Материалдар / Мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызметтегі сыбайлас-жемқорлық пен басқа да қылмыстар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызметтегі сыбайлас-жемқорлық пен басқа да қылмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге дайын жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2019
1706
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Оқытушы

Ақбай Сания

Пәні

Құқық негіздері

Күні

22.11.2019ж.

Топ

41 «б»

Тақырыбы

Мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызметтегі сыбайлас-жемқорлық пен басқа да қылмыстар

Сабақтың мақсаты

  1. Сыбайлас-жемқорлық” деген ұғымды түсіндіріп, пайда болу    жағдайлары жайлы түсінік  қалыптастыру.Өз көзқарастарын білдіріп, дүниетанымдарын кеңейту. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін дамыту. Өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке тәрбиелеу.


Күтілетін нәтижелер

  1. Сыбайлас-жемқорлық туралы біледі

  2. Оның алдын-алу жолдарын біледі

  3. Патриоттық тәрбие қалыптастысады

Сабақтың типі

Аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері

Түсіндіру, сұрақ-жауап, пікірталас, «Бірге ойлаймыз», «Сұрақты ұстап ал»

Ресурстар

Слайд, кітап, тақырыпқа байланысты суреттер, интербелсенді тақта, А3

Пәнаралық байланыс

Қоғамтану, саясаттану



Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

5-мин











Сабақтың ортасы 15-минут


























15-мин





















Топтық жұмыс 20мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Амандасу

  2. Түгендеу

  3. Құрал-жабдықтарын тексеру


Психологиялық дайындық

Әр білім алушы өзінің есіміне байланысты көңіл-күйін сипаттайды.


Ситуациялық жағдай.

Компьютер ойнауға ақша таба алмай отырған Ерлан мен Марат біраз ақылдасады. Ерланның есіне асханада ақша майдалатқан Қайрат түседі. Сол Қайратты қорқытып, ақшасын тартып алу керектігін Маратқа айтады. Сол мезетте келе жатқан Қайратты Марат алдап шақырады. Ойында арам ойы жоқ Қайратты Ерлан келіп бас салып, ақша тауып беруін талап етеді. Алғашқыда ойын екен деп ойлаған ол ақшасының жоқ екендігін айтса да, соңынан бұл істің қалжың емес екендігін ұғып, қалтасындағы бар ақшасын бере салады. Аман - есен құтылғанына қуанған ол анасына айтатындығын ескертеді. Ерлан мен Марат егер бұл істі біреуге айтсаң, онда жақсылық болмайтындығын Қайратқа жақсылап ұғындырады.
Сұрақтар:

1. Осы көріністе баланың қандай құқығы шектелген?
2. Ерлан мен Марат қандай қылмыс жасады?
3. Ерлан мен Мараттың қылмыс жасауына не себеп болды?


ІІ.Жаңа материалмен жұмыс

Жаңа тақырыппен таныстыру. Слайдтар бойынша қысқаша түсінік беру.

Жоспар:

1. Сыбайлас-жемқорлық туралы түсінік

2. Қылмыс түрлері

Сыбайлас жемқорлық – мемлекеттік құрылымдардың экономика аясында қылмысты құрылымдармен біте қайнасуы, сондай-ақ мемлекеттегі лауазымды адамдардың, қоғамдық және саяси қайраткерлердің сатылғыштығы, парақорлығы. Өзінің қызметтік мәртебесі мен өкілеттіктерін жеке, топтық және өзге де бейқызметтік мүдделер үшін пайдалану жолымен жеке игіліктерді алу әрекетінен көрініс табады. 

Қылмыс— қылмыстық кодекс бойынша жазалау мүмкіндігімен тыйым салынынған, қоғамға қауіпті әрекет немесе әрекетсіздік.

«Түртіп алу» әдісі арқылы сабақты жүргізу;

-Тақырып бойынша топтарға мәтіндер ұсынылады.

-Ұсынылған мәтін бойынша топтық жұмыс жүргізіледі.

ІІІ. Бекіту.

«Ромб» әдісі арқылы тақырып бойынша білімдері жүйеленеді

Сабақтың ең маңызды тоғыз құрылымын таңдап, стикерге жазып ромб бойынша ең маңыздысынан бастап жабыстыру керек және қорғайды.

Амандасады, құрал-жабдықтарын шығарып, сабаққа дайындалады




Мысалы: Менің есімім Таңсұлу. Менің көңіл-күйім тамаша!



Студенттер белсене ситуациялық жағдайға жауап беріп, бүгінгі жаңа тақырыптың «сыбайлас-жемқорлық, қылмыс» жайлы екенін біледі.

















Дәптермен жұмыс жасайды



















Мәтінмен танысып, постермен жұмыс жасайды



Стикерге тақырыптың ең маңызды жерлерін жазады












Интербелсенді тақта





























Оқулық








Дәптер





















«Түртіп алу» әдісі

Постер

Стикер




«Ромб» әдісі

Сабақтың соңы 10 мин











Бағалау

5мин

Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланысқа түсу. Лотер Зомверттің «бес саусақ» тәсілі

  • Бас бармақ-неден қиналдыңыз

  • Балан үйрек-кімге көмектестіңіз

  • Ортан терек-көңіл күйіңіз

  • Шылдыр шүмек-не үйрендіңіз

  • Кішкене бөбек- қандай жетістікке жеттіңіз

Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалаулары бойынша бағасын шығарады.

Бес саусақ әдісі арқылы жауап береді










Өзін-өзі бағалайды

«Бес саусақ» әдісі












Бағалау парақшасы

Үйге тапсырма 5 мин

  • Дәрісті аяқтау;

  • Тақырыпты оқып келу, тақырыпқа байланысты схема құрастыру

Дәптерлеріне түртіп алады

Дәптер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!