Мектептідамытужоспары
Тақырыбы: Тиімді әдістемелік көмек көрсету арқылы мұғалімнің сыни ойлауы мен өзін -өзі реттеуін жетілдіру, үздіксіз кәсіби дамуына ықпал ету
Мақсаты
-
Мектептің имиджін қалыптастыру;
-
Функционалдық сауаттылық базасын жоғарылату;
-
Оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылық, ақпараттық сауаттылық, ІТ дағдыларын, электронды платформаларды қолдану;
Міндеттер:
-
Оқыту үшін қолайлы орта қатыптастыру;
-
Білім беру сапасын арттыру;
-
Озық іс тәжірибе жинақтау, тарату;
-
Мектепішілік бақылаулар арқылы білім сапасын жетілдіру;
|
№ |
Шаралар |
Мақсаты |
Шаралардың түрлері |
Ресурстары |
Мониторинг әдістері, дәлелдемелер |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
Жауаптылар |
|
1 |
«ШЖМ-да оқу үдерісіндегі қазіргі бағалау қандай деңгейде?» |
ОүБ мен ОБ арасындағы айырмашылық туралы түсіндіру |
Дөңгелек үстел |
Таныстырылым |
Кесте, слайд |
ІХ |
Оқу сапасын жақсартудағы бағалаудың ролін түсінеді. |
Ермадиева Ж.Ж Ынталы топ |
|
2 |
Сауалнама, сұхбат |
ШЖМ оқушыларының оқу үрдісін бағалаудағы қиындықтарды анықтау |
Сауалнама |
Сауалнама парақтары |
Мониторинг |
ІХ |
Бағалаудағы қиындықтар анықталады. Оны шешу жолы қарастырылады. |
Ермадиева Ж.Ж Ынталы топ |
|
3 |
«Тәжірибедегі рефлексия» мектеп мұғалімдерімен кәсіби даму курсын ұйымдастыру |
Білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдердің оқыту тәжірибесін дамыту, жетілдіру, қолдау. |
тренингтер |
Таныстырылымлекция |
|
Х-ІІ |
Мектеп мұғалімдері оқушылардың шығармашылық, зерттеу, сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойлау –және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгереді. |
Ермадиева Ж.Ж. |
|
4 |
ШЖМ-те оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздеу |
Оқу үдерісін жақсарту үшін оқушылардың жұмыс барысында қандай дағдыларын дамыту керектігін түсінеді. |
Отырыс |
Таныстырылым |
|
Х |
ШЖМ-те оқу мен оқытуды жақсартуда қандай тәсілдер тиімді екендігі сараланады. |
Ермадиева Ж.Ж. Ынталы топ |
|
6 |
«Оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, сапалы білімге қол жеткізу». |
Бағалау туралы түсініктерін дамытады, бағалаудағы тиімді әдіс-тәсілдерді үйренеді |
Коучинг |
Таныстырылымслайд, стикер,постер |
Жинақ папкасы |
ХІ |
Бағалау ерекшеліктерін түсініп, меңгереді. |
Ермадиева Ж.Ж. Тәлім алушы |
|
7 |
Сабақтар жоспарлау |
ОүБ мен ОБ-дың сабақтардан көрініс табуын зерделеу |
Тізбектелген сабақтар |
Кесте құру |
Мониторинг транскрип. |
ХІ-ХІІ |
Мұғалімдер сабақтарын зерделеуді үйренеді. Рефлексия арқылы келесі қадамды жоспарлауды үйренеді |
Ермадиева Ж.Ж. |
|
8 |
Сабақтарға қатысу |
Сабақтағы әр деңгейлі оқушылардың бағалануын бақылайды |
Сабақ |
Сабақ жоспары Слайд Постер Кластер |
Транскрип. Сұхбат |
Х-ХІІ |
Бағалаудағы қиындықтардың туындайтын тұсын анықтайды, оны түзету жұмыстарын жоспарлайды |
Ынталы топ |
|
9 |
Сабақтарды талдау |
Оқушыларды бағалауда жіберілген кемшіліктер мен жетістіктерді біледі |
Әңгіме, пікіралмасу |
Сабақ жоспары |
Видеороликтер сауалнама |
Х-ХІІ |
Бағалауды дұрыс қолдана білу туралы түсінеді |
Ынталы топ |
|
10 |
«Сіз оқушыны жеткілікті деңгейде бағалай алдыңыз ба?» |
Тізбектелген сабақтар беруші мұғалімдермен сұқбат жасай отырып, қиындық деңгейін анықтау |
Менторинг |
Сабақ жоспары көрнекіліктер |
|
І |
Бағалау бойынша тиімді әдіс-тәсілдерді үйренеді |
Ермадиева Ж.Ж Ынталы топ |
|
11 |
Оқушыларды бағалау барысында сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер |
Мұғалімдер бағалауда қолданылатын стратегияларды меңгереді |
Коучинг |
Таныстырылым бағалау парақшалары |
|
ІІ |
Оқушының өзгені және өзін-өзі бағалаудағы жіберген кемшіліктерді болдырмаудың алдын алу үшін не қажеті екеніне көз жеткізеді. |
Тәлім алушы Ынталы топ |
|
12 |
Ашық сабақтар |
Мектеп мұғалімдері курс бойынша меңгерген білімдерін сабақтар арқылы тәжірибеге енгізеді. |
Сабақтар |
Сабақ жоспарлары, |
Жинақ папкасы |
ІІ-ІІІ |
Мұғалім өз бойындағы өзгерістерді әріптестері алдында көрсете алады. |
Курсқа қатысқан мектеп мұғалімдері |
|
13 |
Формативті бағалауды қолдану арқылы сын тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру |
Ойлау дағдысын арттыру мақсатындағы бағалаудың негізгі роліне көз жеткізеді |
Дөңгелек үстел |
Таныстырылымслайд, стикер,постер |
Мониторинг |
ІІІ |
Формативті бағалау арқылы білім сапасындағы өзгерістерге, оның себептеріне көз жеткізеді |
Ынталы топ |
|
14 |
Білім сапасын арттыру мақсатында АКТ-ның ШЖМ-дегі тиімділігі |
АКТ-ны тиімді пайдалану, сабақ кезеңдерінде оқушы білімін тиімді бағалай алуды меңгереді |
менторинг |
МАН, слайд |
Таныстырылым |
ІІІ |
ОүБ және ОБ-да АКТ-ны тиімді пайдалануға дағдыланады. |
Ермадиева Ж.Ж. Тәлім алушы |
|
15 |
«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану». |
Мұғалімдер білім сапасын арттырудағы тиімді жолдардың бірі АКТ-ны оқыту барысында оңтайлы пайдалануды үйренеді |
Коучинг |
Таныстырылым постер, кластер, стикер |
Фотосуреттер |
ІV |
АКТ-ны ШЖМ-ге оңтайлы қолдануға үйренеді, оқушы білімін нақты бағалауға тиімді қолдана алады. |
Ынталы топ |
|
16 |
ШЖМ-дегі оқыту мен оқу сапасын жақсартудағы жұмыстар |
Мұғалімдердің оқу жылы бойындағы атқарған жұмыстарын саралау, зерделеу, тарату |
Дөңгелек үстел |
Сабақ жоспарлары, коучинг жоспары, түсірілім, |
Мониторинг |
V |
ШЖМ-дегі оқыту мен оқу сапасын арттыру жолдарын түсінеді, тиімді, тиімсіз жақтарын өз тәжірибесінде қолдана отырып дағдыланады |
Ынталы топ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектепті дамыту жоспары
Мектепті дамыту жоспары
Мектептідамытужоспары
Тақырыбы: Тиімді әдістемелік көмек көрсету арқылы мұғалімнің сыни ойлауы мен өзін -өзі реттеуін жетілдіру, үздіксіз кәсіби дамуына ықпал ету
Мақсаты
-
Мектептің имиджін қалыптастыру;
-
Функционалдық сауаттылық базасын жоғарылату;
-
Оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылық, ақпараттық сауаттылық, ІТ дағдыларын, электронды платформаларды қолдану;
Міндеттер:
-
Оқыту үшін қолайлы орта қатыптастыру;
-
Білім беру сапасын арттыру;
-
Озық іс тәжірибе жинақтау, тарату;
-
Мектепішілік бақылаулар арқылы білім сапасын жетілдіру;
|
№ |
Шаралар |
Мақсаты |
Шаралардың түрлері |
Ресурстары |
Мониторинг әдістері, дәлелдемелер |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже |
Жауаптылар |
|
1 |
«ШЖМ-да оқу үдерісіндегі қазіргі бағалау қандай деңгейде?» |
ОүБ мен ОБ арасындағы айырмашылық туралы түсіндіру |
Дөңгелек үстел |
Таныстырылым |
Кесте, слайд |
ІХ |
Оқу сапасын жақсартудағы бағалаудың ролін түсінеді. |
Ермадиева Ж.Ж Ынталы топ |
|
2 |
Сауалнама, сұхбат |
ШЖМ оқушыларының оқу үрдісін бағалаудағы қиындықтарды анықтау |
Сауалнама |
Сауалнама парақтары |
Мониторинг |
ІХ |
Бағалаудағы қиындықтар анықталады. Оны шешу жолы қарастырылады. |
Ермадиева Ж.Ж Ынталы топ |
|
3 |
«Тәжірибедегі рефлексия» мектеп мұғалімдерімен кәсіби даму курсын ұйымдастыру |
Білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдердің оқыту тәжірибесін дамыту, жетілдіру, қолдау. |
тренингтер |
Таныстырылымлекция |
|
Х-ІІ |
Мектеп мұғалімдері оқушылардың шығармашылық, зерттеу, сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойлау –және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгереді. |
Ермадиева Ж.Ж. |
|
4 |
ШЖМ-те оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздеу |
Оқу үдерісін жақсарту үшін оқушылардың жұмыс барысында қандай дағдыларын дамыту керектігін түсінеді. |
Отырыс |
Таныстырылым |
|
Х |
ШЖМ-те оқу мен оқытуды жақсартуда қандай тәсілдер тиімді екендігі сараланады. |
Ермадиева Ж.Ж. Ынталы топ |
|
6 |
«Оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, сапалы білімге қол жеткізу». |
Бағалау туралы түсініктерін дамытады, бағалаудағы тиімді әдіс-тәсілдерді үйренеді |
Коучинг |
Таныстырылымслайд, стикер,постер |
Жинақ папкасы |
ХІ |
Бағалау ерекшеліктерін түсініп, меңгереді. |
Ермадиева Ж.Ж. Тәлім алушы |
|
7 |
Сабақтар жоспарлау |
ОүБ мен ОБ-дың сабақтардан көрініс табуын зерделеу |
Тізбектелген сабақтар |
Кесте құру |
Мониторинг транскрип. |
ХІ-ХІІ |
Мұғалімдер сабақтарын зерделеуді үйренеді. Рефлексия арқылы келесі қадамды жоспарлауды үйренеді |
Ермадиева Ж.Ж. |
|
8 |
Сабақтарға қатысу |
Сабақтағы әр деңгейлі оқушылардың бағалануын бақылайды |
Сабақ |
Сабақ жоспары Слайд Постер Кластер |
Транскрип. Сұхбат |
Х-ХІІ |
Бағалаудағы қиындықтардың туындайтын тұсын анықтайды, оны түзету жұмыстарын жоспарлайды |
Ынталы топ |
|
9 |
Сабақтарды талдау |
Оқушыларды бағалауда жіберілген кемшіліктер мен жетістіктерді біледі |
Әңгіме, пікіралмасу |
Сабақ жоспары |
Видеороликтер сауалнама |
Х-ХІІ |
Бағалауды дұрыс қолдана білу туралы түсінеді |
Ынталы топ |
|
10 |
«Сіз оқушыны жеткілікті деңгейде бағалай алдыңыз ба?» |
Тізбектелген сабақтар беруші мұғалімдермен сұқбат жасай отырып, қиындық деңгейін анықтау |
Менторинг |
Сабақ жоспары көрнекіліктер |
|
І |
Бағалау бойынша тиімді әдіс-тәсілдерді үйренеді |
Ермадиева Ж.Ж Ынталы топ |
|
11 |
Оқушыларды бағалау барысында сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер |
Мұғалімдер бағалауда қолданылатын стратегияларды меңгереді |
Коучинг |
Таныстырылым бағалау парақшалары |
|
ІІ |
Оқушының өзгені және өзін-өзі бағалаудағы жіберген кемшіліктерді болдырмаудың алдын алу үшін не қажеті екеніне көз жеткізеді. |
Тәлім алушы Ынталы топ |
|
12 |
Ашық сабақтар |
Мектеп мұғалімдері курс бойынша меңгерген білімдерін сабақтар арқылы тәжірибеге енгізеді. |
Сабақтар |
Сабақ жоспарлары, |
Жинақ папкасы |
ІІ-ІІІ |
Мұғалім өз бойындағы өзгерістерді әріптестері алдында көрсете алады. |
Курсқа қатысқан мектеп мұғалімдері |
|
13 |
Формативті бағалауды қолдану арқылы сын тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру |
Ойлау дағдысын арттыру мақсатындағы бағалаудың негізгі роліне көз жеткізеді |
Дөңгелек үстел |
Таныстырылымслайд, стикер,постер |
Мониторинг |
ІІІ |
Формативті бағалау арқылы білім сапасындағы өзгерістерге, оның себептеріне көз жеткізеді |
Ынталы топ |
|
14 |
Білім сапасын арттыру мақсатында АКТ-ның ШЖМ-дегі тиімділігі |
АКТ-ны тиімді пайдалану, сабақ кезеңдерінде оқушы білімін тиімді бағалай алуды меңгереді |
менторинг |
МАН, слайд |
Таныстырылым |
ІІІ |
ОүБ және ОБ-да АКТ-ны тиімді пайдалануға дағдыланады. |
Ермадиева Ж.Ж. Тәлім алушы |
|
15 |
«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану». |
Мұғалімдер білім сапасын арттырудағы тиімді жолдардың бірі АКТ-ны оқыту барысында оңтайлы пайдалануды үйренеді |
Коучинг |
Таныстырылым постер, кластер, стикер |
Фотосуреттер |
ІV |
АКТ-ны ШЖМ-ге оңтайлы қолдануға үйренеді, оқушы білімін нақты бағалауға тиімді қолдана алады. |
Ынталы топ |
|
16 |
ШЖМ-дегі оқыту мен оқу сапасын жақсартудағы жұмыстар |
Мұғалімдердің оқу жылы бойындағы атқарған жұмыстарын саралау, зерделеу, тарату |
Дөңгелек үстел |
Сабақ жоспарлары, коучинг жоспары, түсірілім, |
Мониторинг |
V |
ШЖМ-дегі оқыту мен оқу сапасын арттыру жолдарын түсінеді, тиімді, тиімсіз жақтарын өз тәжірибесінде қолдана отырып дағдыланады |
Ынталы топ |
шағым қалдыра аласыз













