Келісілді
№46 «Балбұлақ» бөбекжай әдіскері
__________Кобланова А.Р
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы: №46 «Балбұлақ» бөбекжайы
Топ: № 6 «Айгөлек» кіші тобы
Балалардың жасы: 2 жастан
Жоспардың құрылу кезеңі: 04.08-08.08.2025ж
Педагогтың аты-жөні: Нұрова.Ж.А
|
Апта күндері |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
|
Таңертеңгі қабылдау: |
Балалармен сәлемдесу. Қал жағдайын, көңіл күйін сұрау. Балалардың дұрыс сәлемедесуін пысықтау. Көңіл күйін жеткізе білуін қалыптастыру. |
||||||||
|
Балалардың іс-әрекеті (ойын, танымдық, коммуникативтік, шығармашылық, эксперименталдық, еңбек, қимыл, бейнелеу, дербес және басқалары) |
«Сиқырлы есік» арқылы күлімдеп қарсы алу |
«Досыңды құшақта» күні (балалар бір-біріне құшақ сыйлайды) |
«Көңілді саусақтар» амандасу (саусақпен "сәлем" суреттерін көрсету) |
Д/о: «Жыл мезгілдері» Мақсаты:Балалардың жыл мезгілдері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету |
Д/о: «Балабақша» Мақсаты: балабақша қызыметкерлерін және оларға қажетті құралдарды дұрыс атап, ажырата білуге үйрету. |
||||
|
Таңғы жаттығу |
I.Жүру, жүгіру жаттығулар II.Жалпы дамытушы жаттығулар 1.Қанаттарымызды қағамыз" жаттығуы. Б.қ.: аяқты иық деңгейіне қоямыз. Қол белде. Алға қарай еңкейеміз. Б.қ.: Демді ішке тартамыз. Қолымызды төмен түсіреміз. Демді сыртқа шығарамыз. Құстардың қанаттарының қимылына еліктей отырып, қолдарымызды жоғары және төмен сермейміз. 2."Шапалақтаймыз" Б.қ.: аяқты иық деңгейіне қоямыз. Қол төменде. Бір дегенде қолымызды көтереміз. Екі дегенде шапалақтаймыз. Бір. (Балалар қолдарын көтереді.) Екі. (Балалар шапалақтайды. 3."Көңілді баламыз". Б.қ.: аяқ иық деңгейінде, қолдар белде. Бір орында секіру. Бір орында жүру, тыныс алу жаттығуы. III. Тыныс алу жаттығулары. -Гүлді иіскеп-мұрынмен демалу, алақанымыздағы қарды үрлейміз. |
||||||||
|
Таңғы асқа дайындық |
Тамақтану алдында қолын жуу. Үстел басында ыңғайлы, дұрыс қалыпты сақтап, ас ішу құралдарын пайдалана отырып тамақтанудың мәдени гигиеналық дағдыларын дамыту. |
||||||||
|
Таңғы ас |
Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақты жегенде аузын жауып отырып асықпай, тамақты әбден шайнауды пысықтау. Нан қиқымын шашпауға, сусынды төкпей ішуді қалыптастыру. |
||||||||
|
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті: |
Дене тәрбиесі "Сылдыр аққан су" Мақсаты: Балаларды екі жолақтың арасымен тура бағытта бір-бірінен соң тізбекте жүру іскерліктерін жетілдіру; Міндеті: жеке икемділігін дамыта отырып, дене және аяқ бұлшықеттерін дамыту. |
Дене тәрбиесі "Жарқын түсті кемпірқосақ" Мақсаты: Балаларды сап түзеп бірінің артынан бірі аяқтың ұшымен және өкшемен жүруге жаттықтыру; Міндеті: сапқа өз еріктерімен тұру қабілеттерін дамыту; |
Музыка "Жалқау мысық" Мақсаты: Балаларды ертегіні мазмұнын түсініп, әрекеттердің дамуын қадағалауға үйрету; Міндеті: Музыкадағы бейнелерді ажыратуға үйрету. |
Дене тәрбиесі «Кімнің добы алысқа секіреді?» Мақсаты: Доппен ойнау арқылы қозғалыс белсенділігін арттыру Міндеті: Қол мен аяқтың үйлесімділігін дамыту; Көңіл-күйін көтеру. |
Ойын-сауық Қимылды ойын: «Көжектер мен түлкі» Мақсаты: балаларды шапшандыққа,ұйымшылдыққа үйрету. Ойын шарты: Бір бала түлкі болып сайланады,қалған балалар көжек бет пердесін киіп,дөңгелене отырады. |
||||
|
Серуенге дайындық |
Өз киімдерін ұқыптылықпен кию, достарына көмектесу. Ойыншықтарды алып шығып, қатармен жүруін пысықтау. |
||||||||
|
Күндізгі серуен |
Бақылау: Аспанды бақылау (қоршаған әлеммен таныстыру, сөйлеуді дамыту мен көркем әдебиет) Қимылды ойын: «Көбелек пен гүл» Мақсаты:Балалардың гүлдер мен көбелектердің бірдей түсті бейнелерін корреляциялауға арналған жаттығуларына жағдай жасау. Сюжетті-рөлдік ойын: «Дүкенші» Мақсаты: Балалардың ұғымындағы азық-түлік дүкені түсініктерін бекіту, сатушы мен сатып алушы рөліндегі әрекеттерді игеру, Міндеті: мейірімді қарым-қатынас орнатуға тәрбиелеу Еңбек: Құмды жерді
тегістеу еңбек
дағдылары) Еркін ойын: Құмда машиналармен ойнау( Жеке жұмыс: Қос аяқтап секіруді үйрену Міндеті: Табиғат құбылыстары жөніндегі білімдерін бекіту.
|
Желді бақылау. (сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет Мақсаты: балаларға желді, жапырақтарға, бұтақтарға, жалауларға, бұлттарға қарап байқауға болатынын көрсету; Міндеті: желдің баяу және қатты соққанын байқауға дағдыландыру; Қимылды ойын: «Торғай мен автокөлік». (дене тәрбиесі) Мақсаты: Өз бетімен атрибуттар мен көмекші-заттарды таңдай білуін, шартты ойын әрекетін орындауға талаптануын мадақтау. Міндеті: зеректікке, қырағылыққа, дәлдікке дағдыландыру; шыдамдылыққа тәрбиелеу. Сюжетті-рөлдік ойын: «Жүргізуші» Мақсаты: Балаларға көліктер туралы түсініктерін бекіту. Міндеті: қоғамдық жерлерде өзін-өзі ұстау, жол ережелерін сақтауды бекіту. Дид.ойын: «Дала құстарын ата» Мақсаты: Жабайы құстардың қайда мекендейтінін, немен қоректенетінін түсіндіру. Міндеті: Құстардың атын қазақ тілінде дұрыс айтуға үйрету, әңгімелеу дағдысын жетілдіріп, тілін дамыту Еңбек. Алаңдағы жұмыстар. (еңбек дағдылары) Өз бетімен ойындар. Өз бетінше ойнай білу |
Ағаштармен бұталарды бақылау (сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет) Мақсаты: Бұталар мен ағаштар туралы білімдрін бекіту; Міндеті: талқылау, дәлелдеу біліктіліктерін дамыту; табиғатты аялауға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Ақ серек, көк серек» (дене шынықтару) Мақсаты: балаларды ойын ережесіне сай ойнауға машықтандыру; Міндеті: зеректікке, қырағылыққа, дәлдікке дағдыландыру; шыдамдылыққа тәрбиелеу. Сюжетті-рөлдік ойын: «Отбасы» Мақсаты: Балаларды отбасылық өмірді ойындарда шығармашылықпен жаңғыртуға ынталандыру. Мақсаты: Құнды адамгершілік сезімдерді қалыптастыру. Дид/ойын: «Тәулік бөліктерін ата» Мақсаты: Тәулік бөліктері жайлы білімдерін бекіту,тәулік бөліктерін атауға, ажыратуға жаттықтыру. Міндеті: зейінін дамыту. Еңбек. Алаңдағы жұмыстар. (еңбек дағдылары) Өз бетімен ойындар. Балалар арасында достық қарым- қатынастарын дамыту және оларға көмектесу.
|
Шөптің пішіні мен түрін бақылау (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Мақсаты: шөптердің ерекшеліктері мен тіршілігі жайлы білімдерін тереңдету; Мәндеті: балалардың танымдық қабілеттерін дамыту. Қимылды ойын: "Мысықтар мен торғайлар” (дене шынықтыру) Мақсаты: денсаулыққа, ойынға деген қызығушылықтарын дамыту, дене бұлшықет қозғалысын пысықтау, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру; Міндеті: ойынға ұқыпты қарауға үйрету Сюжетті-рөлдік ойын: «Супермаркет» Мақсаты: Балаларды Міндеті: диалогтық сөйлеуді дамыту. Дидактикалық
ойын: Сөз ойла,тез
ойла қабілеттерін дамыту. Еңбек:Қоқыс
жинау. Өз бетімен ойындар. Ойнау барысында бір-бірімен татулықта, бірлікте болуға тәрбиелеу. |
Көшеде кетіп бара жатқан көліктерді бақылау. (қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) Мақсаты: балаларға жеңіл және жүк көлігін ажырата білуге үйрету, байқағыштықты дамыту, өз ойларын дұрыс жеткізе білу. Балалармен көшеде кетіп бара жатқан көліктерді қарастыру, оларды жүк, жеңіл көліктерге жіктеуді үйрену. Қимылды ойын: «Жапалақ» (дене шынықтыру) Сюжетті-рөлдік ойын: «Дәрігер» Мақсаты: Балаларды Міндеті: диалогтық сөйлеуді дамыту. Дидактикалық ойын: "Көліктердің дыбысын ажырат" Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, есте сақтау қабілетін арттыру, байқампаздыққа баулу. Еңбек:Қоқыс
жинау. Өз бетімен ойындар. Ойнау барысында бір-бірімен татулықта, бірлікте болуға тәрбиелеу. |
||||
|
Серуеннен оралу |
Қатарға жылдам тұру, реттілікті бұзбай топқа оралу. Киімдерін реттілікпен шешіп, ауыстыруын дамыту. |
||||||||
|
Гигиеналық шаралар |
Серуеннен кейін беті қолын мойнын салқын сумен жуғызу. Cумен қолдарын сабындап жуу, қолы мен бетін құрғатып сүртуді, дұрыс сүлгіні қолдану, киімдерін суламау, сүлгіні өз орнына ілу әдістерін пысықтау. |
||||||||
|
Түскі асқа дайындық, Түскі ас |
Үстел басында ыңғайлы, дұрыс қалыпты сақтап отыруды пысықтау. Тамақты дұрыс ішуді, қасық және шанышқыны, майлықты қолдануды, нан қиқымын шашпауды , сусын мен сорпасын төкпей ішуді үйрету. Тамақтан соң ауызды сумен шайғызу. |
||||||||
|
Күндізгі ұйқы |
Белгілі жүйелікте киімдерін шешу. Киім түймелерін, сырмаларын ағыту, оны жинап немесе іліп қойуын қалыптастыру. |
||||||||
|
Ұйқыдан ояну шынығу |
Ұйқыдан кейін кілем үстінде, дымқыл тұзды жолмен және ортопедиялық кілем үстімен жүргізу. Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді дамыту. Киіміндегі кемшіліктерді жөндету. |
||||||||
|
Бесін ас |
Тамақтану алдында қолын жуу. Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеуді дамыту |
||||||||
|
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
Таныс ертегі қойылымдарын сахналату. |
Балаларды екі орталыққа қалауы бойынша бөлу. Қағаздан үйшік жасау және ермексаздан топтағы ойыншықтардың мүсіндерін жасауды ұсыну. |
Ұнатып айтатын әндерін, билейтін билерін қайталап пысықтау. |
«Ормандағы
аңдар» |
«Топ-топ
балапан» |
||||
|
Кешкі ас |
Гигиеналық дағдылар Үстел басында мәдениетті тамақтану дағдыларын қалыптастыру: ас қасық пен шәй қасықты, шанышқыны, майлықты дұрыс қолдану; нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу. |
||||||||
|
Серуенге дайындық |
Өз киімдерін ұқыптылықпен кию, қатармен жүруді жетілдіру. |
||||||||
|
Серуендеу |
Құммен, ойыншықтармен еркін ойындар «Үрпек төбет» қ/о |
« Тегіс жолмен» қ/о Балалардың қалауы бойынша ертегі кейіпкерлерінің образын таңдап, қимыл қозғалыс |
«Құстар мен
ұя» |
«Торғайлар мен мысық» қ/о екі немесе үш дөңгелекті велосипед тебу; оңға, солға бұрылу дағдыларын жетілдіру |
«Жаңбыр мен
күн» |
||||
|
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Ата-аналарға балаларын себепсіз балабақшадан қалдырмауларын ескерту. Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. |
Балаңызбен бірге табиғатқа шығып, гүл, құм, жәндік туралы әңгімелесіңіз – бұл таным көзі. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу. |
Ұйқы режимін сақтау – жазда да маңызды. Қызықты күн – тыныш ұйқыдан басталады. |
Құммен ойнауға мүмкіндік беріңіз – бұл сенсорлық дамудың тиімді әдісі. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мектепке дейінгі ұйымда ұлттық құндылықтарды дәріптеу»
«Мектепке дейінгі ұйымда ұлттық құндылықтарды дәріптеу»
Келісілді
№46 «Балбұлақ» бөбекжай әдіскері
__________Кобланова А.Р
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы: №46 «Балбұлақ» бөбекжайы
Топ: № 6 «Айгөлек» кіші тобы
Балалардың жасы: 2 жастан
Жоспардың құрылу кезеңі: 04.08-08.08.2025ж
Педагогтың аты-жөні: Нұрова.Ж.А
|
Апта күндері |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
|
Таңертеңгі қабылдау: |
Балалармен сәлемдесу. Қал жағдайын, көңіл күйін сұрау. Балалардың дұрыс сәлемедесуін пысықтау. Көңіл күйін жеткізе білуін қалыптастыру. |
||||||||
|
Балалардың іс-әрекеті (ойын, танымдық, коммуникативтік, шығармашылық, эксперименталдық, еңбек, қимыл, бейнелеу, дербес және басқалары) |
«Сиқырлы есік» арқылы күлімдеп қарсы алу |
«Досыңды құшақта» күні (балалар бір-біріне құшақ сыйлайды) |
«Көңілді саусақтар» амандасу (саусақпен "сәлем" суреттерін көрсету) |
Д/о: «Жыл мезгілдері» Мақсаты:Балалардың жыл мезгілдері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету |
Д/о: «Балабақша» Мақсаты: балабақша қызыметкерлерін және оларға қажетті құралдарды дұрыс атап, ажырата білуге үйрету. |
||||
|
Таңғы жаттығу |
I.Жүру, жүгіру жаттығулар II.Жалпы дамытушы жаттығулар 1.Қанаттарымызды қағамыз" жаттығуы. Б.қ.: аяқты иық деңгейіне қоямыз. Қол белде. Алға қарай еңкейеміз. Б.қ.: Демді ішке тартамыз. Қолымызды төмен түсіреміз. Демді сыртқа шығарамыз. Құстардың қанаттарының қимылына еліктей отырып, қолдарымызды жоғары және төмен сермейміз. 2."Шапалақтаймыз" Б.қ.: аяқты иық деңгейіне қоямыз. Қол төменде. Бір дегенде қолымызды көтереміз. Екі дегенде шапалақтаймыз. Бір. (Балалар қолдарын көтереді.) Екі. (Балалар шапалақтайды. 3."Көңілді баламыз". Б.қ.: аяқ иық деңгейінде, қолдар белде. Бір орында секіру. Бір орында жүру, тыныс алу жаттығуы. III. Тыныс алу жаттығулары. -Гүлді иіскеп-мұрынмен демалу, алақанымыздағы қарды үрлейміз. |
||||||||
|
Таңғы асқа дайындық |
Тамақтану алдында қолын жуу. Үстел басында ыңғайлы, дұрыс қалыпты сақтап, ас ішу құралдарын пайдалана отырып тамақтанудың мәдени гигиеналық дағдыларын дамыту. |
||||||||
|
Таңғы ас |
Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақты жегенде аузын жауып отырып асықпай, тамақты әбден шайнауды пысықтау. Нан қиқымын шашпауға, сусынды төкпей ішуді қалыптастыру. |
||||||||
|
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті: |
Дене тәрбиесі "Сылдыр аққан су" Мақсаты: Балаларды екі жолақтың арасымен тура бағытта бір-бірінен соң тізбекте жүру іскерліктерін жетілдіру; Міндеті: жеке икемділігін дамыта отырып, дене және аяқ бұлшықеттерін дамыту. |
Дене тәрбиесі "Жарқын түсті кемпірқосақ" Мақсаты: Балаларды сап түзеп бірінің артынан бірі аяқтың ұшымен және өкшемен жүруге жаттықтыру; Міндеті: сапқа өз еріктерімен тұру қабілеттерін дамыту; |
Музыка "Жалқау мысық" Мақсаты: Балаларды ертегіні мазмұнын түсініп, әрекеттердің дамуын қадағалауға үйрету; Міндеті: Музыкадағы бейнелерді ажыратуға үйрету. |
Дене тәрбиесі «Кімнің добы алысқа секіреді?» Мақсаты: Доппен ойнау арқылы қозғалыс белсенділігін арттыру Міндеті: Қол мен аяқтың үйлесімділігін дамыту; Көңіл-күйін көтеру. |
Ойын-сауық Қимылды ойын: «Көжектер мен түлкі» Мақсаты: балаларды шапшандыққа,ұйымшылдыққа үйрету. Ойын шарты: Бір бала түлкі болып сайланады,қалған балалар көжек бет пердесін киіп,дөңгелене отырады. |
||||
|
Серуенге дайындық |
Өз киімдерін ұқыптылықпен кию, достарына көмектесу. Ойыншықтарды алып шығып, қатармен жүруін пысықтау. |
||||||||
|
Күндізгі серуен |
Бақылау: Аспанды бақылау (қоршаған әлеммен таныстыру, сөйлеуді дамыту мен көркем әдебиет) Қимылды ойын: «Көбелек пен гүл» Мақсаты:Балалардың гүлдер мен көбелектердің бірдей түсті бейнелерін корреляциялауға арналған жаттығуларына жағдай жасау. Сюжетті-рөлдік ойын: «Дүкенші» Мақсаты: Балалардың ұғымындағы азық-түлік дүкені түсініктерін бекіту, сатушы мен сатып алушы рөліндегі әрекеттерді игеру, Міндеті: мейірімді қарым-қатынас орнатуға тәрбиелеу Еңбек: Құмды жерді
тегістеу еңбек
дағдылары) Еркін ойын: Құмда машиналармен ойнау( Жеке жұмыс: Қос аяқтап секіруді үйрену Міндеті: Табиғат құбылыстары жөніндегі білімдерін бекіту.
|
Желді бақылау. (сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет Мақсаты: балаларға желді, жапырақтарға, бұтақтарға, жалауларға, бұлттарға қарап байқауға болатынын көрсету; Міндеті: желдің баяу және қатты соққанын байқауға дағдыландыру; Қимылды ойын: «Торғай мен автокөлік». (дене тәрбиесі) Мақсаты: Өз бетімен атрибуттар мен көмекші-заттарды таңдай білуін, шартты ойын әрекетін орындауға талаптануын мадақтау. Міндеті: зеректікке, қырағылыққа, дәлдікке дағдыландыру; шыдамдылыққа тәрбиелеу. Сюжетті-рөлдік ойын: «Жүргізуші» Мақсаты: Балаларға көліктер туралы түсініктерін бекіту. Міндеті: қоғамдық жерлерде өзін-өзі ұстау, жол ережелерін сақтауды бекіту. Дид.ойын: «Дала құстарын ата» Мақсаты: Жабайы құстардың қайда мекендейтінін, немен қоректенетінін түсіндіру. Міндеті: Құстардың атын қазақ тілінде дұрыс айтуға үйрету, әңгімелеу дағдысын жетілдіріп, тілін дамыту Еңбек. Алаңдағы жұмыстар. (еңбек дағдылары) Өз бетімен ойындар. Өз бетінше ойнай білу |
Ағаштармен бұталарды бақылау (сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет) Мақсаты: Бұталар мен ағаштар туралы білімдрін бекіту; Міндеті: талқылау, дәлелдеу біліктіліктерін дамыту; табиғатты аялауға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Ақ серек, көк серек» (дене шынықтару) Мақсаты: балаларды ойын ережесіне сай ойнауға машықтандыру; Міндеті: зеректікке, қырағылыққа, дәлдікке дағдыландыру; шыдамдылыққа тәрбиелеу. Сюжетті-рөлдік ойын: «Отбасы» Мақсаты: Балаларды отбасылық өмірді ойындарда шығармашылықпен жаңғыртуға ынталандыру. Мақсаты: Құнды адамгершілік сезімдерді қалыптастыру. Дид/ойын: «Тәулік бөліктерін ата» Мақсаты: Тәулік бөліктері жайлы білімдерін бекіту,тәулік бөліктерін атауға, ажыратуға жаттықтыру. Міндеті: зейінін дамыту. Еңбек. Алаңдағы жұмыстар. (еңбек дағдылары) Өз бетімен ойындар. Балалар арасында достық қарым- қатынастарын дамыту және оларға көмектесу.
|
Шөптің пішіні мен түрін бақылау (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, қоршаған ортамен таныстыру) Мақсаты: шөптердің ерекшеліктері мен тіршілігі жайлы білімдерін тереңдету; Мәндеті: балалардың танымдық қабілеттерін дамыту. Қимылды ойын: "Мысықтар мен торғайлар” (дене шынықтыру) Мақсаты: денсаулыққа, ойынға деген қызығушылықтарын дамыту, дене бұлшықет қозғалысын пысықтау, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру; Міндеті: ойынға ұқыпты қарауға үйрету Сюжетті-рөлдік ойын: «Супермаркет» Мақсаты: Балаларды Міндеті: диалогтық сөйлеуді дамыту. Дидактикалық
ойын: Сөз ойла,тез
ойла қабілеттерін дамыту. Еңбек:Қоқыс
жинау. Өз бетімен ойындар. Ойнау барысында бір-бірімен татулықта, бірлікте болуға тәрбиелеу. |
Көшеде кетіп бара жатқан көліктерді бақылау. (қоршаған ортамен таныстыру, сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) Мақсаты: балаларға жеңіл және жүк көлігін ажырата білуге үйрету, байқағыштықты дамыту, өз ойларын дұрыс жеткізе білу. Балалармен көшеде кетіп бара жатқан көліктерді қарастыру, оларды жүк, жеңіл көліктерге жіктеуді үйрену. Қимылды ойын: «Жапалақ» (дене шынықтыру) Сюжетті-рөлдік ойын: «Дәрігер» Мақсаты: Балаларды Міндеті: диалогтық сөйлеуді дамыту. Дидактикалық ойын: "Көліктердің дыбысын ажырат" Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, есте сақтау қабілетін арттыру, байқампаздыққа баулу. Еңбек:Қоқыс
жинау. Өз бетімен ойындар. Ойнау барысында бір-бірімен татулықта, бірлікте болуға тәрбиелеу. |
||||
|
Серуеннен оралу |
Қатарға жылдам тұру, реттілікті бұзбай топқа оралу. Киімдерін реттілікпен шешіп, ауыстыруын дамыту. |
||||||||
|
Гигиеналық шаралар |
Серуеннен кейін беті қолын мойнын салқын сумен жуғызу. Cумен қолдарын сабындап жуу, қолы мен бетін құрғатып сүртуді, дұрыс сүлгіні қолдану, киімдерін суламау, сүлгіні өз орнына ілу әдістерін пысықтау. |
||||||||
|
Түскі асқа дайындық, Түскі ас |
Үстел басында ыңғайлы, дұрыс қалыпты сақтап отыруды пысықтау. Тамақты дұрыс ішуді, қасық және шанышқыны, майлықты қолдануды, нан қиқымын шашпауды , сусын мен сорпасын төкпей ішуді үйрету. Тамақтан соң ауызды сумен шайғызу. |
||||||||
|
Күндізгі ұйқы |
Белгілі жүйелікте киімдерін шешу. Киім түймелерін, сырмаларын ағыту, оны жинап немесе іліп қойуын қалыптастыру. |
||||||||
|
Ұйқыдан ояну шынығу |
Ұйқыдан кейін кілем үстінде, дымқыл тұзды жолмен және ортопедиялық кілем үстімен жүргізу. Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді дамыту. Киіміндегі кемшіліктерді жөндету. |
||||||||
|
Бесін ас |
Тамақтану алдында қолын жуу. Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеуді дамыту |
||||||||
|
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
Таныс ертегі қойылымдарын сахналату. |
Балаларды екі орталыққа қалауы бойынша бөлу. Қағаздан үйшік жасау және ермексаздан топтағы ойыншықтардың мүсіндерін жасауды ұсыну. |
Ұнатып айтатын әндерін, билейтін билерін қайталап пысықтау. |
«Ормандағы
аңдар» |
«Топ-топ
балапан» |
||||
|
Кешкі ас |
Гигиеналық дағдылар Үстел басында мәдениетті тамақтану дағдыларын қалыптастыру: ас қасық пен шәй қасықты, шанышқыны, майлықты дұрыс қолдану; нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу. |
||||||||
|
Серуенге дайындық |
Өз киімдерін ұқыптылықпен кию, қатармен жүруді жетілдіру. |
||||||||
|
Серуендеу |
Құммен, ойыншықтармен еркін ойындар «Үрпек төбет» қ/о |
« Тегіс жолмен» қ/о Балалардың қалауы бойынша ертегі кейіпкерлерінің образын таңдап, қимыл қозғалыс |
«Құстар мен
ұя» |
«Торғайлар мен мысық» қ/о екі немесе үш дөңгелекті велосипед тебу; оңға, солға бұрылу дағдыларын жетілдіру |
«Жаңбыр мен
күн» |
||||
|
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Ата-аналарға балаларын себепсіз балабақшадан қалдырмауларын ескерту. Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. |
Балаңызбен бірге табиғатқа шығып, гүл, құм, жәндік туралы әңгімелесіңіз – бұл таным көзі. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу. |
Ұйқы режимін сақтау – жазда да маңызды. Қызықты күн – тыныш ұйқыдан басталады. |
Құммен ойнауға мүмкіндік беріңіз – бұл сенсорлық дамудың тиімді әдісі. |
||||
шағым қалдыра аласыз













