Материалдар / Мектептегі байқау практикасы ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ РУП
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Мектептегі байқау практикасы ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ РУП

Материал туралы қысқаша түсінік
ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Мектептегі байқау практикасы Мамандық: 01140100 «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»
Авторы:
10 Ақпан 2025
99
0 рет жүктелген
3900 ₸
Бүгін алсаңыз
+195 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +195 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«БӨБЕК» ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ

«БӨБЕК» КОЛЛЕДЖІ


КЕЛІСІЛДІ

Директордың оқу-тәжірибе жөніндегі орынбасары

__________________ Ж.Т. Жумабаева

«____» _________ 20___ ж.

БЕКІТЕМІН

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _______________ Г.С. Магулымова «____» _________ 20___ж.



КМ 06.02.2 Мектептегі байқау практикасы

(модуль, пән атауы)

пәні/модуль/ бойынша

ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

2024-2025 оқу жылы

Мамандық: 01140100 «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»
(коды және атауы)
Біліктілік: 4S01140102 «Шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі»

(коды және атауы)

Оқыту нысаны күндізгі , негізгі орта білім базасында
Курс 4 Топ (тар) ҚБА-402 ҚБА-403

Жалпы сағат саны 264, кредиттер 11, оның ішінде оқу жылына сағат саны____ , кредиттер

Әзірлеуші (-лер) ___________ Смаилова Г.Ж. ___________ Бердігүл С.

(қолы) Т.Ә.Ж (қолы) Т.Ә.Ж


«Жалпы кәсіби және арнайы пәндер» ПЦК отырысында мақұлданды
2024 ж. «__27__» ___08___№
1 хаттама

Төраға ___________ Есентаева А.И.




ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА

Пән/модуль сипаттамасы

Берілген оқу жұмыс бағдарламасын әзірлеу кезінде МЖМБС-ны (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына 23.09.2022 жылы енгізілген өзгерістер мен толықтырулар), «Педагог» кәсіби стандарты, жұмыс беруші талаптары басшылыққа алынды.

Практика алдындағы басты мақсат- білім алушыларды бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметіне дайындау, машықкерлердің кәсіптік-педагогикалық білімдерін кеңейту және байқау практикасы кезіндігі оқушылардың оқыту әдістемесін қаруландыру, байқау мен сараптама жасап үйрену.

Практиканың міндеттері:

  • Пәннің құжаттары және өзін-өзі тану кабинетінің оқу әдістемелік базасымен танысу;

  • Ағылшын тілі пәні бойынша оқыту әдісімен, оқытудың белсенді және интербелсенді әдісімен, оқытудағы ойын әдістерімен танысу;

  • Әртүрлі әдіс-тәсілдердің маңыздыларын анықтау;

  • Ағылшын тілі сабақтарына қатысу және талдау;

  • Ағылшын тілі сабақтарын дайындау және өткізу;

  • Рухани-адамгершілік ағарту бағытында оқушылармен өзара әрекеттестікте болу;

  • Ағылшын тілі бойынша сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістерімен танысу.

Қалыптастырылатын құзыреттіліктер

- Білім алушылардың психологиялық даму ерекшеліктерін, оқу үдерісінің мәнін, дидактика заңдылыктарын біледі;

- оқу бағдарламасы мен оқыту формаларын, құралдарын және әдістерін таңдау және қолдану;

- сабақ пен сыныптан тыс шаралардың мақсат-міндетін анықтау, конспект-жоспарларын құрастыру;

- бастауыш саты сабақтарын және сыныптан тыс шараларды бақылау мен талдау.

Пререквизиттер

Бастауыш мектеп педагогикасы, ЖПТ, Мектеп психологиясы, Сыныптан тыс жұмыс технологиясы, Интернетпен жұмыс, Тәрбие жұмысының әдістемесі, Шетел тілі, Кәсіби шетел тілі

Постреквизиттер

Инновациялық технологияларды қолдана отырып сабақтар өткізу, Диплом алды практикасына дайындық

Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар

  1. Гриценко В. В., Матвеев С. В., Шустов Н. Е. Психолого-педагогическая практика в системе образования: сб. программ пед. практик - Балашов: БГПИ, 2001.

  2. Мусаева С.А., Бегалиев Т.Б. Жас ерекшелік педагогикасы - Алматы: Арман, 2003

  3. Оралбаева И.О. Педагогикалык практика - мамандыкка баулу сатысы. - Алматы: Арыс, 2000

  4. OKULYKKZ: http// www.okulyk.kz/

Педагогтің(тердің) байланыс құралдары:

Т.А.Ә. Смаилова Г.Ж. Бердігүл С.

Байл.тел.: +77475022953

е-mail: gulya5818@mail.ru



Семестрлер бойынша сағаттарды бөлу

Пән/модульдің коды және атауы

Модульдегі барлық сағат саны

Соның ішінде

1 курс

2 курс

3 курс

4 курс

1 семестр

2 семестр

3 семестр

4 семестр

5 семестр

6 семестр

7 семестр

8 семестр

КМ 06.02.2










Барлығы:


264







264


Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны

264







264




күнтізбелік мерзімі

Тараулар/ оқыту нәтижелері

Тақырыптар/ бағалау өлшемдері

Барлықсағат саны

Оның ішінде

Студенттің педагогпен өзіндік жұмысы

Студенттің өзіндік жұмысы

Сабақ түрі

Теориялық

Зертханалықтәжірибелік

VIІ семестр

1




Бастауыш сынып мұғалімнің педагогикалық қызметі құрылымын

меңгеру



Практика базасымен танысу, мектептің құжаттарын, оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау жүйесімен, мұғалімнің жұмыс жоспарын зерттеу

6


6

Мектеп жарғысын аныктау

Педагогикалық практика күнделігін толтыру

Пед. тәжірибе

2


Практика құжаттарын дайындау.

Практиканың жеке жұмыс жоспарын жасақтау

6


6

Практикадан өтетін сыныптың барлық оқу пәндері б-ша оқу бағдарламалары, оқулықтармен, оқу әдебиетімен жұмыс

Практикадан өтетін сыныптың барлық оқу пәндері б-ша оқу бағдарламалары, оқулықтармен, оқу әдебиетін зерделеу

Пед. тәжірибе

3


Ағылшын тілі пәні бойынша практиканың мақсат-міндеттерімен, базасымен

таныстыру.

Ағылшын тілі пәні бойынша практиканың мақсат- міндеттерін сипаттау.

6


6

Білім алушылармен сынып пәнінің қызметін бақылап, талдау өткізу.

Оқу тәжірибесінің күнделігін толтыру

Пед. тәжірибе

4


Сыныптағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырумен, жекелеген мұғалімдердің жұмыстарымен таныстыру.

Білім алушылардың үлгерімін мониторингтеуді, мақсат қоюды және кейінгі сабақтарды жоспарлауды жүзеге асыру.

6


6

Білім алушылармен сынып пәнінің қызметін бақылап, талдау өткізу.

пәндік және сыныптан тыс сабақтардың мақсаты мен міндеттерін, түрлері мен әдістерін анықтау

Пед. тәжірибе

5


Ағылшын тілі пәні мұғалімінің оқу пәндерін, нысандарын, тәсілдерін, құралдарын бақылау, қолдану.

Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, құзыреттіліктерін қалыптастыру принциптері мен әдістерін көрсету.

6


6

Оқу жоспарын, оқу бағдарламалары, оқулықтарды талдау

Көрнекіліктер, дидактикалық материалдар даярлау

Пед. тәжірибе

6


Ағылшын тілі пәні бойынша әдістемесінің практикалық негізін кәсіби қызметте қолдану

Білім алушылардың қажеттіліктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту әдістері мен тәсілдерін анықтау

6


6

диагностика

лық карта жасауды талқылау

Диагностика

лық карта жасау, күнделік толтыру

Пед. тәжірибе

7



Ағылшын тілі пәні бойынша оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау, жаңартылған оқу бағдарламасымен танысу

6


6

Бастауыш сынып мұғалімімен КТЖ дайындау


Көрнекіліктер, дидактикалық материалдар даярлау

Пед. тәжірибе

8


Сынып мұғалімінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу.

6


6

Машықкерлердің байқау сабақтарына қатысу және талдау

Үй тапсырмаларының түрлерін анықтау


Пед. тәжірибе

9


Сыныптағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырумен, жекелеген мұғалімдердің жұмыстарымен танысу.

6


6

Машықкерлердің байқау сабақтарына қатысу және талдау

Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау.

Пед. тәжірибе

10


Мұғалімнің, білім алушыларының оқу-танымдық жұмысын ұйымдастырудың түрлі кезеңдерінде оқыту әдістерін қолдануын бақылау.

6


6

Мұғалімің әдіскерлердің үлгі сабақтарын талдау

Күнделік толтыру

Пед. тәжірибе

11


Мұғалімінің әдіскерлердің ағылшын тілі пәні бойынша бақылау, құжаттарды даярлау.

6


6

Мұғалімің әдіскерлердің үлгі сабақтарын талдау

Бақылау, құжаттарды даярлау.

Пед. тәжірибе

12


Әр сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін салыстыру.


6


6

Мұғалімің сабақтарын талдау

Күнделік толтыру


Пед. тәжірибе

13


Мұғалімге үзілісте ойындарды даярлау мен өткізуге көмек беру.

6


6

Қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау

Сергіту сәттерін жинақтау


Пед. тәжірибе

14


Мектептің оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау.

6


6

Тәрбие сабақ жоспарын жасап көрсету Тәрбие сағаттарын

ұйымдастыру.

Тәрбие сағаттарына жоспар жазу

Пед. тәжірибе

15


Сынып жетекшісінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу.

6


6

Сынып жетекшісінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу.

Бақылау, құжаттарды даярлау.

Пед. тәжірибе

16


Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып пәндер бойынша сабақтың жоспар-конспектісін, сыныптан тыс сағаттарын құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану,


АКТ пайдаланылған сабақ жоспарын жасау.

6


6

АКТ презентация,сабақ жоспарын жасап көрсету

оқу-көрнекі құралдарын жасақтау және қолдану

Пед. тәжірибе

17


Мультимедиялық оқыту әдістері арқылы оқыту әдістемесін қолдану.

6


6

Мультимедиялық оқыту әдістері арқылы оқыту әдістемесін қолдану.

кіші мектеп жасындағы білім алушылардың зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру

Пед. тәжірибе

18


Ағылшын тілі пәні бойынша сыныптан тыс іс-шаралар ұйымдастыру.

6


6

Білім алушылармен

іс –шараларды өткізу

Постер құрастыру,

күнделік толтыру

Пед. тәжірибе

19


Интербелсенді оқыту әдіс-тәсілдерімен сабақ өткізу.

6


6

Шетел тілінен сабақ өткізу әдіс-тәсілдерін көрсету

Әр түрлі әдіс-тәсілдерді дайындап келу

Пед. тәжірибе

20


Бастауыш мектеп жасындағы балалардың танымдық іс-әрекетіне басшылық ету. Машықкердің байқау сабақтарына қатынасу және талдау.


Педагогикалық технологияларды меңгере пайдалана отырып, сабақ жүргізу

6


6

Презентация,сабақ жоспарларын құрастыру

тақырыптық – күнтізбелік жоспар және сабақ жоспарларын құрастыру

Пед. тәжірибе

21


Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдана отырып сабақтар өткізу.

6


6

Дидактикалық материалдар жинақтау

Әдіс-тәсілдердің құрал жабдықтарын жинақтау

Пед. тәжірибе

22


Оқу тәжірибесінің мақсат, міндеттерімен, еңбекті қорғаумен танысу

6


6

Оқу тәжірибесінің мақсат, міндеттерімен таныстыру,еңбекті қорғауды өткізу

Күнделікке жоспарды толтырып өткізу

Пед. тәжірибе

23


Білім алушыны зерттеу, психологиялық-педагогикалық сипаттау

6


6

Сипаттама жасау

Сипаттама откізу

Пед. тәжірибе

24


Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық принциптері мен әдістерін көрсету

6


6

Тәрбие сағаттарын

ұйымдастыру.

Тәрбие сағаттарына жоспар жазу

Пед. тәжірибе

25


Білім алушылардың құқықтық, құзыреттіліктерін қалыптастыру

6


6

Тәрбие сағаттарын

ұйымдастыру.

Тәрбие сағаттарына жоспар жазу

Пед. тәжірибе

26


Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану. Мектеп балалардың танымдық іс-әрекеттерін басшылық ету.

6


6

ҚМЖ дайындау

пән бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды өткізу

Пед. тәжірибе

27


Төменгі мектеп білім алушылары мен АКТ, компьютерлік технологияларды, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруда әдістердің қолданылуын көрсету мақсатында үлгі сабақтарын өткізу.

3-9 сынып аралығында әр сыныптағы мұғалім мен білім алушының іс-әрекеттерін салыстыру.

6


6

ҚМЖ дайындау

Ағылшын тілі пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау

Пед. тәжірибе

28


Ағылшын тілі пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау және байқау сабақтар өткізу.

6


6

Презентация,сабақ жоспарларын құрастыру

Үй тапсырмаларының түрлерін анықтау

Пед. тәжірибе

29



Ағылшын тілі бойынша сынақ сабақтарына көрнекі құралдарды, дидактикалық ойындарды, үлестірмелі материалдарды дайындау және жүйелеу.

6


6

ҚМЖ дайындау

Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау.

Пед. тәжірибе

30



Білім алушылардың қажеттіліктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту әдістері мен тәсілдерін анықтау

6


6

Шетел тілінен сабақ өткізу әдіс-тәсілдерін көрсету

Күнделік толтыру

Пед. тәжірибе

31


Байқау сабақтарына таратпа материалдарды, көрнекі құралдарды, дидактикалық ойындарды пайдалану.


Диагностика

лық карта жасауды талқылау

6


6

Ата –аналар жиналысы хаттамасын жазу үлгісін көрсету,диагностика

лық карта жасауды талқылау

Диагностика

лық карта жасау

Пед. тәжірибе

32


АКТ қолдану арқылы оқыту әдістемесін қолдану.

6


6

АКТ презентация,сабақ жоспарын жасап көрсету

Байқау сабақтарына таратпа материалдарды, көрнекі құралдар, дидактикалық ойындарды пайдалану

Пед. тәжірибе

33


АКТ қолдану арқылы оқыту әдістемесін қолдану.

6


6

Сабақ жоспарын жасап көрсету

Көрнекіліктер, дидактикалық материалдар даярлау

Пед. тәжірибе

34


Ағымдағы тақырыптар бойынша қорытынды және қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру

6


6

Ағымдағы тақырып негізінде оқытуды талдау

ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын дайындау.


Пед. тәжірибе

35


Ағымдағы тақырыптар бойынша қорытынды және қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру

6


6

Ағымдағы тақырып негізінде оқытуды талдау

2-4 сыныптың байқау және сынақ сабақтарын дайындау және өткізу

Пед. тәжірибе

36


Ағылшын тілі бойынша сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау, сабақ кезеңдерін көрсету.5-9сынып оқушыларының зерттеушілік және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру

6


6

сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау

5-9-сыныптың оқу пәндерінен сыныптан тыс шаралар дайындау және өткізу.

Пед. тәжірибе

37


Ағылшын тілі бойынша сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау, сабақ кезеңдерін көрсету. 3-4сынып оқушыларының зерттеушілік және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру

6


6

Пән бойынша сабақтан тыс оқу жұмысын ұйымдастыру

3-4 сыныптың оқу пәндерінен сыныптан тыс шаралар дайындау және өткізу.

Пед. тәжірибе

38


Озық педагогикалық тәжірибелермен, мектептің әдістемелік жұмысымен танысу.

6


6

Озық педагогикалық тәжірибелермен жұмыс

Пәндер бойынша портфолио толықтыру

Пед. тәжірибе

39



Сабақта инновациялық технологияларды пайдалану.

6


6

практика кезінде өз қызметін бақылау және талдау

балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақты өткізудің тиімді формаларын, әдістері мен тәсілдерін таңдау


40


Бастауыш сыныптың сабақтан тыс оқу жұмысын жүзеге асыру

Ата –аналар жиналысы хаттамасы


Пәндер бойынша сабақтаң, сыныптан тыс және тәрбие шараларының толық жоспар-конспектісін жасақтау

6







6





Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру


сабақтаң, сыныптан тыс және тәрбие шараларының сценарилерін жазу

Пед. тәжірибе

41


Ата-аналар жиналысын өткізу. Балалармен жеке жұмыс жүргізу.

Бастауыш сыныпта оқу, тәрбие, әдістемелік жұмыс жүргізуге дайындық.


6


6

сынып, оқушы тұлғасын диагностикалау материалдарымен жұмыс

Ата-аналар жиналысының сценарилерін жазу,

оқушы тұлғасын диагностикалау материалдарын даярлау

Пед. тәжірибе

42


Педагогикалық кеңес жұмысымен танысу және бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысына қатынасу.

6


6

Нақты педагогикалық және әдістемелік тақырып б-ша жобалар дайындау

Пәндер бойынша портфолио толықтыру

Пед. тәжірибе

43






Жеке әдістемелер бойынша жобалар презентациясы.

Нақты педагогикалық және әдістемелік тақырып бойынша жобалар презентациялау.

6


6

болашақ мұғалімнің портфолиосы мазмұнын жаңарту.

Нақты педагогикалық және әдістемелік тақырып б-ша жобалар дайындау

Пед. тәжірибе

44


Пәндер бойынша портфолио қорғау.



6


6

Болашақ мұғалім портфолиосын жаңарту.

Портфолио қорғау





Барлығы

264


264






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі