«МектепМектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін су-джок әдісі арқылы дамыту дамыту»

Тақырып бойынша 15 материал табылды

«МектепМектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін су-джок әдісі арқылы дамыту дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін су-джок әдісі арқылы дамыту» Сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


МКҚК №8 «Тұлпар» бөбекжай-балабақшасы

















Тақырыбы:« Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін су-джок әдісі арқылы дамыту»



















Хромтау, 2024-2025 оқу жыл




«Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін

су-джок әдісі арқылы дамыту»


Су-джок терапиясы – адамның денесінде арнайы рефлексогендік аймақтарды стимуляциялау арқылы денсаулықты жақсартуға бағытталған әдіс. Бұл әдіс әсіресе балалардың ойлау қабілетін дамыту үшін тиімді болуы мүмкін, өйткені ол нейропсихологиялық даму мен ми қызметіне оң әсерін тигізеді.

Мақсаты: Су-джок әдісін қолданудың мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамыту, олардың ми қызметін жақсарту және танымдық процестерін белсендіру болып табылады.

Міндеттері: Су-джок әдісін мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамытуда қолданудың негізгі міндеттері мыналар:

  1. Балалардың ойлау процестерін жақсарту:

  2. Логикалық ойлау, зейін және есте сақтау қабілеттерін дамыту.

  3. Балалардың танымдық қабілеттерін, қабылдауын және шапшаңдығын арттыру.

  4. Эмоционалдық тұрақтылықты қамтамасыз ету:

  5. Балалардың эмоционалды жағдайын тұрақтандыру, стрессті жеңуге көмектесу.

  6. Көңіл-күйді көтеру және алаңдаушылықты азайту арқылы психологиялық жайлылықты арттыру.

Су-джок әдісі арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамыту барысы төмендегі кезеңдерден тұрады:

1. Алдын ала дайындық: Баланың психологиялық жағдайын анықтау: Әдісті қолданар алдында баланың эмоционалды жағдайы мен көңіл-күйі анықталады. Бұл кезеңде балаға әдістің мақсаты мен пайдасы туралы түсіндіріліп, оның дайын болуы қамтамасыз етіледі. Қолайлы орта құру: Әдіс балалар үшін жайлы және қызықты болуы керек. Сондықтан, тыныш, оңай қабылдайтын орта ұйымдастырылады (мысалы, жайлы орындықтар, түрлі-түсті құралдар, ойыншықтар).

2. Әдіс бойынша жұмыс басталуы: Қол және аяқтағы рефлексогендік нүктелерге әсер ету: Әдістің басты бөлігі — қол мен аяқтағы арнайы нүктелерді уқалау немесе оларға түрлі әсер ету. Бұл процесс балаларға жеңіл әрі қызықты болуы үшін ойын түрінде өткізіледі. Балаларға массаж жасау немесе нүктелерді белсендіру үшін арнайы құралдар (мысалы, резеңке таяқшалар, арнайы нүктелерге арналған дөңгелектер) пайдаланылады. Қимыл мен моториканы дамыту жаттығулары: Әртүрлі қимылдар мен жаттығулар жасалады, бұл балалардың қол және аяқ моторикасын дамытуға бағытталған. Қолдары мен аяқтарын белгілі бір бағытта қозғау немесе сықырлаған резеңке таяқшаларды қолдану арқылы балалардың зейінін тартуға болады.

3. Танымдық қабілеттерді дамыту: Логикалық тапсырмалар мен ойындар: Балаларға түрлі танымдық ойындар мен логикалық тапсырмалар беріледі. Су-джок әдісі арқылы балалардың ойлау қабілеттері мен логикалық ойлауын дамытуға болады. Мысалы, түрлі пішіндерді құрастыру, заттардың қатынасын табу, дұрыс шешім қабылдау сияқты тапсырмалар орындалады. Шығармашылық тапсырмалар: Балалар шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында қолдарын немесе саусақтарын қолдану арқылы түрлі суреттер салады, пішіндер құрастырады. Мұндай әрекеттер арқылы ойлау мен моториканы біріктіре отырып, ми қызметін дамытуға болады.

Ойын түрлері . Су- джок әдісін қолдану барысында балалардың ойлау қабілетін дамыту үшін әртүрлі ойын түрлерін қолдануға болады. Ойындар балаларды қызықтырып, танымдық процестерді дамытуға көмектеседі. Міне, бірнеше ойын түрлері:

  1. «Саусақтармен ойнау» бұл ойын қол моторикасын дамытады және ойлау қабілетін жақсартады.

Мақсаты: Саусақтардың қозғалыс үйлесімділігін жақсарту, зейін мен шапшаңдықты арттыру.Қалай ойнауға болады: Балаларға түрлі саусақ қимылдарын жасау ұсынылады (мысалы, әр саусақты жеке қозғау, саусақтармен түрлі пішіндер жасау). Әрбір саусақтың немесе алақанның арнайы нүктелеріне жеңіл массаж жасау арқылы баланың назарын жинақтауға болады.

  1. «Сенсорлық ойын» бұл ойын арқылы баланың сезім мүшелерін белсендіру және олардың ойлау қабілетін жақсарту мақсатында жүргізіледі.

Мақсаты: Сезім мүшелерін дамыту, қабылдау қабілетін арттыру. Қалай ойнауға болады: Балаларға түрлі түсті резеңке шарлар немесе жұмсақ материалдарды ұсыну. Әр шарды немесе материалды қолмен ұстау арқылы баланың тактильді сезімдерін белсендіру және саусақтарға массаж жасау арқылы танымдық процестерді ынталандыру.

  1. «Рефлекс массажы» бұл ойын балаларға релаксация мен дененің әртүрлі бөліктеріндегі нүктелерді стимуляциялауға көмектеседі.

Мақсаты: Қол мен аяқтағы нүктелерді белсендіру, психоэмоционалдық тұрақтылықты арттыру. Қалай ойнауға болады: Балаларға жұмсақ массаж жасап, рефлексогендік нүктелерді стимуляциялауға болады. Баланың алақаны мен табанына арнайы жеңіл массаж жасау арқылы баланың зейінін арттыруға болады.

Қорытынды:

Су-джок әдісі мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамытуда маңызды құрал ретінде қарастырылуы мүмкін. Бұл әдіс баланың танымдық процестерін, эмоционалды жағдайын және физикалық дамуын жақсартуға бағытталған. Су-джок әдісінің негізгі артықшылығы — оның рефлексотерапия принциптеріне негізделген және психологиялық, физиологиялық деңгейде әсер етуі. Әдіс балалардың зейінін, шығармашылық ойлауын, логикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.Су-джок әдісінің көмегімен баланың моторикасы, шығармашылық қабілеттері және эмоционалдық тұрақтылығы артады. Әдістің ойын түрінде жүргізілуі баланың қызығушылығын оятады, бұл оның тиімділігін арттырады. Балалар үшін ойын барысында жасалатын әртүрлі жаттығулар мен тапсырмалар олардың танымдық дағдыларын дамытуға көмектеседі.

Сондай-ақ, бұл әдіс баланың психоэмоционалды жағдайын реттеуге, оның денсаулығын жақсартуға, сондай-ақ өзін-өзі басқару қабілетін нығайтуға мүмкіндік береді. Су-джок әдісін үнемі қолдану арқылы балалардың физикалық және психоэмоционалдық дамуы қарқынды түрде жүзеге асады, бұл олардың оқу мен өмірде табысты болуына көмектеседі.

Қорыта айтқанда, су-джок әдісі мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамытудағы тиімді әрі қауіпсіз құрал болып табылады, оны педагогтар мен ата-аналар балалардың жалпы дамуын қолдау үшін қолдана алады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.03.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі