сөз ойла, тез ойла» ойыны

Экраннан қойылған сұрақтардың жауабын үш тілде айтады.

Дескриптор

1.Сұрақтардың жауабын айтады.

2. Жауаптарын үш тілде айтады.

«Смайликтер» арқылы бағалау


Жаңа сабақ

Бейнебаян. «Т» дыбысын таныстыру


Мектепке баратын жол туралы айту


«Жасырынған сөздерді тап» ойыны. Суреттердің көмегімен жасырынған сөздерді тауып оқиды.


Ат

Ата

ор

тон

ал

тал

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау



Дәптермен жұмыс


Сергіту сәті


Топтық жұмыс

1-топ

Әр заттың ішіне салынған заттардың атын тауып, т дыбысының сөздің қай бөлігінде кездесетінін айтады

2-топ

Геометриялық фигуралардың ішіндегі әріптерден сөздер құрайды.


3-топ

А3 қағазына т дыбысы кездесетін заттардың суретін салады.


4-топ

Берілген суреттердің ішінен т дыбысы кездесетін сөздеді таңдап алу

Дескриптор

  1. Заттардың атын атайды.

  2. Сөзден т дыбысының орнын табады.

  3. Сөздерге дыбыстық талдау жасайды


Смайликтер арқылы бағалау








АКТ











Суреттер





Суреттер













Қуыршақ, сандық, аққу, киіз үй, геометриялық фигуралар, суреттер, заттар,

А3 қағазы, маркерлер

























Сабақтың соңы





Кері байланыс

Табыс кемесі










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2017
832
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі