Бекітемін
Мектеп –лицей директоры:
_____________Б.Абдишукурова
Жоспар:
1.Алғыс сөз мектеп директоры :
2. Ән: «Тәуелсіз елдің ұранымыз» орындайтын 3 «А» сынып оқушысы
3.Сөз кезегі келген қонақтар:
1. «Қамқоршылық кеңес мүшелері»
2. Демеуші ата – аналар
3.Кәсіподақ ұйымының төрағасы:
4.Ән : «А» сынып оқушысы «Мерекелеріңізбен »
Іс-шара мақсаты: Жаңа оқу жылына дайындық уақытында аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасылардан шыққан оқушыларға қолдау көрсету; баланың әлеуметтік себептермен мектепке келмей қалуының алдын алу; жетім балаларға, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, көп балалы, тұрмыс жағдайы төмен отбасыларына нақты көмек көрсету болып табылады.
Жүргізуші: Шымкент қаласы білім басқармасы ҚР Оқу-ағарту министрлігінің бастамасымен «№ 80 ІТ мектеп -лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде “МЕКТЕПКЕ ЖОЛ” республикалық қайырымдылық акциясы іске қосылды. “Мектепке жол” акциясы “ЖАҚСЫЛЫҚТЫ ЖАСА” ұранымен өтіп жатыр. Акция 2023 жылғы 01 тамыздан 30 қыркүйекке дейін жалғасады.Науқанға кез келген адам қатыса алады: еріктілер, бизнесмендер, меценаттар, үкіметтік емес ұйымдар және т.б. Қатысушылар мұқтаж отбасылар мен балаларға қолдау көрсете алады.
Республикалық 10 -07-07/ 3894 20.07.23ж хатына сәйкес қазіргі таңда мектебімізде балаға жалпыға міндетті білім беру қорынан 43500 теңгеден ата-аналарының жеке есеп шоттарына аударылды.
«Акция аз қамтылған, көп балалы отбасылардан шыққан мектеп оқушыларына, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қажетті көмек көрсету мақсатында өткізіліп отыр. Балаларды жаңа оқу жылына дайындауға кез келген адам көмектесе алады. Осылайша әлеуметтік себептермен балалардың мектепке бармауының алдын аламыз. Мектепте әлеуметтік көмекке мұқтаж балалардың атаулы, жеке тізімдері жасалған. үздіксіз жұмысы ұйымдастырылған.. Өз кезегінде бей-жай қарамайтын азаматтар, кәсіпкерлер, меценаттар акцияға қосылып, мұқтаж жандарға қол ұшын созуға келіп отыр.«Мектепке жол» акциясы жыл сайын жаңа оқу жылы қарсаңында өткізіледі.Халқымызда «Жұмыла көтерген жүк» жеңіл демекші, бірдің қажеттілігін көп болып атқарамыз. Ендеше, бүгін акциямызға алғашқы сөз легін мектеп директоры береміз.
Жүргізуші: мектепте «Мектепке жол» республикалық қайырымдылық акциясын ұйымдастыру және өткізу туралы іс-шаралар жоспары жасалып, ақпараттық стенд безендірілді. «Мектепке жол» акциясы туралы хабарламалар мектеп төңірегіндегі мекемелермен, қамқоршылық кеңестеріне айтылып бүгінгі іс-шарамызға өз үлестерін қосып, көмек көрсетуге келген қонақтар______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жүргізуші: Бүгінгі акциямызда мектебіміздегі үздік оқушылар қатарынан көрініп, мектептегі қоғамдық жұмыстарға белсене қатысып үнемі мақтан етіп жүретін білім алушылармыздың көп балалы аналарымызды ортаға шақырамыз.
1.
2.
3.
Ән:
Жүргізуші: МЕКТЕПКЕ ЖОЛ” республикалық қайырымдылық акциясына өз үлесін қосуға мектебіміздің «Бастауыш кәсіподақ» ұйымының төрағасы сөз кезегін берсек.
Жүргізуші: МЕКТЕПКЕ ЖОЛ” республикалық қайырымдылық акциясына өз үлесін қосуға мектебіміздің ұстаздарыда үлес қоспақшы.Ендеше , барлық ұстаздарымызды ортаға шақырсақ.Бүгінгі акциямызға келген қонақтарымызға, ұстаздарымызға алғыс айтамыз.Жақсылық жасау-имандылықтың , тәрбиеліктің , парасаттылықтың айқын көрінісі.Не берсеңде балаға бер, бала үшін жаса деген халқымыз.Әрбір баланың шаттық күлкісі , бақытты жүзі біздің жарқын болашағымыз.Саналы ұрпақ , білімді бала біздің айнамыз.Балалар жыламасын , балалар бақытты , білімді ұрпақ болып қалыптасуына қоғамының қосар үлесі зор.Сондықтан , әрбір бала бақытты болуға лайықты!
|
|
Педагогтерді аттестаттаудан |
Білім беру ұйымы педагогінің сабағын (оқу сабақтарын, ұйымдастырылған қызметін, іс-шарасын) бақылау парағы
|
Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса) |
Мырзаханова Жанара Қыдырәліқызы |
Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса) |
|||||||
|
Лауазымы, біліктілік санаты |
Әлеуметтік педагог,
|
Лауазымы |
|||||||
|
Пән (ұйымдастырылған қызмет) |
Әлеуметтік педагогика
|
|
|||||||
|
Білім беру ұйымы |
№80 ІТ мектеп-лицейі |
Бақылау күні |
29.08.2024ж
|
||||||
|
Сынып (топ, жеке оқыту) |
|
|
|
||||||
|
Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес |
|||||||||
|
Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары |
«Мектепке жол». акциясы Аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке келмеуінің алдын алу. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
деңгейі |
||||||||
|
1. |
Жоспарлау |
0 |
1 |
2 |
3 |
||||
|
1.1 |
Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары |
||||||||
|
оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді |
|
|
|
+ |
|||||
|
1.2 |
Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары |
|
|||||||
|
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
әдістер мен ресурстарды: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады |
|
|
|
+ |
|||||
|
1.3 |
Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары |
||||||||
|
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді |
|
|
+ |
|
|||||
|
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді |
|
|
+
|
|
|||||
|
сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады |
|
|
+
|
|
|||||
|
бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
|
|
|
+ |
|||||
|
2. |
Оқыту (ұйымдастыру, өткізу) |
|
|||||||
|
2.1 |
Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну |
|
|||||||
|
терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.2 |
Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану |
||||||||
|
жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.3 |
Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану |
||||||||
|
оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе "педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)") |
|
|
+ |
|
|||||
|
білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі |
|
|
|
+ |
|||||
|
тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі) |
|
|
|
+ |
|||||
|
сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады. |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.4 |
Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану |
||||||||
|
сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді |
|
|
|
+ |
|||||
|
уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады) |
|
|
|
+ |
|||||
|
педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.5 |
Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру |
||||||||
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады |
|
|
+
|
|
|||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады |
|
|
+ |
|
|||||
|
2.6 |
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту |
||||||||
|
ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді |
|
|
+ |
|
|||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
3 |
Бағалау (мониторинг) |
||||||||
|
3.1 |
Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану |
||||||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады |
|
|
|
+ |
|||||
|
бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып) |
|
|
|
+ |
|||||
|
уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып) |
|
|
|
+ |
|||||
|
сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес |
|
|
|
+ |
|||||
|
рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады |
|
|
+ |
|
|||||
|
4 |
Рефлексия |
||||||||
|
4.1 |
Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия |
||||||||
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі |
|
|
|
+ |
|||||
|
4.2 |
практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады |
|
|
|
+ |
||||
|
|
барлығы |
|
|
16 |
78 |
||||
|
|
қорытынды (max 102) |
94
|
|
||||||
|
Ұсыныстар Әлеуметтік паспортын қалыптастыру; көмекке мұқтаж балалардың деректер банкін қалыптастыруАз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету.
|
|||||||||
Қолы _______________________ Бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда)
"Таныстым"
Қолы_______________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“МЕКТЕПКЕ ЖОЛ”
“МЕКТЕПКЕ ЖОЛ”
Бекітемін
Мектеп –лицей директоры:
_____________Б.Абдишукурова
Жоспар:
1.Алғыс сөз мектеп директоры :
2. Ән: «Тәуелсіз елдің ұранымыз» орындайтын 3 «А» сынып оқушысы
3.Сөз кезегі келген қонақтар:
1. «Қамқоршылық кеңес мүшелері»
2. Демеуші ата – аналар
3.Кәсіподақ ұйымының төрағасы:
4.Ән : «А» сынып оқушысы «Мерекелеріңізбен »
Іс-шара мақсаты: Жаңа оқу жылына дайындық уақытында аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасылардан шыққан оқушыларға қолдау көрсету; баланың әлеуметтік себептермен мектепке келмей қалуының алдын алу; жетім балаларға, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, көп балалы, тұрмыс жағдайы төмен отбасыларына нақты көмек көрсету болып табылады.
Жүргізуші: Шымкент қаласы білім басқармасы ҚР Оқу-ағарту министрлігінің бастамасымен «№ 80 ІТ мектеп -лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде “МЕКТЕПКЕ ЖОЛ” республикалық қайырымдылық акциясы іске қосылды. “Мектепке жол” акциясы “ЖАҚСЫЛЫҚТЫ ЖАСА” ұранымен өтіп жатыр. Акция 2023 жылғы 01 тамыздан 30 қыркүйекке дейін жалғасады.Науқанға кез келген адам қатыса алады: еріктілер, бизнесмендер, меценаттар, үкіметтік емес ұйымдар және т.б. Қатысушылар мұқтаж отбасылар мен балаларға қолдау көрсете алады.
Республикалық 10 -07-07/ 3894 20.07.23ж хатына сәйкес қазіргі таңда мектебімізде балаға жалпыға міндетті білім беру қорынан 43500 теңгеден ата-аналарының жеке есеп шоттарына аударылды.
«Акция аз қамтылған, көп балалы отбасылардан шыққан мектеп оқушыларына, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қажетті көмек көрсету мақсатында өткізіліп отыр. Балаларды жаңа оқу жылына дайындауға кез келген адам көмектесе алады. Осылайша әлеуметтік себептермен балалардың мектепке бармауының алдын аламыз. Мектепте әлеуметтік көмекке мұқтаж балалардың атаулы, жеке тізімдері жасалған. үздіксіз жұмысы ұйымдастырылған.. Өз кезегінде бей-жай қарамайтын азаматтар, кәсіпкерлер, меценаттар акцияға қосылып, мұқтаж жандарға қол ұшын созуға келіп отыр.«Мектепке жол» акциясы жыл сайын жаңа оқу жылы қарсаңында өткізіледі.Халқымызда «Жұмыла көтерген жүк» жеңіл демекші, бірдің қажеттілігін көп болып атқарамыз. Ендеше, бүгін акциямызға алғашқы сөз легін мектеп директоры береміз.
Жүргізуші: мектепте «Мектепке жол» республикалық қайырымдылық акциясын ұйымдастыру және өткізу туралы іс-шаралар жоспары жасалып, ақпараттық стенд безендірілді. «Мектепке жол» акциясы туралы хабарламалар мектеп төңірегіндегі мекемелермен, қамқоршылық кеңестеріне айтылып бүгінгі іс-шарамызға өз үлестерін қосып, көмек көрсетуге келген қонақтар______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жүргізуші: Бүгінгі акциямызда мектебіміздегі үздік оқушылар қатарынан көрініп, мектептегі қоғамдық жұмыстарға белсене қатысып үнемі мақтан етіп жүретін білім алушылармыздың көп балалы аналарымызды ортаға шақырамыз.
1.
2.
3.
Ән:
Жүргізуші: МЕКТЕПКЕ ЖОЛ” республикалық қайырымдылық акциясына өз үлесін қосуға мектебіміздің «Бастауыш кәсіподақ» ұйымының төрағасы сөз кезегін берсек.
Жүргізуші: МЕКТЕПКЕ ЖОЛ” республикалық қайырымдылық акциясына өз үлесін қосуға мектебіміздің ұстаздарыда үлес қоспақшы.Ендеше , барлық ұстаздарымызды ортаға шақырсақ.Бүгінгі акциямызға келген қонақтарымызға, ұстаздарымызға алғыс айтамыз.Жақсылық жасау-имандылықтың , тәрбиеліктің , парасаттылықтың айқын көрінісі.Не берсеңде балаға бер, бала үшін жаса деген халқымыз.Әрбір баланың шаттық күлкісі , бақытты жүзі біздің жарқын болашағымыз.Саналы ұрпақ , білімді бала біздің айнамыз.Балалар жыламасын , балалар бақытты , білімді ұрпақ болып қалыптасуына қоғамының қосар үлесі зор.Сондықтан , әрбір бала бақытты болуға лайықты!
|
|
Педагогтерді аттестаттаудан |
Білім беру ұйымы педагогінің сабағын (оқу сабақтарын, ұйымдастырылған қызметін, іс-шарасын) бақылау парағы
|
Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса) |
Мырзаханова Жанара Қыдырәліқызы |
Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса) |
|||||||
|
Лауазымы, біліктілік санаты |
Әлеуметтік педагог,
|
Лауазымы |
|||||||
|
Пән (ұйымдастырылған қызмет) |
Әлеуметтік педагогика
|
|
|||||||
|
Білім беру ұйымы |
№80 ІТ мектеп-лицейі |
Бақылау күні |
29.08.2024ж
|
||||||
|
Сынып (топ, жеке оқыту) |
|
|
|
||||||
|
Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес |
|||||||||
|
Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары |
«Мектепке жол». акциясы Аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке келмеуінің алдын алу. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
деңгейі |
||||||||
|
1. |
Жоспарлау |
0 |
1 |
2 |
3 |
||||
|
1.1 |
Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары |
||||||||
|
оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді |
|
|
|
+ |
|||||
|
1.2 |
Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары |
|
|||||||
|
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
әдістер мен ресурстарды: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады |
|
|
|
+ |
|||||
|
1.3 |
Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары |
||||||||
|
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді |
|
|
+ |
|
|||||
|
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді |
|
|
+
|
|
|||||
|
сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады |
|
|
+
|
|
|||||
|
бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
|
|
|
+ |
|||||
|
2. |
Оқыту (ұйымдастыру, өткізу) |
|
|||||||
|
2.1 |
Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну |
|
|||||||
|
терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.2 |
Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану |
||||||||
|
жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.3 |
Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану |
||||||||
|
оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе "педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)") |
|
|
+ |
|
|||||
|
білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі |
|
|
|
+ |
|||||
|
тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі) |
|
|
|
+ |
|||||
|
сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады. |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.4 |
Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану |
||||||||
|
сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді |
|
|
|
+ |
|||||
|
уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады) |
|
|
|
+ |
|||||
|
педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады |
|
|
|
+ |
|||||
|
2.5 |
Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру |
||||||||
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады |
|
|
+
|
|
|||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады |
|
|
+ |
|
|||||
|
2.6 |
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту |
||||||||
|
ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді |
|
|
+ |
|
|||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді |
|
|
|
+ |
|||||
|
3 |
Бағалау (мониторинг) |
||||||||
|
3.1 |
Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану |
||||||||
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады |
|
|
|
+ |
|||||
|
сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады |
|
|
|
+ |
|||||
|
бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып) |
|
|
|
+ |
|||||
|
уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып) |
|
|
|
+ |
|||||
|
сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес |
|
|
|
+ |
|||||
|
рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады |
|
|
+ |
|
|||||
|
4 |
Рефлексия |
||||||||
|
4.1 |
Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия |
||||||||
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі |
|
|
|
+ |
|||||
|
4.2 |
практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады |
|
|
|
+ |
||||
|
|
барлығы |
|
|
16 |
78 |
||||
|
|
қорытынды (max 102) |
94
|
|
||||||
|
Ұсыныстар Әлеуметтік паспортын қалыптастыру; көмекке мұқтаж балалардың деректер банкін қалыптастыруАз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету.
|
|||||||||
Қолы _______________________ Бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда)
"Таныстым"
Қолы_______________________
шағым қалдыра аласыз













