Мектептегі дене шынықтыру сабағында баскетболдың маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектептегі дене шынықтыру сабағында баскетболдың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімдеріне арналған БАскетбол ойының ережесін маңыздылығын түсіндіретін материал.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІV тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №7

16-оқушы


7

-

8

6

2

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №7

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығына өзара салыстырып баға беру;


6.3.4.1.Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу.




ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Жұмажанов Жандос

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3


Жәдігер Жанерке

Жамбыл Гүлнара


4


Нариманов Айса

Исатаев Айдос


5


Урынгалиева Айзере

Кужабекова Адия


6


Федорова Жансұлу

Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8



Уахитов Нұрсұлтан


9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.3.4.1.Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған. 1. Шығарманың әлеуметтік рөлін анықтау; 2. Сыни ойлау мен талдау дағдыларының жетіспеушілігі ;3. Әлеуметтік мәселелердің көп қырлы талдауы;4. Пікірдің логикалық құрылымы мен дәлелдердің жеткіліксіздігі


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.

Қиындықтар туған білім алушыларға төмен көрсеткен оқу мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындалу барысы бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар көп жағдайда шығармада көрсетілген мәселелердің әлеуметтік рөліне терең үңіліп, оны қоғаммен байланыстырып талдай алмайды. Олар көбіне шығарманың тек мазмұнын ғана түсініп, оның әлеуметтік маңызын толық ашып бере алмайды. Бұл мәселені шешу үшін оқушыларға шығарманың әлеуметтік қырларын анықтайтын арнайы сұрақтар қойып, қоғамдағы өзекті тақырыптармен байланыс орнату қажет.Шығармадағы мәселеге сыни тұрғыдан қарау, оның қоғамға әсерін бағалау оқушылардың сыни ойлау дағдыларын талап етеді. Алайда, оқушылар көбіне біржақты пікір білдіріп, шығармадағы мәселелердің бірнеше қырын талдамайды. Бұл қиындықты жеңу үшін сыни пікір білдіру әдістерін, контекстке мән беру жолдарын үйрету қажет.Оқушылар көбіне әлеуметтік мәселені бір ғана қырынан қарастырып, оның барлық қырларын аша алмайды. Мәселен, олар тек шығармадағы кейіпкердің ішкі күйзелісін немесе әрекетін талқылайды, бірақ оның қоғамға әсері немесе қоғамдағы жалпы әлеуметтік мәселелерге қалай әсер ететінін толық түсінбейді. Бұл жағдайда, шығармаға байланысты бірнеше әлеуметтік контексттерді талдауды үйрету қажет.Оқушылар шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазған кезде өз пікірлерін нақты дәлелдермен негіздемейді. Бұл да қиындық тудыратын аспект. Оқушыларға өз пікірін нақты мысалдармен, деректермен дәлелдеу дағдысын дамыту маңызды.


  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Оқушылардың шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу кезінде туындайтын қиындықтарды жеңу үшін шығарманың әлеуметтік мәнін дұрыс түсіну, сыни ойлау дағдыларын дамыту және пікірлерді нақты мысалдармен негіздеу дағдыларын қалыптастыру маңызды. Бұл дағдыларды дамыту үшін арнайы тапсырмалар мен жаттығулар қолданылып, оқушыларға шығарманы талдаудың барлық қырларын көрсету қажет.




Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна



























































Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІV тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №8

16-оқушы


7

-

8

6

2

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №8

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығына өзара салыстырып баға беру;

6 жазу.

6.36.4.1 Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу;



ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Жұмажанов Жандос

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3


Жәдігер Жанерке

Жамбыл Гүлнара


4


Нариманов Айса

Исатаев Айдос


5


Урынгалиева Айзере

Кужабекова Адия


6


Федорова Жансұлу

Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8



Уахитов Нұрсұлтан


9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған. 1. Әлеуметтік мәселелерді терең түсінбеу:2. Сыни ойлаудың жетіспеушілігі:3. Қоғамдық пікірді көрсету мен негіздеме:4. Әлеуметтік рөлді дұрыс анықтай алмау.


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу. Әлеуметтік мәселелерді талдау үшін оқушыларды олардың қоғамдағы маңыздылығын тереңірек зерттеуге ынталандыру керек. Шығарманың әлеуметтік тақырыбын ашып, сол тақырыптың қоғамға әсері мен маңызды аспектілерін зерттеуге бағыттау маңызды. Әлеуметтік мәселелердің әртүрлі көріністерін (психологиялық, экономикалық, саяси) түсіндіріп, оларды шығармамен байланыстыруды үйрету қажет.Оқушыларға сыни ойлау дағдыларын үйрету қажет. Олар шығармадағы мәселелерді жан-жақты, көпқырлы тұрғыдан қарауға дағдылануы керек. Мысалы, олар әлеуметтік мәселенің қоғамға, жеке тұлғаға, қоғамдағы басқа адамдарға тигізетін әсерін ой елегінен өткізіп, осы жайында өз пікірлерін жазу керек. Сыни хабарлама жазу кезінде әрбір пікірдің негізделуі қажет екендігін, яғни дәлелдер мен мысалдар арқылы пайымдау керек екенін түсіндіру керек. Оқушылар кейде шығармадағы әлеуметтік рөл мен мәселелерді анықтау барысында оның маңыздылығын нақты көрсетпейді. Әлеуметтік рөлдің әдеби шығарманың әлеуметтік тұрғысынан маңыздылығын дұрыс түсініп, бағалауда қиындықтар туындайды. Әлеуметтік рөлдің шығарманың жалпы идеясы мен мақсатына қосар үлесін түсіну маңызды. Бұл дағдының жетіспеушілігі оқушылардың сыни хабарлама жазу кезінде мәселелерді дұрыс көруіне

кедергі жасайды.



  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Оқушылардың шығармада көтерілген әлеуметтік мәселенің рөлін түсіну және оны сыни тұрғыда жазу дағдыларының жетіспеушілігі — БЖБ бойынша туындайтын негізгі қиындықтардың бірі. Әлеуметтік мәселені терең талдап, сыни пікір жазу кезінде дәлелдер мен мысалдарды қолдану дағдыларын дамыту маңызды. Сонымен қатар, оқушыларға шығарманың әлеуметтік рөлін жан-жақты бағалау, сыни ойлау және әлеуметтік контексте дұрыс талдау дағдыларын қалыптастыру қажет.






Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна





Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІV тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










ТЖБ №4

16-оқушы


20

-

8

6

2

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ №4

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығына өзара салыстырып баға беру;

6.2.1.1 Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

6 жаз

6.3.6.4.1 Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу;

6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;



ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Жұмажанов Жандос

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3


Жәдігер Жанерке

Жамбыл Гүлнара


4


Нариманов Айса

Исатаев Айдос


5


Урынгалиева Айзере

Кужабекова Адия


6


Федорова Жансұлу

Тулегенқызы Линда


7


Уахитов Нұрсұлтан

Хабидулла Қасиман




2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:


Оқушылардың басым көпшілігіне аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған. 1. Әлеуметтік мәселелерді терең түсінбеу:2. Сыни ойлаудың жетіспеушілігі:3. Қоғамдық пікірді көрсету мен негіздеме:4. Әлеуметтік рөлді дұрыс анықтай алмау.

5. Көркемдегіш құралдарды дұрыс пайдалана алмау; 6. Троптарды анықтаудағы қиындықтар;7. Көркем құралдарды жан-жақты қолдана алмау:

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу. Оқушылардың көпшілігі әдеби көркемдегіш құралдардың (метафора, гипербола, кейіптеу т.б.) анықтамаларын біледі, бірақ шығарманы талдаған кезде олардың қолданысын дұрыс түсінбеуі мүмкін. Әсіресе, табиғат көрінісін, оқиға орнын және кейіпкер бейнесін сипаттауда осы құралдардың мәнін ұғып, нақты қолдануда қиындықтар туындайды. Оқушылар табиғат көрінісін немесе кейіпкер бейнесін сипаттауда көркем құралдардың көмегімен әсерлі бейнелеу жасау керек екенін біледі, бірақ бұл құралдарды үйлесімді қолдану олар үшін қиындық тудырады.

Троптардың түрлері оқушыларға таныс болғанымен, олардың шығармаларда қалай қолданылатынын анықтау, оларды дұрыс талдай білу көп жағдайда қиынға соғады. Мысалы, метафораны немесе кейіптеуді анықтауда оқушылар сөздің мағынасын терең түсінбеуі мүмкін. Кейбір оқушылар «троп» деп тек бір ғана қолдануды қарастырады, бірақ оның бірнеше деңгейде (мәтін ішінде) қолданылуы да бар..Әдеби құралдарды қолдануда шығарманың контекстіне және негізгі идеясына сәйкес қолдану маңызды. Оқушылар шығарманың әрбір бөлшегін, әсіресе табиғат көрінісі мен кейіпкерлердің бейнесін, көркем құралдар арқылы жеткізу үшін оларға контекстен тыс құралдарды қолдана алмайды.

  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.і. Әлеуметтік мәселені терең талдап, сыни пікір жазу кезінде дәлелдер мен мысалдарды қолдану дағдыларын дамыту маңызды. Сонымен қатар, оқушыларға шығарманың әлеуметтік рөлін жан-жақты бағалау, сыни ойлау және әлеуметтік контексте дұрыс талдау дағдыларын қалыптастыру қажет.6.2.4.1 және 6.2.3.1 оқу мақсаттары бойынша туындаған қиындықтар оқушылардың көркемдегіш құралдарды дұрыс түсінбеуінен, оларды шығармамен дұрыс байланыстыра алмауынан туындайды. Бұл мәселелерді жеңу үшін оқушыларды шығармашылық тұрғыдан жаттықтырып, әрбір құралдың мәнін терең түсінуге бағыттау қажет. Сонымен қатар, көркем құралдардың мәтіндегі рөлі мен олардың шығарманың тұтастығына қалай әсер ететінін түсіндіру өте маңызды.




Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

















































































Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №1

16-оқушы


7

-

8

6

2

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №1

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығына өзара салыстырып баға беру;


6.3.4.1.Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу.




ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Жұмажанов Жандос

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3


Жәдігер Жанерке

Жамбыл Гүлнара


4


Нариманов Айса

Исатаев Айдос


5


Урынгалиева Айзере

Кужабекова Адия


6


Федорова Жансұлу

Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8



Уахитов Нұрсұлтан


9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.3.4.1.Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған. 1. Шығарманың әлеуметтік рөлін анықтау; 2. Сыни ойлау мен талдау дағдыларының жетіспеушілігі ;3. Әлеуметтік мәселелердің көп қырлы талдауы;4. Пікірдің логикалық құрылымы мен дәлелдердің жеткіліксіздігі

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.

Қиындықтар туған білім алушыларға төмен көрсеткен оқу мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындалу барысы бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар көп жағдайда шығармада көрсетілген мәселелердің әлеуметтік рөліне терең үңіліп, оны қоғаммен байланыстырып талдай алмайды. Олар көбіне шығарманың тек мазмұнын ғана түсініп, оның әлеуметтік маңызын толық ашып бере алмайды. Бұл мәселені шешу үшін оқушыларға шығарманың әлеуметтік қырларын анықтайтын арнайы сұрақтар қойып, қоғамдағы өзекті тақырыптармен байланыс орнату қажет.Шығармадағы мәселеге сыни тұрғыдан қарау, оның қоғамға әсерін бағалау оқушылардың сыни ойлау дағдыларын талап етеді. Алайда, оқушылар көбіне біржақты пікір білдіріп, шығармадағы мәселелердің бірнеше қырын талдамайды. Бұл қиындықты жеңу үшін сыни пікір білдіру әдістерін, контекстке мән беру жолдарын үйрету қажет.Оқушылар көбіне әлеуметтік мәселені бір ғана қырынан қарастырып, оның барлық қырларын аша алмайды. Мәселен, олар тек шығармадағы кейіпкердің ішкі күйзелісін немесе әрекетін талқылайды, бірақ оның қоғамға әсері немесе қоғамдағы жалпы әлеуметтік мәселелерге қалай әсер ететінін толық түсінбейді. Бұл жағдайда, шығармаға байланысты бірнеше әлеуметтік контексттерді талдауды үйрету қажет.Оқушылар шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазған кезде өз пікірлерін нақты дәлелдермен негіздемейді. Бұл да қиындық тудыратын аспект. Оқушыларға өз пікірін нақты мысалдармен, деректермен дәлелдеу дағдысын дамыту маңызды.


  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Оқушылардың шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу кезінде туындайтын қиындықтарды жеңу үшін шығарманың әлеуметтік мәнін дұрыс түсіну, сыни ойлау дағдыларын дамыту және пікірлерді нақты мысалдармен негіздеу дағдыларын қалыптастыру маңызды. Бұл дағдыларды дамыту үшін арнайы тапсырмалар мен жаттығулар қолданылып, оқушыларға шығарманы талдаудың барлық қырларын көрсету қажет.


Күні: 27.09.2024 ж


Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна






























































Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №3

16-оқушы


7

-

7

4

5

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №3

6.1.1.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;


6.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау.




ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Нариманов Айса

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3

Жәдігер Жанерке

Федорова Жансұлу

Уахитов Нұрсұлтан


4

Урынгалиева Айзере

Жамбыл Гүлнара

Исатаев Айдос


5

Жұмажанов Жандос


Кужабекова Адия


6



Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8





9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған. 1. Автор бейнесін нақты анықтаудың қиындығы: 2. Автор бейнесінің жанама көрінісі: 3. Шығармада автор бейнесін анықтауда стиль мен тақырыптың әсері: 4. Әлеуметтік контексттің назардан тыс қалуы.

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.

Қиындықтар туған білім алушыларға төмен көрсеткен оқу мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындалу барысы бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Эпикалық және поэзиялық шығармаларда автор бейнесін анықтау оқушылар үшін күрделі болуы мүмкін. Көбінесе автордың өз бейнесі мәтінде тура айтылмайды, бірақ оның шығармашылық стилі мен көзқарастары арқылы көрініс табады. Бұл оқушылардың тек мәтіннен ғана емес, сол мәтіннің идеясы мен астарлы мағынасына қарай автордың бейнесін түсінуді талап етеді. Осылайша, оқушылар автор бейнесін анықтауда шығарманың ішкі құрылымын, тақырыптың тереңдігін және оның әлеуметтік-мәдени контекстін назарға алу қажеттігін ескере бермейді.Поэзия мен эпикада автор бейнесі көбіне кейіпкерлердің іс-әрекеті, тілдік стиль, ойлар мен пікірлер арқылы жанама түрде беріледі. Бұл жанама көріністерді дұрыс түсіну және талдау үшін оқушыларға сол кезеңнің әлеуметтік және мәдени жағдайын білу, мәтіннің басты идеясына терең үңілу қажет. Оқушылар көбінесе автордың шығармасындағы кейіпкердің сөздері мен әрекеттерін шынайы автордың көзқарастары ретінде қабылдайды, бірақ олардың арасындағы айырмашылықты анықтау қиындық туғызады.Автор бейнесін тек мәтіннің тікелей мәліметтерінен немесе кейіпкерлерінің сөздерінен іздейді, бірақ автордың шығармашылық стилі мен тақырыпқа деген көзқарасын анықтау үшін мәтіндегі әрбір элементті тұтастай қарастыру қажет. Оқушылар шығарманың тақырыбына немесе автордың өзіне тән стиліне назар аудармай, тек белгілі бір көрініс немесе оқиға арқылы авторды бағалауға тырысады.Автор бейнесін анықтау кезінде шығарманың уақыт кезеңі мен әлеуметтік жағдайларын ескеру қажет. Әлеуметтік және мәдени аспектілер автордың көзқарасын айқындауда маңызды рөл атқарады. Оқушылар, әсіресе тарихи шығармаларды талдай отырып, автордың қоғамдық көзқарастарын және оның шығармасына әсер еткен әлеуметтік факторларды елемей қалуы мүмкін.



  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Автор бейнесін анықтау – бұл тек шығарманы сыни тұрғыдан талдай білуді ғана емес, сондай-ақ оның ішкі құрылымын, әлеуметтік контекстін және автордың шығармашылық стилін түсінуді талап етеді. Оқушыларға шығарманы терең әрі жүйелі талдау дағдыларын дамыту қажет. Бұл үшін шығарманың идеясын, автордың көзқарасын анықтау, әрбір көркем элементтің маңызын түсіну және автор бейнесін қалыптастыру жолында оқушыларға әдістемелік көмек көрсету керек.


Күні: 22.11.2024 ж


Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна














































Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №4

16-оқушы


7

-

7

5

4

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №4

6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Нариманов Айса

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3

Урынгалиева Айзере

Жұмажанов Жандос

Уахитов Нұрсұлтан


4

Федорова Жансұлу

Жамбыл Гүлнара

Исатаев Айдос


5


Жәдігер Жанерке

Кужабекова Адия


6



Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8





9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған. 1. Отбасылық құндылықтарды түсіну мен тану:2. Қарым-қатынасты талдау дағдыларының жоқтығы: 3. Эссе құрылымын дұрыс сақтамау: 4. Қарым-қатынас түрлерінің көптүрлілігі:

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.Отбасылық құндылықтар әртүрлі қоғамдарда әрқалай көрініс табады. Оқушылар көбінесе өз отбасылық өмірінен ғана таныс болғандықтан, басқа қоғамдар мен мәдениеттердегі отбасылық қатынастарды түсіну қиындауы мүмкін. Мысалы, белгілі бір мәдениетте маңызды болып табылатын құндылықтар басқа мәдениетте маңызды болмауы ықтимал. Бұл тақырыпты түсінуге қажетті тарихи, әлеуметтік және мәдени контекстерді білу оқушылар үшін қиын болуы мүмкін.

Кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты талдай отырып, олардың мінез-құлқын, сезімдерін және әр түрлі әрекеттерін түсіну қажет. Кейде оқушылар тек қарым-қатынасқа негізделген оқиға желісін ғана атап өтіп, оның терең мағынасына, персонаждардың психологиясына, олардың отбасылық құндылықтарға деген көзқарастарын ескермейді.Оқушылар көбінесе әдеби эссе жазу кезінде негізгі ойды дұрыс анықтап, оны құрастыруда қиындықтар туғызады. Эссені жүйелі түрде жазу, әрбір ойды нақты дәлелдермен түсіндіру қажет. Кейде оқушылар ойларын толық әрі дәйекті түрде жеткізбейді, бұл олардың тақырыпты терең түсінбеуінен болуы мүмкін.Кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынас әртүрлі болуы мүмкін: бұл ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас, ерлі-зайыптылар арасындағы байланыс, бауырлар арасындағы қарым-қатынас. Әрбір қарым-қатынас түрінің өзіндік ерекшеліктері мен құндылықтары бар. Бұл көптүрлілікті талдай отырып, оқушыларға түрлі қарым-қатынас түрлерін түсіну және салыстыру қиындық тудыруы мүм


  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.6.3.3.1 оқу мақсатына қатысты қиындықтарды жеңу үшін оқушыларға кейіпкерлердің қарым-қатынасын тереңірек түсінуге көмектесетін әдістерді қолдану қажет. Әр түрлі әлеуметтік, мәдени және тарихи контекстерді ескере отырып, шығармалардағы отбасылық құндылықтарды талдай отырып, оқушыларға сыни ойлау дағдыларын дамыту керек.



Күні: 06.12.2024 ж

Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна






























































Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










ТЖБ №2

16-оқушы


20

-

7

5

4

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ №2

6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

6.3.2.1 Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

6.26.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

6.66.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.



ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Жұмажанов Жандос

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3

Урынгалиева Айзере

Жәдігер Жанерке

Жамбыл Гүлнара


4


Федорова Жансұлу

Исатаев Айдос


5


Нариманов Айса

Кужабекова Адия


6



Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8



Уахитов Нұрсұлтан


9





10







2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:


Оқушылардың басым көпшілігіне 6.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.6.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; аталған оқу мақсаттары қиындықтар тудырған. 1. Көркемдегіш құралдарды дұрыс қолданбау: 2. Табиғат пен оқиға орнын сипаттауда қиындық:3. Кейіпкер бейнесін сипаттауда ауқымды шеңберде ойлаудың қиындығы: 4. Кейіпкер типінің ішкі ерекшеліктерін дұрыс талдамай, тек сыртқы белгілерін сипаттау: 5.Типологиялық айырмашылықты түсінбеу:6.Типтерді нақты және толық сипаттай алмау:

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу. Әрбір көркемдегіш құралды нақты жағдайға қолдану қажет. Көбіне оқушылар көркемдегіш құралдарды кездейсоқ немесе тек сөздерді әдемі ету үшін қолданады, бірақ шығарманың идеясына немесе мәтіннің эмоциялық ахуалына сай келмеуі мүмкін.Табиғат көрінісін немесе оқиға орнын дұрыс суреттеу үшін оқушылар тек сыртқы сипаттамалармен ғана шектеледі, бірақ бұл көріністердің кейіпкердің ішкі әлеміне қалай әсер ететінін, оның күйін немесе ойларын айқындайтын етіп түсінбеуі мүмкін. Мұндай сипаттауларды метафора немесе символ арқылы тереңдету қиындық туғызады.Кейіпкер бейнесін тек сыртқы сипаттамалармен ғана емес, оның ішкі жан дүниесі, сезімдері мен психологиясы тұрғысынан да қарастыру керек. Кейде оқушылар тек кейіпкердің физикалық келбетін ғана сипаттап, оның мінезі мен ішкі күйіне көп мән бермейді.Оқушыларға әрбір көркемдегіш құралдың мағынасын түсіндіріп, шығарманың тақырыбына, кейіпкерлерінің мінез-құлқына, оқиға барысына байланысты қолдануды үйрету керек. Мысалы, табиғат көрінісін кейіпкердің ішкі сезімдерімен байланыстыра отырып сипаттау арқылы көркемдегіш құралдарды терең түсінуге мүмкіндік береді.Кейіпкер бейнесін түсіну үшін оның ішкі әлемін, ойлары мен сезімдерін сипаттау маңызды. Оқушыларға кейіпкердің әрекетін түсіндіру кезінде оның мінезі мен психологиясын негізге алу қажет. Әсіресе, кейіпкердің ішкі жан дүниесін ашатын көркемдегіш құралдарды қолдану шығарманың идеясын ашуда маңызды рөл атқарады.Кейіпкер типтерін сипаттау оқушылар үшін көбінесе күрделі тапсырма болады, себебі кейіпкердің тек сыртқы көрінісін ғана емес, оның ішкі дүниесін, әрекетіне әсер ететін факторларды да терең талдау керек. Кейіпкердің типі әрбір әрекеті мен мінез-құлқы арқылы ашылады, ал оқушылар тек жалпы сипаттамаларды қолдануға тырысып, олардың әрекеттерін толығымен түсінбеуі мүмкін.


4.Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Оқушылардың 6.4.1 және 6.3.1 оқу мақсаттарын меңгеруі үшін, шығарманы терең түсініп, көркемдегіш құралдарды тиімді қолдану, кейіпкер типологиясын талдау қажет. Әрбір оқушының ішкі және сыртқы әлемін түсіну және оларды жүйелі түрде сипаттау әдеби шығармашылық қабілеттілікті дамытады.


Күні: 29.12.2024 ж


Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна












































Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІІ тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №5

16-оқушы


8

-

7

5

4

50 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №5

6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;


6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып,шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.




ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Нариманов Айса

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Марал Аружан

Ерік Айым


3

Урынгалиева Айзере

Федорова Жансұлу

Уахитов Нұрсұлтан


4

Жұмажанов Жандос

Жамбыл Гүлнара

Исатаев Айдос


5


Жәдігер Жанерке

Кужабекова Адия


6



Тулегенқызы Линда


7



Хабидулла Қасиман


8





9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып,шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған1. Көркемдегіш құралдардың жеткіліксіз түсінілу, 2. Кейіпкер бейнесін сипаттауда қиындықтар,3. Табиғат көрінісін түсіндіргенде қиындықтар, 4. Түсініксіз немесе дұрыс емес құрылым.

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.

Қиындықтар туған білім алушыларға төмен көрсеткен оқу мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындалу барысы бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар көркемдегіш құралдардың әрқайсысының мағынасын толықтай түсінбеуі мүмкін. Мысалы, метафора, гипербола, кейіптеу сияқты әдеби құралдар сөздерді бейнелі, әсерлі түрде қолдануды талап етеді. Бұл құралдардың табиғатын терең ұғынбау нәтижесінде оқушылар оларды дұрыс қолдануда қиналуы мүмкін. Әсіресе, оқушылар көркемдік тәсілдер мен әдеби құралдардың нақты көрінісін қалай сипаттауды білмейді. Кейіпкердің психологиясын, сыртқы бейнесін, ішкі дүниесін сипаттауда оқушыларға қателіктер болуы мүмкін. Оқушылардың кейіпкердің көңіл күйі мен мінезін дұрыс түсінуі және соны нақты тілмен жеткізуі қажет, бірақ олар кейде жай ғана сыртқы бейнесін сипаттап қана қалады, ал кейіпкердің ішкі әлемін ашуға мұқтаж болуы мүмкін.Табиғат көрінісін сипаттауда, оның мағынасын түсініп, терең талдай білу оқушылар үшін қиындық тудыруы мүмкін. Әсіресе, табиғаттың символикалық маңызы мен оның оқиға барысымен байланыстығын анықтау және шығарманың ішкі мазмұнына әсерін көрсету қиын болуы мүмкін.Оқушылардың әдеби шығарманы дұрыс құрылымдауы да қиындық тудырады. Көркем шығарманың бөлек элементтерін (табиғат, оқиға орны, кейіпкер бейнесі) біртұтас байланыстырып жазу талап етіледі, бірақ кейде оқушылар арасында бір нәрсені дұрыс ажыратып, өз ойларын логикалық және жүйелі түрде жеткізу қиынға соғуы мүмкін.


  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Көркемдегіш құралдардың әрқайсысы (метафора, гипербола, кейіптеу, аллегория және т.б.) мен олардың қолдану ерекшеліктерін түсіндіру үшін арнайы жаттығулар мен мысалдар келтіру. Әр көркемдегіш құралды түсіндіру үшін қысқаша теориялық сабақ өткізу.Оқушыларға табиғат көріністерінің шығарманың мазмұны мен кейіпкерлердің жағдайына әсерін түсіндіру үшін түрлі тапсырмалар мен шығармашылық тапсырмалар беру (табиғат көрінісін кейіпкердің ішкі дүниесімен байланыстырып сипаттау).Оқушыларға әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, табиғат көрінісі мен кейіпкер бейнесін сипаттау тапсырмасы бойынша қиындықтарды жеңуге көмектесу үшін мұғалімге әр оқушының деңгейіне сәйкес нақты және түсінікті түсіндіру қажет. Сондай-ақ, оқушылардың талдауға, сыни ойлауға, өз пікірлерін ашық айтуға ынталандыру үшін сыныпта белсенді пікір алмасулар мен кері байланыс ұйымдастыру.



Күні: 14.02.2025 ж


Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІІ тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










БЖБ №6

16-оқушы


8

-

6

6

4

63 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №6

6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып,шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.




ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Нариманов Айса

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Уахитов Нұрсұлтан

Ерік Айым


3

Жұмажанов Жандос

Федорова Жансұлу

Хабидулла Қасиман


4

Урынгалиева Айзере

Жәдігер Жанерке

Исатаев Айдос


5


Марал Аружан

Кужабекова Адия


6


Жамбыл Гүлнара

Тулегенқызы Линда


7





8





9





10








  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып,шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған1. Әдеби көркемдегіш құралдарды дұрыс қолданбау:2. Табиғат көрінісін сипаттау: 3. Оқиға орны мен кейіпкер бейнесін дұрыс сипаттамау.

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.

Қиындықтар туған білім алушыларға төмен көрсеткен оқу мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындалу барысы бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар шығармада табиғат көрінісін, оқиға орнын немесе кейіпкер бейнесін сипаттауда көркемдегіш құралдарды жиі қолдана алмайды. Мысалы, метафора, теңеу, эпитет секілді құралдарды дұрыс таңдай алмау немесе қолданбау, көркем сөздерді ұтымды пайдалану қиындық тудырды. Табиғат көрінісін сипаттауда оқушылар тек бірқатар жалпы сөздер мен үтірлерді пайдаланып, көркем сөздер мен сезімдермен толықтыра алмайды. Кейде олар шығарманың эмоциялық жағынан көркемделген тұстарын ескермеуі мүмкін, нәтижесінде суреттеу әлсіз болып қалады.

Оқушылар кейіпкердің бейнесін нақты бейнелеп, оның ішкі дүниесін, мінез-құлқын анықтап бере алмайды. Сонымен қатар оқиға орнының атмосферасын немесе кеңістігін жеткізу жетіспей қалады. Бұл да шығарманың толық ашылмауына себеп болады.


  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Көркемдегіш құралдардың түрлерін түсіндіру: Оқушыларға метафора, эпитет, теңеу, аллитерация, ассонанс сияқты көркемдегіш құралдардың маңызын түсіндіру. Әрбір құралды нақты мысалдармен көрсету арқылы оларды қалай және қай жағдайда қолдану керектігін меңгерту.Жаттығулар: Оқушыларға табиғат көрінісін, оқиға орнын немесе кейіпкер бейнесін сипаттауға арналған жаттығулар беру. Мысалы, оқушыларға шығармадан табиғат көрінісін немесе кейіпкердің бейнесін суреттейтін үзіндіні оқып, оның ішінде қолданылған көркемдегіш құралдарды табуды тапсырған жөн.Табиғат көрінісін сипаттау: Оқушыларға табиғаттың әртүрлі көріністерін (жауын, күн шығып тұрған уақыт, дала, орман, тау) нақты сезімдермен байланыстырып сипаттауды үйрету. Мысалы, "Жасыл жапырақтар суыған терек, ақ түтінге оранған жазғы дала" деген сияқты сипаттамалар мен сезімдер арқылы оқушының елестету қабілетін дамыту.Оқиға орнының атмосферасын құру: Оқушыларға шығарманың оқиға орнының нақты суретін жасау үшін оны жердің немесе табиғаттың тілінде сипаттауды көрсету. Мысалы, "Тау шыңынан төмен қарай жылжып келе жатқан қараңғы орман ішінде жасырынған құстардың үнін естідім" деген секілді шығарманы толықтыра түсетін тіркестерді қолдануды үйрету. Түзету жұмыстары барысында көркемдегіш құралдарды дұрыс қолдану, оларды жан-жақты және өздігінен түсіну оқушылардың жазу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.



Күні: 07.03.2025 ж


Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна



Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі

Жиынтық бағалау жүргізі қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІІ тоқсан Қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 16

Педагог: Дюсембиева Ханым Уразбаевна

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау



Пән

Орындаған


Макс балл

ЖБ және ТБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа

%

Үлгерім

%

төмен

Орта

жақсы

Өте жақсы



0-39%

40 -64

65-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті










ТЖБ №6

16-оқушы


20

-

6

6

4

63 %

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ №6

6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып,шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.




ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

Жақсы (С): 65-84%

Орта (А): 40 -64

Төмен (Н):

0-39%

1

Сағидолла Назира

Нариманов Айса

Әдебиет Інжу


2

Айсаев Ибрахим

Уахитов Нұрсұлтан

Ерік Айым


3

Жұмажанов Жандос

Федорова Жансұлу

Хабидулла Қасиман


4

Урынгалиева Айзере

Жәдігер Жанерке

Исатаев Айдос


5


Марал Аружан

Кужабекова Адия


6


Жамбыл Гүлнара

Тулегенқызы Линда


7





8





9





10







  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқушылардың басым көпшілігіне 6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып,шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; аталған оқу мақсаты қиындықтар тудырған1. Әдеби көркемдегіш құралдарды дұрыс қолданбау:2. Табиғат көрінісін сипаттау: 3. Оқиға орны мен кейіпкер бейнесін дұрыс сипаттамау.

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Оқу материалдарын есте сақтау қабіле ттері төмендігі

Сабақтан себепсіз қалу.

Қиындықтар туған білім алушыларға төмен көрсеткен оқу мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындалу барысы бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Оқушылар шығармада табиғат көрінісін, оқиға орнын немесе кейіпкер бейнесін сипаттауда көркемдегіш құралдарды жиі қолдана алмайды. Мысалы, метафора, теңеу, эпитет секілді құралдарды дұрыс таңдай алмау немесе қолданбау, көркем сөздерді ұтымды пайдалану қиындық тудырды. Табиғат көрінісін сипаттауда оқушылар тек бірқатар жалпы сөздер мен үтірлерді пайдаланып, көркем сөздер мен сезімдермен толықтыра алмайды. Кейде олар шығарманың эмоциялық жағынан көркемделген тұстарын ескермеуі мүмкін, нәтижесінде суреттеу әлсіз болып қалады.

Оқушылар кейіпкердің бейнесін нақты бейнелеп, оның ішкі дүниесін, мінез-құлқын анықтап бере алмайды. Сонымен қатар оқиға орнының атмосферасын немесе кеңістігін жеткізу жетіспей қалады. Бұл да шығарманың толық ашылмауына себеп болады.


  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Алдағы сабақтарда осы аталған оқушылармен және жалпы сыныппен барысында жұмыс жасау.Көркемдегіш құралдардың түрлерін түсіндіру: Оқушыларға метафора, эпитет, теңеу, аллитерация, ассонанс сияқты көркемдегіш құралдардың маңызын түсіндіру. Әрбір құралды нақты мысалдармен көрсету арқылы оларды қалай және қай жағдайда қолдану керектігін меңгерту.Жаттығулар: Оқушыларға табиғат көрінісін, оқиға орнын немесе кейіпкер бейнесін сипаттауға арналған жаттығулар беру. Мысалы, оқушыларға шығармадан табиғат көрінісін немесе кейіпкердің бейнесін суреттейтін үзіндіні оқып, оның ішінде қолданылған көркемдегіш құралдарды табуды тапсырған жөн.Табиғат көрінісін сипаттау: Оқушыларға табиғаттың әртүрлі көріністерін (жауын, күн шығып тұрған уақыт, дала, орман, тау) нақты сезімдермен байланыстырып сипаттауды үйрету. Мысалы, "Жасыл жапырақтар суыған терек, ақ түтінге оранған жазғы дала" деген сияқты сипаттамалар мен сезімдер арқылы оқушының елестету қабілетін дамыту.Оқиға орнының атмосферасын құру: Оқушыларға шығарманың оқиға орнының нақты суретін жасау үшін оны жердің немесе табиғаттың тілінде сипаттауды көрсету. Мысалы, "Тау шыңынан төмен қарай жылжып келе жатқан қараңғы орман ішінде жасырынған құстардың үнін естідім" деген секілді шығарманы толықтыра түсетін тіркестерді қолдануды үйрету. Түзету жұмыстары барысында көркемдегіш құралдарды дұрыс қолдану, оларды жан-жақты және өздігінен түсіну оқушылардың жазу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.



Күні: 17.03.2025 ж


Пән мұғалімі: Дюсембиева Ханым Уразбаевна





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2025
88
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі