Материалдар / Мектептің даму жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектептің даму жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Басымдық: 6-7-8 ші сынып мұғалімдеріне диалогтық оқыту тәсілін меңгерте отырып, оқушыларда көшбасшылық қабілеттерін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2723
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектептің даму жоспары 1 нұсқа

Басымдық: 6-7-8 ші сынып мұғалімдеріне диалогтық оқыту тәсілін меңгерте отырып, оқушыларда көшбасшылық қабілеттерін дамыту

SMART МақсаттарТабыс критерийлері
  • Мұғалімдер диалогтық оқыту тәсілін меңгереді


  • Мұғалімдердің 41%-ы диалогтық оқыту тәсілін үйретеді. оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады;
  • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды;
  • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады;
  • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді;
  • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді;
  • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.


  • Оқушыларға көшбасшылық қабілетін дамытады


  • диалогтық оқыту тәсілі арқылы оқушылар өзінің іс-әрекетін бақылайды – 41%
  • топпен жұмыс істеуде өзара міндеттерді бөліседі – 16%
  • көшбасшы ретінде, идеяны іске асырады, тұжырым жасай алады - 14%
  • Ата-аналардың өз баласына қолдау көрсету және оқу жетістіктеріне көңіл аударады
  • оқушылардың іс-әрекеттеріне сенім артады, оқу жетістіктерін бақылап, бағалайды
  • Желілік қоғамдастық құру арқылы, басқа мектеп мұғалімдерімен кеңесе отырып диалогты оқыту тәсілін тиімді қолданады
  • диалогтық оқыту әдісі бойынша желілік қоғамдастық аяасында тәжірибе алмасады.




  • МДЖ – да қарастырылатын іс-шаралар бағыттары: жоспарлау, іске асыру, өзгерістерді бағалау (эвалюация)
    Іс -шараларМақсатКүтілетін нәтижеЖауаптыӨткізілетін күніМониторингРесурстар


    1АББ басшысымен кездесуАралық курс тапсырмаларының тәжірибе барысындағы мәліметтермен танысады.Курс тапсырмалрымен танысады.директор27.03.2017



    2

    Ұжыммен кездесу
    Бағдарлама идеясымен танысадыБағдарлама идеясын түсінеді, өз ұсыныстарын айтадыдиректор28.03.2017кездесу, сауалнаманұсқаулық даму жоспары
    3Шығармашылық топ құру жұмыс жүргізуТоп құру міндеттерін бөліп аладыЖоспар жасалады. Жұмыс жасау мақсатымен танысадыТренер Джунусова К.29.03.2017кері байланыснұсқаулық мектептегі тәжірибе 3 қосымша
    46 сынып пән мұғалімдерімен (тәлім алушылар) жұмыстар жүргізуТәлімгерлік туралы сұқбаттасу мақсаттарын түсінеді, жоспар құрады.Тәлімгерлік идеяны түсінеді

    Тренер Джунусова К
    3.04.2017пікірнұсқаулық
    5Ата-аналармен дөңгелек үстел. Бағдарламаны түсіндіруАта-анармен сенімге, ынтымақтыстыққа, көшбасшылыққа негізделген іс әрекетке бейімделеді.Коллабративті орта қалыптасады(бірлескен оқу ортасы немесе сындарлы оқыту

    Құлмырзаева Ұ.ІІІ-деңгей мұғалімі
    4.04.2017сауалнамабейне материал үлестірме материалдар


    6

    Ата-аналармен талис сауалнамасын алудың мақсатын талдауСауалнама барысында ата-ана өз ұлының қай деңгейде екендігін түсінеді.Ата-ана мен мектеп қарым-қатынасы артады.



    ӘБ жетекшілері

    5.04.2017

    Сауалнама


    Үлгі сауалнама









    7№1 коучингкөшбасшылықмұғалімдер көшбасшылықты дамыту жолдарын үйренеді.көшбасшылық оның түрлері туралы түсінік қалыптастырыладыТренерДжунусова К10.04.2017пастер сауалнамамұғалімге арналған нұсқаулық
    8семинар желілік қоғамдастық жұмысымен танысу тренингідиалог арқылы оқытуды көшбасшылық дамыту бойынша жұмыстарды көрсету арқылы үйренеді.диалогтық оқыту арқылы оқушыларғады көшбасшылыққа дағдыландырудиректор11.04.2017кері байланыснұсқаулық
    9Кездесу: Lesson study сабақтары бойынша жоспарларды талдау, жасау 6,7,8 сынып мұғалімдерімен Lesson study үдерісін қадағалайды бірлескен сабақ жоспарын жасау және бағалау, зерттеу өлшемдерін анықтап алады.Жоспары жасалып, тапсырмалар белгіленеді.



    ТренерДжунусова К
    12.04.2017Кездесу хаттамасы НұсқаулықТаныстырылым


    10



    Талис сауалнамасын алу арқылы мұғалімдерге жаңа форматта оқыту үлгісін талдау


    Жаңа форматта оқыту мен оқу туралы өзгерістің мазмұнымен маңыздылығын түсінеді.


    Мұғалім өзінің кәсіби шеберлігін арттырады.







    13.04.2017











    11№2 коучинг: Топтық жұмысты ұйымдастыру

    Мектеп мұғалімдеріне топтық жұмысты ұйымдастырудың тиімділігін көрсету және әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы бағалау, сұрақтар қою, тапсырмаларды нақты беру, уақытты тиімді таңдау жолдарын көрсетеді.Топтық жұмыстың тиімділігін байқайды.Имадилова ЭІІІ-деңгей мұғалімі17.04.2017Кері байланыс: Постерлер

    Кері байланыс нысандары







    12lesson studyсабақ6-7-8 сыныптағы мұғалімдердің диалогы арқылы оқыту тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың өз ойын еркін айтуға дағдыландыратын әрекеттерін байқайды.мұғалімдер диалогтық оқыту кері байланыс тәсілдерін тиімді пайдалану арқылы оқушыларды ойын еркін айтуға дағдыландырады.

    ТренерДжунусова К
    18.04.2017сабақ жоспарытестсабақта өзгерісті бағалаубақылау крийтерийлері жазылған парақ
    13Желілік қоғaмдaстық.«Өзгeрicтeрмен жaңaшa үрдістерді оқытy мен оқyдa пaйдaлaнyТәжірибе aлмaсyдaғы ортaқ бaйлaныс орнатады.Кері бaйлaнысты қолдaнa aлaды.директор19.04.2017

    Оқyшыны бaғaлay пaрaғы.

    Сыни көзқaрaс
    14Lesson study қорытындысы бойынша сұхбат6,7.8 сынып мұғалімдерімен Lesson study үдерісін бақылау нәтижесі бойынша пікіралмасу, нәтижесімен бөліседі.бақылау бойынша қорытынды жасайды

    Директор
    24.04.2017Әңгімелесу хаттамасыТалдаулар жазылған жазбалар
    15Ата-аналармен тренинг№1: «Мектеп пен ата-аналар –серіктестер»Мектепке деген оңтайлы көзқарастарын арттыруға бағытталған тренинг жаттығуына қатыстырады.Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады. ТренерДжунусова К 25.04.2017Ата-аналар жазбаларыБақылау сауалнамаРефлексивті күнделік үлестірме материалдар «9 ромб»
    16Жүргізілген жұмыстардың мониторингін жасау және бағалау

    6,7,8 сыныптарда сабақ беретін пән мұғалімдері мониторинг жасайды.

    Мұғалімдер жаңа әдіс тәсілдер қолдануына ықпал етеді

    Исахов Д.ІІІ-деңгей мұғалімі26.04.2017Сауалнама нәтижесі жазылған материалдарСауалнама сұрақтары жазылған үлестірме материалдар


    17Мeктeп ұжымын, ата-аналарды бaғ дapлaмa идeяcы мeн тaныcтыpyБaғдapлaмaның тиімділігін түcінедіБaғдapлaмa идeяcын түcінeді, дeңгeйлік кypc бaғдap лaмacы тyp aлы түcінік қaлыптacaды Мeктeп диpeктopы бөлінгeн opынбacap ата-аналар ком. тораға2.05.2017Хaттaмa фoтo cypeтПpeзeнтaция, cayaлнaмa нұcқayлық
    18№3 кoyчинг«Oқытy үшін бaғaлayдың ықпaлын cыни тұpғыдaн oйлayды қoлдaнy apқылы дaмытy»тoппeн жұмыc жacayдың тиімділігін үйренедіФopмaтипті бaғaлayды үйpeнeді oқyшы пікіp aитyды, пікіp ін тыңдaй біл yді oйлayды oйлaнyды үйpeнeдіДeңгeйлік кypcтaн өткeн мұғaлімдep3.05.2017Кoyчинг фoтo хaттaмa кepі бaйлaныcCлaйд, AКТ, фильм, үлecтіpмe қaғaздapы, пocтep




    19




    №4 кoyчинг ”Oқытy мeн oқyдaғы жaңa әдіc-тәcілдepді қoлдaнyдa тoптық жұмыcтың тиімділігі”




    Oқытy мeн oқyды жeтілдіpy үшін тoптық жұмыcтapды eндіpyдің тиімділігін тycінеді




    Мұғaлімде жaңa әдіc-тәcілдep тypaлы ұғым қaлыптacaды




    Мeктeп диpeктopы




    4.05.2017




    Кoyчинг Жocпap хaттaмa фoтo cypeт видeo




    Нұcқayлық Пpeзeнтaция, видeo-кaмepa,мapкep, плaкaттap, үлecтіpмe қaғaздap
    20Lesson Study өткізy TALIS cayaлнaмacын aлyA-В-C дeңгeйіндeгі oқyшылapды зepттeйдіA-В-C дeңгeйіндeгі oқyшылapдың қaжeттіліктepін aнықтaйдыТoп мүшeлepіТәлім aлyшы10.05.2017Lesson Study Caбaқ жocпapы Кepі бaйлaныc Фoтo

    Нұcқayлық интep,тaқтa пocтep,үлecтіpмe мaтep иaлдapы, AКТ, cypeт










    Курс алды тапсырмада берілген оқушылар, ата-аналар және мектеп персоналдарына арналған сауалнамалар нәтижесінде мектептің жұмыс жүйесіне әсер ететін пікірлерді анықтап, оған талдау жасалды. Соның негізінде қазіргі таңдағы мектеп үшін негізгі басымдықты анықтадым. Соған байланысты жеті аптаға арналған мектептің даму жоспарын жасадым. Осы жоспарды жүзеге асырғанда қандай нәтижеге жететініміздің жобасы да жасалды (табыс критерийлері). Нәтижесінде мүғалімдеріміз топтық жұмысты ұйымдастыру, көшбасшылық, бағалау түрлері, жеті модуль және кері байланыс тәсілдері туралы жалпы түсінік алады және диалогтық оқыту тәсілін меңгеріп, оқушыларды өз ойын еркін айту дағдыларын қалыптастырады. Жоспарды жүзеге асыру үшін мектептің педагог қызметкерлерімен кездесіп, негізгі мақсат және міндеттерімен таныстырылады. Және осы бағыттағы жұмыстарды жүзеге асыруға көмектесетін шығармашылық топ құрылып, тәлімгер таңдалады. Мектеп мұғалімдерін соның ішінде 6-7-8 сыныпта сабақ беретін мұғалімдерге топпен жұмысты ұйымдастырудың тиімділігін көрсету үшін, диалогты оқыту тәсілдерін, бағалау түрлері, кері байланыс тәсілдері және көшбасшылықты дамыту жолдарын үйрету мақсатында тренерлік сабақтар белгіленді. Жоспарды жүзеге асырудағы негізгі тұлға – мұғалім болғандықтан, оларға осындай жұмыс түрлерін көрсетіп, үйреткеннен кейін енді оны олар тәжірибеге енгізеді. Сондықтан 6-7-8 сыныптарда топпен жұмысты тиімді ұйымдастыру, диалог арқылы оқыту, кері байланыс тәсілдерін қолдана отырып, оқушыларды көшбасшылыққа, өзіндік ой-пікірін еркін айтуға дағдыландыру мақсатында сабақтар жоспарланды. Желілік қоғамдастық құрылып, диалог арқылы оқыту тәсілдерін сабақтарда қолдану тақырыбында тәжірибе алмасу жоспарланды.Мектептің даму жоспарын жүзеге асыруда ата-аналармен дөңгелек үстел, тренингтер белгіленді. Мектеп мұғалімдері осы жұмысқа жауапкершілікпен қарап, өздерінің жұмыс тәсілдерін өзгертуге бет бұрса белгіленген шаралар өз нәтижесін береді деп ойлаймын. Жоспарланған шаралардың нәтижесін алынған сауалнамалар мен тестер, эссе, оқушылар жұмысы, хаттамалар, бақылау жазбаларына талдау, эвалюациялау арқылы анықталады.



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!