×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ

Мектептің даму жоспары үлгісі, кесте түріндегі ІІ нұсқа

Автор:Жумаканова Райгуль Ешенгазиновна
Бағыты: Директорға
Бөлімі: Басқа
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2018-10-31

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

мектеп директорына

Мектептің даму жоспары үлгісі, кесте түріндегі ІІ нұсқаБасымдық: «Мұғалімдерге тиімді жоспарлауды меңгерту арқылы топпен жұмыста оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту»
МақсатыТабыс критерийлері
  • Коучинг, семинарлар арқылы ОМЖ, ҚМЖ жасаудың жолдарын үйренеді;

  • Сабақты тиімді жоспарлауда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға үйренеді;

  • Мұғалімдер топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыруға машықтанады;

  • Пән мұғалімдері кәсіби құзіреттілік талаптарын меңгереді;



  • Басқа мектеп мұғалімдері тәжірибесіндегі сабақ тиімділігін арттыратын негізгі талаптармен тереңірек танысады;

  • Мұғалімдер оқушы көшбасшылығын дамытатын топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру жолдарын үйренеді;

  • Оқу мен оқыту әрекеттерін ұйымдастыру арқылытәлімгерлік жұмыс жалғасады;

  • Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануға үйрену арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі артады;

  • Оқушылар топта жұмыс жасау ережесін меңгереді;

  • Топта жұмыс жасау барысында оқушылардың көшбасшылық қабілеті артады;

  • Оқушылар арасында өзгенің пікірін бағалау көзқарасы қалыптасады;

  • Оқушы білім мен ақпаратты топтық қарым-қатынасқа түсу барысында алуға үйренеді.



  • Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;

  • Ата-анамектептен барлық қажетті ақпаратты уақытындаалуға мүмкіндігі артады;

  • Баласы мектепте жақсы жетістікке жетіп жүргеніне келіспейтін ата-ананың ойы өзгереді.


  • Іс-шараМақсат Күтілетін нәтижеЖауаптыМерзімі Мониторинг

    Ресурстар
    сәуір
  • Мектеп әкімшілігімен сұхбаттасу

    Басымдықпен танысады;Проблеманы шешу жолдарын қарастырадыМектеп әкімшілігі,өзгеріс енгізу тобы24.04.2017

    Нұсқаулық,Презентация,Сауалнамақорытындысы



  • Мектеп әкімшілігі,өзгеріс енгізу тобы24.04.2017
  • Ұжым мүшелерімен кездесуБасымдықпен,проблеманы шешу жолдарымен таныстыру, пікір алмасуБасымдықпен танысады;Проблеманы шешу жолдарымен танысады, өз идеяларын ұсынады пікір алмасады.Мектеп әкімшілігі25.04.2017Кері байланыс парағы

    Презентация, кері байланыс парақтары



  • Көшбасшылар тобын құру, топ мүшелерінің міндеттерін анықтау

    тәжірибелі жаңашыл мамандарНұсқаулық,презентацияСауалнамаларқорытындысы
  • Мектеп әкімшілігі,кәсіби қоғамдастық мүшелері 26.04.2017Жиналыс хаттамасы, фотоқорытындысы, презентация
  • Мектеп әкімшілігі,27.04.2017Нұсқаулық,
  • «Көшбасшылық, бөлінген көшбасшылық» модульмен таныстыру29.04.2017Нұсқаулық,Флипчарт,АКТ
    мамыр
  • Шеберлік сынып.«ОМЖ,ҚМЖ жоспарды жасау тәжірибесінен.»Орта,қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауға үйрету. Мұғалім біліктілігін дамыту.Мұғалімдер тізбектелген сқасабақтардың орта,қ мерзімді жоспарын құруды үйренедіТәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелері05.05.2017хаттамафотосурет,постерНұсқаулық,Флипчарт,АКТ
  • Ата-ананы бала тәрбиесіне тарту және мектеп арасындағы байланысты нығайту.Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады. 12.05.2017Ата-аналар жазбаларыБақылау сауалнама

    үлестірме материалдар

  • І деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары Жоспар,хаттама,фотосурет,менти эссесіОқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар, видео




  • Мұғалім топтық жұмысты тиімді ұйымдастырады; оқушылар бір-біріне көмектесе отырып, өзгенің пікірін бағалай біледі.Өзгеріс енгізу тобының мүшелері Сабақ жоспары,Фотосурет,постер

    Бағдарламаматериалдық-техникалық және оқу -әдістемелік құралдар
  • 3 циклМұғалімдер Lesson study тәсілін сабақта қолдады.ІІІ деңгейді игерген пән мұғалімдері

    жоспары;фотосурет,НұсқаулықФлипчартАКТ
  • Өзгеріс енгізу тобыХаттама, бақылау парақтарыБақылау парақтары, сабақ туралы жазбалар
    маусым
  • Жетекші 7 модуль туралы түсініктерін қалыптастыру.7 модуль туралы мағлұмат алады.Коуч, тәлім алушыжоспары;фотосурет,

    НұсқаулықФлипчартАКТ
  • Іс-әрекеттегі зерттеуТәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелеріжоспары;фотосурет,,бақылау парағыНұсқаулықФлипчартАКТ
  • Өзгеріс енгізу тобымен бірлескен отырысШеберлік сабақтарының нәтижесін талдау.Шеберлік сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің алған білімін қолдану деңгейі сараланады.Өзгеріс енгізу тобыОқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар




  • Оқушы бойында көшбасшылық қабілетті дамытуға бағытталған тәсілдерін түсіндіруМұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын тәсілдерін меңгереді.Өзгеріс енгізу тобының мүшелерітамызжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
    тамыз
  • «Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығы» Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсіндіру.Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсінедіІ деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары тамызЖоспар,хаттама,фотосурет,менти эссесіОқу-әдістемелік кешен, нұсқаулықтар, видео
  • тәлім алушытамызжоспары;хаттамафотосурет,

    НұсқаулықФлипчартАКТ


  • ҚМЖ дұрыс жүргізуді, сабақтың міндеттерін шешудің тиімді әдіс-тәсілдерін көрсету орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар туралы түсінік қалыптасадыКәсіби қоғамдастық мүшелерітамызжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
    қыркүйек


  • ҚМЖ дұрыс жүргізуді, сабақтың міндеттерін шешудің тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетуКәсіби қоғамдастық мүшелеріқыркүйекжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
  • «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Бағалау туралы түсініктерін қалыптастыру. Суммативті, формативті бағалау туралы мағлұмат беру. Бағалау маңыздылығын ұғындыру.Кәсіби қоғамдастық мүшелеріқыркүйекжоспары;хаттамафотосурет,

    НұсқаулықФлипчартАКТ




  • Ата-ананы бала тәрбиесіне тарту және мектеп арасындағы байланысты нығайту.Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады.

    қыркүйекАта-аналар жазбалары, кері байланыс парақтары

    үлестірме материалдар

  • Мектеп мәдениетін қалыптастыру бойынша іс-тәжірибе алмасуМектеп мәдениеті туралы ұғымдары қалыптасады.Кәсіби қоғамдастық мүшелеріқыркүйекжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ
    қазан




  • Ата-ананы бала тәрбиесіне тарту және мектеп арасындағы байланысты нығайту.Өткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасады.

    қазанАта-аналар жазбалары, кері байланыс парақтары

    үлестірме материалдар







  • Кері байланыс жасау,критериалды бағалау тәсілдерін түсіндіру және іс-тәжірибе алмасу,Кері байланыс тәсілдерін меңгереді, оқушы білімін бағалау жолдарын үйренеді.

    қазанжоспары;хаттамафотосурет,постерНұсқаулықФлипчартАКТ


  • TALIS-2 сауалнамасын алуЕнгізілген өзгерістің ұжым мүшелеріне әсерін анықтауӨзгеріс енгізу тобықазанСауалнама Нұсқаулық



  • «Біз неге? Қалай қол жеткіздік?»Атқарылған іс-шаралардың қорытындысын шығару.Нәтиже сараланады, мұғалімдермен талқыланадыӨзгеріс енгізу тобықазанДеректер жинау, сауалнама, Пікірталас


    «Білім алу -ерлікке ие бoлу, оларды көбейту – даналық, ал oларды қолдану – өнер,»- деп Ж. Кустo айтқандай мен өзімнің курста алған білімімді жүзеге асыру мақсатында мектептің даму жоспарының тақырыбын «Мұғалімдерге тиімді жоспарлауды меңгерту арқылы топпен жұмыста оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту»- деп алдым. Оған себеп: мектепте мұғалімдердің сабақты тиімді жоспарлау бойынша тәжірибесініңжеткілікті бoлмауы, топтық жұмыстың өз деңгейінде жүрмеуі, мұғалімдерде «жетекші- жеті модуль» туралы түсініктерінің аз болуы, оқушылардың топпен жұмыста көшбасшылық туралы түсінігінің жеткілікті қалыптаспағандығы еді. Менің ендігі мақсатым деңгейлік курстан өтпеген мұғалімдерге бағдарламаның мазмұнын түсіндіру мақсатында коучинг, тәлімгерлік, қоғамдастық жұмыстарын жандандыру болды. Басымдық төңірегіндегі тақырыптарда коучинг үдерісін жолға қоя отырып мұғалімдердің тиімді жоспарлау туралы түсініктерін қалыптастыру, орта мерзімді жоспар, қысқа мерзімді жоспарды дұрыс түзе білуге үйрету арқылы кәсіби құзіреттілігін арттыру қажет деп таптым. Коучингтен алған білімдерін тәжірибеде қолдана алуға шеберлік сыныптар ұйымдастыру арқылы дағдыландыру керектігін ұқтым. Сондай-ақ сапалы білімге қол жеткізу үшін бірлескен әрекет арқылы сабақты зерттеу жұмыстарының жетіспейтіндігін ұқтым.Білім беру жүйесінің жаңа мазмұнын ендіру мақсатында ең алдымен тәлімгерлік пен желілік қоғамдастықты қолға алуды жөн деп санадым. Мектеп ішінде кәсіби қауымдастық және мектептер арасында тағы бір «Альянс лидеров» желілік қоғамдастығын құру керек деп ойлаймын . Мектептің даму жоспарын жасау барысында атқарған істерге SWOT талдау жасай отырып, жоспарланған іс-шараны SMART- қа салып, әр іс-шараның нәтижесі мен табыс критерийлерін көрсетуге тырыстым.Бұл жоспар оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді тиімді пайдалана білудің жолдарын көрсетуді қамтиды. Топтық жұмысты сапалы ұйымдастыра отырып, өз ойын ашық жеткізе білетін және өзгенің пікірінбағалай білетін, кез келген ситуациядан шыға алатын көшбасшы тәрбиелеуге осы жоспардың ықпалы болатындығынасенемін.
    • Басшыға арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2014. Екінші басылым.
    • Үлестірме материалдар. «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2014.
    • Педагогикалық диалог.Ақпараттық-әдістемелік журнал.№2,2016ж.

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.