Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектепке дейінгі ұйымның 2024-2025оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы Төлеби ауданы Аққұм ауылы
«Қалампыр Ана»бөбекжай балабақшасы жеке мекемесі
Жылдық жұмыс
жоспары
2024-2025 оқу жЫЛЫ
I.Кіріспе.
-
2024-2025 оқу жылының мақсат міндеттері
II.Салауатты өмір салтын ұйымдастыру
2.1 Дене шынықтыру ҰОҚ (ДШ;ДК;РС)
2.2 Дене шынықтыру сауық-кештері (ДШС) ДШМ)
2.3 Pационалды теңдестірілген тамақтануды ұйымдастыру (ТТТ)
2.4 Медициналық педагогикалық бақылау (МПБ
2.5 Балалардың өмірін қорғау және нығайту
III .Кадрлармен жұмыс.
3.1. Педагогтерді аттестаттаудан өткізу (ПА)
3.2. Біліктілікті арттыру (БА)
3.3. Педагог кадрлардың білімі туралы мәлімет(ПМ)
3.4. Тәлімгер мектебінің жұмыс жоспары.(ТЖ)
3.5. Жас мамандармен жұмыс жоспары(ЖМ)
IV. Білім беру процесін ұйымдастыру.
4.1. Білім беру процесінің ұйымдастырылған іс-әрекеті (ҰІӘ) қорытынды көрсетілімі (ҚК)
4.2. Әдістемелік кеңестер (ӘК)
4.3. Педагогикалық кеңестер (ПК)
4.4. Меңгеруші жанындағы кеңестер (МЖК)
V. Әлеуметпен жұмыс
5.1. Ата-аналармен бірлескен әрекет (АБӘ): ата-аналар жиналысы(АЖ), конференциялар (К)
5.2 Ата-аналарға арналған консультациялық пункт (АКП);
5.3 «Біртұтас тірбие бағдарламасын іске асыру бойынша бірлескен іс-шаралар
5.4 Балабақшамен мектеп сабақтастығы
VI. Бақылау және басқару.
6.1. Кешенді бақылау (КБ)
6.2. Салыстырмалы бақылау (СБ)
6.3. Тақырыптық бақылау (ТБ)
6.4. Жедел бақылау (ЖБ) мониторинг (М)
6.5. Өндірістік жиналыс (ӨЖ)
6.6. Әкімшілік жиналыс (ӘЖ)
1.1 «» бөбекжай-балабақшасының 2024-2025 оқу жылындағы мақсат міндеттері.
«-------» бөбекжай- балабақшасы ------облысы -------ауданы----- ауылы ----- көшесі №-- «А» үйі 2- -типтік ғимаратта орналасқан. Балабақшада бес топ жұмыс жасайды --- бала,әр топта-25-20-20 баладан. Жалпы бала саны - Барлық топтар қажетті жиһаздармен құрал-жабдықтармен теледидармен,нотбук, компьютер ғаламтор желісіне қосылған.Балабақшада өрт қауіпсіздігіне арналған құрылғы талаптарға сай жабдықталған және барлық құрылғылар жұмыс жасайды.Балабақшада жалпы бейне бақылау камералар саны-14,оның ішінде ішкі камералар саны----,сыртқы камералар саны--- толық жұмыс жасайды және қолданыстағы стандарт талаптарына сай жабдықталған. Балабақша орталық жылу жүйесіне қосылған табиғи газ арқылы жылытылады,жарық көзі табиғи жеткілікті.Балабақшаның жалпы жер көлемі- соттық, ғимараттың жалпы ауданы --- құрайды.Балабақша 2024-2025 оқу жылындағы білім беру процесі «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын бекіту туралы»ҚРБҒМ 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығына; ҚРДСМ 2021 жылғы 9 шілдедегі №59 бұйрығы «Мектепке дейінгі және сәбилер үйіне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар»; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 наурыздағы №137 қаулысы « Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту модельін бекіту туралы» бұйрықтарын басшылыққа алынып мектепке дейінгі білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспары жасалынды.
Мақсаты: Балалардың денсаулығын сақтау құзыреттілігін дамыту, олардың денсаулығын нығайту және сақтау, мектепке дейінгі балалардың көркем әдеби және театрландырылған қызметін ескере отырып, жеке тұлғалық коммуникативін дамыту. Балаларды рухани-адамгершілік және патриоттыққа тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Әр баланың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жайлы дамытушы қауіпсіз білім беру ортасын, (оның ішінде қажеттілігіне қарай инклюзивті орта) құру.
2.Тәрбиеленушілердің қимыл-қозғалыс, бейімделу, коммуникативтік, әлеуметтік дағдыларын қалыптастыру мен қатар баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық,әлеуметтік дайындығын қалыптастыруда тең мүмкіндіктер беру.
3.Балалардың өмірін қорғау және денсаулықтарын нығайту, салауатты өмір салтын ,қауіпсіз өмір сүру дағдыларымен қатар, отанды, ана тілін сүюге,ұлттық бірегейлік пен адамзаттық негізінде патриотизмге баулу.
Бекітемін
Меңгеруші: Аты-жөні
«------------» бөбекжай-балабақшасы 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
II.Салауатты өмір салтын ұйымдастыру
(Талап құндылықтарын жүзеге асыру)
Бөлімдер |
Жауаптылар, орындау мерзімі |
|||||||||
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
|
|
Дене шынықтыру ҰІӘ (ДШ ҰІӘ- білім беру процесінің ашық көрсетілімі (АҚ), ҰІӘ қорытынды көрсетілімі (ҚК) Денсаулық фестивальі (ДФ) |
ҰІӘ (АҚ)
(ДФ) |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ
(ДШ) |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ (ДШ) КБ |
ҰІӘ (ҚК |
Жыл бойы, топ тәрбиешілері ортаңғы топ; М.Ширинбаева ересек топ.Оспанова. А. МАД тобы Туктибаева. А Денсаулық фестивальі Көңілді сергіту сәті |
Режимдік сәттер (РС) |
РС |
|
|
|
РС |
|
РС |
|
|
Жыл бойы, топ тәрбиешілері |
Денсаулық күні (Д/К) |
Д/К |
|
Д/К |
|
Д/к |
|
|
Д/к |
|
«Тазалық денсаулық кепілі» ҰІӘ Тәрбие сағаты барлық топтарда 04.2025ж |
Дене шынықтыру сауық-кештері (ДШС)
|
|
|
ДШС |
ДШС |
ДШС |
|
ДШС |
|
«Сұңқар» тобы « Қыс қызығы» ойын –сауығы 01.2025 02.2025ж «Бәйтерек» тобы «Жол ережесін білейік,аман-есен жүрейік» ойын –сауық |
|
|
ДШМ |
|
|
|
ДШМ |
|
|
ДШМ |
|
04.2025 « Салауатты өмір көтеріңкі көңіл » атты тақырыпта д/м өткізу |
- рационалды теңдестірілген тамақтануды ұйымдастыру (ТТТ) |
ТТТ ТБ |
|
|
ТТТ ТБ |
|
|
ТТТ ТБ |
|
ТТТ ТБ |
Барлық топтарда Жыл бойы 09,12,03,06 айларында кв 1 рет |
-Медициналық педагогикалық бақылау (МПБ)
|
МПБ |
|
|
МПБ |
|
|
МПБ |
П/О |
|
Барлық топтарда;Атропометрия (бой,салмақ , кеуде және бас айналымдарын өлшеу) 09,12,03,06 айларында кв 1 рет П/О профилактикалық бақылау №145 бұйрыққа бала жасына сәйкес өтіледі. |
III. Кадрлармен жұмыс
3.1. Педагогтардың білімін,тәжірибесін және санатын жетілдіру мен көтеру,аттестаттаудан өткізу
№ |
Аты -жөні |
Қызметі |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2 |
Аты -жөні |
Меңгеруші |
|
1 санат |
|
|
|
Ұйымдастырушы басшы |
|
3 |
Аты -жөні |
Әдіскер |
2 санат |
|
|
|
модератор |
|
|
4 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
2 санат |
|
|
|
модератор |
|
|
5 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педа гог |
модератор |
|
6 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
модератор |
|
7 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
модератор |
|
8 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
модератор |
|
9 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
модератор |
|
10 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
|
модератор |
11 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
|
модератор |
12 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
|
модератор |
13 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
|
модератор |
14 |
Аты -жөні |
Тәрбиеші |
|
|
|
|
Педагог |
|
модератор |
3.2 .Кадрлармен жұмыс
Бөлімдер |
Айлар |
Жауаптылар, орындау мерзімі |
|||||||||
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
||
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу (ПА) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
- |
- |
Индикативті жоспарға сәйкес 2024-2025 оқу жылында өтініш берген кадрлар саны -5 |
Біліктілікті арттыру (БА) |
|
БА ПШО |
|
|
|
|
|
|
|
|
БА – МДҰ біліктілікті арттырудың индикативтік жоспарына сәйкес Меңгеруші |
Кластерлерде жұмыс (КЖ (әдістемелік бірлестіктер (ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(КЖ (ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(КЖ) (ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
Айына бір рет әдіс алмасу отырысы 09,12,03,06 айларында кв 1 рет есеп беру |
Жас мамандармен жұмыс (ЖМЖ) |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
Жас маман жоспарына сәйкес жүргізіледі.(Өз білімін жетілдіруге сәйкес жыл бойына әдіс алмасу тәжирбие жинақтау) 2023-2024 оқу жылында жұмыс жасайтын жас мамандар |
Тәлімгердің мектебінің жұмысы ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
Тәлімгер мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес жүргізіледі. |
IY. Білім беру процесін ұйымдастыру.
Бөлімдер |
Айлар |
Жауаптылар, орындау мерзімі |
|||||||||
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
||
ҰІӘ |
|
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
Жыл бойы, топ тәрбиешілері ересек топ. Дүйсебекова А. Оспанова А.Ортаңғы топ: МАД : |
Білім беру процесінің көрсетілімі ШС,БІС қорытынды көрсетілімі (ҚК) |
|
ШС |
ШС |
ШС БІС |
ШС |
ШС |
ШС БІС |
ШС |
ШС |
ШС |
Жыл бойы, топ тәрбиешілері ересек топ:Дүйсебекова А.Оспанова А.Ортаңғы топ |
Әдістемелік кеңестер (ӘК) |
|
№1ӘК әдіскер |
|
|
|
|
№2ӘК |
|
№3 ӘК |
|
№1 ӘК- жоспарлады талқылау және бекіту, 09.2023 ж №2 ӘК- күн тәртібіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу, №3 ӘК-практикалық әрекетті енгізу әдістемесі |
Педагогикалық кеңестер (ПК) |
№1 ПК |
|
|
№2 ПК |
|
№3 ПК |
|
№4 ПК |
|
№5 ПК |
Педагогикалық кеңес туралы Ереже негізіне сүйене отырып жасалған балабақшаның жоспарына сәйкес жауапты меңгеруші |
Меңгеруші жанындағы кеңестер (МЖК) |
|
МЖК №1 |
МЖК №2 |
МЖК №3 |
МЖК №4 |
МЖК №5 |
МЖК №6 |
МЖК №7 |
МЖК №8 |
МЖК №9 |
Ай сайынғы білім және тәрбие саласында өтілген іс- шараларды талдау. |
III .Кадрлармен жұмыс
Бөлімдер |
Айлар |
Жауаптылар, орындау мерзімі |
|||||||||
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
||
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу (ПА) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Индикативті жоспарға сәйкес 2024-2025 оқу жылында өтініш берген кадрлар жоқ |
Біліктілікті арттыру (БА) |
БА |
БА |
БА |
|
|
|
|
|
|
|
БА – МДҰ біліктілікті арттырудың индикативтік жоспарына сәйкес Тәрбиешілер: |
Кластерлерде жұмыс (КЖ (әдістемелік бірлестіктер (ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(КЖ (ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
(КЖ) (ӘБ) |
(ӘБ) |
(ӘБ) |
Айына бір рет әдіс алмасу отырысы 09,12,03,06 айларында кв 1 рет есеп беру |
Жас мамандармен жұмыс (ЖМЖ) |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
(ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
ЖМЖ |
Жас маман жоспарына сәйкес жүргізіледі.(Өз білімін жетілдіруге сәйкес жыл бойына әдіс алмасу тәжирбие жинақтау) |
Тәлімгердің мектебінің жұмысы ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
ТМЖ |
Тәлімгер мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес жүргізіледі. |
3.3.Педагог кадрларды топтастыру
№ |
Қызметі |
Аты-жөні |
1 |
Меңгеруші |
Аты-жөні тегі |
2 |
Әдіскер |
Аты-жөні тегі |
3 |
Мектепалды даярлық «Сұңқар»тобы |
Аты-жөні тегі |
4 |
Ересектер «Бәйтерек»тобы |
Аты-жөні тегі |
5 |
Ортаңғы «Балауса»тобы |
Аты-жөні тегі |
6 |
Ортаңғы «Жұлдыз»тобы |
Аты-жөні тегі |
7 |
Кіші «Жеңіс»тобы |
Аты-жөні тегі |
IV. Білім беру процесін ұйымдастыру.
Бөлімдер |
Айлар |
Жауаптылар, орындау мерзімі |
|||||||||
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
||
ҰІӘ |
|
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
ҰІӘ |
Жыл бойы, топ тәрбиешілері ересек топ. А.Ортаңғы топ: |
Білім беру процесінің көрсетілімі ШС,БІС қорытынды көрсетілімі |
|
ШС |
ШС |
ШС БІС |
ШС |
ШС |
ШС БІС |
ШС |
ШС |
ШС |
Жыл бойы, топ тәрбиешілері ересек топ: |
Әдістемелік кеңестер (ӘК) |
|
№1ӘК әдіскер |
|
|
|
|
№2ӘК |
|
№3 ӘК |
|
№1 ӘК- жоспарлады талқылау және бекіту, 09.2024 ж №2 ӘК- күн тәртібіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу, №3 ӘК-практикалық әрекетті енгізу әдістемесі |
Педагогикалық кеңестер (ПК) |
№1 ПК |
|
|
№2 ПК |
|
№3 ПК |
|
№4 ПК |
|
№5 ПК |
Педагогикалық кеңес туралы Ереже негізіне сүйене отырып жасалған балабақшаның жоспарына сәйкес жауапты |
Меңгеруші жанындағы кеңестер (МЖК) |
|
МЖК №1 |
МЖК №2 |
МЖК №3 |
МЖК №4 |
МЖК №5 |
МЖК №6 |
МЖК №7 |
МЖК №8 |
МЖК №9 |
Ай сайынғы білім және тәрбие саласында өтілген іс- шараларды талдау. |
3.1.Педагог кадрларды топтастыру
№ |
Қызметі |
Аты-жөні |
1 |
Меңгеруші |
Карамырзаева Карлығаш Лесбековна |
2 |
Әдіскер |
Желеуова Камария Киясбековна |
3 |
Мектепалды даярлық «Сұңқар»тобы |
Туктибаева Акерке Сагингалиевна Зарпуллаева Улбусин Серикбаевна |
4 |
Ересектер «Бәйтерек»тобы |
Оспанова Айнұр Әділханқыз Дүйсебекова Айгерім Ерланқызы |
5 |
Ортаңғы «Балауса»тобы |
Ширинбаева Молдир Нурсейтовна |
6 |
Ортаңғы «Жұлдыз»тобы |
Жұмабек Раушан |
7 |
Кіші «Жеңіс»тобы |
Қапбарова Ақбөпе Асқарқызы |
4.1.Білім беру процесінде балабақша ішілік әдіс-алмасу семинары және шебер сынып ұйымдастыру жоспары
Мақсаты:Балабақшадағы білім беру жұмыстарының сапасын көтеру.
-
қ/с
Ашық оқу қызметтерінің саласы, бөлімі
Мерзімі
жауапты
-
1
Денсаулық саласы ,Денешынықтыру бөлімі
Қазан
-
2
Денсаулық саласы, Денешынықтыру бөлімі
Қазан
-
3
Денсаулық саласы, Денешынықтыру бөлімі
Қазан
Денсаулық саласы, Денешынықтыру бөлімі
Қазан
Денсаулық саласы, Денешынықтыру бөлімі
Қазан
-
4
Қатынас саласы Сауат ашу бөлімі
Қараша
-
5
Қатынас саласы Cөйлеуді дамыту бөлімі
Қазан
-
6
Қатынас саласы Көркем әдебиет
қараша
Қатынас саласы Көркем әдебиет
қараша
Қатынас саласы Көркем әдебиет
қараша
-
7
Таным саласы Қоршаған ортамен танысу
қаңтар
-
8
Таным саласы Құрастыру бөлімі
қаңтар
-
9
Таным саласы Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру
қаңтар
Таным саласы Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру
қаңтар
Таным саласы Сенсорика
қаңтар
-
10
Шығармашылық саласы (Сурет салу, аппликация, мүсіндеу бөлімі)
ақпан
-
11
Шығармашылық саласы (Сурет салу, аппликация, мүсіндеу бөлімі)
ақпан
-
12
Шығармашылық саласы (сурет салу аппликация, мүсіндеу) бөлімі
ақпан
-
13
Шығармашылық саласы (Сурет салу, аппликация, мүсіндеу бөлімі)
ақпан
-
14
Шығармашылық саласы (Сурет салу, аппликация, мүсіндеу бөлімі)
ақпан
-
15
Әлеуметтік орта Қоршаған ортамен танысу
сәуір
-
16
Әлеуметтік орта Қоршаған ортамен танысу
сәуір
-
17
Әлеуметтік орта Қоршаған ортамен танысу
сәуір
Әлеуметтік орта Қоршаған ортамен танысу
сәуір
Әлеуметтік орта Қоршаған ортамен танысу
сәуір
-
18
Қорытынды ҰІӘ ұйымдастыру. Барлық топтарда
Мамыр
-
4.2. Әдістемелік кеңестер (ӘК)
-
р/с
Тақырыбы
мерзімі
Жауапты
1
МЖМБС талабы бойынша балабақшаның күн тәртібін құру.(РС)
қыркүйек
Әдіскер
2
Білім беру оқу қызметін интеграциялау сызбасын бекіту.
-мемлекеттік тіл.
-дене шынықтыру
қыркүйек
Меңгеруші
3
Жаңа технологияларды, әдістемелік оқулықтармен толықтыру жаңа әдіс тәсілдерді педагогтарға үйрету.
қыркүйек
әдіскер
4
Оқу қызметін болжау – технологиялық карталарын жасау
кезінде
Әдіскер
5
Іс-қағаздарды жүргізу
уақтылы
Әдіскер
6
Байқау ережелерін құру
кезінде
Әдіскер
7
Педагогикалық кеңестерге әдістемелік материалдарды дайындау.
кезінде
Әдіскер
8
Педагог кадрлармен балабақша ішілік семинар ұйымдастыру
Қараша,ақпан
Әдіскер
9
Пед кадрларды атестаттау жұмысын ұйымдастыру.
Жоспарға сәйкес
Әдіскер
10
Тәрбие жұмысын жоспарлауда педагогтардың кәсіби шеберлігін сараптау, шебер сыныптар ұйымдастыру
Ай сайын
Әдіскер барлық педагогтар қатысады
11
Дамытушы орталықтарды талапқа сай жабдықтау
(үлестірмелі және дидактикалық материалдар дайындау)
кезінде
Әдіскер
12
Жоспарларын дайындау
көрмелер, педкеңестер өткізуге қажетті материалдарды әдіскер мен дайындауды ұйымдастыру
кезінде
Әдіскер
4.3.Педагогикалық кеңес
Мақсаты: педагогикалық ұжымының педагогикалық ғылыми жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибелерін тәрбиелеу мен оқыту жұмыстарына қолдану.
№ |
Уақыты |
Мазмұны |
Жауаптылар |
1 |
Тамыз |
Бастапқы Тақырыбы: Балабақшаның жаңа оқу жылына дайындығы Күн тәртібі: 1. Педагогикалық кеңес құрамын қайта бекіту. 2.Жазғы сауықтыру жұмыстарының қорытындысы 3.Балабақша жұмысының жылдық жоспарын бекіту 4.Балабақшаның сараптау және аттестаттау комиссиясының құрамын бекіту 5.Аттестатталатын педагогтар тізімін бекіту 6. Педагогикалық қызметкерлердің тамыз кеңесінің нәтижелері 7. Ағымдағы мәселелер:
Келесі педкеңеске тапсырма: «Бейнелеу өнерінің түрлері» буклет дайындау |
меңгеруші әдіскер меңгеруші меңгеруші меңгеруші әдіскер меңгеруші |
2 |
Қараша |
Тақырыптық Тақырыбы: Бейнелеу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамытуӨтілу түрі: Іскерлік ойын Күн тәртібі: 1. №1 педкеңестің шешімдерінің орындалуы 2. «Балабақшада бейнелеу өнері сабағын ұйымдастыру» баяндама3. «Балабақшада сурет салуда дәстүрлі емес технологияларды қолдану"4. Шебер-сынып: «Ермексазбен жұмыс істеу әдіс-тәсілі» 5. «Жас ерекшеліктері бойынша баланың ауру – сырқау нәтижелері» |
менгеруші әдіскер тәрбиеші тәрбиешілер: медбике |
3 |
Қаңтар |
Тақырыптық Тақырыбы: Мектепке дейінгі мекеменің білім беру процесінің деңгейін көтеруде жаңа технологиялардың рольі Өтілу түрі: дөңгелек үстел Күн тәртібі: 1. №2 педкеңестің шешімдерінің орындалуы 2. «Жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы мектепке дейінгі мекеменің біліктілік сапасын көтеру» баяндама 3. «Балаларды дамыту үшін балабақшада зияткерлік ойындарды ұйымдастыру» баяндама 4. Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша аралық даму мониторингі 5. Ағымдағы мәселелер |
меңгеруші Әдіскер Тәрбиеші Тәрбиеші Әдіскер |
4 |
Наурыз |
Тақырыптық Тақырыбы: Педагогтардың өздігінен кәсіби дағдыларының жүзеге асуының қалыптасуы Өтілу түрі: Шығармашылық қобдиша Күн тәртібі: 1. №3 педагогикалық кеңес шешімдерінің орындалуы 2. Кәсіби дамудың негізі мен психологиясы 3. Педагогтың кәсіби құзіреттілігі-білім сапасын көтерудің факторы |
меңгеруші тәрбиеші әдіскер |
5 |
Мамыр |
Қорытынды Тақырыбы:«2023-2024 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысының жағдайын анықтау, келесі оқу жылының мақсат-міндетін айқындау. Өтілу түрі: дөңгелек үстел Күн тәртібі: 1. №4 педагогикалық кеңес шешімдерінің орындалуы 2. Басшының ұжым алдындағы баяндамасы: «Балабақшаның 2023-2024 оқу жылында жүргізілген жұмыстарына талдау" 3. Оқу –тәрбие бойынша жүргізілген жұмыстардың қорытындысы 4. Жазғы сауықтыру жұмысының жоспарымен таныстыру, бекіту 5. Ағымдағы мәселелер |
меңгеруші әдіскер меңгеруші әдіскер |
4.4.Меңгеруші жанындағы кеңес
№ |
Күн тәртібінде қаралатын мәселелер |
Мерзімі |
Жауаптылар |
№1 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
Жаңа оқу жылының жұмыс жоспарын талдау. |
Қыркүйек |
Меңгеруші |
2. |
Балабақшадағы жалпы ата-аналар жиналысы мен жеке топтардағы ата-аналар жиналысының жылдық жоспарын бекіту және №1 ата-аналар жиналысының өткізілуі. |
Меңгеруші |
|
3. |
«Білім күніне» арналған мерекелік іс-шараның қорытындысы |
Әдіскер |
|
№2 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№1 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы. |
Қазан |
Меңгеруші |
2. 3. |
«Алтын күз» мерекесіне арналған күзгі көрменің қорытындысы «Алтын күз» мерекесіне арналған «Күз Аруы 2023» байқауының қорытындысы |
Әдіскер |
|
4. |
Балабақшадағы күн тәртібінің маңызы |
Әдіскер |
|
№3 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№2 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы. |
Қараша |
Меңгеруші |
2. |
Мерекелік іс-шаралардың,қараша айында ұйымдастырылған ертеңгіліктер мен байқаулардың қорытындысы |
|
|
3. |
Ағымдағы мәселелер. |
Меңгеруші |
|
№4 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№3 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы |
Желтоқсан |
Меңгеруші |
2. |
Балабақшадағы ішкі тәртіп ережесі |
Кәсіподақ ұйымының төрайымы |
|
3. |
Желтоқсан айындағы мерекелік іс-шаралар мен ертеңгілік,байқаулардың қорытындысы |
|
|
4. |
Ағымдағы мәселелер |
Меңгеруші |
|
№5 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№4 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы |
Қаңтар |
Меңгеруші |
2. |
Суық тиюдің алдын алу жұмыстары |
Медбике |
|
3. |
Ағымдағы мәселелер |
Әдіскер |
|
4. |
|
|
|
№6 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№5 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы. |
Ақпан |
Меңгеруші |
2. |
Ақпан айында ұйымдастырылған ертеңгіліктермен,шебер сыныптардың қортындысы |
|
|
3. |
Аттестаттау комиссиясының жұмыс нәтижесі |
Меңгеруші |
|
4. |
Ағымдағы мәселелер. |
Меңгеруші |
|
№7 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№6 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы. |
Наурыз |
Меңгеруші |
2. |
Ақпараттандыру жүйесін пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктері |
Әдіскер |
|
3. |
Ағымдағы мәселелер |
Меңгеруші |
|
№8 меңгеруші жанындағы жиын
|
|||
1. |
№7 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы |
Сәуір |
Меңгеруші |
2. |
Сәуір айында ұымдастырылған іс-шаралар,байқаулар,шебер сыныптардың қортындысы |
|
|
3. |
Балабақшада дене шынықтыру пәнінің өтілуін тексерудің қорытындысы |
Әдіскер |
|
|
|
|
|
|
№9 меңгеруші жанындағы жиын
|
||
1. |
№8 меңгеруші жанындағы жиын шешімдерінің орындалуы |
Мамыр |
Меңгеруші |
2. |
Балалармен және педагогтармен өрт қауіпсіздігі бойынша өткізілетін жаттығу туралы есеп |
Жауапты тұлға |
|
6. |
Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша қорытынды даму мониторингі |
Әдіскер |
|
7. |
Ағымдағы мәселелер |
Меңгеруші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.5.Өндірістік жиналыс.
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
Ескерту |
1
2
3
4 |
Барлық қызметкерлерді лауазымдық міндеттерімен таныстыру. Жұмыс орнындағы техника қауіпсіздігі және бала өмірі мен денсаулығын қорғау бойынша жыл мезгіліне сай нұсқаулармен таныстыру. Ішкі еңбек тәртібі, ішкі күн тәртіптерінің орындалуы. Топтардағы мәдени-гигиеналық талаптардың орындалу барысы Жаңа оқу жылына дайындық қорытындысы (мәлімдеме) Материалды-техникалық база жағдайы мен балабақшадағы мүліктерді түгендеу |
Қыркүйек
|
Меңгеруші Кәсіподақ комитеті Шаруа меңгерушісі Әдіскер Медбике Медбике Шаруашылық меңгерушісі Есепші Шаруашылық меңгерушісі |
|
1
2
3 4 |
Шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының барысы,жарақаттың алдын алу үшін нұсқаулар жүргізу.Стандарт талаптарына сай топтарды жабдықтау. Жиһаздардың ахуалын тексеру, қауіпсіз жағдай жасау.Балаларға ауру – сырқаулық талдау жасау.Ұжымда дұрыс психологиялық ахуал қБалалардың денсаулық топтарын және физикалық денсаулығын тексеру мен қызметкерлердің медициналық бақылаудан өту қорытындысы «Учаскеге күтім жасау ұжымының ісі» (сенбіліктер, таза бейсенбіліктер, учаскелер күтіміЖылу беру маусымына дайындық жұмыстарын қолға алу. Балабақшаның қысқы маусымға дайындығы (есеп) «Қауіпсіздік шараларының ережесін сақтау» қызметкерлерді қауіпсіздік ережесімен таныстыру Қызметкерлерді лауазымдық міндеттерімен таныстыру |
Қараша
|
Меңгеруші
Әдіскер Медбике
Кәсіподақ комитеті Медбике құру. Еңбек тәртібі. Шаруашылық меңгерушісі Төтенше жағдайлар бойынша жауапты тұлға |
|
1
2 3 |
Тазалық, тамақтану, дезинфекция, ережесін сақтау.Шұғыл бақылау Балабақшаның ағымдағы жөндеуі туралы Жаз мезгілінде азық-түлік пен тамақтар сапасын арттыру. «10-күндік ас мәзірін құру» Тамақ ішу кезінде мәдени-гигиеналық машықтарға баулу жөніндегі бағдарламалық талаптарды меңгеру
|
Сәуір
|
Меңгеруші Медбике Шаруа меңгерушісі Медбике |
|
4.2. Әдістемелік кеңестер
Мақсаты: тәрбиешілер мен мамандардың кәсіби-педагогикалық деңгейін дамыту, "инновациялық" белсенділігін арттыру.
Мерзімі |
Тақырыбы |
Өткізу түрі |
Тыңдаушылар санаты |
Жауаптылар |
Қыркүйек |
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын іске асырудың негізгі бағыттары
|
практикум-кеңес |
Тәрбиешілер |
әдіскер |
Қараша |
«Баланың шығармашылық қабілетін жетілдіруде эстетикалық тәрбиенің рольі» |
Диалог-кеңес |
Тәрбиешілер |
әдіскер |
Қаңтар |
Тұмаудан сақтанудың қарапайым тәсілдері |
жадынама |
Тәрбиешілер ата-аналар |
медбике |
Наурыз |
«Бала мен ата-ана,ата-ана мен балабақша арасындағы қатынас» |
Дөңгелек үстел |
Тәрбиешілер |
әдіскер |
Мамыр |
Ата-аналарға арналған «Егерде бала көп сұрақтар қоятын болса» |
кеңес беру жадынама |
Тәрбиешілер ата-аналар |
Психолог |
Әдістемелік кабинеттің жұмысы
Әдістемелік кеңес тақырыбы: «Білім берудің жаңа технологиялары – педагогикалық үрдістегі тиімділікті арттыру негізі»
Мақсаты:
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің әрбір педагогының педагогикалық қызметінің жеке-қайталанбас және тиімді жүйесін қалыптастыру және дамыту бойынша, мектепке дейінгі ұйым мақсаты мен жылдық міндеттерін шешуде жағдай жасау.
Міндеттер:
- педагогтардың ғылыми-әдістемелік жұмысын дамытудың басым бағыттарын анықтау;
- мекеменің ғылыми-әдістемелік қызметін қамтамасыз ету;
-бағдарламаларды, жобаларды, ережелерді және басқа да ғылыми-әдістемелік өнімдерді жетілдіру, сараптау бойынша ұсыныстар мен ұсыныстарды дайындау;
- озық педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату; жарияланымдарды дайындау;
- бақылау және басшылықты дайындау және педкеңес, семинарлар, конкурстар өткізу;
- педагогикалық инновациялар банкін қалыптастыру;
-білім беру процесін, бағдарламаларды, бірлестік қызметінің формалары мен әдістерін, педагогикалық қызметкерлердің шеберлігін жетілдіру.
№ |
Қаралатын мәселелер |
Өткізу формасы |
Уақыты |
Жауаптылар |
|||
Қыркүйек №1 Тақырыбы: Педагогикалық қызмет барысында тәрбиеленушілерге жүйелі білім беру. Жүргізілу түрі: Дөңгелек үстел
|
|||||||
1. |
Педагогикалық үдерісті жаңа оқу жылына дайындау, педагогтардың құжаттарды талапқа сай толтырулары: - перспективалық жоспар, циклограмма, мониторинг; - өзіндік білім көтеру тақырыптары мен жоспарын талқылау; - портфолио жинақтау; - вариативтік компонент бағдарламаларын, шығармашылық жобалар дайындау, бекіту. |
Әдіскер |
|||||
2. |
Әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспарын талқылап, бекіту |
Әдіскер |
|||||
3. |
Өзара ұйымдастырылған оқу қызметіне қатынасу, тәжірибе алмасу – педагогтың кәсіби өсуінің факторларының бірі. |
Әдіскер |
|||||
4. |
«Жұлдыз», «Балауса» тобындағы балалардың бейімделуі. |
|
|||||
5. |
Балабақшада өтетін мерекелік шараларды ұйымдастыру, өткізу |
Тәрбиешілер |
|||||
6. |
Ағымдағы мәселелер. |
|
|||||
Қараша №2 Тақырыбы: Білім беру процесін жоспарлау барысында әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану Өткізу түрі: нұсқаулық-әдістемелік кеңес |
|||||||
1. |
№1 әдістемелік кеңес шешімдерінің орындалуы. |
әдіскер |
|||||
2. |
Балабақшада өтетін сайыстар туралы ережелерді қарастыру: дидактикалық құралдар "Ең үздік картотекалар", "Сюжеттік –рольдік ойындар", «Ең үздік партфолио», «Көктем аруы», «Үздік тәрбиеші». |
|
|||||
3. |
Түрлі жас топтарында білім беру процесін жоспарлау |
әдіскер |
|||||
4. |
«Тәлімгер мектебі» жұмысының барысы |
әдіскер |
|||||
5. |
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
|
|||||
6. |
Ағымдағы мәселелер. |
әдіскер |
|||||
Қаңтар №3 Тақырыбы: Педагогикалық қызмет барысында тәрбиеленушілерге жүйелі білім беру. Жүргізілу түрі: әдістемелік көпір
|
|||||||
1. |
№2 әдістемелік кеңес шешімдерінің орындалуы. |
әдіскер |
|||||
2. |
«Жаратылыстану» ұйымдастырылған оқу қызметінде іздену-эксперименттік әрекетті ұйымдастыру |
әдіскер |
|||||
3. |
Педагог қызметкерлерді аттестаттауға дайындау жұмысының деңгейі |
әдіскер |
|||||
4. |
Ағымдағы мәселелер. |
әдіскер |
|||||
Наурыз №4 Тақырыбы: Жаңа технологияларды педагогикалық процесте тиімді пайдалану Өткізілу түрі: дөңгелек үстел |
|||||||
1. |
№3 әдістемелік кеңес шешімдерінің орындалуы. |
әдіскер |
|||||
2 |
Балалардың тілін дамытуда мнемотехника әдісінің маңызы |
|
|||||
3 |
Флипчарт сабақтарының өтілу әдістемесі |
әдіскер |
|||||
4. |
Ағымдағы мәселелер. |
|
|||||
Мамыр №5 Тақырыбы: Педагогтардың кәсіби шеберлігін жетілдіру факторы ретінде білім беру мекемесінің әдістемелік жұмысын талдау. Өткізу түрі: әдістемелік диалог |
|||||||
1. |
№4 әдістемелік кеңес шешімдерінің орындалуы |
әдіскер |
|||||
2. |
Әдістемелік кабинетінің жұмысының орындалуы туралы қорытынды талдау |
әдіскер |
|||||
3. |
"Әдістемелік жұмысқа қанағаттану деңгейі"сауалнамасы. Педагогтардың кәсіби қиындықтарының диагностикасы. |
|
|||||
4. |
Оқу жылының жұмысы қорытындысы нәтижесінде мадақтауға ұсынатын педагогтар кандидатурасын қарау |
|
3.4. «Тәлімгер мектебі» жұмысы
Мақсаты: кәсіби шеберлікті жетілдіру, жас және тәжірибесі аз педагогтардың теориялық білімдерін тәжірибеге енгізу.
Педагог-тәлімгерлер: А.Туктибаева
Ұ.Зарпуллаева
Жас және тәжірибесі аз педагогтар: Чувулдакова Р
Комекбаева Г
Уақыты |
Мазмұны |
Өткізу түрі |
Жауаптылар |
Қыркүйек |
- Тақырыптық жоспарларды, балаларды тәрбиелеу мен оқыту бойынша циклограмманы және Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша бастапқы, аралық, қорытынды даму мониторингін жасауға көмектесу; - Ұйымдастырылған оқу қызметтеріне қатысу; - Өзара ұйымдастырылған оқу қызметтеріне қатысу парағын толтыру; - дидактикалық және көрнекі материалдарды жүйелі пайдалану; - инновациялық технологиялар арқылы тереңдетіп оқыту; - ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру бойынша сұрақтарға жауап беру. |
Кеңес беру |
әдіскер Тәлімгерлер |
Қазан |
Тәлімгерлермен бірге күн тәртібі бойынша серуенге, балаларды қабылдауға, күннің екінші жартысында болатын шараларға қатысу |
Талдау |
әдіскер Тәлімгерлер |
Қараша |
Тақырыбы: "Балалармен жұмыс және қиын жағдайда одан шығу жолдары" Балалармен болатын педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық жағдайларды талдау. |
Пікірталас |
әдіскер Тәлімгерлер |
Үнемі |
Тәрбиешілердің теориялық деңгейін көтеру |
Курс оқыту |
әдіскер |
Желтоқсан |
Балабақшада педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуды өздігінен білім алу жағдайында іске асыру. |
Семинар-практикум |
әдіскер |
Қаңтар |
"Кәсіби шеберлер" |
Іскерлік ойын |
|
Ақпан |
Денсаулық сақтау технологияларын тәрбие процесінде пайдалану, енгізу және зерделеу. |
Кеңес беру, жоспарлау, тәжірибе алмасу, көмек көрсету |
|
Үнемі |
Балабақша ішілік, аудандық,облыстық, республикалық байқауларға, семинарларға қатысу. |
Жоспар бойынша |
әдіскер |
Наурыз |
Ата-аналармен дәстүрлі емес өзара қарым-қатынас түрлері. Жас педагогтардың ата-аналар үшін материалды дайындауға қатысуы. |
Кеңес беру |
әдіскер . Тәрбиешілер |
Сәуір |
«Ұрпақ тәрбиесі-ел болашағы» |
семинар – практикум |
әдіскер |
Мамыр |
Тәрбиеленушілермен зерттеу жүргізу әдістемелерін, мониторинг өткізуге көмектесу. Жазғысауықтыру жұмыстарына қатысты дайындық жұмыстарының қорытындысын шығару. |
Кеңес беру, өзін-өзі талдау |
әдіскер Тәлімгерлер |
5.2 Ата-аналарға арналған консультациялық пункт (АКП);
Консультация тақырыбы |
Өткізу формасы |
Өткізу уақыты |
Мамандар |
«Достар әлемі» |
Балабақшаға саяхат |
Қыркүйек |
МДҰ меңгерушісі |
«Баланың балабақшаға бейімделуі» |
Дөңгелек үстел |
МДҰ меңгерушісі |
|
«Біз қалай балалармен сөйлесеміз?» |
Консультация |
Әдіскер Тәрбиешілер |
|
«Кел, танысайық» |
Дөңгелек үстел |
Қараша |
Медициналық қызметкер |
«Кішкентай көмекшілер» /ерте жастағы балаларды ұсақ моторикаға дамыту/ |
Ойын-сабақ Вариативті қосымша |
Тәрбиешілер |
|
«Баламен тақырыптық серуендер» |
Дөңгелек үстел |
Желтоқсан |
Әдіскер Тәрбиешілер |
«Менің көңілді добым» /доппен ойындар/ |
Ойын-сабақ |
Дене шынықтыру бойынша инструктор |
|
«Дыбыстар,дыбыстар, біз сізді естиміз, сіз бізден кетпейсіз » / есту ынтасы мен фонематикалық естуын дамыту/ |
Дөңгелек үстел |
Қаңтар |
Әдіскер Тәрбиешілер |
«Көзді ашып-жұмған қандай қызық» /есту ынтасын дамыту/ |
Ойын-сабақ |
Әдіскер Тәрбиешілер |
|
«Денсаулық, күн тәртібі» |
Дөңгелек үстел |
Ақпан |
Медициналық қызметкер Педагог-психолог |
«Күлкімен өткен әрбір күн жарық» /баланың эмоционалдық жағдайы / |
Дөңгелек үстел |
Педагог-психолог Тәрбиеші |
|
|
|
|
|
«Секіру» /балалармен қимыл-қозғалыс ойындары/ |
Ойын-сабақ |
Мамыр |
Әдіскер Тәрбиешілер |
«Көңілді пирамидалар» /Ермексазбен жұмыс/ |
Ойын-сабақ |
Тәрбиешілер |
|
Ата-аналар өтініші бойынша консультациялау |
Консультациялар, практикумдар, балаларды зерттеу |
Жыл бойы |
Әдісер меңгеруші |
5.4 Басқа әлеуметтік институттармен, қорлармен және ҮЕҰ ынтымақтастық
5.4 1)Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары
5.4 2)Қамқоршылық кеңестің жұмыс жоспары. (ҚК)
5.4. 1) Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Балабақшаның 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспарымен таныстыру |
Қыркүйек |
меңгеруші |
2 |
Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау |
Қыркүйек Ата-аналар Жиналысы |
Әдіскер меңгеруші |
3 |
Мерекелерді және бос уақыттарды белсенді өткізуге қатысу |
Жыл бойы |
Ата-аналар комитетінің мүшелері |
4 |
Жеке бас гигиенасын сақтау бойынша жұмыстар жүргізу |
күнделікті |
медбике әдіскер |
5 |
Ата-аналар комитетінің мүшелерін қайта сайлау(Қажет жағдайда) |
қыркүйек |
Ата-аналар |
6 |
Саяси жаңалықтармен таныстыру |
күнделікті |
тәрбиешілер |
7 |
Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу |
Тоқсанда бір рет |
Төрайымы мүшелері |
8 |
Балабақша ішіндегі байқауларға , сайыстарға ,көрмелерге қатыстыру |
Жыл бойы |
Төрайымы мүшелері |
9 |
Жас ата-аналарға көмек беру |
Жыл бойы |
Төрайымы мүшелері |
10 |
Ата-аналар жиналысын ұйымдастыруға қатысыу |
Тоқсанда бір рет |
Төрайымы мүшелері |
11 |
Ата-аналарды топтардағы оқу іс-әрекетті ұйымдастыру барысымен таныстыру |
Жыл бойы |
Төрайымы мүшелері |
12 |
Топтарды безендіруге қатысу |
мерекелерде |
Ата-аналар |
13 |
Балабақшадағы тамақтанудың ұйымдастырылуына қатысу |
Жыл бойы |
Төрайымы мүшелері |
14 |
Ата-аналар үшін ашық есік күнін ұйымдастыру |
Айына 1 рет |
Төрайымы мүшелері |
15 |
Жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруға қатысу |
Жаз айларында |
Төрайымы мүшелері |
5.4.2) Қамқоршылық кеңестің жұмыс жоспары. (ҚК)
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Қамқоршылық кеңес мүшелерін сайлау жұмыс жоспарын бекіту |
қыркүйек |
Ата-аналар |
2 |
Қамқоршылық кеңес отырысы -Қ.Р. Ата Заңымен таныстыру. - Бала құқыктарын қорғау конвенсиясымен таныстыру -Тәрбиеленушілер арасында әлеуметтік диагностика жасап (Көп балалы, аз қамтылған отбасы, жетім, жартылай жетім) көмек көрсетуді ұйымдастыру |
Қыркүйек Кеңес жиналысы |
Кеңес мүшелері |
3 |
Көп балалы, аз қамтылған отбасы, жетім, жартылай жетім баларға жаңа жылдық шыршаға қатыстырып тегін сыйлық беруді ұйымдастыру |
желтоқсан |
Кеңес мүшелері |
4 |
Кеңес мүшелерінің отырысын өткізу
|
желтоқсан |
Төрайымы мүшелері |
5 |
Балабақша ішіндегі байқауларға , сайыстарға ,көрмелерге қатыстыру |
Жыл бойы |
Төрайымы мүшелері |
6 |
Кеңес мүшелерінің отырысын өткізу
|
наурыз |
Төрайымы мүшелері |
7 |
Ата-аналар үшін ашық есік күнін ұйымдастыру |
Тоқсанында 1 рет |
Төрайымы мүшелері |
8 |
Кеңес мүшелерінің отырысын өткізу -Жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруға қатысу -Ата- аналар мен балабақша арасындағы мәселелерді шешу -1маусым- « Балаларды қорғау күніне» арналған іс-шара өткізуді ұйымдастыру -Кеңестің жылдық есебін беру |
маусым |
Төрайымы мүшелері |
5.4. Балабақша мен мектеп сабақтастығы
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру мекемелері тәрбиеленушілері мен бастауыш сынып оқушыларына бірыңғай білім беру және тәрбие кеңістігін құру.
№ |
Іс-шаралар |
Уақыты |
Жауаптылар |
1.
|
«Қалампыр Ана» бөбекжай балабақшасы жеке мекемесі мен мектептің оқытып-тәрбиелеу жүйесіндегі сабақтастық іс-шаралар жоспарын бекіту |
Қыркүйек |
Балабақша меңгерушісі Мектеп директоры |
2. |
«1 қыркүйек - Білім күні» мерекесі Мектепке саяхат. |
Қыркүйек |
Ересек топ тәрбиешілері Бастауыш сынып мұғалімдері |
3. |
Тәжірибе алмасу Балабақшадағы мектепалды топтың, мектепте 1- сыныптың сабақтарына қатысу |
Жыл бойы |
мектепалды топ тәрбиешілері 1-сынып мұғалімдері |
4. |
Ересек топ балаларының бейімделу жағдайына экскурсия ұйымдастыру: Тақырыптық қараулар:
|
Қазан Желтоқсан ақпан Сәуір |
Мектепалды топ тәрбиешілері |
5. |
«Қош бол, балабақша! Сәлем, мектеп!» мерекелік ертеңгілік
|
Мамыр |
Тәрбиешілер мектепалды тобы тәрбиешілері |
YI. Бақылау және басқару
Мақсаты: педагогикалық ұжымының басқару әдістері мен стилін жетілдіру, оқу-тәрбие процесінің барлық бөлімдері бойынша талдауды қамтамасыз ету.
Бақылау бағыты |
Бақылау түрі |
Бақылау мазмұны |
Бақылау әдісі |
Бақылау нысаны |
Бақылауды талқылау |
Жауаптылар |
Қыркүйек |
||||||
Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру |
Жедел бақылау |
Педагогикалық үдерісті жаңа оқу жылына дайындау деңгейі |
Педагогикалық құжаттамаларды зерттеу және талдау |
Барлық топтар
|
№1 әдістемелік кеңес |
Меңгеруші Әдіскер |
Әдістемелік жұмыс |
Тақырыптық бақылау
|
«Қауіпсіздік шараларының ережесін сақтау» |
Ауызша хабарлау |
Барлық топтар |
№1 меңгеруші жанындағы жиын |
Төтенше жағдайлар бойынша жауапты тұлға |
Балалардың даму деңгейі
|
Жедел бақылау |
«Балауса» ортаңғы тобындағы балалардың бейімделуі. |
Ақпараттық кесте |
ортаңғы топ |
№1 әдістемелік кеңес |
Әдіскер |
Жедел бақылау |
Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша бастапқы даму мониторингі |
Жиынтық кесте
|
Барлық топтар |
№1 директор жанындағы жиын |
Әдіскер |
|
Іс-шараларды талдау |
Тақырыптық бақылау |
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметіне, мерекелік шараларға қатысу |
Сұхбат |
Барлық педагогтар |
№1 әдістемелік кеңес |
Әдіскер |
Қазан |
||||||
Әдістемелік жұмыс |
Алдын ала бақылау |
Педагогтердің күн тәртібін сақтау жөніндегі жұмыс деңгейі, серуенді бақылау |
Ақпараттық анықтама
|
Барлық педагогтер |
№2 меңгеруші жанындағы жиын |
Әдіскер Медбике Меңгеруші |
Балалардың даму деңгейі |
Тақырыптық бақылау |
«Мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру» |
Талдамалы анықтама
|
Барлық топтар |
Педагогика лық сағат
|
Медбике Меңгеруші |
Құжаттаманы жүргізу |
Жедел бақылау |
Балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыруды жоспарлау циклограммаларын құрастыру деңгейі |
Жеке әңгімелесу
|
Тәрбиешілер |
Педагогика лық сағат |
Әдіскер |
Мектеп пен балабақша арасындағы сабақтастық |
Алдын ала бақылау |
Мектепалды топ балаларын мектеп өмірімен таныстыру педагогтардың өзара ҰОҚ-не қатысу деңгейі |
Ақпараттық анықтама |
Мектепалды топ тәрбиешілері |
Педагогика лық сағат |
Әдіскер |
Шаруашылық қызметі |
Жедел бақылау |
Ғимараттар мен қосалқы ғимараттарды қысқы жұмысқа дайындау |
Ауызша хабарлау |
Шаруашылық меңгерушісі, тігінші |
№2 меңгеруші жанындағы жиын |
Меңгеруші медбике |
Қараша |
||||||
Әдістемелік жұмыс |
Жедел бақылау |
«Тәлімгер мектебі» жұмысын ұйымдастыру |
Материалдарды көрсете отырып ауызша |
|
№2 әдістемелік кеңес |
Әдіскер |
Құқықтық тәрбие беру |
Тақырыптық бақылау |
Тәрбиеленушілерге құқықтық тәрбие беру жұмыстарын ұйымдастыру |
диагностикалық зерттеу |
Ересек топтар |
№3 меңгеруші жанындағы жиын |
Меңгеруші Құқықтық тәрбие жұмыс-тары бойынша жауапты тұлға |
Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру |
Тақырыптық бақылау |
Тәрбиеленушілердің физикалық және дене дамуының жағдайы. |
Бақылау парағы |
педагогтар |
№2 педкеңес |
Әдіскер Директор |
Құжаттаманы жүргізу |
Жедел бақылау |
Ресімдеу және жүргізу деңгейі – ҰОҚ қатысу парақтары; – балалар мен ата-аналар туралы мәліметтер. |
«Бақылау және басшылық» дестесіндегі кесте |
Барлық топтар |
№3 меңгеруші жанындағы жиын |
Әдіскер
|
Желтоқсан |
||||||
Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру |
Тақырыптық бақылау |
Мерекелік шаралардың өтілуін талдау |
Ақпараттық-талдамалы анықтама |
Тәрбиешілер
|
педсағат |
Әдіскер |
Жедел бақылау |
Жаңа жылдық мерекеге дайындық деңгейі |
Ауызша хабарлау |
|
№4 меңгеруші жанындағы жиын |
Әдіскер |
|
Құжаттаманы жүргізу |
Жедел бақылау |
Ата-аналар жиналысының хаттамаларын ресімдеу (жалпы және топтық) |
Тексеру және әңгімелесу |
Барлық топтар |
№4 меңгеруші жанындағы жиын |
Меңгеруші |
Шаруашылық қызметі |
Жедел бақылау |
Тамақтануды және ас әзірлейтін бөліктің жұмысын ұйымдастыру |
Ақпараттық анықтама |
Ас әзірлейтін бөлік |
№4 меңгеруші жанындағы жиын |
Медбике |
Қаңтар |
||||||
Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру |
Жедел бақылау |
Алдыңғы тақырыптық бақылау ұсыныстарын орындау деңгейі |
Қиын мәселелерге сәйкес |
|
№5 меңгеруші жанындағы жиын |
Ақпараттық анықтама |
Әдістемелік жұмыс |
Жедел бақылау |
Педагог қызметкерлерді аттестаттауға дайындау жұмысының деңгейі |
пікір айта отырып материалдарды көрсету |
Аттестаттауға өтініш берген педагогтер |
№3 әдістемелік кеңес |
Әдіскер |
Балалардың даму деңгейі |
Жедел бақылау |
Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша аралық даму мониторингі |
Жиынтық кесте
|
Барлық топтар |
№3 педкеңес |
Әдіскер Меңгеруші |
Құжаттаманы жүргізу |
Жедел бақылау |
Өткізілген семинарлар бойынша құжаттаманы ресімдеу |
Жеке әңгімелесу |
Пікір айта отырып көрсету |
педсағат |
Әдіскер |
Ақпан |
||||||
Әдістемелік жұмыс |
Жедел бақылау |
«Өзін-өзі тану бойынша педагогикалық үдерісті ұйымдастыру деңгейі |
Ақпараттық анықтама |
«Бәйтерек» ересек тобы тәрбиешілері |
меңгеруші жанындағы жиын |
меңгеруші, әдіскер |
Шаруашылық қызметі |
Жедел бақылау |
Учаскелерді, шатырларды және аумақты қардан тазарту |
Жеке әңгімелесу Ауызша |
Аула сыпырушы |
меңгеруші жанындағы жиын |
меңгеруші, шаруашылық меңгерушісі |
Наурыз |
||||||
Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру |
Тақырыптық бақылау |
МДҰ-ға бармайтын балаларға арналған «Сырттай балабақша» жобасы жұмысының деңгейі |
Ақпараттық анықтама |
Педагогтар Әдіскер |
№4 әдістемелік кеңес |
Әдіскер |
Әдістемелік жұмыс |
Жедел бақылау |
Өзіндік білім жетілдіру бойынша педагогтер жұмысының деңгейі |
Шығармашылық есептер |
Барлық педагогтер |
№4 әдістемелік кеңес |
Әдіскер |
Құжаттаманы жүргізу |
Жедел бақылау |
Аттестаттау материалдарын ресімдеу |
Жеке әңгімелесу |
Аттестатталушы педагогтар |
№4 педкеңес |
Меңгеруші, әдіскер |
Шаруашылық қызметі |
Жедел бақылау |
Жұмыс орнында қауіпсіздік техникасын, өрт қауіпсіздігін сақтау |
Ақпараттық анықтама |
Барлық топтар |
меңгеруші жанындағы жиын |
Меңгеруші, шаруашылық меңгерушісі |
Құжаттаманы жүргізу |
Жедел бақылау |
Педагогтер портфолиосын ресімдеу |
Әдіскер |
Барлық педагогтер |
Әдістемелік кеңес |
Тексеру, әңгімелесу |
Сәуір |
||||||
Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру |
Тақырыптық бақылау |
Балалардың сөздік қорын дамытуға жағдай жасау |
Ақпараттық-талдамалы анықтама |
Барлық топтар |
Педсағат |
Әдіскер |
Әдістемелік жұмыс |
жедел бақылау |
Тәжірибені қорыту бойынша жұмыс деңгейі |
Материалдарды көрсету арқылы ауызша |
Әдістемелік бірлестік жетекшісі |
педсағат |
Әдіскер |
|
|
|
|
|
|
|
Y.Әлеуметпен жұмыс №1 жалпы ата-аналар жиналысы Тақырыбы: «Жаңа оқу жылындағы мақсат-міндеттермен таныстыру» Мақсаты: жаңа оқу жылының мақсат міндеттерімен және жыл бойы жүргізілетін жұмыс мазмұнымен таныстыру. |
||
|
Қыркүйек 2023ж |
меңгеруші |
|
медбике |
|
|
шаруашылық меңгерушісі |
|
|
Тәрбиешілер |
|
|
меңгеруші |
|
№2 жалпы ата-аналар жиналысы Тақырыбы: Бала құқығы-бұл ересектердің құқығы Мақсаты: Ата-аналарға балалардың құқығы маңызды екенін түсіндіру. Ата-ана - біздің еліміздің кішкентай азаматтарының негізгі гранты болып табылатынын ұғындыру. |
||
|
Мамыр 2024жыл |
меңгеруші |
2. "Бала құқықтары туралы конвенция, бұл ата-аналар мен балаларға арналған құжат" баяндама |
әдіскер |
|
3.Жыл бойы жүргізілген оқу-тәрбие жұмыстарының қорытындысы |
меңгеруші |
|
4. «Отбасы-тәрбие ұясы» атты тренинг |
|
|
5."Біз бала құқықтарымен танысамыз" |
балалар, тәрбиешілер |
|
6. «Жаз мезгілінде жұқпалы аурулардың алдын алу» баяндама |
медбике |
|
7. Ағымдағы мәселелер |
меңгеруші |
Мерекелер мен ойын-сауықтар
Мақсаты: тәрбиеленушілердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Мерзімі |
Мазмұны |
Қыркүйек |
«Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» мерекелік концерт «Cұңқар»мектепалды тобы мен «Бәйтерек» ересектер тобы арасында |
Қазан |
«Армысың, Алтын күз!» , «Күз аруы» мерекелік ертеңгілік |
Қараша |
«Бейнелеу өнері» «Ермексазбен жұмыс» «Балабақшада сурет салуда дәстүрлі емес технологияларды қолдану» Барлық топ тәрбиешілері.Кітап көрмесі «Сұңқар» мектепалды даярлық тобы |
Желтоқсан |
«Тәуелсіздігімді жырлаймын!» мерекелік ертеңгілік |
«Қош келдің, Жаңа жыл!» мерекелік ертеңгілік |
|
Қаңтар |
«Көңілді қыс» спорттық сайыс («Бәйтерек» «Балауса» тобында) |
Ақпан |
«Жол ережесін білейік, аман-есен жүрейік» спорттық сайыс |
Наурыз |
«Арналады әнім саған, анашым!» мерекелік ертеңгіліктер |
«Наурыз келді, құт алып!»-мерекелік ертеңгілік |
|
Сәуір |
«Тиімдік тілдік орта» ойын алаңы (барлық топтар арасында ұлттық ойындар байқауы) |
Мамыр |
1 мамыр татулық пен достық мерекесі аясында барлық топтар арасында «Достығымыз жарасқан» атты ән байқауы |
«Татулық бірлікте!» мерекелік – ертеңгілік |
|
«Ел қорғауға дайынбыз!!» «Бейбітшілік жасасын!» мерекелік ертеңгіліктер |
|
«Біз спортты сүйеміз!»- спорттық сайыс (ортаңғы топ) |
|
«Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл» ата-аналармен сайыс (ортаңғы топтар арасында) |
|
Маусым |
«Әрқашан күн сөнбесін!» мерекелік ертеңгілік |
«Рәміздерім-елдігімнің айғағы» мерекелік ертеңгілік |
|
Шілде |
«Елімнің жүрегі-Астана» атты апталық. «Әсем қала- Астана» мерекелік ертеңгілік. |
Тамыз |
«Алтын Заңым-айбыным» мерекелік ертеңгілік |
2.5.Балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту
Мақсаты: Балалардың өмірін қорғау және денсаулықтарын нығайту бойынша жұмыстарды жандандыру, баланың физикалық дамуын жетілдіру.
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Барлық топта жас ерекшеліктеріне сай күн тәртібінің орындалуы. |
жыл бойына |
тәрбиешілер |
2 |
Әр баланың жеке бас ерекшеліктері ескеріле отырып, дене тәрбиесі мен сауықтыру – шынықтыру шараларының сапалы орындалуын қамтамасыз ету. |
жыл бойына |
Тәрбиешілер, медбике |
3 |
Балаларды алдын-ала егуді, диспансерлік балаларды қарау жұмыстарын уақытымен жүргізу. |
жыл бойына |
медбике |
4 |
Дене тәрбиесі мен сауықтыру – шынықтыру шараларының жүргізілуіне сапалы дәрігерлік-педагогикалақ бақылауды жүргізуді қамтамасыз ету. |
жыл бойына |
әдіскер медбике |
5 |
Тәрбиешілердің фильтрді өткізуге жауапкершілігін арттыру, ауырып қалған балаларды дер кезінде анықтап отыру. |
жыл бойына |
медбике тәрбиешілер |
6 |
Спорттық мерекелердің, денсаулық күндерінің, ойын-сауықтардың жүргізілуі. |
жоспарға сай |
әдіскер |
7 |
Денсаулық парағының, ауруды көрсету экранын дайындау. |
тоқсан сайын |
медбике |
8 |
Балалардың жеке бас тазалығының сақтауын қадағалау. |
жыл бойына |
медбике |
9 |
Бала денсаулығын қадағалау бойынша бақылауды күшейту. |
жыл бойына |
медбике |
10. |
ЖРС және тұмау бойынша профилактикалық шаралар жоспары |
Қараша |
Медбике |
11. |
Профилактикалық жұмыс: Папка-қозғалтқыш:
|
Қаңтар |
Тәрбиешілер Медбике |
12. |
Балаларда және олардың ата-аналарында СӨС –н қалыптастыру сұрақтары бойынша ата-аналар жиналысында сауалнамалар жүргізу |
Қаңтар |
Медбике Тәрбиешілер |
13. |
Педкеңесте, директор жанындағы жиындарда балалардың денсаулығы туралы сараптама жасау. |
Жоспар бойынша |
Медбике |
14. |
Медициналық-педагогикалық бақылау: *Тамақтануды ұйымдастыру; * балаларды шынықтыру; |
Апта сайын |
Әдіскер Медбике |
Санитарлық-ағарту жұмыстары |
|||
1 |
Ата-аналарға кеңестер: «Балабақшадағы және үйдегі күн тәртібі» |
қыркүйек |
Тәрбиешілер |
«Респираторлық ауруларды үй жағдайында емдеу» |
қазан |
Медбике |
|
«Тұмаудан сақтану» |
қараша |
Медбике |
|
«Ауыз қуыс гигиенасы» |
желтоқсан |
Медбике |
|
«Баланың киіну мәдениеті» |
қаңтар |
Медбике |
|
«Іш-асқазан ауруларының профилактикасы» |
наурыз |
Медбике |
|
«Егу не үшін қажет?» |
сәуір |
Медбике |
|
2 |
Тәрбиешілерге ақыл-кеңестер: «Ауырма» мектебі |
қазан |
Медбике |
Карантин шараларының орындалу ережесі |
қараша |
Медбике |
|
Балабақшаның таза ауа тәртібінің сақталуы |
қаңтар |
Медбике |
|
3 |
Тәрбиеші көмекшісіне кеңес: «Карантин кезіндегі дезинфекция тәртібі» |
қазан |
Медбике |
«Балабақша бөлмелері мен құралдарына қойылатын тазалық талаптары» |
Үнемі |
Медбике |
|
«Балабақша қызметкерлерінің жеке гигиенасы» |
жыл бойына |
Медбике |
|
«Ас үйіне қойылатын тазалық талаптары» |
жыл бойына |
Меңгеруші |
|
4 |
Санбюллетеньдер: - іш-асқазан аурулары профилактикасы - Тұмаудың алдын алу, - Дәрумендер пайдасы, - сары ауру профилактикасы. |
3 ай сайын |
Медбике |
Сауықтыру іс -шарасының перспективалық жоспары |
|||
№ |
Шаралар атауы |
Өткізу уақыты |
|
1 |
Иммунал |
Қазан |
Медбике |
2 |
Танауларына оксалин майын жағу |
Қараша |
Медбике, тәрбиешілер |
3 |
Дәрумен қорын толықтыру(түйіршікті-Ревит.) |
Желтоқсан |
Медбике |
4 |
Дәрумен қорын толықтыру ( түйіршікті аскорбин қышқылы) |
Қаңтар |
Медбике |
5 |
Ертеңгілік жаттығу |
Күнде таңертең |
Тәрбиешілер |
6 |
Дене шынықтыру мен қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша кіріктірілген ұйымдастырылған оқу қызметі (екінші кіші тобымен) |
Кесте бойынша |
тәрбиешілер |
7 |
Серуен(таза ауада көп болу) |
Түстікке дейін 1 сағат |
Тәрбиешілер |
8 |
Бактерицидты шаммен сәулелендіру |
Күнде, балалардың серуені кезінде |
Тәрбиешілер медбике |
9 |
«Сиқырлы дәм татымдық» түстігі (сұйық тамаққа пияз, сарымсақ қосып беру) |
Қыс,көктем |
Медбике |
10 |
Күндізгі ұйқы |
Күнделікті |
Тәрбиешілер |
11 |
Шынықтыру: - Ұйқы ашу жаттығуы; - Мұрын мен ауызды тұзды сумен шаю. -Жалаң аяқ жүру; -Ойын массаж; - Тыныс алу жаттығуы; - екі түрлі кілемше арқылы табанға массаж жасау; -аяқты суық жылы сумен кезек кұймалау; |
Күн сайын ұйқыдан кейін |
Тәрбиешілер медбике |
12 |
Серуен (таза ауада көп болу) |
Күннің 2- ші жартысында, 1 сағат |
Тәрбиешілер медбике |