Материалдар / МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА STEM ОҚЫТУДЫҢ МОДУЛЬДЕРІ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА STEM ОҚЫТУДЫҢ МОДУЛЬДЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық қабілеттерін дамытудың STEM бағдарламасы біріктірілген және дербес пайдалануға ұсынылатын балалардың танымдық іс-әрекет процесінде интеллектуалдық қабілеттерін дамыту және оларды ғылыми-техникалық шығармашылыққа баулуға бағытталған модульдерден тұрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2023
130
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА STEM ОҚЫТУДЫҢ МОДУЛЬДЕРІ

Мектепке дейінгі балалардың интеллектуалдық қабілеттерін дамытудың STEM бағдарламасы біріктірілген және дербес пайдалануға ұсынылатын балалардың танымдық іс-әрекет процесінде интеллектуалдық қабілеттерін дамыту және оларды ғылыми-техникалық шығармашылыққа баулуға бағытталған модульдерден тұрады.

  1. Ф.Фребель сыйы ойын жиынтығы

Мектепке дейінгі білім берудегі STEM оқытудың модульдерінің бірі «Фребельдің сыйы» ойын жиынтықтары. Бұл жиынтықтар балаларға жан-жақты білім беруге қолайлы, әрі танымды.

Мектепке дейінгі білім беру ортасының дамыту элементтерінің бірі болып табылатын «Фребель сыйы» ойын жиынтығы білім құралы ретінде негізгі педагогикалық, гигиеналық және эстетикалық талаптарға жауап береді.

«Фребель сыйы» ойын жиынтығын пайдалануға болады:

  • әлеуметтік және коммуникативтік іскерліктерді дамытуда;

  • сенсорлық дамытуда;

  • ұсақ моториканы дамытуда;

  • танымдық-зерттеушілік және өнімді (сындарлы) қызметті дамытуда;

  • қарапайым математикалық түсініктерді дамытуда;

  • логикалық қабілеттерді дамытуда;

  • қоршаған шынайылықтың эстетикалық жағына қызығушылығын қалыптастыруда;

  • қоршаған дүниемен өзара әрекетке қажеттілікті дамытуда;

  • балалармен білім салаларын меңгеруде психология-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру барысында.



  1. Жанды және жансыз табиғатпен тәжірибе жасау

STEM білім берудің келесі модулі «Жанды, жансыз табиғатпен тәжірибе жасау». Тәжірибе арқылы балалардың жанды және жансыз табиғат, қоршаған әлем туралы білімдері байып, түсініктері артады. Табиғатқа деген сүйіспеншілікке, оған саналы адамгершілік қатынаста болуға тәрбиеленеді.

Баланың дамуына қоршаған әлемнің әсері орасан зор. Көкжиекті кеңейту үшін сіз қызықты және қарапайым тәжірибелер жасай аласыз. Тәжірибелер жасау арқылы балалар бір нәрсені білуге, жасауға ұмтылады. Еңбек етуге деген қызығушылықтары артады. Бұл оларға логикалық ойлауды, талдауды және қорытынды жасауды үйренуге мүмкіндік береді. Балалардағы танымдық белсенділіктің дамуы балалардың қызығушылығы мен ақыл-ойының қызығушылығын дамытады.

  1. Математикалық даму

STEM білім берудің «Математикалық даму» оқу модулінің мақсаты: Балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, математикалық даму мәселелерін кешенді шешу. Оның мазмұны күрделі, ол арифметикалық, геометриялық, логикалық және символдық ойындар мен нұсқаулықтарды біріктіреді. Оған үстел ойындары, сенсорлық дамуға арналған оқу құралдары, геометриялық денелер мен фигуралардың жиынтықтары, математикалық даму бағыттары бойынша демонстрация және үлестірме материалдар, логикалық басқатырғыштар, сұрыптауыштар, кірістіру жақтаулары және көлемді кірістірулер, математикалық конструкторлар, Луль шеңберлері және т.б. ойындар кіреді. Сонымен қатар, математикалық даму модулі «Eltiland» порталынан тегін жүктеп алуға болатын балаларға арналған «PlayPad» электрондық қосымшаларын ұсынады.

  1. lego құрылыс ойындары

LEGO (Leg Godt — "жақсы ойна") — ойыншықтар сериясы әр түрлі заттарды құрастыруға және модельдеуге арналған бөлшектер жиынтығы.

Мектеп жасына дейінгі балалар мен кіші мектеп оқушыларына арналған жиынтықтар- қазіргі ғылым мен техника туралы негізгі идеяларды алуға мүмкіндік береді. Оларда сіз арқалықтарды, болттарды, осьтерді, берілістерді, рычагтарды таба аласыз. LEGO жиынтықтарының негізі кірпіш болып табылады. Жинақтар сонымен қатар көптеген басқа бөлшектерді қамтиды: адамдар мен жануарлардың мүсіншелері, дөңгелектер және т. б.

Балаларға арналған LEGO құрылысы ойындары өздерінің ерекше дизайндарымен балаларды қызықтырады және балалардың қызыға айналысатын танымды әдіс-тәсілдердерінің бірі боп табылады. Балалар іс-әрекет процесінде тәрбиешінің шағын басшылығымен дайын бөлшектерден дизайн жасай отырып, өз идеяларын жоспарлайды, нақтылайды және құрастырады. LEGO құрылысы ойындарымен ойнау арқылы балалардың әлемді тануға деген қызығушылықтары оянады, қол моторикалары дамиды, өзім білсем, істесем, жаңа құрылыс ойлап тапсам деген құлшыныстары пайда болады.



  1. Робототехника

Робототехника модулі қазіргі оқу үдерісіндегі ең танымал модульдердің бірі болып табылады.

Қазіргі заманда әлемде Робототехника ғылымы кеңінен қолданыс табуда. Ғылыми техникалық прогрестің осы бір маңызды бағыты STEM білім беруде қамтылған. Бұл ортада балалардың танымдық және интелектуалдық қабілеттері дамиды.

Балалар өздері алгоритмдер құрастыруды, программалауды және іске қосуды үйренеді. Бағдарламалаудың негізі-алгоритмика. Алгоритмика- бұл балаларда алгоритмдік, есептік ойлаудың дамуына ықпал ететін ғылым, бұл балаларға өз ойларынан құруға, басқаның құрған алгоритмдерін түсінуге мүмкіндік береді. «Ботлидің алгоритмикасы», «Ара алгоритмикасы», «Робо тышқан алгоритмикасы» мектепке дейінгі балаларға арналған оқу кешендері компьютерсіз бағдарламалауға арналған. Бұл құралдар арқылы балалар кеңістікті бағдарлай отырып, алгоритмдер құрады, бағдарламалайды.

  1. «Мен әлемді жасаймын» мультистудиясы

STEM білім берудің міндетті бөлігі балаларды цифрлық технологиялармен таныстыру болып табылады. Бұл жерде көмекке «Мен әлемді жасаймын» Мультистудия модулі келеді. Ол балалардың өз анимациялық фильмін жасау арқылы әртүрлі жобалардағы жұмыстарының нәтижелерін заманауи деңгейде қорытындылауға және көрсетуге мүмкіндік береді. Бұған ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық және медиа-технологияларды игеру арқылы қол жеткізуге болады. Бұл модульмен жұмыс істеу балалардың көркемдік және техникалық шығармашылығын дамытады.

Балабақша тәрбиеленушілері өздері ертегілер ойлап тауып, өздері ойлап тапқан ертегі кейіпкерлерін әр түрлі әдіс- тәсілдер арқылы дайындап, өздері мультфильмдер түсіреді. Өз еңбектерінің нәтижесіне жету үшін еңбек етеді.

































Астана қаласы әкімдігінің №11 «Гауһар» балабақшасы













«МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА STEM ОҚЫТУДЫҢ МОДУЛЬДЕРІ»



































Бекітемін___________________

11 «Гауһар» балабақшасы МКҚК

меңгерушісі__________Г.Бектасқызы

« » _________2022 жыл





«Мектеп жасына дейінгі балалардың STEM-білім берудің негізгі құзыреттілігін қалыптастыру» эксперименттік алаңының 2022-2023 оқу жылына жұмыс жоспары

3 кезең – қорытынды кезеңі, 2022-2023 оқу жылы

Жұмыс мазмұны

Орындалу уақыты

Жауапты


1.

Эксперименталды алаңның жұмыс жоспарының жұмысын жалғастыру, педагогикалық кеңесте бекіту,

тамыз

Әдіскер


2

Эксперименталды алаңның жүргізілуі, шығармашылық топ туралы балабақша бұйрығы

қыркүйек

меңгеруші


3

Эксперименталды алаң бойынша әдебиеттерді оқып үйрену.

жыл бойы

педагогтар


4

Эксперимент алаңының жұмысын бақылау.

жыл бойы

меңгеруші


5

Шығармашылық топ жиналысы

І жартыжылдық

ІІ жартыжылдық

Меңгеруші, әдіскер, шығармашылық топ


6

Эксперименттік алаңға қатысушылардың жұмыс жоспарын тексеру

қазан

әдіскер


7

Жұмыс тәжірибесін жинақтау тәрбиеленушілер туралы

ақпаратты жинау және талдау

Қазан-желтоқсан

әдіскер, шығармашылық топ


8

Ата-аналармен жұмыс бойынша талдау тәжірибесін жинақтау

қазан-сәуір

әдіскер, шығармашылық топ


9

Тақырып бойынша

материалдарды пысықтау

қыркүйек-сәуір

педагогтар


10

STEM- білім беру мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік даму құралы бойынша мониторинг дайындау, жүргізу

қазан-қараша

әдіскер, шығармашылық топ


11

STEM- білім беру мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік даму құралы бойынша әдістемелік көмек

көрсету

жыл бойы

әдіскер, шығармашылық топ


12

Күн тәртібінде STEM- білім беру іс-әрекеттің ұйымдастырылуы»

Тәрбиешілерге арналған кеңес

қыркүйек

әдіскер, шығармашылық топ


13

Ұйымдастырылған іс- әрекет: «Сиқырлы пішіндер»

қазан

әдіскер, шығармашылық топ


14

Тақырыптық бақылау: «Балабақшадағы эксперименталды бақылау алаңның жұмыс деңгейі»

қаңтар

әдіскер, шығармашылық топ


15

Ұйымдастырылған іс- әрекет: «Мультистудияның кереметі»

қаңтар

әдіскер, шығармашылық топ


16

Семинар: «STEM- білім беру мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік даму құралы ретінде »

қаңтар

әдіскер, шығармашылық топ


17

Роботты басқарудың қарапайым алгоритмдерін құру

ақпан

әдіскер, шығармашылық топ


18

Ата- аналарға арналған шеберлік сағаты: «Ертегі түсіреміз»

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!