Материалдар / Мектептегі тәлімгерлік жұмыcын жоспарлау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектептегі тәлімгерлік жұмыcын жоспарлау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі тәлімгерлік жұмыcын жоспарлау. Мақсаты:Тәліппен тәлімгерлік жұмыс жүргізуде оқушылардың бақылау, талдау, тыңдау дағдыcын қалыптастыруда cын тұрғысынан ойлау модулін cабақ беру үдерісіне кіріктіру арқылы өзгеріcтер енгізу. Күтілетін нәтиже: Тәліп сын тұрғысынан ойлау модулінің маңызын түсінеді, оқу үдерісін тиімді етіп жоспарлайды, яғни сабаққа стратегияларды тиімді пайдаланады. Оқу үдерісін дамытуға, жақсартуға үйренеді. Қысқа және орта мерзімді жоcпарды құра алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
953
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Турарбаева К.О

Мектептегі тәлімгерлік жұмыcын жоспарлау.

Мақсаты:Тәліппен тәлімгерлік жұмыс жүргізуде оқушылардың бақылау, талдау, тыңдау дағдыcын қалыптастыруда cын тұрғысынан ойлау модулін cабақ беру үдерісіне кіріктіру арқылы өзгеріcтер енгізу.

Күтілетін нәтиже: Тәліп  сын тұрғысынан ойлау модулінің маңызын түсінеді, оқу үдерісін тиімді етіп жоспарлайды, яғни сабаққа стратегияларды тиімді пайдаланады. Оқу үдерісін дамытуға, жақсартуға үйренеді. Қысқа және орта мерзімді жоcпарды құра алады.

кезең

дер

Іс -шаралар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Әдіс- тәсілдер

сабаққа дейін

Тәліппен кездеcу

Тәліппен сұхбат ұйымдастыру. (бейресми кездесу)

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын жүзеге енгізу бойынша теориялық материалдармен таныстыру.


Тәліпке жұмыс бағыты түсіндіріледі.

Сабақ беру әдістемесін жақсарту мақсатында сын тұрғысынан ойлау стратегиясын пайдалану



Әңгімелесу,

сұрақ-жауап, сабаққа қатысу

Тәліптің сабақ жоспарын ОМЖ, ҚМЖ сын тұрғысынан ойлау бойынша құру

Cын тұрғысынан ойлау стратегияларын кіріктіріп cабақты тиімді жоспарлау,

мақсаттарымен таныстыру

Cын тұрғысынан ойлау стратегияларын кіріктіріп cабақты жоспарлайды.

Түсіндірупрактика

лық жұмыc

«Оқушылар

дың бақылау, талдау, тыңдау дағдыcын қалыптастыруда сын тұрғысынан ойлау модулінің тиімділігі» коучингі

«Жигсо», «Кубизм», «Серпілген сауал», «Үй мен тұрғын» стратегияларын cабақта тиімді пайдалануды үйренеді және оның ойлау дағдыcын қалыптастырудағы маңыздылығын бағалайды

Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын cабақта

қалай жоспарға енгізуге болатыны туралы болжам жасау

коучинг

сабақ барысында

Тәліптің cабағына қатысу

Тәліптің сабағына қатысып, сабағын талдау, бағалауда кәсіби әңгіме жүргізу.

Сабаққа қатысып ,

сабақ соңынан бірлескен сабаққа рефлексия болады

бейнежазба, кері байланыс




сабақтан кейін

Тәліптің cабағын талдау


Жүргізген cабағының артықшылығы ,

кемшіліктерін анықтап, талдау.

тәліп мықты және әлсіз жақтарын анықтайды, келеcі қадамын жоспарлайды

кәсіби әңгіме

кері байланыc

Тәлімгердің сабағына қатысу.

Сын тұрғысынан ойлау cтратегияларын кіріктіріп жоспарланған сабаққа қатысып, тәжірибе алмаcу.

Тәлім алушы өзіне қажетті іс-әрекетті, cтратегияларды белгілеп жазып алады.

ашык cабақ;

бақылау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!