«БЕКІТЕМІН»
Меңгеруші ________________________
___________ / ____________
(қолы) (Т. А. Ә.)
Мектепке психологиялық дайындық
|
Психологиялық дайындық компоненттері |
Мазмұндамалық сипаттама |
|
Зияткерлік дайындық |
Кең дүниетанымы мен білімінің болуы. Оқу қызметінің бастапқы машықтарының қалыптасуы. Талдамалы ойлау (құбылыстар арасындағы белгілерді және байланыстарды ажырату қабілеті, үлгі бойынша әрекет ету қабілеті). Логикалық есте сақтау. Ұсақ моторика мен сенсорлық үйлестіруді дамыту. Оқу міндетін қою және оны қызметтің өзіндік мақсатына көшіру машығы. Фонематикалық естуді дамыту |
|
Тұлғалық дайындық |
Жаңа әлеуметтік ұстанымды қабылдау. Мектепке, мұғалімдерге, оқу қызметіне, өзіне деген оң көзқарас. Танымдық өлшемдерді, білуге құмарлықты дамыту. Мектепке баруға деген ниетін дамыту. Өзінің іс-қимылын ерікті басқару. Өз бағасының әділдігі. «Балалықтан», табиғилықтан арылу |
|
Әлеуметтік-психологиялық дайындық |
Қарым-қатынас орнату тәсілдерін икемді меңгеру. Қарым-қатынасқа деген сұранысын дамыту. Қағидалар мен нормаларға бағыну машығы. Бірге әрекет ету, өз іс-әрекеттерін келісу машығы |
|
Эмоционалды-ерікті дайындық |
Эмоционалды төзімділік. Қиындықтардан қорықпау қабілетінің қалыптасуы. Эмоционалды ашуын шектеу машығы. Тапсырмаларды жүйелі орындау машығы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектепке дейінгі ұйымның педагог-психологтің құжаттамасы
Мектепке дейінгі ұйымның педагог-психологтің құжаттамасы
«БЕКІТЕМІН»
Меңгеруші ________________________
___________ / ____________
(қолы) (Т. А. Ә.)
Мектепке психологиялық дайындық
|
Психологиялық дайындық компоненттері |
Мазмұндамалық сипаттама |
|
Зияткерлік дайындық |
Кең дүниетанымы мен білімінің болуы. Оқу қызметінің бастапқы машықтарының қалыптасуы. Талдамалы ойлау (құбылыстар арасындағы белгілерді және байланыстарды ажырату қабілеті, үлгі бойынша әрекет ету қабілеті). Логикалық есте сақтау. Ұсақ моторика мен сенсорлық үйлестіруді дамыту. Оқу міндетін қою және оны қызметтің өзіндік мақсатына көшіру машығы. Фонематикалық естуді дамыту |
|
Тұлғалық дайындық |
Жаңа әлеуметтік ұстанымды қабылдау. Мектепке, мұғалімдерге, оқу қызметіне, өзіне деген оң көзқарас. Танымдық өлшемдерді, білуге құмарлықты дамыту. Мектепке баруға деген ниетін дамыту. Өзінің іс-қимылын ерікті басқару. Өз бағасының әділдігі. «Балалықтан», табиғилықтан арылу |
|
Әлеуметтік-психологиялық дайындық |
Қарым-қатынас орнату тәсілдерін икемді меңгеру. Қарым-қатынасқа деген сұранысын дамыту. Қағидалар мен нормаларға бағыну машығы. Бірге әрекет ету, өз іс-әрекеттерін келісу машығы |
|
Эмоционалды-ерікті дайындық |
Эмоционалды төзімділік. Қиындықтардан қорықпау қабілетінің қалыптасуы. Эмоционалды ашуын шектеу машығы. Тапсырмаларды жүйелі орындау машығы |
шағым қалдыра аласыз













