Тексерілді. Келісемін. Бекітемін. Ә.Б. жетекшісі оқу ісінің орынбасары Мектеп директоры
С.Байдалиева Ғ.Байтемиров Н.Турекулов
«-------»----------2022ж «-----»--------------2022ж «-------»--------------2022ж
«Қызылдихан» жалпы орта
білім беретін мектебі 2022-2023 оқу
жылының МАД «А» сыныбына арналған
перспективалық жоспары
Мұғалім: Сманова Еркежан
Бекітемін. Келісемін Тексерілді: Мектеп директоры оқу ісінің орынбасары Ә.Б. жетекшісі
Н.Турекулов Ғ.Байтемиров С.Байдалиева
«-------»----------2022ж «-----»--------------2022ж «-------»--------------2022ж
«Қызылдихан» жалпы орта
білім беретін мектебі 2022-2023 оқу
жылының МАД «А» сыныбына арналған
перспективалық жоспары
Мұғалім: Сманова Еркежан
Сауат ашу
|
№ |
Ұйымдастырылған іс әрекеттерінің тақырыбы |
Ұйымдастырылған іс- әрекеттерінің міндеттері |
Сағ саны |
Мерзімі |
ескерту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Кел, танысайық! Сөйлеу |
Әрбір сөздің мағынасы болатыны туралы түсінік қалыптастыру, сөздің мағынасына қызығушылыққа баулу. |
1 |
06.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Біздің ойындарымыз. Сөйлем |
Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру (грамматикалық анықтамасыз), сөйлем сөздерден тұратынын түсіну. |
1 |
08.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Біз – өнерлі баламыз. Сөйлем түрлері |
Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру (грамматикалық анықтамасыз), сөйлем сөздерден тұратынын түсіну. |
1 |
09.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Мен білетін жақсы сөздер. Сөз |
Сөйлемді ауызша талдау: жай сөйлемдерді сөздерге бөлу, сөйлемдегі сөздердің ретін, санын анықтау. берілген сөзге сөйлем құрастыру. |
1 |
13.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Бəріміз тақпақ айтамыз. Буын |
Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. |
1 |
15.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Айналамдағы дыбыстар. Дыбыс |
Сөздерді дыбыстық талдау: сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. |
1 |
16.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
А дыбысы мен әрпі |
Әртүрлі бағыттағы тігінен, көлденең, қысқа, ұзын, толқынды, ирек сызықтарды, нүктелерді, тамшы тәрізді пішіндерді олардың арасындағы арақашықтықты сақтап, алдымен үлгі бойынша және кейіннен өзбетінше жазуға мүмкіндік беру. |
1 |
20.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Н дыбысы мен әрпі |
Әртүрлі бағыттағы тігінен, көлденең, қысқа, ұзын, толқынды, ирек сызықтарды, нүктелерді, тамшы тәрізді пішіндерді олардың арасындағы арақашықтықты сақтап, алдымен үлгі бойынша және кейіннен өзбетінше жазуға мүмкіндік беру. |
1 |
22.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Л дыбысы мен әрпі |
Әртүрлі бағыттағы тігінен, көлденең, қысқа, ұзын, толқынды, ирек сызықтарды, нүктелерді, тамшы тәрізді пішіндерді олардың арасындағы арақашықтықты сақтап, алдымен үлгі бойынша және кейіннен өзбетінше жазуға мүмкіндік беру. |
1 |
23.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Л дыбысы бар сөздер |
Сөздерді дыбыстық талдау: сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. |
1 |
27.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Р дыбысы мен әрпі |
Сөздерді дыбыстық талдау: сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. |
1 |
29.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Менің оқу құралдарым. О дыбысы. |
Сөздерді дыбыстық талдау: сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. |
1 |
30.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Мектеп кітапханасында. Т дыбысы мен əрпі |
Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету. |
1 |
04.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі |
Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету. |
1 |
06.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Менің отбасым. У дыбысы мен əрпі |
Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету. |
1 |
07.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен əрпі |
Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу |
1 |
11.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Саматтың ойыны. С дыбысы мен əрпі |
Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу |
1 |
13.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
Достық көмек. Д дыбысы мен əрпі |
Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу |
1 |
14.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
Жануарлардың достығы. |
Сөздерді дыбыстық талдау: сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. |
1 |
18.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Ы дыбысы мен əрпі |
Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету. |
1 |
20.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі |
Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету. |
1 |
21.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі |
Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу |
1 |
25.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Сүйкімді жануарларым. Қ дыбысы мен əрпі |
Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу |
1 |
27.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
Сүйкімді жануарларым. Қ дыбысы мен əрпі |
Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тексерілді. Келісемін.
Бекітемін. Ә.Б. жетекшісі оқу ісінің орынбасары Мектеп
директоры С.Байдалиева Ғ.Байтемиров
Н.Турекулов «-------»----------2022ж
«-----»--------------2022ж
«-------»--------------2022ж
«Қызылдихан» жалпы
орта
білім беретін мектебі
2022-2023 оқу
жылының МАД «А» сыныбына
арналған
перспективалық
жоспары
Мұғалім: Сманова
Еркежан Бекітемін. Келісемін
Тексерілді: Мектеп директоры оқу ісінің орынбасары Ә.Б.
жетекшісі Н.Турекулов Ғ.Байтемиров
С.Байдалиева «-------»----------2022ж
«-----»--------------2022ж
«-------»--------------2022ж
«Қызылдихан» жалпы
орта
білім беретін мектебі
2022-2023 оқу
жылының МАД «А» сыныбына
арналған
перспективалық
жоспары
Мұғалім: Сманова
Еркежан Сауат
ашу № Ұйымдастырылған іс
әрекеттерінің тақырыбы Ұйымдастырылған іс- әрекеттерінің
міндеттері Сағ
саны Мерзімі ескерту 1 Кел, танысайық!
Сөйлеу Әрбір сөздің мағынасы болатыны
туралы түсінік қалыптастыру, сөздің мағынасына қызығушылыққа
баулу. 1 06.09 2 Біздің ойындарымыз.
Сөйлем Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді
қалыптастыру (грамматикалық анықтамасыз), сөйлем сөздерден
тұратынын түсіну. 1 08.09 3 Біз – өнерлі баламыз. Сөйлем
түрлері Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді
қалыптастыру (грамматикалық анықтамасыз), сөйлем сөздерден
тұратынын түсіну. 1 09.09 4 Мен білетін жақсы сөздер.
Сөз Сөйлемді ауызша талдау: жай
сөйлемдерді сөздерге бөлу, сөйлемдегі сөздердің ретін, санын
анықтау. берілген сөзге сөйлем
құрастыру. 1 13.09 5 Бəріміз тақпақ айтамыз.
Буын Буын туралы ұғымдарды
қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін
анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша)
үйрету.
1 15.09 6 Айналамдағы дыбыстар.
Дыбыс Сөздерді дыбыстық талдау:
сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды
анықтау. 1 16.09 7 А дыбысы мен
әрпі Әртүрлі бағыттағы тігінен,
көлденең, қысқа, ұзын, толқынды, ирек сызықтарды, нүктелерді, тамшы
тәрізді пішіндерді олардың арасындағы арақашықтықты сақтап, алдымен
үлгі бойынша және кейіннен өзбетінше жазуға мүмкіндік
беру. 1 20.09 8 Н дыбысы мен
әрпі Әртүрлі бағыттағы тігінен,
көлденең, қысқа, ұзын, толқынды, ирек сызықтарды, нүктелерді, тамшы
тәрізді пішіндерді олардың арасындағы арақашықтықты сақтап, алдымен
үлгі бойынша және кейіннен өзбетінше жазуға мүмкіндік
беру. 1 22.09 9 Л дыбысы мен
әрпі Әртүрлі бағыттағы тігінен,
көлденең, қысқа, ұзын, толқынды, ирек сызықтарды, нүктелерді, тамшы
тәрізді пішіндерді олардың арасындағы арақашықтықты сақтап, алдымен
үлгі бойынша және кейіннен өзбетінше жазуға мүмкіндік
беру. 1 23.09 10 Л дыбысы бар
сөздер Сөздерді дыбыстық талдау:
сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды
анықтау. 1 27.09 11 Р дыбысы мен
әрпі Сөздерді дыбыстық талдау:
сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды
анықтау. 1 29.09 12
Менің оқу
құралдарым. О
дыбысы. Сөздерді дыбыстық талдау:
сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды
анықтау. 1 30.09 13
Мектеп
кітапханасында. Т дыбысы мен
əрпі Қолды жазуға дайындау. Жазу
кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында
бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге
үйрету. 1 04.10 14
Менің
отбасым. У
дыбысы мен əрпі Қолды жазуға дайындау. Жазу
кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында
бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге
үйрету. 1 06.10 15
Менің
отбасым. У
дыбысы мен əрпі Қолды жазуға дайындау. Жазу
кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында
бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге
үйрету. 1 07.10 16
Ақылды
ешкі. Ш дыбысы мен
əрпі Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу 1 11.10 17
Саматтың
ойыны. С
дыбысы мен əрпі Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу 1 13.10 18
Достық
көмек. Д
дыбысы мен əрпі Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу 1 14.10 19 Жануарлардың
достығы. Сөздерді дыбыстық талдау:
сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды
анықтау. 1 18.10 20 Ы дыбысы мен
əрпі Қолды жазуға дайындау. Жазу
кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында
бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге
үйрету. 1 20.10 21
Ойын жəне
мінез. М дыбысы мен
əрпі Қолды жазуға дайындау. Жазу
кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. Жазу парағында
бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге
үйрету. 1 21.10 22
Ойын жəне
мінез. М дыбысы мен
əрпі Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу 1 25.10 23
Сүйкімді
жануарларым. Қ дыбысы мен
əрпі Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу 1 27.10 24
Сүйкімді
жануарларым. Қ дыбысы мен
əрпі Жазуды көзбен қадағалай
отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты
қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан
оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей
салу |













