Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мақсаты | Табыс критерийлері |
1. Пән мұғалімдеріне тиімді жоспарлаудың тәсілдерін үйрету. | |
2.Желілік қоғамдастықтакәсіби байланыс арқылытиімді жоспарлау бойынша іс- тәжірибе алмасу. | |
3. LS сабақтар ұйымдастыру арқылы топтық жұмыстаоқушылардың көшбасшылыққабілетін дамыту. | |
4.Ата-аналардықоғамдастыққа тарту арқылы тығыз байланыс орнату. |
№ | Іс-шара | Мақсат | Күтілетін нәтиже | Жауапты | Мерзімі | Мониторинг | Ресурстар |
сәуір | |||||||
Мектеп әкімшілігімен сұхбаттасу | Мектептегі тәжірибеде нықталған проблемалар мен басымдықты таныстыру | Басымдықпен танысады;Проблеманы шешу жолдарын қарастырады | Мектеп әкімшілігі,өзгеріс енгізу тобы | 24.04.2017 | Хаттама, фотосурет | Нұсқаулық,Презентация,Сауалнамақорытындысы | |
Мектепішілік кәсіби қоғамдастық құру туралы кәсіби әңгіме. | Қоғамдастық құру, даму жоспарының 2-нұсқасын бекіту. | 6 айға іс-шаралармен мектеп даму жоспары бекітіледі, кәсіби қоғамдастық мүшелері анықталады | Мектеп әкімшілігі,өзгеріс енгізу тобы | 24.04.2017 | хаттамасы,, тізім, жоспар | МДЖ-2 нұсқасы | |
Ұжым мүшелерімен кездесу | Басымдықпен,проблеманы шешу жолдарымен таныстыру, пікір алмасу | Басымдықпен танысады;Проблеманы шешу жолдарымен танысады, өз идеяларын ұсынады пікір алмасады. | Мектеп әкімшілігі | 25.04.2017 | Кері байланыс парағы | Презентация, кері байланыс парақтары | |
LS (фокус тобы)тобын құру. | Көшбасшылар тобын құру, топ мүшелерінің міндеттерін анықтау | Көшбасшылар тобы құрылады, топ мүшелерінің міндеттері анықталады. | тәжірибелі жаңашыл мамандар | 26.04.2017 | Тізім, жоспар | Нұсқаулық,презентацияСауалнамаларқорытындысы | |
Ата-аналар қоғамдастығын құру | Әкелер алқасын, Аналар кеңесін құру арқылы ата- аналармен тығыз байланыс орнату. | Ата-аналар қоғамдастығы арқылы ынтымақтастық орнайды. | Мектеп әкімшілігі,кәсіби қоғамдастық мүшелері | 26.04.2017 | Жиналыс хаттамасы, фото | Ата-аналардан алынған сауалнамақорытындысы, презентация | |
Коучинг сессияларының, LS сабақтар мен тәлімгерліктің жоспарын дайындау | Мұғалімдерге жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тиімді жоспарлауды меңгерту, оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту. | Коучинг, LS сабақтар мен тәлімгерлік жоспарлары жасалады, бекітіледі. | Мектеп әкімшілігі,кәсіби қоғамдастық мүшелері | 27.04.2017 | Жоспарлар | Нұсқаулық,Жоспарлар | |
Коучинг №1«Көшбасшылық, бөлінген көшбасшылық» | «Көшбасшылық, бөлінген көшбасшылық» модульмен таныстыру | 1 модульмен танысады, бөлінген көшбасшылықтың не үшін қажет екендігін анықтайды. | кәсіби қоғамдастық мүшелері | 29.04.2017 | Коучинг жоспары, кері байланыс | Нұсқаулық,Флипчарт,АКТ | |
мамыр | |||||||
Шеберлік сынып.Тәлімгерлік қызмет:«ОМЖ,ҚМЖ жоспарды жасау тәжірибесінен.» | Орта,қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауға үйрету. Мұғалім біліктілігін дамыту. | Мұғалімдер тізбектелген сқасабақтардың орта,қ мерзімді жоспарын құруды үйренеді | Тәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелері | 05.05.2017 | жоспар;хаттамафотосурет,постер | Нұсқаулық,Флипчарт,АКТ | |
Ата-аналармен тренинг:«Сіздің балаңыздыңтаңдауы қандай?» | Ата-ананы бала тәрбиесіне тарту және мектеп арасындағы байланысты нығайту. | Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады. | қоғамдастық мүшелеріпсихолог, сынып жетекшілер | 12.05.2017 | Ата-аналар жазбаларыБақылау сауалнама | үлестірме материалдар | |
Тәлімгерлік қызмет:"Көшбасшылық"туралы кәсіби әңгіме (30 минут) | Тәлім алушымен бірлесіп тәлімгерлік жоспар жасау "Оқушы көшбасшылығы"туралы сұхбаттасу, | Тәлім алушының жоспар бойынша жұмысы бақыланады, оқушы көшбасшылығын ұйымдастырады | І деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары | Мамыр | Жоспар,хаттама,фотосурет,менти эссесі | Оқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар, видео | |
Сабаққа қатысу арқылы бақылау | сабақ барысында мұғалімнің топтық жұмысты ұйымдастыруын,оқушы көшбасшылығын дамытуға ықпал етуін бақылау | Мұғалім топтық жұмысты тиімді ұйымдастырады; оқушылар бір-біріне көмектесе отырып, өзгенің пікірін бағалай біледі. | Өзгеріс енгізу тобының мүшелері | мамыр-қазан | Сабақ жоспары,Фотосурет,постер | Бағдарламаматериалдық-техникалық және оқу -әдістемелік құралдар | |
"Lesson study"зерттеу сабақтарын ұйымдастыру3 цикл | Lesson study тәсілімен бірлесіп сабақта зерттеу жүргізу арқылы нәтижеге қол жеткізу. | Мұғалімдер Lesson study тәсілін сабақта қолдады.оқушыларды бақылау арқылы бірлесіп нәтижеге жете алады. | ІІІ деңгейді игерген пән мұғалімдері | мамыр-қазан | жоспары;фотосурет,талдау матрицасы,бақылау парағы | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
Lesson study фокус тобымен бірлескен отырыс | Lesson study сабақтарының нәтижесін бірлесіп талдау. | Lesson study сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің бақылау парағын толтыру деңгейі сараланады. | Өзгеріс енгізу тобы | мамыр-қазан | Хаттама, бақылау парақтары | Бақылау парақтары, сабақ туралы жазбалар | |
маусым | |||||||
Коучинг№2«Жетістікке жетелейтін 7 модуль» | Жетекші 7 модуль туралы түсініктерін қалыптастыру. | 7 модуль туралы мағлұмат алады. | Коуч, тәлім алушы | 02.06.2017 | жоспары;фотосурет, | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
Іс-әрекеттегі зерттеу | Оқушы көшбасшылығын дамыту әрекеттерін бақылау. Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту | Оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетін дамытатын әрекеттер жасайды. Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігі артады. | Тәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелері | маусым- қараша | жоспары;фотосурет,,бақылау парағы | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
Өзгеріс енгізу тобымен бірлескен отырыс | Шеберлік сабақтарының нәтижесін талдау. | Шеберлік сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің алған білімін қолдану деңгейі сараланады. | Өзгеріс енгізу тобы | маусым | хаттама жазбалар, | Оқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар | |
Коучинг№3« Оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болады?» | Оқушы бойында көшбасшылық қабілетті дамытуға бағытталған тәсілдерін түсіндіру | Мұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын тәсілдерін меңгереді. | Өзгеріс енгізу тобының мүшелері | тамыз | жоспары;хаттамафотосурет,постер | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
тамыз | |||||||
Шеберлік сыныпТәлімгерлік қызмет:«Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығы» | Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсіндіру. | Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсінеді | І деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары | тамыз | Жоспар,хаттама,фотосурет,менти эссесі | Оқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар, видео | |
Желілік қоғамдастық жұмысы:Организация сетевого сообщества «Альянс лидеров» | Мектеп бойынша кәсіби іс-тәжірибе алмасу мақсатында жаңадан желілік қауымдастық құру. | Мұғалімдердің іс-тәжірибе алмасу аймағы кеңейеді,кәсіби құзіреттілігін дамыту мүмкіндігіартады. | Кәсіби қоғамдастық мүшелері , тәлім алушы | тамыз | жоспары;хаттамафотосурет, | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
Коучинг№5«ОМЖ (орта мерзімді жоспар) сапалы жүргізу» | ҚМЖ дұрыс жүргізуді, сабақтың міндеттерін шешудің тиімді әдіс-тәсілдерін көрсету | орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар туралы түсінік қалыптасады | Кәсіби қоғамдастық мүшелері | тамыз | жоспары;хаттамафотосурет,постер | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
қыркүйек | |||||||
Коучинг№6«ҚМЖ (қысқа мерзімді жоспар) сапалы жүргізу» | ҚМЖ дұрыс жүргізуді, сабақтың міндеттерін шешудің тиімді әдіс-тәсілдерін көрсету | қысқа мерзімді жоспарлар туралы түсінік қалыптасады, сабсқты тиімді жоспарлауды үйренеді. | Кәсіби қоғамдастық мүшелері | қыркүйек | жоспары;хаттамафотосурет,постер | НұсқаулықФлипчартАКТ | |
Коучинг№4«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» | Бағалау туралы түсініктерін қалыптастыру. Суммативті, формативті бағалау туралы мағлұмат беру. Бағалау маңыздылығын ұғындыру. | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау туралы мағлұмат алады.Формативті, суммативті бағалау түрлерін үйренеді. | Кәсіби қоғамдастық мүшелері | қыркүйек | жоспары;
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |