Білім беру мазмұны
саласында:
*
вариативті білім беру бағдарламаларын дамыту арқылы білім беру
процесін әртараптандыру;
*
оқушыларға қолжетімді сапалы білім беру қызметтерін ұсынатын білім
беру ұйымы ретінде мектеп қызметінің моделінің жұмыс істеуін және
дамуын қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық,
ұйымдастырушылық-педагогикалық, ғылыми-әдістемелік,
психологиялық-педагогикалық жағдайлар жүйесін
құру;
*
мұғалімдердің педагогикалық шеберлігінің кәсіби деңгейі мен сапасын
арттыру; педагогикалық шығармашылықты ынталандыру; инновациялық
педагогикалық технологияларды игеру; педагогикалық процестің
тиімділігін арттыру және білім беру сапасын қамтамасыз
ету;
*
білім беру мазмұнын іріктеу және жұмыс оқу жоспары мен бейіндік
сыныптардың вариативтік компоненті үшін бағдарламалар
әзірлеу;
*
Әлеуметтік және педагогикалық жағдайларға барынша жауап беретін
инновациялық технологияларды игеру;
*
оқу жоспарының вариативтік бөлігі есебінен білім беру қызметтерінің
тізбесін кеңейту (элективті курстар, қолданбалы курстар, таңдау
бойынша курстар, дамушы сипаттағы жеке және топтық
сабақтар);
*
оқыту мен тәрбиелеуде сабақтастықты қамтамасыз
ету;
*
білім алушылардың білім беру және шығармашылық сұранысын барынша
қанағаттандыру үшін жағдай жасау;
*
тәрбие жұмысы жүйесін жетілдіру;
• оқушының танымдық белсенділігін, зияткерлік
қабілеттерін, өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту, оқушының
өзін-өзі толық жүзеге асыруына жағдай
жасау;
*
табысқа жету мотивациясын арттыру, әлеуметтік бейімделу деңгейін
және өзара әрекеттесу мәдениетін
арттыру;
*
оқушының әлеуметтік мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру,
оқушының оң "Өзіндік тұжырымдамасын" қалыптастыру және
бекіту.
Денсаулықты сақтау
саласында:
* оқу-тәрбие процесіне
Денсаулық сақтау технологияларын
енгізу;
* білім алушыларда салауатты
өмір салты дағдыларының қажеттілігін
қалыптастыру.
Кадр саясаты
саласында:
* инновациялық қызметті
жалғастыруға педагогикалық ұжымның уәждемесін
қалыптастыру;
* педагогтердің кәсіби
шеберлігін арттырудың жаңа формалары мен жолдарын
іздеу;
* Ақпараттық технологиялар
саласындағы мектеп қызметкерлерінің барлық санаттарының
біліктілігін арттыру
Білім беру жүйесін
басқару саласында:
* білім беру ұйымының жұмыс
істеуі мен дамуының әдістемелік базасын құру бойынша жұмысты
ұйымдастыру (мектепті дамыту бағдарламаларын, кешенді нысаналы
бағдарламаларды, мектеп ережелерін әзірлеу), Оқу-тәрбие процесін,
оң педагогикалық тәжірибені, инновацияларды бағдарламалық,
әдістемелік және ғылыми қамтамасыз етуді енгізу және тарату үшін
жағдайлар жасау; жаңа білім беру контентін және оқытуды енгізуді
дидактикалық және педагогикалық қамтамасыз ету; әдістемелік
қолдау;
* білім беру ортасын құру
процесін корпоративтік басқару тетігін
әзірлеу;
* жеке білім беру және мәдени
қажеттіліктерді қалыптастыру және дамыту процесінде білім
алушыларды сауатты және қамқорлықпен сүйемелдеу ретінде тьюторлық
технологиясын енгізу;
* мектепті дамыту идеяларын
іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті басқару жүйесінің жаңа
құрылымын әзірлеу және
енгізу;
* жаңа ұйымдық нысандарды
құру, мемлекеттік қоғамдық басқарудың жаңа субъектілерінің жұмысын
жалғастыру (Қамқоршылық кеңес), олардың өкілеттіктерін
айқындау;
* білім беру мекемесінің
ұйымдық құрылымында сүйемелдеу қызметтерін (психологиялық,
диагностикалық, ақпараттық-талдамалық) одан әрі дамыту және
жетілдіру;
* пән мұғалімдерінің
әдістемелік бірлестіктері жұмысының тиімділігін арттыру,
ғылыми-зерттеу қызметінің құрамдас бөлігін міндетті түрде қосу және
ЖОО қызметкерлерін тарту;
* психологиялық-педагогикалық
мониторинг жүйесін құру;
* жеке тұлғаны тәрбиелеудегі
білім берудің рөлін арттыру;
* білім беру процесіне
қатысушылардың әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз
ету.
Қаржылық және
материалдық-техникалық қамтамасыз ету
саласында:
* қаржы қаражатының қозғалысын
жоспарлау және бақылау тетігін
пысықтау;
* қосымша қаржыландыру
көздерін тарту (бюджеттен тыс қаражат,
демеушілік);
* білім беру мекемесінің
қажеттіліктерін іске асыру мақсатында материалдық-техникалық базаны
нығайту (білім беру процесін компьютерлендіру, аудио-визуалды
құралдарды, ұйымдастыру техникасын, оқу-көрнекі құралдарды сатып
алу), оқу процесінің мақсаттары мен САНПин нормаларына, жаңа буын
жабдықтарына сәйкес оқу кабинеттері мен үй-жайларының интерьерін
жаңарту.
|