Материалдар / Мектептің даму жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектептің даму жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Басымдық: 6-7-8 ші сынып мұғалімдеріне диалогтық оқыту тәсілін меңгерте отырып, оқушыларда көшбасшылық қабілеттерін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2864
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектептің даму жоспары 1 нұсқа


Басымдық: 6-7-8 ші сынып мұғалімдеріне диалогтық оқыту тәсілін меңгерте отырып, оқушыларда көшбасшылық қабілеттерін дамыту


SMART Мақсаттар

Табыс критерийлері

  1. Мұғалімдер диалогтық оқыту тәсілін меңгереді


Мұғалімдердің 41%-ы диалогтық оқыту тәсілін үйретеді.

оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады;

  • оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды;

  • білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады;

  • оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді;

  • оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді;

  • оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды.


  1. Оқушыларға көшбасшылық қабілетін дамытады


  • диалогтық оқыту тәсілі арқылы оқушылар өзінің іс-әрекетін бақылайды – 41%

  • топпен жұмыс істеуде өзара міндеттерді бөліседі – 16%

  • көшбасшы ретінде, идеяны іске асырады, тұжырым жасай алады - 14%

  1. Ата-аналардың өз баласына қолдау көрсету және оқу жетістіктеріне көңіл аударады

  • оқушылардың іс-әрекеттеріне сенім артады, оқу жетістіктерін бақылап, бағалайды

  1. Желілік қоғамдастық құру арқылы, басқа мектеп мұғалімдерімен кеңесе отырып диалогты оқыту тәсілін тиімді қолданады

  • диалогтық оқыту әдісі бойынша желілік қоғамдастық аяасында тәжірибе алмасады.




МДЖ – да қарастырылатын іс-шаралар бағыттары: жоспарлау, іске асыру, өзгерістерді бағалау (эвалюация)

Іс -шаралар

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Жауапты

Өткізілетін күні

Мониторинг

Ресурстар


1

АББ басшысымен кездесу

Аралық курс тапсырмаларының тәжірибе барысындағы мәліметтермен танысады.

Курс тапсырмалрымен танысады.

директор

27.03.2017



2


Ұжыммен кездесу

Бағдарлама идеясымен танысады

Бағдарлама идеясын түсінеді, өз ұсыныстарын айтады

директор

28.03.2017

кездесу, сауалнама

нұсқаулық даму жоспары

3

Шығармашылық топ құру жұмыс жүргізу

Топ құру міндеттерін бөліп алады

Жоспар жасалады. Жұмыс жасау мақсатымен танысады

Тренер Джунусова К.

29.03.2017

кері байланыс

нұсқаулық мектептегі тәжірибе 3 қосымша

4

6 сынып пән мұғалімдерімен (тәлім алушылар) жұмыстар жүргізу

Тәлімгерлік туралы сұқбаттасу мақсаттарын түсінеді, жоспар құрады.

Тәлімгерлік идеяны түсінеді


Тренер

Джунусова К

3.04.2017

пікір

нұсқаулық

5

Ата-аналармен дөңгелек үстел. Бағдарламаны түсіндіру

Ата-анармен сенімге, ынтымақтыстыққа, көшбасшылыққа негізделген іс әрекетке бейімделеді.

Коллабративті орта қалыптасады(бірлескен оқу ортасы немесе сындарлы оқыту


Құлмырзаева Ұ.

ІІІ-деңгей мұғалімі

4.04.2017

сауалнама

бейне материал үлестірме материалдар


6


Ата-аналармен талис сауалнамасын алудың мақсатын талдау

Сауалнама барысында ата-ана өз ұлының қай деңгейде екендігін түсінеді.

Ата-ана мен мектеп қарым-қатынасы артады.



ӘБ жетекшілері


5.04.2017


Сауалнама


Үлгі сауалнама






7

1 коучинг

көшбасшылық

мұғалімдер көшбасшылықты дамыту жолдарын үйренеді.

көшбасшылық оның түрлері туралы түсінік қалыптастырылады

Тренер

Джунусова К

10.04.2017

пастер сауалнама

мұғалімге арналған нұсқаулық

8

семинар желілік қоғамдастық жұмысымен танысу тренингі

диалог арқылы оқытуды көшбасшылық дамыту бойынша жұмыстарды көрсету арқылы үйренеді.

диалогтық оқыту арқылы оқушыларғады көшбасшылыққа дағдыландыру

директор

11.04.2017

кері байланыс

нұсқаулық

9

Кездесу: Lesson study сабақтары бойынша жоспарларды талдау, жасау

6,7,8 сынып мұғалімдерімен Lesson study үдерісін қадағалайды бірлескен сабақ жоспарын жасау және бағалау, зерттеу өлшемдерін анықтап алады.

Жоспары жасалып, тапсырмалар белгіленеді.



Тренер

Джунусова К

12.04.2017

Кездесу хаттамасы

Нұсқаулық

Таныстырылым


10



Талис сауалнамасын алу арқылы мұғалімдерге жаңа форматта оқыту үлгісін талдау


Жаңа форматта оқыту мен оқу туралы өзгерістің мазмұнымен маңыздылығын түсінеді.


Мұғалім өзінің кәсіби шеберлігін арттырады.





13.04.2017







11

2 коучинг: Топтық жұмысты ұйымдастыру


Мектеп мұғалімдеріне топтық жұмысты ұйымдастырудың тиімділігін көрсету және әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы бағалау, сұрақтар қою, тапсырмаларды нақты беру, уақытты тиімді таңдау жолдарын көрсетеді.

Топтық жұмыстың тиімділігін байқайды.

Имадилова Э

ІІІ-деңгей мұғалімі

17.04.2017

Кері байланыс:

Постерлер


Кері байланыс нысандары





12

lesson study

сабақ

6-7-8 сыныптағы мұғалімдердің диалогы арқылы оқыту тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың өз ойын еркін айтуға дағдыландыратын әрекеттерін байқайды.

мұғалімдер диалогтық оқыту кері байланыс тәсілдерін тиімді пайдалану арқылы оқушыларды ойын еркін айтуға дағдыландырады.


Тренер

Джунусова К

18.04.2017

сабақ жоспары

тест

сабақта өзгерісті бағалау

бақылау крийтерийлері жазылған парақ

13

Желілік қоғaмдaстық.«Өзгeрicтeрмен жaңaшa үрдістерді оқытy мен оқyдa пaйдaлaнy

Тәжірибе aлмaсyдaғы ортaқ бaйлaныс орнатады.

Кері бaйлaнысты қолдaнa aлaды.

директор

19.04.2017


Оқyшыны бaғaлay пaрaғы.


Сыни көзқaрaс

14

Lesson study қорытындысы бойынша сұхбат

6,7.8 сынып мұғалімдерімен Lesson study үдерісін бақылау нәтижесі бойынша пікіралмасу, нәтижесімен бөліседі.

бақылау бойынша қорытынды жасайды


Директор

24.04.2017

Әңгімелесу хаттамасы

Талдаулар жазылған жазбалар

15

Ата-аналармен тренинг№1: «Мектеп пен ата-аналар –серіктестер»

Мектепке деген оңтайлы көзқарастарын арттыруға бағытталған тренинг жаттығуына қатыстырады.

Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады.

Тренер

Джунусова К

25.04.2017

Ата-аналар жазбалары

Бақылау сауалнама

Рефлексивті күнделік

үлестірме материалдар

«9 ромб»

16

Жүргізілген жұмыстардың мониторингін жасау және бағалау


6,7,8 сыныптарда сабақ беретін пән мұғалімдері мониторинг жасайды.


Мұғалімдер жаңа әдіс тәсілдер қолдануына ықпал етеді


Исахов Д.

ІІІ-деңгей мұғалімі

26.04.2017

Сауалнама нәтижесі жазылған материалдар

Сауалнама сұрақтары жазылған үлестірме материалдар


17

Мeктeп ұжымын, ата-аналарды бaғ дapлaмa идeяcы мeн тaныcтыpy

Бaғдapлaмaның тиімділігін түcінеді

Бaғдapлaмa идeяcын түcінeді, дeңгeйлік кypc бaғдap лaмacы тyp aлы түcінік қaлыптacaды

Мeктeп диpeктopы бөлінгeн opынбacap ата-аналар ком. тораға

2.05.2017

Хaттaмa фoтo cypeт

Пpeзeнтaция, cayaлнaмa нұcқayлық

18

3 кoyчинг«Oқытy үшін бaғaлayдың ықпaлын cыни тұpғыдaн oйлayды қoлдaнy apқылы дaмытy»

тoппeн жұмыc жacayдың тиімділігін үйренеді

Фopмaтипті бaғaлayды үйpeнeді oқyшы пікіp aитyды, пікіp ін тыңдaй біл yді oйлayды oйлaнyды үйpeнeді

Дeңгeйлік кypcтaн өткeн мұғaлімдep

3.05.2017

Кoyчинг фoтo хaттaмa кepі бaйлaныc

Cлaйд, AКТ, фильм, үлecтіpмe қaғaздapы, пocтep



19



4 кoyчинг ”Oқытy мeн oқyдaғы жaңa әдіc-тәcілдepді қoлдaнyдa тoптық жұмыcтың тиімділігі”



Oқытy мeн oқyды жeтілдіpy үшін тoптық жұмыcтapды eндіpyдің тиімділігін тycінеді



Мұғaлімде жaңa әдіc-тәcілдep тypaлы ұғым қaлыптacaды



Мeктeп диpeктopы



4.05.2017



Кoyчинг Жocпap хaттaмa фoтo cypeт видeo



Нұcқayлық Пpeзeнтaция, видeo-кaмepa,мapкep, плaкaттap, үлecтіpмe қaғaздap

20

Lesson Study өткізy

TALIS cayaлнaмacын aлy

A-В-C дeңгeйіндeгі oқyшылapды зepттeйді

A-В-C дeңгeйіндeгі oқyшылapдың қaжeттіліктepін aнықтaйды

Тoп мүшeлepі

Тәлім aлyшы

10.05.2017

Lesson Study Caбaқ жocпapы Кepі бaйлaныc Фoтo


Нұcқayлық интep,тaқтa пocтep,үлecтіpмe мaтep иaлдapы, AКТ, cypeт






Курс алды тапсырмада берілген оқушылар, ата-аналар және мектеп персоналдарына арналған сауалнамалар нәтижесінде мектептің жұмыс жүйесіне әсер ететін пікірлерді анықтап, оған талдау жасалды. Соның негізінде қазіргі таңдағы мектеп үшін негізгі басымдықты анықтадым. Соған байланысты жеті аптаға арналған мектептің даму жоспарын жасадым. Осы жоспарды жүзеге асырғанда қандай нәтижеге жететініміздің жобасы да жасалды (табыс критерийлері). Нәтижесінде мүғалімдеріміз топтық жұмысты ұйымдастыру, көшбасшылық, бағалау түрлері, жеті модуль және кері байланыс тәсілдері туралы жалпы түсінік алады және диалогтық оқыту тәсілін меңгеріп, оқушыларды өз ойын еркін айту дағдыларын қалыптастырады.

Жоспарды жүзеге асыру үшін мектептің педагог қызметкерлерімен кездесіп, негізгі мақсат және міндеттерімен таныстырылады. Және осы бағыттағы жұмыстарды жүзеге асыруға көмектесетін шығармашылық топ құрылып, тәлімгер таңдалады. Мектеп мұғалімдерін соның ішінде 6-7-8 сыныпта сабақ беретін мұғалімдерге топпен жұмысты ұйымдастырудың тиімділігін көрсету үшін, диалогты оқыту тәсілдерін, бағалау түрлері, кері байланыс тәсілдері және көшбасшылықты дамыту жолдарын үйрету мақсатында тренерлік сабақтар белгіленді. Жоспарды жүзеге асырудағы негізгі тұлға – мұғалім болғандықтан, оларға осындай жұмыс түрлерін көрсетіп, үйреткеннен кейін енді оны олар тәжірибеге енгізеді. Сондықтан 6-7-8 сыныптарда топпен жұмысты тиімді ұйымдастыру, диалог арқылы оқыту, кері байланыс тәсілдерін қолдана отырып, оқушыларды көшбасшылыққа, өзіндік ой-пікірін еркін айтуға дағдыландыру мақсатында сабақтар жоспарланды.

Желілік қоғамдастық құрылып, диалог арқылы оқыту тәсілдерін сабақтарда қолдану тақырыбында тәжірибе алмасу жоспарланды.

Мектептің даму жоспарын жүзеге асыруда ата-аналармен дөңгелек үстел, тренингтер белгіленді.

Мектеп мұғалімдері осы жұмысқа жауапкершілікпен қарап, өздерінің жұмыс тәсілдерін өзгертуге бет бұрса белгіленген шаралар өз нәтижесін береді деп ойлаймын. Жоспарланған шаралардың нәтижесін алынған сауалнамалар мен тестер, эссе, оқушылар жұмысы, хаттамалар, бақылау жазбаларына талдау, эвалюациялау арқылы анықталады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!