Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектептің даму жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектептің даму жоспары 1 нұсқа
Басымдық: 6-7-8 ші сынып мұғалімдеріне диалогтық оқыту тәсілін меңгерте отырып, оқушыларда көшбасшылық қабілеттерін дамыту
SMART Мақсаттар |
Табыс критерийлері |
|
Мұғалімдердің 41%-ы диалогтық оқыту тәсілін үйретеді. оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады;
|
|
|
|
|
|
|
МДЖ – да қарастырылатын іс-шаралар бағыттары: жоспарлау, іске асыру, өзгерістерді бағалау (эвалюация)
№ |
Іс -шаралар |
Мақсат |
Күтілетін нәтиже |
Жауапты |
Өткізілетін күні |
Мониторинг |
Ресурстар |
|||
|
||||||||||
1 |
АББ басшысымен кездесу |
Аралық курс тапсырмаларының тәжірибе барысындағы мәліметтермен танысады. |
Курс тапсырмалрымен танысады. |
директор |
27.03.2017 |
|
|
|||
2 |
Ұжыммен кездесу |
Бағдарлама идеясымен танысады |
Бағдарлама идеясын түсінеді, өз ұсыныстарын айтады |
директор |
28.03.2017 |
кездесу, сауалнама |
нұсқаулық даму жоспары |
|||
3 |
Шығармашылық топ құру жұмыс жүргізу |
Топ құру міндеттерін бөліп алады |
Жоспар жасалады. Жұмыс жасау мақсатымен танысады |
Тренер Джунусова К. |
29.03.2017 |
кері байланыс |
нұсқаулық мектептегі тәжірибе №3 қосымша |
|||
4 |
6 сынып пән мұғалімдерімен (тәлім алушылар) жұмыстар жүргізу |
Тәлімгерлік туралы сұқбаттасу мақсаттарын түсінеді, жоспар құрады. |
Тәлімгерлік идеяны түсінеді |
Тренер Джунусова К |
3.04.2017 |
пікір |
нұсқаулық |
|||
5 |
Ата-аналармен дөңгелек үстел. Бағдарламаны түсіндіру |
Ата-анармен сенімге, ынтымақтыстыққа, көшбасшылыққа негізделген іс әрекетке бейімделеді. |
Коллабративті орта қалыптасады(бірлескен оқу ортасы немесе сындарлы оқыту |
Құлмырзаева Ұ. ІІІ-деңгей мұғалімі |
4.04.2017 |
сауалнама |
бейне материал үлестірме материалдар |
|||
6
|
Ата-аналармен талис сауалнамасын алудың мақсатын талдау |
Сауалнама барысында ата-ана өз ұлының қай деңгейде екендігін түсінеді. |
Ата-ана мен мектеп қарым-қатынасы артады.
|
ӘБ жетекшілері
|
5.04.2017 |
Сауалнама |
Үлгі сауалнама
|
|||
|
||||||||||
7 |
№1 коучинг көшбасшылық |
мұғалімдер көшбасшылықты дамыту жолдарын үйренеді. |
көшбасшылық оның түрлері туралы түсінік қалыптастырылады |
Тренер Джунусова К |
10.04.2017 |
пастер сауалнама |
мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||
8 |
семинар желілік қоғамдастық жұмысымен танысу тренингі |
диалог арқылы оқытуды көшбасшылық дамыту бойынша жұмыстарды көрсету арқылы үйренеді. |
диалогтық оқыту арқылы оқушыларғады көшбасшылыққа дағдыландыру |
директор |
11.04.2017 |
кері байланыс |
нұсқаулық |
|||
9 |
Кездесу: Lesson study сабақтары бойынша жоспарларды талдау, жасау |
6,7,8 сынып мұғалімдерімен Lesson study үдерісін қадағалайды бірлескен сабақ жоспарын жасау және бағалау, зерттеу өлшемдерін анықтап алады. |
Жоспары жасалып, тапсырмалар белгіленеді. |
Тренер Джунусова К |
12.04.2017 |
Кездесу хаттамасы |
Нұсқаулық Таныстырылым |
|||
10
|
Талис сауалнамасын алу арқылы мұғалімдерге жаңа форматта оқыту үлгісін талдау |
Жаңа форматта оқыту мен оқу туралы өзгерістің мазмұнымен маңыздылығын түсінеді. |
Мұғалім өзінің кәсіби шеберлігін арттырады.
|
|
13.04.2017 |
|
|
|||
11 |
№2 коучинг: Топтық жұмысты ұйымдастыру |
Мектеп мұғалімдеріне топтық жұмысты ұйымдастырудың тиімділігін көрсету және әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы бағалау, сұрақтар қою, тапсырмаларды нақты беру, уақытты тиімді таңдау жолдарын көрсетеді. |
Топтық жұмыстың тиімділігін байқайды. |
Имадилова Э ІІІ-деңгей мұғалімі |
17.04.2017 |
Кері байланыс: Постерлер |
Кері байланыс нысандары |
|||
12 |
lesson study сабақ |
6-7-8 сыныптағы мұғалімдердің диалогы арқылы оқыту тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың өз ойын еркін айтуға дағдыландыратын әрекеттерін байқайды. |
мұғалімдер диалогтық оқыту кері байланыс тәсілдерін тиімді пайдалану арқылы оқушыларды ойын еркін айтуға дағдыландырады. |
Тренер Джунусова К |
18.04.2017 |
сабақ жоспары тест сабақта өзгерісті бағалау |
бақылау крийтерийлері жазылған парақ |
|||
13 |
Желілік қоғaмдaстық.«Өзгeрicтeрмен жaңaшa үрдістерді оқытy мен оқyдa пaйдaлaнy.» |
Тәжірибе aлмaсyдaғы ортaқ бaйлaныс орнатады. |
Кері бaйлaнысты қолдaнa aлaды. |
директор |
19.04.2017 |
Оқyшыны бaғaлay пaрaғы. |
Сыни көзқaрaс |
|||
14 |
Lesson study қорытындысы бойынша сұхбат |
6,7.8 сынып мұғалімдерімен Lesson study үдерісін бақылау нәтижесі бойынша пікіралмасу, нәтижесімен бөліседі. |
бақылау бойынша қорытынды жасайды |
Директор |
24.04.2017 |
Әңгімелесу хаттамасы |
Талдаулар жазылған жазбалар |
|||
15 |
Ата-аналармен тренинг№1: «Мектеп пен ата-аналар –серіктестер» |
Мектепке деген оңтайлы көзқарастарын арттыруға бағытталған тренинг жаттығуына қатыстырады. |
Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады. |
Тренер Джунусова К |
25.04.2017 |
Ата-аналар жазбалары Бақылау сауалнама Рефлексивті күнделік |
үлестірме материалдар «9 ромб» |
|||
16 |
Жүргізілген жұмыстардың мониторингін жасау және бағалау |
6,7,8 сыныптарда сабақ беретін пән мұғалімдері мониторинг жасайды. |
Мұғалімдер жаңа әдіс тәсілдер қолдануына ықпал етеді |
Исахов Д. ІІІ-деңгей мұғалімі |
26.04.2017 |
Сауалнама нәтижесі жазылған материалдар |
Сауалнама сұрақтары жазылған үлестірме материалдар |
17 |
Мeктeп ұжымын, ата-аналарды бaғ дapлaмa идeяcы мeн тaныcтыpy |
Бaғдapлaмaның тиімділігін түcінеді |
Бaғдapлaмa идeяcын түcінeді, дeңгeйлік кypc бaғдap лaмacы тyp aлы түcінік қaлыптacaды |
Мeктeп диpeктopы бөлінгeн opынбacap ата-аналар ком. тораға |
2.05.2017 |
Хaттaмa фoтo cypeт |
Пpeзeнтaция, cayaлнaмa нұcқayлық |
18 |
№3 кoyчинг«Oқытy үшін бaғaлayдың ықпaлын cыни тұpғыдaн oйлayды қoлдaнy apқылы дaмытy» |
тoппeн жұмыc жacayдың тиімділігін үйренеді |
Фopмaтипті бaғaлayды үйpeнeді oқyшы пікіp aитyды, пікіp ін тыңдaй біл yді oйлayды oйлaнyды үйpeнeді |
Дeңгeйлік кypcтaн өткeн мұғaлімдep |
3.05.2017 |
Кoyчинг фoтo хaттaмa кepі бaйлaныc |
Cлaйд, AКТ, фильм, үлecтіpмe қaғaздapы, пocтep |
19 |
№4 кoyчинг ”Oқытy мeн oқyдaғы жaңa әдіc-тәcілдepді қoлдaнyдa тoптық жұмыcтың тиімділігі” |
Oқытy мeн oқyды жeтілдіpy үшін тoптық жұмыcтapды eндіpyдің тиімділігін тycінеді |
Мұғaлімде жaңa әдіc-тәcілдep тypaлы ұғым қaлыптacaды |
Мeктeп диpeктopы |
4.05.2017 |
Кoyчинг Жocпap хaттaмa фoтo cypeт видeo |
Нұcқayлық Пpeзeнтaция, видeo-кaмepa,мapкep, плaкaттap, үлecтіpмe қaғaздap |
20 |
Lesson Study өткізy TALIS cayaлнaмacын aлy |
A-В-C дeңгeйіндeгі oқyшылapды зepттeйді |
A-В-C дeңгeйіндeгі oқyшылapдың қaжeттіліктepін aнықтaйды |
Тoп мүшeлepі Тәлім aлyшы |
10.05.2017 |
Lesson Study Caбaқ жocпapы Кepі бaйлaныc Фoтo
|
Нұcқayлық интep,тaқтa пocтep,үлecтіpмe мaтep иaлдapы, AКТ, cypeт |
Курс алды тапсырмада берілген оқушылар, ата-аналар және мектеп персоналдарына арналған сауалнамалар нәтижесінде мектептің жұмыс жүйесіне әсер ететін пікірлерді анықтап, оған талдау жасалды. Соның негізінде қазіргі таңдағы мектеп үшін негізгі басымдықты анықтадым. Соған байланысты жеті аптаға арналған мектептің даму жоспарын жасадым. Осы жоспарды жүзеге асырғанда қандай нәтижеге жететініміздің жобасы да жасалды (табыс критерийлері). Нәтижесінде мүғалімдеріміз топтық жұмысты ұйымдастыру, көшбасшылық, бағалау түрлері, жеті модуль және кері байланыс тәсілдері туралы жалпы түсінік алады және диалогтық оқыту тәсілін меңгеріп, оқушыларды өз ойын еркін айту дағдыларын қалыптастырады.
Жоспарды жүзеге асыру үшін мектептің педагог қызметкерлерімен кездесіп, негізгі мақсат және міндеттерімен таныстырылады. Және осы бағыттағы жұмыстарды жүзеге асыруға көмектесетін шығармашылық топ құрылып, тәлімгер таңдалады. Мектеп мұғалімдерін соның ішінде 6-7-8 сыныпта сабақ беретін мұғалімдерге топпен жұмысты ұйымдастырудың тиімділігін көрсету үшін, диалогты оқыту тәсілдерін, бағалау түрлері, кері байланыс тәсілдері және көшбасшылықты дамыту жолдарын үйрету мақсатында тренерлік сабақтар белгіленді. Жоспарды жүзеге асырудағы негізгі тұлға – мұғалім болғандықтан, оларға осындай жұмыс түрлерін көрсетіп, үйреткеннен кейін енді оны олар тәжірибеге енгізеді. Сондықтан 6-7-8 сыныптарда топпен жұмысты тиімді ұйымдастыру, диалог арқылы оқыту, кері байланыс тәсілдерін қолдана отырып, оқушыларды көшбасшылыққа, өзіндік ой-пікірін еркін айтуға дағдыландыру мақсатында сабақтар жоспарланды.
Желілік қоғамдастық құрылып, диалог арқылы оқыту тәсілдерін сабақтарда қолдану тақырыбында тәжірибе алмасу жоспарланды.
Мектептің даму жоспарын жүзеге асыруда ата-аналармен дөңгелек үстел, тренингтер белгіленді.
Мектеп мұғалімдері осы жұмысқа жауапкершілікпен қарап, өздерінің жұмыс тәсілдерін өзгертуге бет бұрса белгіленген шаралар өз нәтижесін береді деп ойлаймын. Жоспарланған шаралардың нәтижесін алынған сауалнамалар мен тестер, эссе, оқушылар жұмысы, хаттамалар, бақылау жазбаларына талдау, эвалюациялау арқылы анықталады.