Материалдар / Мектепті безендіреміз. Плакат жасаймыз.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепті безендіреміз. Плакат жасаймыз.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған көркем еңбек пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6949
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: Көркем еңбек

Бөлім тақырыбы:

Менің мектебім

Мектеп: №40 ОМ

Сынып:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Мектепті безендіреміз. Плакат жасаймыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға ақпарат жинау

2.2.3.1 Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және

компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау,

қосу және біріктіру

Сабақ мақсаттары

Эстетикалық көзқарастары мен талғамдарын дамыту. Жаңа тәсілмен бұйым жасау үшін әсерлегіш мүмкіндіктер туралы ой-өрісін кеңейту.

Бағалау критерийлері

  • Суреттерді қалай безендіру керектігін біледі;

  • Плакат жасауды, оның қандай мерекеге арналатынын біледі;

  • Плакаттың идеясы мен қызметін суреттеуді біледі.

Тілдік мақсаттар

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қандай заттарды көріп тұрсыңдар?

  • Бөлмені безендіріп тұрған не екенін білесіңдер ме?

Құндылықтарды дарыту

Сыныптастардың бір-біріне деген , бір-бірінің ойына деген, пікіріне деген сыйласымдықты диалогтік оқыту арқылы арттыру.

Бастапқы білім

1-сыныпта өткен әртүрлі пішіндер, түстер, қағаздар туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

Ұйымдастыру бөлімі.

Қажетті құрал – жабдықтарын түгендеу.

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

Үйдің немесе ғимарат бөлмесінің суретін көрсету.

Суреттерді талқылау.

Үйдің немесе ғимарат бөлмесінің суреттері (безендірілген және бос бөлме )

Сабақтың ортасы

35 минут

Сабақты сынып пен мектепті қалай қандай да мерекеге орай безендіруге болатынын қарастырудан бастаймыз.

Безендіру жолдарының бірі – қабырғаға суреттерді жапсыру немесе құттықтау плакатын жасау.

Паспарту дегеніміз не екенін, паспартудың түсін суретке дұрыс таңдауды қысқаша айтып өтемін.

1 жұмыс дәптерінің 18-19 беттеріндегі тапсырмаларды талқылаймыз. Тұрғын жайларды безендірудің жолы-плакат жасау. Плакатты қалай жасауға болатынын, балаларға түрлі тәсілмен орындалған бірнеше қызықты жұмыстарды көрсетемін.

Балалардан суреттегі бейнелер қандай жолмен жасалғанын айта ала ма екенін сұраймын. №1 жұмыс дәптерінің 20-21 – беттеріндегі тапсырмаларды талқылаймыз.

Практикалық жұмыс (ұжымдық жұмыс, 25 минут): Оқушыларға ватман ақ қағаздарды таратамын. Тапсырманы түсіндіру.

Құттықтау плакатын жасау және оны безендіріп шығу.

Бұл тапсырманы орындамас бұрын алдын-ала сұрақтарды талқылаймыз:

Түйін сәттері:

Қандай түстерді фонға таңдауға, қандай түспен заттарды бейнелеуге болады?

Практикалық жұмыс барысында оқушыларды бақылап отыру қажет. Жұмысты ұқыпты жұмыс істеу қажеттігін ескертіп отыру керек.

Дескриптор:

  • заттарды үйлесімді сәйкестендірген;

  • плакат ұқыпты жасалған;

  • жұмысы аяқталған.

Оқулық, №1 жұмыс дәптері


Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия.

Оқушыларға келесі сұрақтарды қоямын:

Саған не оңай болды?

Қолыңнан не жақсы келді?

Не қиын болды?

Неге олай ойлайсың?


Дифференциация – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы











Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!