Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектепке дейінгі балалардың психологиялық даму ерекшеліктері
Әдістемелік-нұсқаулық бөлімі
Тапсырма жинағы
№1 Үй жануарларының төлін ата.
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайды Ең алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап үй жануарларын безендіреміз.
№2 Үй құстарын безендіру
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап үй құстарын безендіреміз.
№3 Тақырыбы: «Зоологиялық фриздер»
М
ақсаты:Балаларды антоним
сөздері туралы түсінік қалыптастыру. Заттың көлеміне қарап
салыстырып талдау жасауға үйрету. Жабайы аңдар мен үй жануарлары
құстардың дене бітіміне қарап зообаққа орналастыру оларға
қамқоршы болуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:жабайы аңдар мен үй
жануарлары Ойын барысы:Зообаққа әкелінген
аңдар мен құстар, үй жануарларын торлауға орналастыру қажет.
Балалар пілді, түйені үлкен торға, қоян,тиін кіші торға
орналастыруы қажет. Бала неліктен олай орналастырғанын, яғни
піл үлкен,қоян кіші сондықтан үлкен
торға пілді,қоянды кіші торға
орналастыр.
№4 Тақырыбы: «Қайсысы қайда тіршілік етеді»
Мақсаты:жануарларды ұқсас белгілеріне қарай табу,олардың мекен-жайын анықтау. Сөздік қорын молайту.
Көрнекілік:әр түрлі жануарлар,құстар суреті ойын барысы:әр түрлі жануарлар,құстарды көрсетіп,олардың қайда өмір сүретінін сұралады. Оларды немен қоректенетінін айтқызады. Балалардың сөздік қорына жаңа сөздер еңгізу үшін тапсырманы түрлендіруге болады. Олар туралы білетін тақпақтарын сұрайды.
№5.Алма ағашын безендіру
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Марблс тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап алма ағашына сан ретімен санап қоямыз. баланы жұмысы үшін мақтаймыз.
№6 Көкөністерді безендіру
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап бақшамыздан жиналған көкөністердің орнын толықтырып шығамыз. көкөністерді қалыпты бейнесіне келтіреміз және көкөніс түрлерін айтып кетеміз
№ 7 Фигураларды
тап
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; балаларды дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап бұрыштарды безендіріп шығамыз. безендіріп болғансоң қандай бұрыш екенін айтып кет.
№8 Тақырыбы: «Өз үйіңді тап»
Ойыншылар 3-4 кішкентай аласа ұзынша орындықтарда отырады.
Барлық балаларда әдемі үлкен ойыншықтар: бірінші тұрған ұзынша
орындықта қуыршақ, екіншісінде -ит, үшіншісінде-мысық,
төртіншісінде-аю, қоян. Педагог-дефектологтың «Серуенге шығамыз»
деген
нұсқауымен барлық балалар орындарынан тұрып Педагог-дефектологтың
соңынан жүреді. Серуен барысында балалар түрлі қозғалыс қимылын
орындайды (секіреді,жүгіреді, жүреді). Педагог-дефектологтың
«Жаңбыр жауа бастады» деген нұсқауымен балалар өз үйлеріне қарай
жүгіреді. Ойынды қайталау барысында, Педагог-дефектолог балаларға
білдірмей ойыншықтардың орынын ауыстырып қояды. Балалар өз үйлерін
тез, адаспай табуы керек.
№9 Ертегілермен жұмыс
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап сиқырлы үйшік үйіне доңызды жеткізіп сал.
№10 "Айна" ойыны
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Ұлу айнаға қарап, үстіндегі сәндік тастарын түсіріп алғанына ренжіп тұр. Ұлуды безендіруге жардемдесейік.Марблс тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап, ұлудың түсіп қалған тастарын безендіреміз.
№11 Дербес қызмет
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап балаларға өз тандаған тастарын құрбақаның денесіне қойып безендіріп шығарады. Құрбақаның түсін немен қоректенетінін айта кетеміз. Құрбақа жайлы жұмбақ айта кет.
№12 Сиқырлы бейнеге ену
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап әлемдегі ең көрікті дельфинді безендіреміз. оның суда мекендейтінін адамға дос екенін айтып береміз.
№13 Силық сөмкесі
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. арнайы себет жәшігін пайдаланып балалармен сөмкенін ішіне силықтар толтырамыз.
№14 Қоянға түлкіден жасырынуға көмектес
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Б алаға
безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай
отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны
жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын
мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап
қоянды түлкіден қорғаймыз. тастардан түлкіден қорғаныш үя
жасаймыз.
№15 Сәнді ханымдарға арналған моншақтар
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап аналарымызға арнап жіптің тізбегіне мошақ тәрізді марблс тастарын қоямыз
№16 Тақырыбы «Менің сүйікті ертегім»
Мақсаты: ертегі кейіпкерлері бойынша ертегілерді атау, жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ажырату. Достыққа, адамгершілікке, жолдастыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
1)Ойын шарты: сурет бойынша ертегілердің аттары мен мазмұнын айту.
2)Шарты: педагог балаларға қазақтың халық ертегілерінде кездесетін кейіпкерлерді атайды. Мысалы: хан, уәзір, қарға, кірпі, т.б. Аталған кейіпкерлерді біріктіре отырып, жаңа ер - тегі мазмұнын құрастырып айтуды ұсынады. Балалар ертегі құрастырады. Ең қызықты ертегі ойлап тапқан бала жүргізуші болып, ойынды жалғастырады.
№ 17
Өріс
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Балаға безендіруге көмек көрсетуді ұсынасыз. Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап құйзғырықтың шапкасына тастарды әр түсімен қойып шығыныздар.
№18 Үй
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап үйшіктің әр домалақ шардың орнына марблс тастарын қойып шығады. Үйдің іші жылы әрі адемілеп безендіруді ата кету.
№19 Сандар
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. биыл қай жылы қандай сандармен биылғы жылды көрсете аламыз және сандарды сәндеп шығамыз.
№20 3 саны
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап 3 санын безендіреміз. Алдымен 3 санын таныстырып марблс тастарымен безендіріп шығамыз.
№21 "А" әріпін
саламыз
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап "А" әріпін көрсетіп таныстырып кетеміз. Әліппенің бас әріпі А әріпін безендіреміз.
№ 22 Санды
тап
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап талдағы жоқ сандарды толықтырып қанша марблс тасын санап шығып қанша тас бар екенін айтамыз.
№23 Суретті безендіріңіз
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап тікұшқыштардың бейнесін безендіреміз.Тікұшақтың аспанда ұшатынын айтыныздар. Бейнесіне қарап ажыратыныздар. Атап айта кетіңіз
№24Күзгі ағаш
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай
отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны
жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын
мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап
суреттегі қай мезгіл екенін айта кетіңіз. Мезгілді бейнесіне қарап
сәндейміз. Жапырақтарының түстерін айта
кет.
№25Гүл
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап көктемгі гүлдерді безендіреміз.
№26"Адам досы ит" безендіру
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап ит адам баласының досы екенін түсіндіріп кетеміз. тастар арқылы безендіреміз.
№27Жазғы ағаш
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Жаз мезгілдің көркі жасыл талдар екенін айтамыз. Оларсыз жаздың көркісі болмайды. сондықтан жасыл талды көрікті қылып безендіріп шығамыз.
№28Екі вагоны бар паравоз
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысынмадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап тасмалдаушының бірі паравоз екенін айтамыз. Паравоздың вагонын сыйлықтарға толтырамыз
№29 Эмоциялар
Мақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап әр адам баласының кел бетіне қарап көңіл күйн біле аламыз. суретке қарап тастар арқылы эмоцияларды бейнелеуді үйренеміз
№30 Қоянғас әбізге жетуге жардемдес
М
ақсаты: Балалармен оқу іс-әрекетін
қолданудың заманауи әдістерін қарастыру; мұғалімдерді дәстүрлі емес
технологиялармен таныстыру, балаларды оқытуда педагогтарды Марблс
тастары мен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерін қолдануға
ынталандыру;
Қиыршық тастармен жұмыс жасай отырып, бала сіздің міндеттеріңізді қайталайдыЕң алдымен, оны жауаптылығы, көмекке деген ықыласы мен тілегі үшін, жұмысын мадақтаңыз. Суретке қарап марблс түрлі түсті тастарын дайындап табиғат әлемінде адемі жануарлардың бірі қоян екенін. Оның немен қоректенетінін айтамыз. Жолдар арқылы қояның жемісіне жеткізіңіз.

