Басы
Ортасы
Соңы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу. Өткен сабақ-ты қайталау. Үй
тапсырмасы.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
өлең жолдарын
қайталатады.
Сергіту
сәті.
1 дегенде
тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды
соғайық,
Оң жаққа
бұрылып,
Сол жаққа
бұрылып,
Бір отырып, бір
тұрып,
Біз жүгіріп
алайық.
5 дегенде
асықпай,
Орнымызды
табайық.
Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын
қайталатады.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
Сөздікпен
жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен
танысады.
Оқимын
- читаю
Тыңдаймын -
слушаю
Жазамын
- пишу
сөйлеймін -
говорю
Айтылым. Тыңдалым. Мұғалімнің қолдауымен заттың атын
білдіретін сөздерді қайталайды. Үлгі бойынша сөйлеседі.
сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша
жауап
береді.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Айтылым
Сұраққа жауап
бер.
Дескриптор:
Жазылым. Жұмыс
дәптердегі тапсырмаларды
толықтыр
Дескриптор:
Жұптық жұмыс.
Айтылым.
Сұхбаттасының не туралы
айтқанын түсініп, үлгі бойынша жауап
береді.
Дескриптор:
Үй
тапсырмасы:
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Бөлімге байланысты жаңа сөздерді
қайталады.
Мұғалімнің қолдауымен заттың
атын білдіретін сөздерді қайталайды. Үлгі бойынша
сөйлеседі
Сұрақтарға жауап
береді
Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды
толықтырады.
Сұхбаттасының не туралы
айтқанын түсініп, үлгі бойынша жауап
береді.
|
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
«Шапалақ»
әдісі
«Бас бармақ»
әдісі
Шапалақ»
әдісі
|
Интербелсенді тақта, стикерлер,
оқулық
|