Мектептегі психологиялық қызметтің инновациялық әдістері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектептегі психологиялық қызметтің инновациялық әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақалада қазіргі білім беру жүйесіндегі мектеп психологының рөлі және оның жұмысында қолданылатын инновациялық әдістер баяндалған. Автор өз тәжірибесіне сүйене отырып, оқушылардың эмоционалдық ахуалын онлайн-платформалар арқылы бақылау, арт-терапия мен құм терапиясын өткізу, топтық тренингтер мен коучинг элементтерін енгізу, сабақтарға ойын технологияларын қосу, ата-аналармен онлайн-сессиялар ұйымдастыру сияқты жаңашыл тәсілдердің тиімділігін көрсетеді. Мақалада сондай-ақ әлеуметтік желілер арқылы қашықтықтан психологиялық кеңес беру тәжірибесінің нәтижелері де сипатталған. Бұл материал мектеп психологына заманауи технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың психикалық саулығын қорғауға және тұлғалық дамуына қолдау көрсетуге болатындығын дәлелдейді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Нұрғали Жұлдызай Ихсанқызы

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының Аманкелді ауданы білім бөлімі мемлекеттік мекемесі «Жасбуын жалпы білім беретін мектебі» КММ-сінің педагог-психологы



Мектептегі психологиялық қызметтің инновациялық әдістері

Қазіргі заманда білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқушылардың тек академиялық білімін арттыру ғана емес, олардың психикалық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету. Осы тұрғыда мектептегі психологиялық қызметтің рөлі ерекше. Психолог жұмысының тиімділігі көбінесе қолданылатын әдіс-тәсілдердің жаңашылдығына байланысты. Менің тәжірибемде мектеп психологының негізгі міндеттері – оқушылардың жеке ерекшеліктерін анықтау, стрестік жағдайлардың алдын алу, қиындық көріп жүрген оқушыларға қолдау көрсету, педагогикалық ұжым мен ата-анамен ынтымақтастық орнату болып табылады. Бұл міндеттердің барлығы дәстүрлі тәсілдермен ғана шектелмей, жаңа заман талабына сай инновациялық әдістерді енгізуді қажет етеді.

Соңғы жылдары мен психологиялық қызметте бірнеше жаңашыл тәсілді қолдана бастадым. Мәселен, әр тоқсан сайын оқушылардың эмоционалдық ахуалын анықтау үшін онлайн-платформалар мен қосымшаларды қолданамын. Қысқа сауалнамалар мен мобилді қосымшалар арқылы балалардың көңіл-күйін бақылап, тез кері байланыс беремін. Сонымен қатар, 5–6-сынып оқушыларымен арт-терапия және құм терапиясы сабақтарын өткіземін. Бұл әдістер балалардың ішкі сезімін шығармашылық арқылы сыртқа шығаруына көмектеседі, сенімділік пен өзін-өзі бағалауды көтереді.

Өзін-өзі тану және қарым-қатынас дағдыларын дамыту мақсатында мен топтық психологиялық тренингтер мен коучинг элементтерін енгіздім. «Менің эмоцияларымның картасы», «Мен – көшбасшымын» атты жаттығулар арқылы балалардың өзара тіл табысу, өзін дұрыс таныстыру, эмоцияларын басқару қабілеттері артады. Жеткіншектердің қызығушылығын ояту үшін сабақтарға ойын элементтерін (геймификация) қосамын. Психологиялық жаттығуларды квест, викторина, рөлдік ойын түрінде өткізу олардың белсенділігін күшейтіп, сенім атмосферасын қалыптастырады. Сондай-ақ, ата-аналармен жұмыс жасағанда онлайн-сессиялар мен вебинарларды қолданамын. Көп ата-аналарға мектепке келу қолайсыз болғандықтан, WhatsApp және Zoom арқылы психологиялық кеңес беру тәжірибесі жақсы нәтиже берді.

Кей жағдайларда балаларға жасырын әрі қолжетімді көмек көрсету үшін әлеуметтік желілер мен мессенджерлер арқылы қашықтықтан психологиялық кеңес беремін. Бұл жасөспірімдерге ыңғайлы әрі сенімді қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді. Осы тәжірибемнің нәтижесінде мен инновациялық әдістер мектеп психологының жұмысын тиімді әрі оқушыларға тартымды ететінін байқадым. Заманауи технологияларды, арт-терапияны, ойын элементтерін, онлайн қолдауды үйлестіре отырып, мектеп психологы оқушылардың психикалық саулығын сақтауға және олардың тұлғалық дамуына үлкен үлес қоса алады. Бұл – «білім беру – тек оқыту ғана емес, тәрбиелеу мен қолдау» қағидатын жүзеге асырудың маңызды тетігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.00.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі