Материалдар / Мектептің даму жоспары үлгісі, кесте түріндегі ІІ нұсқа
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектептің даму жоспары үлгісі, кесте түріндегі ІІ нұсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп директорына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2018
13122
86 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектептің даму жоспары үлгісі, кесте түріндегі ІІ нұсқаБасымдық: «Мұғалімдерге тиімді жоспарлауды меңгерту арқылы топпен жұмыста оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту»Жумаканова Райгуль Ешенгазиновна, КММ «№35ЖОББМ» директоры, Семей қаласы, ШҚО

МақсатыТабыс критерийлері
1. Пән мұғалімдеріне тиімді жоспарлаудың тәсілдерін үйрету.
  • Коучинг, семинарлар арқылы ОМЖ, ҚМЖ жасаудың жолдарын үйренеді;
  • Сабақты тиімді жоспарлауда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға үйренеді;
  • Мұғалімдер топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыруға машықтанады;
  • Пән мұғалімдері кәсіби құзіреттілік талаптарын меңгереді;


  • 2.Желілік қоғамдастықтакәсіби байланыс арқылытиімді жоспарлау бойынша іс- тәжірибе алмасу.
  • Басқа мектеп мұғалімдері тәжірибесіндегі сабақ тиімділігін арттыратын негізгі талаптармен тереңірек танысады;
  • Мұғалімдер оқушы көшбасшылығын дамытатын топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру жолдарын үйренеді;
  • Оқу мен оқыту әрекеттерін ұйымдастыру арқылытәлімгерлік жұмыс жалғасады;
  • Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануға үйрену арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі артады;
  • 3. LS сабақтар ұйымдастыру арқылы топтық жұмыстаоқушылардың көшбасшылыққабілетін дамыту.
  • Оқушылар топта жұмыс жасау ережесін меңгереді;
  • Топта жұмыс жасау барысында оқушылардың көшбасшылық қабілеті артады;
  • Оқушылар арасында өзгенің пікірін бағалау көзқарасы қалыптасады;
  • Оқушы білім мен ақпаратты топтық қарым-қатынасқа түсу барысында алуға үйренеді.


  • 4.Ата-аналардықоғамдастыққа тарту арқылы тығыз байланыс орнату.
  • Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;
  • Ата-анамектептен барлық қажетті ақпаратты уақытындаалуға мүмкіндігі артады;
  • Баласы мектепте жақсы жетістікке жетіп жүргеніне келіспейтін ата-ананың ойы өзгереді.


  • МЖЖ-да қарастырылатын іс-шаралар бағыттары: жоспарлау, іске асыру, өзгерістерді бағалау (эвалюация)
    Іс-шараМақсат Күтілетін нәтижеЖауаптыМерзімі Мониторинг

    Ресурстар
    сәуір
  • Мектеп әкімшілігімен сұхбаттасу

    Мектептегі тәжірибеде нықталған проблемалар мен басымдықты таныстыруБасымдықпен танысады;Проблеманы шешу жолдарын қарастырадыМектеп әкімшілігі,өзгеріс енгізу тобы24.04.2017Хаттама, фотосурет

    Нұсқаулық,Презентация,Сауалнамақорытындысы



  • Мектепішілік кәсіби қоғамдастық құру туралы кәсіби әңгіме. Қоғамдастық құру, даму жоспарының 2-нұсқасын бекіту.6 айға іс-шаралармен мектеп даму жоспары бекітіледі, кәсіби қоғамдастық мүшелері анықталадыМектеп әкімшілігі,өзгеріс енгізу тобы24.04.2017хаттамасы,, тізім, жоспарМДЖ-2 нұсқасы
  • Ұжым мүшелерімен кездесуБасымдықпен,проблеманы шешу жолдарымен таныстыру, пікір алмасуБасымдықпен танысады;Проблеманы шешу жолдарымен танысады, өз идеяларын ұсынады пікір алмасады.Мектеп әкімшілігі25.04.2017Кері байланыс парағы

    Презентация, кері байланыс парақтары

  • LS (фокус тобы)тобын құру.

    Көшбасшылар тобын құру, топ мүшелерінің міндеттерін анықтау

    Көшбасшылар тобы құрылады, топ мүшелерінің міндеттері анықталады.тәжірибелі жаңашыл мамандар26.04.2017Тізім, жоспарНұсқаулық,презентацияСауалнамаларқорытындысы
  • Ата-аналар қоғамдастығын құруӘкелер алқасын, Аналар кеңесін құру арқылы ата- аналармен тығыз байланыс орнату.Ата-аналар қоғамдастығы арқылы ынтымақтастық орнайды.Мектеп әкімшілігі,кәсіби қоғамдастық мүшелері 26.04.2017Жиналыс хаттамасы, фотоАта-аналардан алынған сауалнамақорытындысы, презентация
  • Коучинг сессияларының, LS сабақтар мен тәлімгерліктің жоспарын дайындауМұғалімдерге жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тиімді жоспарлауды меңгерту, оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту.Коучинг, LS сабақтар мен тәлімгерлік жоспарлары жасалады, бекітіледі.Мектеп әкімшілігі,кәсіби қоғамдастық мүшелері 27.04.2017ЖоспарларНұсқаулық,Жоспарлар
  • Коучинг №1«Көшбасшылық, бөлінген көшбасшылық» «Көшбасшылық, бөлінген көшбасшылық» модульмен таныстыру1 модульмен танысады, бөлінген көшбасшылықтың не үшін қажет екендігін анықтайды.кәсіби қоғамдастық мүшелері29.04.2017Коучинг жоспары, кері байланысНұсқаулық,Флипчарт,АКТ
    мамыр
  • Шеберлік сынып.Тәлімгерлік қызмет:«ОМЖ,ҚМЖ жоспарды жасау тәжірибесінен.»Орта,қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауға үйрету. Мұғалім біліктілігін дамыту.Мұғалімдер тізбектелген сқасабақтардың орта,қ мерзімді жоспарын құруды үйренедіТәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелері05.05.2017жоспар;хаттамафотосурет,постерНұсқаулық,Флипчарт,АКТ
  • Ата-аналармен тренинг:«Сіздің балаңыздыңтаңдауы қандайАта-ананы бала тәрбиесіне тарту және мектеп арасындағы байланысты нығайту.Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады. қоғамдастық мүшелеріпсихолог, сынып жетекшілер12.05.2017Ата-аналар жазбаларыБақылау сауалнама

    үлестірме материалдар

  • Тәлімгерлік қызмет:"Көшбасшылық"туралы кәсіби әңгіме (30 минут)Тәлім алушымен бірлесіп тәлімгерлік жоспар жасау "Оқушы көшбасшылығы"туралы сұхбаттасу,Тәлім алушының жоспар бойынша жұмысы бақыланады, оқушы көшбасшылығын ұйымдастырадыІ деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары МамырЖоспар,хаттама,фотосурет,менти эссесіОқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар, видео


  • Сабаққа қатысу арқылы бақылау

    сабақ барысында мұғалімнің топтық жұмысты ұйымдастыруын,оқушы көшбасшылығын дамытуға ықпал етуін бақылауМұғалім топтық жұмысты тиімді ұйымдастырады; оқушылар бір-біріне көмектесе отырып, өзгенің пікірін бағалай біледі.Өзгеріс енгізу тобының мүшелері мамыр-қазанСабақ жоспары,Фотосурет,постер

    Бағдарламаматериалдық-техникалық және оқу -әдістемелік құралдар
  • "Lesson study"зерттеу сабақтарын ұйымдастыру3 циклLesson study тәсілімен бірлесіп сабақта зерттеу жүргізу арқылы нәтижеге қол жеткізу.Мұғалімдер Lesson study тәсілін сабақта қолдады.оқушыларды бақылау арқылы бірлесіп нәтижеге жете алады. ІІІ деңгейді игерген пән мұғалімдері

    мамыр-қазанжоспары;фотосурет,талдау матрицасы,бақылау парағыНұсқаулықФлипчартАКТ
  • Lesson study фокус тобымен бірлескен отырысLesson study сабақтарының нәтижесін бірлесіп талдау.Lesson study сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің бақылау парағын толтыру деңгейі сараланады.Өзгеріс енгізу тобымамыр-қазанХаттама, бақылау парақтарыБақылау парақтары, сабақ туралы жазбалар
    маусым
  • Коучинг№2«Жетістікке жетелейтін 7 модуль» Жетекші 7 модуль туралы түсініктерін қалыптастыру.7 модуль туралы мағлұмат алады.Коуч, тәлім алушы02.06.2017жоспары;фотосурет,

    НұсқаулықФлипчартАКТ
  • Іс-әрекеттегі зерттеуОқушы көшбасшылығын дамыту әрекеттерін бақылау. Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамытуОқушы бойындағы көшбасшылық қабілетін дамытатын әрекеттер жасайды. Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігі артады.Тәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелерімаусым- қарашажоспары;фотосурет,,бақылау парағыНұсқаулықФлипчартАКТ
  • Өзгеріс енгізу тобымен бірлескен отырысШеберлік сабақтарының нәтижесін талдау.Шеберлік сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің алған білімін қолдану деңгейі сараланады.Өзгеріс енгізу тобымаусымхаттама жазбалар,Оқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар


  • Коучинг№3« Оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болады?»

    Оқушы бойында көшбасшылық қабілетті дамытуға бағытталған тәсілдерін түсіндіруМұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын тәсілдерін меңгереді.Өзгеріс енгізу тобының мүшелерітамызжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
    тамыз
  • Шеберлік сыныпТәлімгерлік қызмет:«Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығы» Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсіндіру.Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсінедіІ деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары тамызЖоспар,хаттама,фотосурет,менти эссесіОқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар, видео
  • Желілік қоғамдастық жұмысы:Организация сетевого сообщества «Альянс лидеров»Мектеп бойынша кәсіби іс-тәжірибе алмасу мақсатында жаңадан желілік қауымдастық құру. Мұғалімдердің іс-тәжірибе алмасу аймағы кеңейеді,кәсіби құзіреттілігін дамыту мүмкіндігіартады. Кәсіби қоғамдастық мүшелері , тәлім алушытамызжоспары;хаттамафотосурет,

    НұсқаулықФлипчартАКТ
  • Коучинг№5«ОМЖ (орта мерзімді жоспар) сапалы жүргізу»

    ҚМЖ дұрыс жүргізуді, сабақтың міндеттерін шешудің тиімді әдіс-тәсілдерін көрсету орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар туралы түсінік қалыптасадыКәсіби қоғамдастық мүшелерітамызжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
    қыркүйек
  • Коучинг№6«ҚМЖ (қысқа мерзімді жоспар) сапалы жүргізу»

    ҚМЖ дұрыс жүргізуді, сабақтың міндеттерін шешудің тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетуқысқа мерзімді жоспарлар туралы түсінік қалыптасады, сабсқты тиімді жоспарлауды үйренеді.Кәсіби қоғамдастық мүшелеріқыркүйекжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
  • Коучинг№4«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Бағалау туралы түсініктерін қалыптастыру. Суммативті, формативті бағалау туралы мағлұмат беру. Бағалау маңыздылығын ұғындыру.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау туралы мағлұмат алады.Формативті, суммативті бағалау түрлерін үйренеді.Кәсіби қоғамдастық мүшелеріқыркүйекжоспары;
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!