
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектептегі байқау практикасы ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ РУП
«БӨБЕК» ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ
«БӨБЕК» КОЛЛЕДЖІ
КЕЛІСІЛДІ Директордың оқу-тәжірибе жөніндегі орынбасары __________________ Ж.Т. Жумабаева «____» _________ 20___ ж. |
БЕКІТЕМІН Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _______________ Г.С. Магулымова «____» _________ 20___ж. |
КМ 06.02.2 Мектептегі байқау практикасы
(модуль, пән атауы)
пәні/модуль/ бойынша
ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
2024-2025 оқу жылы
Мамандық:
01140100 «Бастауыш білім беру
педагогикасы мен әдістемесі»
(коды
және атауы)
Біліктілік: 4S01140102 «Шетел тілінен бастауыш
білім беру мұғалімі»
(коды және атауы)
Оқыту
нысаны күндізгі ,
негізгі орта білім
базасында
Курс
4 Топ
(тар) ҚБА-402
ҚБА-403
Жалпы сағат саны 264, кредиттер 11, оның ішінде оқу жылына сағат саны____ , кредиттер
Әзірлеуші (-лер) ___________ Смаилова Г.Ж. ___________ Бердігүл С.
(қолы) Т.Ә.Ж (қолы) Т.Ә.Ж
«Жалпы кәсіби және арнайы
пәндер» ПЦК отырысында мақұлданды
2024 ж. «__27__» ___08___№ 1
хаттама
Төраға ___________ Есентаева А.И.
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА
Пән/модуль сипаттамасы |
Берілген оқу жұмыс бағдарламасын әзірлеу кезінде МЖМБС-ны (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына 23.09.2022 жылы енгізілген өзгерістер мен толықтырулар), «Педагог» кәсіби стандарты, жұмыс беруші талаптары басшылыққа алынды. Практика алдындағы басты мақсат- білім алушыларды бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметіне дайындау, машықкерлердің кәсіптік-педагогикалық білімдерін кеңейту және байқау практикасы кезіндігі оқушылардың оқыту әдістемесін қаруландыру, байқау мен сараптама жасап үйрену. Практиканың міндеттері:
|
|
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер |
- Білім алушылардың психологиялық даму ерекшеліктерін, оқу үдерісінің мәнін, дидактика заңдылыктарын біледі; - оқу бағдарламасы мен оқыту формаларын, құралдарын және әдістерін таңдау және қолдану; - сабақ пен сыныптан тыс шаралардың мақсат-міндетін анықтау, конспект-жоспарларын құрастыру; - бастауыш саты сабақтарын және сыныптан тыс шараларды бақылау мен талдау. |
|
Пререквизиттер |
Бастауыш мектеп педагогикасы, ЖПТ, Мектеп психологиясы, Сыныптан тыс жұмыс технологиясы, Интернетпен жұмыс, Тәрбие жұмысының әдістемесі, Шетел тілі, Кәсіби шетел тілі |
|
Постреквизиттер |
Инновациялық технологияларды қолдана отырып сабақтар өткізу, Диплом алды практикасына дайындық |
|
Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар |
|
|
Педагогтің(тердің) байланыс құралдары: |
||
Т.А.Ә. Смаилова Г.Ж. Бердігүл С. |
Байл.тел.: +77475022953 |
|
е-mail: gulya5818@mail.ru |
Семестрлер бойынша сағаттарды бөлу
Пән/модульдің коды және атауы |
Модульдегі барлық сағат саны |
Соның ішінде |
|||||||
1 курс |
2 курс |
3 курс |
4 курс |
||||||
1 семестр |
2 семестр |
3 семестр |
4 семестр |
5 семестр |
6 семестр |
7 семестр |
8 семестр |
||
КМ 06.02.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы: |
264 |
|
|
|
|
|
|
264 |
|
Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны |
264 |
|
|
|
|
|
|
264 |
|
№ |
күнтізбелік мерзімі |
Тараулар/ оқыту нәтижелері |
Тақырыптар/ бағалау өлшемдері |
Барлықсағат саны |
Оның ішінде |
Студенттің педагогпен өзіндік жұмысы |
Студенттің өзіндік жұмысы |
Сабақ түрі |
|
Теориялық |
Зертханалықтәжірибелік |
||||||||
VIІ семестр |
|||||||||
1 |
|
Бастауыш сынып мұғалімнің педагогикалық қызметі құрылымын меңгеру |
Практика базасымен танысу, мектептің құжаттарын, оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау жүйесімен, мұғалімнің жұмыс жоспарын зерттеу |
6 |
|
6 |
Мектеп жарғысын аныктау |
Педагогикалық практика күнделігін толтыру |
Пед. тәжірибе |
2 |
|
Практика құжаттарын дайындау. Практиканың жеке жұмыс жоспарын жасақтау |
6 |
|
6 |
Практикадан өтетін сыныптың барлық оқу пәндері б-ша оқу бағдарламалары, оқулықтармен, оқу әдебиетімен жұмыс |
Практикадан өтетін сыныптың барлық оқу пәндері б-ша оқу бағдарламалары, оқулықтармен, оқу әдебиетін зерделеу |
Пед. тәжірибе |
|
3 |
|
Ағылшын тілі пәні бойынша практиканың мақсат-міндеттерімен, базасымен таныстыру. |
Ағылшын тілі пәні бойынша практиканың мақсат- міндеттерін сипаттау. |
6 |
|
6 |
Білім алушылармен сынып пәнінің қызметін бақылап, талдау өткізу. |
Оқу тәжірибесінің күнделігін толтыру |
Пед. тәжірибе |
4 |
|
Сыныптағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырумен, жекелеген мұғалімдердің жұмыстарымен таныстыру. |
Білім алушылардың үлгерімін мониторингтеуді, мақсат қоюды және кейінгі сабақтарды жоспарлауды жүзеге асыру. |
6 |
|
6 |
Білім алушылармен сынып пәнінің қызметін бақылап, талдау өткізу. |
пәндік және сыныптан тыс сабақтардың мақсаты мен міндеттерін, түрлері мен әдістерін анықтау |
Пед. тәжірибе |
5 |
|
Ағылшын тілі пәні мұғалімінің оқу пәндерін, нысандарын, тәсілдерін, құралдарын бақылау, қолдану. |
Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, құзыреттіліктерін қалыптастыру принциптері мен әдістерін көрсету. |
6 |
|
6 |
Оқу жоспарын, оқу бағдарламалары, оқулықтарды талдау |
Көрнекіліктер, дидактикалық материалдар даярлау |
Пед. тәжірибе |
6 |
|
Ағылшын тілі пәні бойынша әдістемесінің практикалық негізін кәсіби қызметте қолдану |
Білім алушылардың қажеттіліктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту әдістері мен тәсілдерін анықтау |
6 |
|
6 |
диагностика лық карта жасауды талқылау |
Диагностика лық карта жасау, күнделік толтыру |
Пед. тәжірибе |
7 |
|
|
Ағылшын тілі пәні бойынша оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау, жаңартылған оқу бағдарламасымен танысу |
6 |
|
6 |
Бастауыш сынып мұғалімімен КТЖ дайындау
|
Көрнекіліктер, дидактикалық материалдар даярлау |
Пед. тәжірибе |
8 |
|
Сынып мұғалімінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу. |
6 |
|
6 |
Машықкерлердің байқау сабақтарына қатысу және талдау |
Үй тапсырмаларының түрлерін анықтау |
Пед. тәжірибе |
|
9 |
|
Сыныптағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырумен, жекелеген мұғалімдердің жұмыстарымен танысу. |
6 |
|
6 |
Машықкерлердің байқау сабақтарына қатысу және талдау |
Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау. |
Пед. тәжірибе |
|
10 |
|
Мұғалімнің, білім алушыларының оқу-танымдық жұмысын ұйымдастырудың түрлі кезеңдерінде оқыту әдістерін қолдануын бақылау. |
6 |
|
6 |
Мұғалімің әдіскерлердің үлгі сабақтарын талдау |
Күнделік толтыру |
Пед. тәжірибе |
|
11 |
|
Мұғалімінің әдіскерлердің ағылшын тілі пәні бойынша бақылау, құжаттарды даярлау. |
6 |
|
6 |
Мұғалімің әдіскерлердің үлгі сабақтарын талдау |
Бақылау, құжаттарды даярлау. |
Пед. тәжірибе |
|
12 |
|
Әр сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін салыстыру. |
6 |
|
6 |
Мұғалімің сабақтарын талдау |
Күнделік толтыру
|
Пед. тәжірибе |
|
13 |
|
Мұғалімге үзілісте ойындарды даярлау мен өткізуге көмек беру. |
6 |
|
6 |
Қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау |
Сергіту сәттерін жинақтау
|
Пед. тәжірибе |
|
14 |
|
Мектептің оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау. |
6 |
|
6 |
Тәрбие сабақ жоспарын жасап көрсету Тәрбие сағаттарын ұйымдастыру. |
Тәрбие сағаттарына жоспар жазу |
Пед. тәжірибе |
|
15 |
|
Сынып жетекшісінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу. |
6 |
|
6 |
Сынып жетекшісінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу. |
Бақылау, құжаттарды даярлау. |
Пед. тәжірибе |
|
16 |
|
Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып пәндер бойынша сабақтың жоспар-конспектісін, сыныптан тыс сағаттарын құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану, |
АКТ пайдаланылған сабақ жоспарын жасау. |
6 |
|
6 |
АКТ презентация,сабақ жоспарын жасап көрсету |
оқу-көрнекі құралдарын жасақтау және қолдану |
Пед. тәжірибе |
17 |
|
Мультимедиялық оқыту әдістері арқылы оқыту әдістемесін қолдану. |
6 |
|
6 |
Мультимедиялық оқыту әдістері арқылы оқыту әдістемесін қолдану. |
кіші мектеп жасындағы білім алушылардың зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру |
Пед. тәжірибе |
|
18 |
|
Ағылшын тілі пәні бойынша сыныптан тыс іс-шаралар ұйымдастыру. |
6 |
|
6 |
Білім алушылармен іс –шараларды өткізу |
Постер құрастыру, күнделік толтыру |
Пед. тәжірибе |
|
19 |
|
Интербелсенді оқыту әдіс-тәсілдерімен сабақ өткізу. |
6 |
|
6 |
Шетел тілінен сабақ өткізу әдіс-тәсілдерін көрсету |
Әр түрлі әдіс-тәсілдерді дайындап келу |
Пед. тәжірибе |
|
20 |
|
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың танымдық іс-әрекетіне басшылық ету. Машықкердің байқау сабақтарына қатынасу және талдау. |
Педагогикалық технологияларды меңгере пайдалана отырып, сабақ жүргізу |
6 |
|
6 |
Презентация,сабақ жоспарларын құрастыру |
тақырыптық – күнтізбелік жоспар және сабақ жоспарларын құрастыру |
Пед. тәжірибе |
21 |
|
Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдана отырып сабақтар өткізу. |
6 |
|
6 |
Дидактикалық материалдар жинақтау |
Әдіс-тәсілдердің құрал жабдықтарын жинақтау |
Пед. тәжірибе |
|
22 |
|
Оқу тәжірибесінің мақсат, міндеттерімен, еңбекті қорғаумен танысу |
6 |
|
6 |
Оқу тәжірибесінің мақсат, міндеттерімен таныстыру,еңбекті қорғауды өткізу |
Күнделікке жоспарды толтырып өткізу |
Пед. тәжірибе |
|
23 |
|
Білім алушыны зерттеу, психологиялық-педагогикалық сипаттау |
6 |
|
6 |
Сипаттама жасау |
Сипаттама откізу |
Пед. тәжірибе |
|
24 |
|
Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық принциптері мен әдістерін көрсету |
6 |
|
6 |
Тәрбие сағаттарын ұйымдастыру. |
Тәрбие сағаттарына жоспар жазу |
Пед. тәжірибе |
|
25 |
|
Білім алушылардың құқықтық, құзыреттіліктерін қалыптастыру |
6 |
|
6 |
Тәрбие сағаттарын ұйымдастыру. |
Тәрбие сағаттарына жоспар жазу |
Пед. тәжірибе |
|
26 |
|
Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану. Мектеп балалардың танымдық іс-әрекеттерін басшылық ету. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
пән бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды өткізу |
Пед. тәжірибе |
|
27 |
|
Төменгі мектеп білім алушылары мен АКТ, компьютерлік технологияларды, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруда әдістердің қолданылуын көрсету мақсатында үлгі сабақтарын өткізу. 3-9 сынып аралығында әр сыныптағы мұғалім мен білім алушының іс-әрекеттерін салыстыру. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
Ағылшын тілі пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау |
Пед. тәжірибе |
|
28 |
|
Ағылшын тілі пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау және байқау сабақтар өткізу. |
6 |
|
6 |
Презентация,сабақ жоспарларын құрастыру |
Үй тапсырмаларының түрлерін анықтау |
Пед. тәжірибе |
|
29 |
|
|
Ағылшын тілі бойынша сынақ сабақтарына көрнекі құралдарды, дидактикалық ойындарды, үлестірмелі материалдарды дайындау және жүйелеу. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау. |
Пед. тәжірибе |
30 |
|
|
Білім алушылардың қажеттіліктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту әдістері мен тәсілдерін анықтау |
6 |
|
6 |
Шетел тілінен сабақ өткізу әдіс-тәсілдерін көрсету |
Күнделік толтыру |
Пед. тәжірибе |
31 |
|
Байқау сабақтарына таратпа материалдарды, көрнекі құралдарды, дидактикалық ойындарды пайдалану. |
Диагностика лық карта жасауды талқылау |
6 |
|
6 |
Ата –аналар жиналысы хаттамасын жазу үлгісін көрсету,диагностика лық карта жасауды талқылау |
Диагностика лық карта жасау |
Пед. тәжірибе |
32 |
|
АКТ қолдану арқылы оқыту әдістемесін қолдану. |
6 |
|
6 |
АКТ презентация,сабақ жоспарын жасап көрсету |
Байқау сабақтарына таратпа материалдарды, көрнекі құралдар, дидактикалық ойындарды пайдалану |
Пед. тәжірибе |
|
33 |
|
АКТ қолдану арқылы оқыту әдістемесін қолдану. |
6 |
|
6 |
Сабақ жоспарын жасап көрсету |
Көрнекіліктер, дидактикалық материалдар даярлау |
Пед. тәжірибе |
|
34 |
|
Ағымдағы тақырыптар бойынша қорытынды және қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру |
6 |
|
6 |
Ағымдағы тақырып негізінде оқытуды талдау |
ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын дайындау.
|
Пед. тәжірибе |
|
35 |
|
Ағымдағы тақырыптар бойынша қорытынды және қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру |
6 |
|
6 |
Ағымдағы тақырып негізінде оқытуды талдау |
2-4 сыныптың байқау және сынақ сабақтарын дайындау және өткізу |
Пед. тәжірибе |
|
36 |
|
Ағылшын тілі бойынша сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау, сабақ кезеңдерін көрсету.5-9сынып оқушыларының зерттеушілік және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру |
6 |
|
6 |
сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау |
5-9-сыныптың оқу пәндерінен сыныптан тыс шаралар дайындау және өткізу. |
Пед. тәжірибе |
|
37 |
|
Ағылшын тілі бойынша сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау, сабақ кезеңдерін көрсету. 3-4сынып оқушыларының зерттеушілік және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру |
6 |
|
6 |
Пән бойынша сабақтан тыс оқу жұмысын ұйымдастыру |
3-4 сыныптың оқу пәндерінен сыныптан тыс шаралар дайындау және өткізу. |
Пед. тәжірибе |
|
38 |
|
Озық педагогикалық тәжірибелермен, мектептің әдістемелік жұмысымен танысу. |
6 |
|
6 |
Озық педагогикалық тәжірибелермен жұмыс |
Пәндер бойынша портфолио толықтыру |
Пед. тәжірибе |
|
39 |
|
|
Сабақта инновациялық технологияларды пайдалану. |
6 |
|
6 |
практика кезінде өз қызметін бақылау және талдау |
балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақты өткізудің тиімді формаларын, әдістері мен тәсілдерін таңдау |
|
40 |
|
Бастауыш сыныптың сабақтан тыс оқу жұмысын жүзеге асыру Ата –аналар жиналысы хаттамасы |
Пәндер бойынша сабақтаң, сыныптан тыс және тәрбие шараларының толық жоспар-конспектісін жасақтау |
6 |
|
6 |
Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру
|
сабақтаң, сыныптан тыс және тәрбие шараларының сценарилерін жазу |
Пед. тәжірибе |
41 |
|
Ата-аналар жиналысын өткізу. Балалармен жеке жұмыс жүргізу. Бастауыш сыныпта оқу, тәрбие, әдістемелік жұмыс жүргізуге дайындық. |
6 |
|
6 |
сынып, оқушы тұлғасын диагностикалау материалдарымен жұмыс |
Ата-аналар жиналысының сценарилерін жазу, оқушы тұлғасын диагностикалау материалдарын даярлау |
Пед. тәжірибе |
|
42 |
|
Педагогикалық кеңес жұмысымен танысу және бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысына қатынасу. |
6 |
|
6 |
Нақты педагогикалық және әдістемелік тақырып б-ша жобалар дайындау |
Пәндер бойынша портфолио толықтыру |
Пед. тәжірибе |
|
43 |
|
Жеке әдістемелер бойынша жобалар презентациясы. |
Нақты педагогикалық және әдістемелік тақырып бойынша жобалар презентациялау. |
6 |
|
6 |
болашақ мұғалімнің портфолиосы мазмұнын жаңарту. |
Нақты педагогикалық және әдістемелік тақырып б-ша жобалар дайындау |
Пед. тәжірибе |
44 |
|
Пәндер бойынша портфолио қорғау. |
6 |
|
6 |
Болашақ мұғалім портфолиосын жаңарту. |
Портфолио қорғау |
|
|
|
|
|
Барлығы |
264 |
|
264 |
|
|
|

