Мемлекет түсінігі. Мемлекеттің пайда болу теориялары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мемлекет түсінігі. Мемлекеттің пайда болу теориялары

Материал туралы қысқаша түсінік
тарихи оқиғаларды және мемлекеттік қалыптастыру процестерін талдап,мемлекеттердің пайда болу тарихын анықтау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:

3-бөлім. Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан

3.1. бөлімше Мемлекеттің тарихи типтері, формалары және саяси режимдер

Педагогтің аты-жөні:

Айтасова Қ

Күні:

15 01 25 үй

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мемлекет түсінігі. Мемлекеттің пайда болу теориялары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.1.1 тарихи оқиғалар мен процестерді түсіндіру үшін «мемлекет», «билік», «басқару институты» терминдерін қолдану;

Сабақтың мақсаты

тарихи оқиғаларды және мемлекеттік қалыптастыру процестерін талдап,мемлекеттердің пайда болу тарихын анықтау;

Құндылықтар


Заң және тәртіп айы

Апта дәйексөз

Талап бар жерде тәртіп бар

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы











1 минут



















3 минут

Тақырыпқа шығу

1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3.Тақырыпты болжап көріңіз....

Болжамдарын негіздейді

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады


ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады


Тақырып

тық суреттер

https://yandex.kz/images/search?pos=29&from=tabbar




Сабақтың ортасы



5 минут













3 минут































7 минут



















7 минут













7 минут












Мәтінмен жұмыс

  1. Мемлекет

  2. Саяси институт

  3. Мемлекет формаларының типологиясы

Сәйкестендіру жұмысы

Оқушыларға мемлекеттің пайда болу теориялары туралы мәтіндер мен мемлекеттің шығу теорияларының атаулары жазылған карточкалар жиынтығын таратып беру.

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп,қолдау жасау

Бейнебаянмен жұмыс.

Тапсырма: Мемлекеттің құрылымы туралы теорияны анықтау.

Зерттеу жұмысы

Оқушыларға зерттеу жүргізуді ұсыну:

1.Мемлекеттің түрлі нысандары мен типтерінің өмір сүруінің тарихи тәжірибесін зерттейді және мемлекеттің пайда болу теорияларымен себеп-салдарлық байланыстарын табады. (Мемлекеттің тарихи типтері: құл иеленушілік, феодалды, буржуазиялық және социалистік). Мысалдар келтіреді.

2.Мемлекеттің монархиялық түрінің өмір сүруінің тарихи тәжірибесін (Абсолютті монархия: билеушінің шексіз билігі (Сауд Арабиясы, Оман, Катар, Бруней) мен конституциялық (Англия, Бельгия, Дания) және де мемлекеттің шығу тегі теорияларымен себеп-салдарлық байланыстарын табу.

3.Парламенттік (Канада, Австралия, Үндістан), президенттік (АҚШ, Латын Америкасы) және аралас (Польша, Португалия, Болгария, Ресей) республика түрлерінің тарихи тәжірибесін зерттеу.

Зерттеу жұмыстарының презентациясын ұйымдастыру.

ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

Жеке жұмыс.

1.IDEA әдісі бойынша Қазақстан Республикасының үлгісінде біздің мемлекетіміздің тарихы үшін түрлі тарихи дәуірлерде мемлекеттің пайда болуыныңқандай теориялары тән болғанын бағалау.


ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

2.Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз

Патриархтық


теория Оның негізін салушы XVIII ғ. өмір сүрген ағылшын ойшылы Роберт Филмер. Ол мемлекеттің пайда болуын рулардың тайпаға, тайпалардың одан үлкен қауымдастыққа, олардың одан әрі мемлекетке дейін бірігуінен деп санайды

Қоғамдық келісім теориясы


Негізін салушылар: Т.Гоббс, Г.Гроций, Ж.Ж.Руссо. Мемлекет тәуелсіз әмірші мен оның қол астындағы адамдардың келісімі арқылы пайда болды.

Теологиялық теория


Негізін салушылар: Е.Дюринг, Л.Гумплович, К.Каутский. Мемлекет бір елді екінші елдің басып алуының нәтижесінде арасындағы қатынастарды реттеу үшін пайда болды.

Зорлық жасау теориясы


Негізін салушылар: А.Августин мен Фома Аквинский. Мемлекет құдайдың құдіретімен пайда болған.

Географиялық теория


Адамдарға бағыну мен құлшылық ету қажеттігі мәңгі бақи тән болған дегенді айтады.







ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды;

Оқушылар карточкаларды сәйкестендіреді;






Дескриптор

мемлекеттің тарихи түрлерін айқындайды, олардың мысалдарын және олардың арасындағы қарым-қатынасты көрсетеді;

монархияның түрлі нысандарын талдайды, мысалдар келтіреді

республикалардың түрлі нысандарын талдайды, мысалдар келтіреді











Дескриптор

Қазақстан Республикасының үлгісінде біздің мемлекетіміздің тарихы үшін түрлі тарихи дәуірлерде мемлекеттің пайда болуының теорияларын анықтайды;

Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіреді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




«Ең үздік жауап»













ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Екі жұлдық,бір ұсыныс»






Өзін-өзі бағалау



Ақпарат

тақы мәтіндер




суреттер

https://yandex.kz/images/search?source=related-1&text=%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BB%

10 сынып Дүние жүзі тарихы оқулық авторлары:

Р.Р.Қайырбекова

С.В.Тимченко

З.А.Джандосова

8-9 беттер



Таратпа материал

дар













ҚБ парағы








IDEA кестесі




Сәйкестен

діру кестесі



Сабақтың соңы

12 минут

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Мемлекет түсінігі.

Оқушылар Балық қаңқасы әдісі бойынша


«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
229
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі