Сабақтың
басы
5-мин
Сабақтың ортасы
15-минут
15-мин
Топтық жұмыс
20мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Амандасу
-
Түгендеу
-
Құрал-жабдықтарын
тексеру
Психологиялық
дайындық
Әр білім алушы өзінің есіміне
байланысты көңіл-күйін сипаттайды.
Ситуациялық
жағдай.
Компьютер ойнауға ақша таба
алмай отырған Ерлан мен Марат біраз ақылдасады. Ерланның есіне
асханада ақша майдалатқан Қайрат түседі. Сол Қайратты қорқытып,
ақшасын тартып алу керектігін Маратқа айтады. Сол мезетте келе
жатқан Қайратты Марат алдап шақырады. Ойында арам ойы жоқ Қайратты
Ерлан келіп бас салып, ақша тауып беруін талап етеді. Алғашқыда
ойын екен деп ойлаған ол ақшасының жоқ екендігін айтса да, соңынан
бұл істің қалжың емес екендігін ұғып, қалтасындағы бар ақшасын бере
салады. Аман - есен құтылғанына қуанған ол анасына айтатындығын
ескертеді. Ерлан мен Марат егер бұл істі біреуге айтсаң, онда
жақсылық болмайтындығын Қайратқа жақсылап ұғындырады.
Сұрақтар:
1. Осы көріністе баланың
қандай құқығы шектелген?
2. Ерлан мен Марат қандай қылмыс жасады?
3. Ерлан мен Мараттың қылмыс жасауына не себеп
болды?
ІІ.Жаңа материалмен
жұмыс
Жаңа тақырыппен таныстыру.
Слайдтар бойынша қысқаша түсінік беру.
Жоспар:
1. Сыбайлас-жемқорлық
туралы түсінік
2. Қылмыс
түрлері
Сыбайлас
жемқорлық – мемлекеттік
құрылымдардың экономика аясында қылмысты құрылымдармен біте
қайнасуы, сондай-ақ мемлекеттегі лауазымды адамдардың, қоғамдық
және саяси қайраткерлердің сатылғыштығы, парақорлығы. Өзінің
қызметтік мәртебесі мен өкілеттіктерін жеке, топтық және өзге де
бейқызметтік мүдделер үшін пайдалану жолымен жеке игіліктерді алу
әрекетінен көрініс табады.
Қылмыс— қылмыстық
кодекс бойынша жазалау мүмкіндігімен тыйым
салынынған, қоғамға қауіпті
әрекет немесе
әрекетсіздік.
«Түртіп алу» әдісі арқылы сабақты
жүргізу;
-Тақырып бойынша топтарға мәтіндер
ұсынылады.
-Ұсынылған мәтін бойынша топтық жұмыс
жүргізіледі.
ІІІ.
Бекіту.
«Ромб» әдісі арқылы тақырып бойынша
білімдері жүйеленеді
Сабақтың ең маңызды тоғыз
құрылымын таңдап, стикерге жазып ромб бойынша ең маңыздысынан
бастап жабыстыру керек және қорғайды.
|
Амандасады, құрал-жабдықтарын
шығарып, сабаққа дайындалады
Мысалы: Менің есімім Таңсұлу.
Менің көңіл-күйім тамаша!
Студенттер белсене ситуациялық
жағдайға жауап беріп, бүгінгі жаңа тақырыптың «сыбайлас-жемқорлық,
қылмыс» жайлы екенін біледі.
Дәптермен жұмыс
жасайды
Мәтінмен танысып, постермен
жұмыс жасайды
Стикерге тақырыптың ең маңызды
жерлерін жазады
|
Интербелсенді
тақта
Оқулық
Дәптер
«Түртіп алу»
әдісі
Постер
Стикер
«Ромб»
әдісі
|
Сабақтың соңы 10
мин
Бағалау
5мин
|
Рефлексия. «Бес
саусақ» әдісі арқылы кері
байланысқа түсу. Лотер Зомверттің «бес саусақ»
тәсілі
-
Бас бармақ-неден
қиналдыңыз
-
Балан үйрек-кімге
көмектестіңіз
-
Ортан терек-көңіл
күйіңіз
-
Шылдыр шүмек-не
үйрендіңіз
-
Кішкене бөбек- қандай
жетістікке жеттіңіз
Бағалау
парақшасы арқылы өзін-өзі бағалаулары
бойынша бағасын шығарады.
|
Бес саусақ әдісі арқылы жауап
береді
Өзін-өзі
бағалайды
|
«Бес саусақ»
әдісі
Бағалау
парақшасы
|