Мектепті безендіреміз. Плакат жасаймыз.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектепті безендіреміз. Плакат жасаймыз.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған көркем еңбек пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Көркем еңбек

Бөлім тақырыбы:

Менің мектебім

Мектеп: №40 ОМ

Сынып:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Мектепті безендіреміз. Плакат жасаймыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға ақпарат жинау

2.2.3.1 Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және

компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау,

қосу және біріктіру

Сабақ мақсаттары

Эстетикалық көзқарастары мен талғамдарын дамыту. Жаңа тәсілмен бұйым жасау үшін әсерлегіш мүмкіндіктер туралы ой-өрісін кеңейту.

Бағалау критерийлері

  • Суреттерді қалай безендіру керектігін біледі;

  • Плакат жасауды, оның қандай мерекеге арналатынын біледі;

  • Плакаттың идеясы мен қызметін суреттеуді біледі.

Тілдік мақсаттар

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қандай заттарды көріп тұрсыңдар?

  • Бөлмені безендіріп тұрған не екенін білесіңдер ме?

Құндылықтарды дарыту

Сыныптастардың бір-біріне деген , бір-бірінің ойына деген, пікіріне деген сыйласымдықты диалогтік оқыту арқылы арттыру.

Бастапқы білім

1-сыныпта өткен әртүрлі пішіндер, түстер, қағаздар туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

Ұйымдастыру бөлімі.

Қажетті құрал – жабдықтарын түгендеу.

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

Үйдің немесе ғимарат бөлмесінің суретін көрсету.

Суреттерді талқылау.

Үйдің немесе ғимарат бөлмесінің суреттері (безендірілген және бос бөлме )

Сабақтың ортасы

35 минут

Сабақты сынып пен мектепті қалай қандай да мерекеге орай безендіруге болатынын қарастырудан бастаймыз.

Безендіру жолдарының бірі – қабырғаға суреттерді жапсыру немесе құттықтау плакатын жасау.

Паспарту дегеніміз не екенін, паспартудың түсін суретке дұрыс таңдауды қысқаша айтып өтемін.

1 жұмыс дәптерінің 18-19 беттеріндегі тапсырмаларды талқылаймыз. Тұрғын жайларды безендірудің жолы-плакат жасау. Плакатты қалай жасауға болатынын, балаларға түрлі тәсілмен орындалған бірнеше қызықты жұмыстарды көрсетемін.

Балалардан суреттегі бейнелер қандай жолмен жасалғанын айта ала ма екенін сұраймын. №1 жұмыс дәптерінің 20-21 – беттеріндегі тапсырмаларды талқылаймыз.

Практикалық жұмыс (ұжымдық жұмыс, 25 минут): Оқушыларға ватман ақ қағаздарды таратамын. Тапсырманы түсіндіру.

Құттықтау плакатын жасау және оны безендіріп шығу.

Бұл тапсырманы орындамас бұрын алдын-ала сұрақтарды талқылаймыз:

Түйін сәттері:

Қандай түстерді фонға таңдауға, қандай түспен заттарды бейнелеуге болады?

Практикалық жұмыс барысында оқушыларды бақылап отыру қажет. Жұмысты ұқыпты жұмыс істеу қажеттігін ескертіп отыру керек.

Дескриптор:

  • заттарды үйлесімді сәйкестендірген;

  • плакат ұқыпты жасалған;

  • жұмысы аяқталған.

Оқулық, №1 жұмыс дәптері


Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия.

Оқушыларға келесі сұрақтарды қоямын:

Саған не оңай болды?

Қолыңнан не жақсы келді?

Не қиын болды?

Неге олай ойлайсың?


Дифференциация – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы











Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
7339
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі