Материалдар / Мектепті дамытудың жылдық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепті дамытудың жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасарларына мектепті дамытудың жылдық жоспарын жасағанда көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады










М.Әуезов атындағы №128 жалпы білім беретін мектептің әдістемелік жұмысты дамытудың кешенді-мақсатты бағдарламасының жұмыс жоспары














Алматы қаласы

2018-2019 оқу жылы



Басымдық

Нәтиже

  • Мұғалім топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;

  • Оқу мен оқыту үдерісіндегі топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру әдістемесін үйренеді;

  • Оқыту үдерісінде топпен бірлесіп жұмыс істеудің, жаңа әдіс -тәсілдерін табысты ұйымдастырудың маңызын айқындайды;

  • Топтық бірлесіп жұмыс істеудің тиімділігі оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді дамытуға қол жеткізеді;

  • Мұғалімдерді оқыту мен оқу жағдайында

  1. модульді ықпалдастыруды және жаңаша әдіс-тәсілдерді меңгертеді;

  • Коучинг және тәлімгерлікті ұйымдастыру;

  • Сыныптарда топтық жұмыста сыни ойлау дағдысын, диалогтік оқытуды, көшбасшылықты дамытады;

  • Блум таксономиясын, Lesson study-ді жоспарлауды жүзеге асырады;




Бірлескен топта жұмысты жетілдіру арқылы мынандай жетістіктерге жетеді:

  • Мұғалімнің кәсіби шеберлігі артады;

  • Оқыту үрдісін топпен ұйымдастыру табысты іске асады;

  • Сыныпта ынтымақтастық жағдай қалыптасады;

  • Топқа арнайы тапсырмалар беру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады;

  • Өз-өздеріне сенімділіктері артады;

  • Білім мазмұнына сыни баға бере біледі;

  • Коучинг және тәлімгерлік үдерісіне қатысқан мұғалімдер өз сабақтарында оқушыларды белсенділікке баулу жолдарын біледі;

  • Мұғалімдер өз сабақтарында жеті модульді ықпалдастыра алады;

  • Коучинг және тәлімгерліктен соң тәлім алушылардың қызығушылықтары артады;

  • Lesson study-ді түсінеді, зерттеу үрдісін жүргізе алады.






Реті

Іс-шаралар

Мақсаты

Жауапты

Жұмыс түрі

Өтілу

мерзімі

Ресурстар

Нәтиже

Қайта

қарау

1

Әкімшілікпен, шығармашылық топ мүшелерімен кездесу.

Жаңа оқу жылында атқарылатын іс-шаралар жоспарын талқылау, бекіту.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Отырыс

қыркүйек

Таныстырылым,Нұсқаулық.

Курс бағдарламасы бойынша мағлұмат алады.

Кәсіби сұхбат

2

Ұзақ мерзімді жұмыс жоспарын жасап, оны бекіту.

Қажетті құжаттар мен зерттеуге келісу парағын толтыру

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Талдау

қыркүйек

Нұсқаулық

Мектеп жағдайы туралы деректер алынады.

Өзара әңгімелесу

3

Топтық жұмыста СТО технологиясын тиімді қолдану.




Мұғалімдерге СТО технологиясының әдіс-тәсілдерін меңгерту.





I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Коучинг

қазан

Таныстырылым, бейнежазбалар

СТО-ны тиімді қолдана алады.






Сұрақтарына жауап беру.





4

1,3 деңгейден өткен мұғалімдермен, ӘБ жетекшілерімен қоғамдастық құру.

Қоғамдастық моделін қалыптастыру.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Отырыс

қазан

Таныстырылым

Қоғамдастық моделі құрылды. Қоғамдастықтағы рөльдердің міндеттері айқындалады.

Міндеттерді қайта қарау


5

Тәлімгерлерге тәлім алушыларды белгілеу.

Тәлім алушыларға өз тәжірибесімен бөліседі.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Тәлімгерлік үдерісі

қыркүйек

Таныстырылым, суреттер

Тәлімгер

лерге оқыту мен оқу жағдайында

ғы өзгерістерді біледі

Толықтырып отыру

6

Топтық жұмысты ұйымдастыру.


6,7,8,10 сынып мұғалімдеріне топтық жұмыс туралы түсіндіреді.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Тәлімгерлік үдерісі

Жыл бойы

Таныстырылым, бейне роликтер

Жыл бойы топтық жұмыспен түсінік жұмысын жүргізеді.

Сұрақтарына жауап беріп отыру.

7

Блум таксономиясын сабақта қолдану жолдары.

Білім беру мазмұнында Блум таксономиясы бойынша ойлау дағдысын, талдауды қалыптастыру.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Коучинг

Жыл бойы

Слайд, әдістемелік жүйесі

Блум таксономиясы бойынша сабақ үлгілерін құрады.


Кемшіліктерін толықтырып отыру

8

" Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдерінің топтамасын сабақта қолдану

Бағдарламада ұсынылған 7 модульдің технологияларын игерту

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Коучинг

қараша

Таныстырылым, тірек сызба

Жаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді

Тәжірибе алмасу

9

Lesson study-ді жоспарлау.

Lesson study арқылы оқушы үлгерімін зерттеуді меңгеру.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Коучинг

қаңтар

Lesson study нұсқалығы, бейнежазба

Lesson study-ді жоспарлауды түсінеді.

Зерттеуші топқа түсінік беру.

10

Өзгеріс аймағындағы

сабақ.

Lesson study- ді жоспарлау, ұсыну.

Бастауыш сынып мұғалімі Б.Әбілқайыпова

Математика 4 «Б»

сынып

желтоқсан

Суреттер, маркерлер

Оқушы өз ойын еркін айта алады, белсенділік танытады.

Бірлескен жұмысқа ықпал ететін жағдайларды талқылау.

11

Өзгеріс аймағындағы сабақ.

Lesson study-ді жоспарлау, ұсыну.

Бастауыш сынып мұғалімі А.А.Әбетай

Қазақ тілі сабағы

2 «Б» сыныбы

қаңтар

Тірек сызба,

үлестірмелі карточкалар

Оқушылар топпен жұмысқа дағдыланады.

Тәжірибе бөлісу.

12

Көшбасшы болудағы кедергілер


Топтық жұмыста көшбасшылықты дамыту.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

коучинг

наурыз

Таныстырылым, суреттер

Көшбасшылық рөлін түсінеді.

Кәсіби сұхбат

13

Өзгеріс аймағындағы сабақ.

Топтық жұмыста көшбасшылықты қалыптастыру, Блумды, СТО-ны қолдану.

Математика пәні мұғалімі Г.П.Ахметова

Сабақ,

7 «А» сыныбы

желтоқсан

Кітап көрмесі, бейнеролик

Оқушылар белсенділік танытады.Критериалды бағалауға дағдыланады.

Сұхбат алу бейресми жағдайда

14

Өзгеріс аймағындағы сабақ.

Топтық жұмыста көшбасшылықты қалыптастыру, СТО-ны тиімді пайдалану.

Математика пәні мұғалімі Н.Е.Кудекова

Тәжірибелік сабақ,

10 «Ә» сыныбы

ақпан

Деңгейлік тапсырмаларды (Блум таксономиясы негізінде жасау)

Өз ойын еркін айта алады, белсенділік танытады.

Сұхбат алу (бейресми жағдайда)

15

Өзгеріс аймағындағы сабақ.


Оқушыларды сыни дағды қалыптастыру, 7 модульді ықпалдастыру.

тарих пәні мұғалімі Г.Усманова

Зерттеу сабағы

8 «Ә»


наурыз

Түрлі-түсті суреттер, флипчарт

Креативтілік танытады, талдай алады, бейнелей, суреттей алады.

Сабаққа кері байланыс беру.

16

Жаңартылған мазмұндағы сабақтар

Сабақта оқытудың СТО техн-н, диалогтік оқытуды меңгеру.

Бастауыш сынып мұғалімдері

Сабақ

сәуір


Кестелер, үлестірме қағаздар,

деңгейлік тапсыр

малар

Оқушы өзара сұрақтар қойып, ойды ортаға сала алады.

Сұхбат алу (бейресми жағдайда)

17

«Мінсіз оқушы қандай болу керек?»

Диалогтің түрлерін қарастыру, меңгерту.

Тәлім алушы:

А.Махашева,


Пікір-сайыс сабағы,

мамыр

«Менің атым Қожа» бейнеролик

Нақты сұрақтар қоя алады, өзіндік пікір болады.

Бейресми кездесу

18

Мұғалімнің кәсіби біліктілігін арттыруға кәсіби қоғамдастықтың ықпалы

Дереккөздері арқылы «кәсіби қоғамдастықтың» аспектілері және ерекшеліктерімен таныстыру

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

коучинг

сәуір

нұсқаулық

Кәсіби қоғамдастық туралы

сұхбаттасу

19

Оқушылар арасында көшбасшылықты дамыту.

Көшбасшының рөлі жөнінде түсінік қалыптастыру

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Тренинг, әр сынып белсенділері

сәуір

Таныстырылым, суреттер, сұрақ қою техникасы

Ойларын ашық айта алады, топта бір-бірінің пікірін тыңдай алады

Бейне жазба

20

Өтілген сабақтар бойынша кері байланыс.

Оқушы мен ата-ана пікірін тыңдауға дағдыланады.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Тікелей сұхбат

сәуір

Таныстырылым, критериал

ды бағалау парақтары.

Мектептегі өзгерістерге араласа алады.

Кәсіби сұхбат

21

Оқытудың интерактивті әдістері-оқушының жеке тұлға ретінде дамуының құралы

Оқушының жеке тұлға ретінде дамуына интерактивті әдіс-тәсілдердің тиімділігін біледі

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

коучинг

мамыр

Таныстырылым, ресурстар

Интерактивті әдіс-тәсілдерді меңгере алады

Тәжірибе алмасу

22

Кері байланыс:

Тәлімгерлік үрдісі.

Тәлімалушыға Кембридж бағдарламасына негізделген әдістемелерді меңгертеді.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Кәсіби сұхбат

мамыр

Таныстырылым, 3-ші деңгейлік курс бойынша ресурстар ұсыну.

Өзгеріс жасай алады

Тәжірибе алмаса беру.

23

Ұжым алдында есеп беру.

Алға қойған мақсаттың орындалуы туралы есеп.

I деңгей бағдарламасын меңгерген мұғалімдер

Есеп, таныс

тыры

лым

мамыр

Бағалау парақтары, слайдтар, постерлер, оқушылар

дың шығарма

шылық жұмыстары

Топтық жұмыс арқылы оқушы белсенділігі артуына ықпал етілді.

МДЖ-2 ге ұсыныс қабылдау.



Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары Л.О.Калдыбекова


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!