Мектепке дейінгі ұйымдағы педагог-психологтің жұмысын перспективалық (жылдық) жоспарлау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектепке дейінгі ұйымдағы педагог-психологтің жұмысын перспективалық (жылдық) жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымдағы педагог-психологтің жұмысын перспективалық (жылдық) жоспарлау
Материалдың қысқаша нұсқасы


1-форма

Мектепке дейінгі ұйымдағы педагог-психологтің жұмысын перспективалық (жылдық) жоспарлау

(Үлгі)

Мақсаты:

  • Білім беру ортасындағы барлық субъектілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне сәйкес олардың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуы үшін жағдай жасау.

Міндеттер:

  • тәрбие-білім беру процесінің барлық қатысушыларының психологиялық денсаулығын нығайту және сақтау;

  • балалардың зияткерлік және тұлғалық дамуын психологиялық сүйемелдеуді, олардың шығармашылық әлеуетін әртүрлі жас кезеңдерінде ашуды жүзеге асыру;

  • ерте жастағы балаларға психологиялық көмек көрсету және мектепке дейінгі ұйымға сәтті бейімделу кезінде олар үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау;

  • отбасымен өзара іс-әрекеттің белсенді нысандары арқылы балалар мен ата-аналар қарым-қатынасын оңтайландыру бойынша психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды кеңейту;

  • әр жас кезеңінің міндеттері мен бар проблемаларды ескере отырып, әртүрлі жастағы балаларға арналған жеке және топтық арнайы түзетуші-іс әрекет бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.

Жұмысты перспективалық (жылдық) жоспарлаудың
негізгі бағыттары

  • психологиялық-педагогикалық диагностика;

  • түзету-дамыту жұмысы;

  • психопрофилактикалық жұмыс;

  • психологиялық ағарту ісі;

  • консультациялық қызмет;

  • ғылыми-әдістемелік жұмыс және психологтің кәсіби шеберлігін арттыру.


(Үлгі)

Жұмыс мазмұны

Жұмыс формасы

Өткізілетін күні

Күтілетін нәтиже

1.Психологиялық-педагогикалық диагностика

1.1.

Жаңадан қабылданған балаларды мектепке дейінгі ұйымның жағдайына бейімдеу процесін сүйемелдеу.

Бейімделу кезеңінде балаларды бақылау, одан әрі психологиялық сүйемелдеу үшін бейімсіздену белгілері бар балаларды анықтау

Қыркүйек-

қараша

Баланы мектепке дейінгі ұйымға бейімдеу. Бейімделу парақтары.

МДҰ-ға бейімделу нәтижелері бойынша талдамалық анықтама. Бейімделуі қиын балаларды психологиялық сүйемелдеу.



Ата-аналармен жеке кездесу:

- бейімделу болжамы;

- анамнестикалық деректерді жинау.



МДҰ-ға бейімделу нәтижелері бойынша талдамалық анықтама. Бейімделуі қиын балаларға психологиялық сүйемелдеу. Мәселелер шеңберін анықтау, ұсыныстар әзірлеу.


Ата-аналарға сауалнама жүргізу.

Баланың мектепке дейінгі ұйымға дайындық дәрежесін анықтау.

Қыркүйек

Сауалнама нәтижелері бойынша талдамалық анықтама.

1.2.

Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балалардың танымдық саласын психологиялық-педагогикалық зерттеу.


Мектепте оқуға психологиялық дайындықтың бастапқы деңгейін анықтау және түзету-дамыту сабақтарын өткізу мақсатында мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балалардың зияткерлік саласының дамуын талдау («Балалардың мектепте оқуға дайындық деңгейін анықтау» әдістемелер жиынтығы).

Қыркүйек-

қазан

Мектепке зияткерлік дайындық, ұсыныстар әзірлеу.


1.3

Орта және ересек топтағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру.

Ойлау операцияларының даму деңгейін зерттеу

Жыл бойы

Танымдық процестердің қалыптасу деңгейі, ұсыныстар әзірлеу

1.4.

Орта және ересек жас топтағы балалардың жеке диагностикасы (эмоциялық-жігерлі сала).

Эмоционалды сфераның құрылымын анықтау.

Қыркүйек-

қазан

Мазасыздығы жоғары балаларды анықтау, түзету жұмыстарын қалыптастыру үшін қарым-қатынас қиындықтары, ұсыныстар әзірлеу

1.5.

Балалардың мектепке дайындығын диагностикалау (мектепалды топ).

Балалардың мектепке дайындық деңгейін анықтау.

(«Балалардың мектепке дайындық деңгейін анықтау» әдістемелер жиынтығы)

Наурыз - сәуір

Тұлғалық, эмоциялық-жігерлі және танымдық саладағы қиындықтарды анықтау және табу


1.6.

Балаларды психологиялық тексеру (сұранысқа қарай).

Тұлғалық, эмоциялық-жігерлі және танымдық саладағы қиындықтарды анықтау және табу

Жыл бойы

Мәселелер шеңберін анықтау, ұсыныстар әзірлеу.

1.7.

Түзету жұмыстарының нәтижелілігін диагностикалау


Сәуір - мамыр


1.8.

Тұлғааралық қатынастарды диагностикалау

Баланың мағыналы қарым-қатынас шеңберін, топтағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін, топ мүшелеріне симпатияларын анықтау.

Жыл бойы

Тұлғааралық қатынастардың қалыптасуы. Топты біріктіру бойынша ұсыныстар әзірлеу

1.9.

«Тәуекел тобындағы» отбасылардағы балалардың жағдайын диагностикалау және бақылау.

Осы санаттағы балаларда психологиялық проблемалардың болуын анықтау (заңды өкілдердің рұқсатымен).

Қыркүйек-мамыр

Мәселелер шеңберін анықтау, ұсыныстар әзірлеу.

1.10.

Ата-аналарға сауалнама жүргізу: “Біз баламызды мектепке беруге дайынбыз ба?”

Балалардың мектепке дайындығы жөнінде ата-аналардың болжамы.

Қазан

Мәселелер шеңберін анықтау, ұсыныстар әзірлеу.

1.11.

Ата-аналарға сауалнама жүргізу: “Мектепке дейінгі ұйымға бейімделу қалай өтті?”

Балалардың мектепке дейінгі ұйымға бейімделуі туралы ата-аналардың болжамы.

Қараша

Сауалнама нәтижелері бойынша талдамалық анықтама. Педагогтерге топта қолайлы атмосфера қалыптастыру туралы ұсыныстар

1.12.

Бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты диагностикалау (сұранысқа қарай).

Отбасындағы қарым-қатынасты зерттеу

Қыркүйек - мамыр

Мәселелер шеңберін анықтау, ұсыныстар әзірлеу

1.13.

Педагогтерге сауалнама жүргізу:

(сұранысқа қарай).

Ұжымдағы психологиялық климатты зерттеу

Жыл бойы

Сауалнама нәтижелері бойынша талдамалық анықтама

1.14.

Ата-аналар мен педагогтерге сауалнама жүргізу (сұранысқа қарай)


Жыл бойы

Сауалнама нәтижелері бойынша талдамалық анықтама

2. Арнайы түзету-дамыту жұмысы

2.1.

Эмоциялық-жігерлі саланы дамыту бойынша мектеп жасына дейінгі ересек балалармен кіші топтық сабақтар (ПМПК ұсынымдары бойынша, диагностика нәтижелері бойынша)

ҰІӘ санын жазу

Жыл бойы

Эмоциялық-жігерлі саланың қалыптасуы.

2.2.

Танымдық және эмоциялық-жігерлі саланы дамыту бойынша мектепалды топ балаларымен кіші топтық ҰІӘ

ҰІӘ санын жазу

Жыл бойы

Балалардың мектепке бейімделуі

2.3.

Даму деңгейі төмен балалармен жеке арнайы түзету-дамыту ҰІӘ (ПМПК ұсынымы және диагностика нәтижелері бойынша)

Балалармен арнайы түзету-дамыту ҰІӘ (ҰІӘ санын жазу)

Қараша-мамыр

Танымдық саланың қалыптасуы

2.4.

Тәрбиешілердің, ата-аналардың, оның ішінде "тәуекел тобындағы" отбасылардағы балалармен сұранысы бойынша эмоциялық-жігерлі және тұлғалық саланың проблемалары бойынша жеке арнайы түзету-дамытушы ҰІӘ

Балалармен арнайы түзету және дамытушы ҰІӘ

Қараша-сәуір

Танымдық, эмоциялық-жігерлі саланың қалыптасуы

2.5.

Зияткерлік қабілеті өте жоғары деңгейдегі балалармен дамытушы ҰІӘ

Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балалармен дамытушы ҰІӘ

Қараша-наурыз

Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту

2.6.

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында зияткерлік турнирлер, байқаулар өткізу

Турнирлер, байқаулар

Жыл бойы

Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту

3. Психопрофилактикалық жұмыс

3.1.

Ерте жастағы балалардың мектепке дейінгі ұйымға бейімделуін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар:

а) жаңадан келген балалардың медициналық карталарын талдау;

б) бейімделу кезеңінде баланы бақылау карталарын жасау және оқу жылы ішінде баланың мәртебесін қадағалау;

в) ерте жастағы балалардың балабақшаға бейімделу нәтижелері және бейімделу кезеңінде өткізілген іс-шаралар туралы талдамалық анықтама құру;
г) бейімсіз балалардың педагогтері мен ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу;
д) мектепке дейінгі ұйымның жоспары бойынша ата-аналар жиналыстарына қатысу.

Баланың дамуы мен денсаулығы туралы ақпарат алу, көп көңіл бөлуді қажет ететін тәуекел тобындағы балаларды анықтау.

Бейімделу парақтарын толтыру.

Ерте жастағы балаларды бейімдеу нәтижелері бойынша медициналық-педагогикалық кеңес «Бейімделу қорытындылары».









Презентациялар, жаднамалар.

Қыркүйек












Қаңтар

Баланың балабақшаға бейімделуі
















Бейімсізденудің (дезадаптацияның) алдын алу




3.2.

2-4 жастағы балалардың эмоционалды саласын бейімдеу мен дамытуды жеңілдету мақсатында топтық ҰІӘ ұйымдастыру.

Мектепке дейінгі ұйымға бейімделу кезеңінде 2-4 жастағы балалармен ҰІӘ

Қыркүйек-қазан

Баланың балабақшаға бейімделуі.

3.3.

Мектеп жасына дейінгі кіші, орта, ересек жастағы балалармен сенсорлық бөлмеде кіші топтық ҰІӘ ұйымдастыру

Бағдарлама

Қараша-ақпан

Бұлшықеттегі және психоэмоционалды күш түсуін жеңілдету, релаксация мен психикалық тепе-теңдік жағдайына жету

3.4.

Топтарда достық қарым-қатынасты қалыптастыруға арналған психологиялық ойындар мен жаттығулар (педагогтерге ұсыныстар).

Балалар ұжымын ұйымшылдыққа тәрбиелеуге арналған ойындар мен жаттығулар картотекасы, коммуникативтік дағдыларды дамыту.

Жыл бойы

Бір-біріне мейірімді көзқарас, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

3.5.

3 жастан 5 жасқа дейінгі балаларға арналған психогимнастика (педагогтерге ұсыныстар).

Психогимнастика

Жыл бойы

Психиканың әртүрлі қырларын дамыту: танымдық және эмоциялық-тұлғалық сала.

3.6.

Педагогтердің эмоционалды «жанып кетуінің» алдын алу және жүйкесіне күш түсуін кетіру

Тренинг элементтері бар семинар

МДҰ кестесіне сәйкес

Білім беру ортасында психологиялық денсаулықты сақтау

3.7.

Педагогикалық ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыру

Ұйымшылдықты дамытуға арналған тренинг

МДҰ кестесіне сәйкес

Ұжымның ұйымшылдығын арттыру

3.8.

Психологиялық жеңілдеу күні (педагогтердің эмоционалды «жанып кетуінің» алдын алу).

Ойындар, жаттығулар, аутотренинг

Жыл бойы

Білім беру ортасында психологиялық денсаулықты сақтау

3.9.

Арт-терапия” ата-аналармен семинар-практикум

Ата-аналардың балалармен бірлескен практикалық арт-терапиясы

Желтоқсан

Арт-терапияның әркелкі түрлерімен танысу, эмоционалды шиеленісті жеңілдету

3.10.

Мектептегі бейімсізденудің (дезадаптация) алдын алу бойынша ата-аналар жиналысы

Балалардың мектепке психологиялық дайындығы, мектептегі бейімсізденудің (дезадаптация) алдын алу бойынша ата-аналармен дөңгелек үстел

МДҰ кестесіне сәйкес

Балалардың мектепке дайындығы, бейімсізденудің (дезадаптация) алдын алу

4. Психологиялық ағартушылық

4.1.

Педагогтерге психологиялық білім беру (педагогикалық кеңестерге қатысу).

«Баланы мектепке дайындаймыз» дөңгелек үстелі (диагностика нәтижелері бойынша).

«Ойын іс-әрекетіндегі балалар қақтығыстарын шешудің әдістері мен тәсілдері».

Қорытынды педагогикалық кеңес. «Балалардың мектепте оқуға дайындығын талдау».

Қазан





Қараша, наурыз





Мамыр

Педагогтердің психологиялық құзыреттілігін арттыру

4.2.

Ата-аналарға психологиялық білім беру:
а) ата-аналардың топтық жиналыстарына қатысу;
б) ата-аналарға арналған «Маман кеңестері» ақпараттық стендін, бұрышын ресімдеу
(жаднамалар, буклеттер, брошюралар).

Тақырып:

- «Балалар жасының психологиялық ерекшеліктері»;

- «Баланы мектепке дайындаудың психологиялық ерекшеліктері»;

- «Баланы балабақшаға бейімдеу»;

- "Балалардың агрессиясының себептері».

Жыл бойы

Ата-аналардың психологиялық құзыреттілігін арттыру

5. Консультациялық қызмет

5.1.

Педагогтерге сұраныс бойынша жеке кеңес беру.


Жыл бойы

Өзекті мәселелерді шешу үшін психологиялық көмек көрсету.

5.2.

Эмоционалды саланы және танымдық процестерді диагностикалау нәтижелері бойынша педагогтермен топтық кеңес беру (эмоционалды саланы дамытуға және интеллектуалды дамуға арналған ұсыныстар).


Жыл бойы

Балалармен қарым-қатынастың әртүрлі тәсілдерін үйрету.

5.3.

Балаларды МДҰ бейімдеу мәселелері бойынша кеңес беру


Жыл бойы

Бейімсізденудің алдын алу.

5.4.

Диагностика нәтижелері бойынша ата-аналарға жеке кеңес беру


Жыл бойы

Өзекті мәселелерді шешу үшін психологиялық көмек көрсету.

5.5.

Балалармен қарым-қатынас, олардың дамуы, тәрбиесі және басқа да мәселелер бойынша кеңес беру.

Баланың жеке даму картасы негізінде жұмысты ұйымдастыру бойынша педагогтермен кеңесу.


Жыл бойы

Психологиялық көмек

5.6.

Мектепке дейінгі ұйымға бармайтын балаларды, сондай-ақ олардың ата-аналарын «Ата-аналарға арналған консультациялық пункт» қызметі шеңберінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу.

Білім беру ұйымының сайтында онлайн түрде

Жыл бойы

Психологиялық көмек

6.Әдістемелік жұмыс

және психологтің кәсіби шеберлігін арттыру

6.1.

Әдістемелік семинарларға қатысу (қала/аудан, облыс, республика).


Жыл бойы

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.2.

Кабинетті жұмысқа дайындау, педагогтер мен ата-аналарға арналған сауалнамаларды басып шығару, құжаттамамен жұмыс істеу, дидактикалық құрал, психологиялық құрал-саймандарын дайындау.


Жыл бойы


6.3.

Талдамалық анықтамалар жасау, әкімшілікке, педагогтерге, ата-аналарға сұраныс бойынша диагностикалық тексеру қорытындылары бойынша ұсынымдар әзірлеу.


Жыл бойы


6.4.

Стендтер үшін ақпараттық материалдарды ресімдеу, семинарларға, консультацияларға, ата-аналар жиналыстарына, педагогикалық кеңестерге дайындық.


Жыл бойы

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.5.

МДҰ сайтында психолог айдарын үнемі жаңартып отыру.


Жыл бойы

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.6.

ҰІӘ, ашық іс-шараларға қатысу.


Жыл бойы

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.7.

Жылдық есеп жазу


Мамыр

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.8.

Кәсіби байқаулар мен ғылыми конференцияларға, семинарларға қатысу.


Жыл бойы

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.9.

Біліктілікті арттыру курстары, біліктілік санатын растау/беру.


Кестеге сәйкес

Кәсіби құзыреттілікті арттыру

6.10.

ПМПК-ға құжаттарды дайындау

Құжаттама, хаттамалар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2025
104
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі