Материалдар / Мемлекеттік мейрамдар Дүниетану 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мемлекеттік мейрамдар Дүниетану 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚР жекелеген ұлттық жəне мемлекеттік мерекелерін білу жəне мəнін түсіндіру (таңдау бойынша): Наурыз мейрамы, ҚР Тəуелсіздік күні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
2574
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: А.Өтепбергенов атындағы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің есімі: Зорбайқызы Гүлзада

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні:

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы:

Мемлекеттік мейрамдар

Ортақ тақырып:

Дәстүр және ауыз әдебиеті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


2.1.6.1 ҚР жекелеген ұлттық жəне мемлекеттік мерекелерін білу жəне мəнін түсіндіру (таңдау бойынша): Наурыз мейрамы, ҚР Тəуелсіздік күні

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.


Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды, наурыз айының, наурыз мейрамының мәнін ашады.


Кейбір оқушылар: Қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша дәлелдер келтіре алады.


Бағалау критерийлері

1.Оқулықтағы тапсырмаларды орындай отырып, сұраққа жауап бере алады.Өз ойын айта алады.

2.Топтық жұмысты бірлесе орындай алады.

3.Қосымша тапсырмаларды орындай біледі.

Тілдік мақсаттар

Білім алушылар орындай алады. Мерекелерді біледі, атауларын атайды. Мейрам-праздник-celebration. Үш тілде айту.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Ұлыстың ұлы күні, наурызкөже.


Құндылықтарды дарыту

Құрмет:мемлекеттік мейрамдар мен ұлттық мерекелерге деген құрмет дағдысын қалыптастыру. Өз елінің әдет–ғұрпына деген құрмет.

Пәнаралық байланыстар

Музыка пәні: сабақ барысында білім алушы интербелсенді тақтадан көрсету арқылы сергіту сәтін өткізіп, би қимылдарына үйрету.

Әдебиеттік оқу: мәтіндегі ойды айтады.

Өзін-өзі тану: татулыққа, ауызбіршілікке, құрмет көрсетуге баулиды.

АКТ қолдану дағдылары

(ресурстар)

Интербелсенді тақта, бейнежазба, қима парақшалар, оқулық, микрофон, бағалауға арналған ресурстар.

Алдыңғы оқу/Бастапқы білім

Қауіпсіздік ережелері

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар


Сабақтың басы

7 мин


















































Тыңдалым дағдысы























Жаңа білім

Оқылым

28 мин





































Сабақтың ортасы

























Оқулықпен жұмыс

  1. Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал

Тренинг:

«Жылы сөздер» атты тренинг өткізу.

Білім алушылар барлығы шеңберге тұрып, бір-біріне жылы сөздер айтады.

Алтын ереже:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз!

Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз!

  • Міне, осындай ұйымшылдықпен, белсенділікпен сабағымызды бастаймыз.

Мақсаты: сыныпты қалыпқа келтіру, жаңа сабаққа дайындау, психологиялық ахуал орнату.


  1. Қауіпсіздік ережелері тақырыбы бойынша өткенді пысықтау.

Қызығушылықты арттыру.


«Миға шабуыл» әдісі

  • 1.Газдансақтан! Қалайсақтанукерек?

- 2. Көшеден бір бейтаныс адам келіп, саған өзін анаң жібергенін айтты. Сен не істер едің?

- 3. Шомылу кезінде қандай ережелерді білу керек?

- 4. 101,102, 103, 112 номерлері нені білдіреді? Бұл номерлерге қандай жағдайда хабарласуға болады?

ҚБ:«Қолпаштау» әдісі бойынша мұғалімнің мадақтауы.

«Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!», «Керемет!»

Өткен тақырыпты жақсы меңгерген екенбіз.


  1. «Таңдау» әдісімен топқа бөлу.

  • (Оқушылар енді топқа бөлініп алайық. Бүгінгі топтардың аты ерекше болмақ). Оқушылар сендер мерекелерді ұнатасыңдар ма? Қандай мерекелерді білесіңдер?

(Оқушылар наурыз, бірлік, тәуелсіздік, жеңіс мерекелерін айтады.)

  • Енді, мерекелердің суреттері бар қима парақшаларды алу арқылы топқа бөлінеміз.

  • Білім алушылар суреттерге байланысты топқа бөлінеді.

1 топ – Наурыз 

2 топ – Бірлік 

3 топ – Тәуелсіздік

4 топ – Жеңіс 


  1. «Кезбе тілші» әдісі арқылы топтарға микрофон ұсынамын.

  • Ал, енді осы топтарыңның атына түсініктеме бере аласыңдар ма?

1 топ: Наурыз – ұлыстың ұлы күні. Күн мен түн теңесетін кез. Қазақтың жаңа жылы.

2 топ: 1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні.

3 топ: Қазақстан Республикасының еркіндік, тәуелсіздік алған күні.

4 топ: Ата-бабаларымыздың соғыста жеңіске жеткен күні болғандықтан, біздің мемлекеттік мерекеміздің біріне айналған.
Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі біздің тақырыбымыз не жайлы болмақ?

- Мемлекеттік мейрамдар.

Дескриптор:

1-топ: Наурыздың ұлыстың ұлы күні, қазақтың жаңа жылы екендігін айта алады.

2-топ: 1-мамыр-бірлік күні екендігін айта алады.

3-топ: Еркіндік, тәуелсіздік алған күн екендігін айта алады.

4-топ: Ата-бабаларымыздың соғыста жеңіске жеткен күн екендігін айта алады.

ҚБ. «Шапалақтау» әдісі


Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Мұғалім сөзі:

Оқушылар, мерекелерді біздер екіге бөлеміз: мемлекеттік және ұлттық.

Ұлттық мейрамдарға тек Тәуелсіздік күні жатады. Бұл мерекені біздер желтоқсан айында тойлаймыз. Ал қалған мейрамдар мемлекеттік мейрамдарға жатады.

(Мысалы: 1-желтоқсан Президент күні, Жаңа жыл, 7-мамыр Отан қорғаушылар күні, 9-мамыр Жеңіс күні, 30-тамыз ҚР-ның Конституциясы күні.) Оқушылар, осы «мейрам» деген сөзді үш тілде айтып көрейік.

Мейрам-праздник-celebration.

Қазақстанда мемлекеттік мейрамдар өте көп. Соның бірі –Наурыз мейрамы.

  • Наурыз-бұл көктем мерекесі, жаңа жылдың басы.

  • Наурыз мейрамы 22 наурызда тойланады.

Бейнеролик. «Наурыз мейрамы»

Осы бейнероликті көру арқылы оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.


Сабақ мақсаты: Топтық жұмысты бірлесе орындайды, наурыз айының, наурыз мейрамының мәнін ашады.

Белсенді әдіс:«Дана үкі» әдісі Постер қорғау

Топтық жұмыс

Коммуникативтік дағды: айтылым-тыңдалым


1-топ –Наурыз мерекесі

2-топ - Наурыз айында қандай өзгерістер болады?

3-топ -Наурыз айында қандай іс-әрекеттер жүргізіледі?

4-топ -Наурыз мейрамында қандай салт-дәстүрлер көрініс табады?

Дескриптор:

  1. Наурыз мерекесін біледі.

  2. Наурыз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын анықтай алады. (Күн жылынады, жан-жануарлар ұйқыдан оянады, өсімдіктер тіріледі)

  3. Наурыз айында жүргізілетін жұмыс түрлерін біледі (Ағаш отырғызады, көрісу амалын жасайды)

  4. Наурыз мейрамында өткізілетін түрлі шаралар туралы біледі. (Ұлттық ойындар, наурыз көже, бата тілек).

ҚБ. «Гүлдер» әдісі


2-тапсырма

Сабақ мақсаты: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындау. Сұраққа жауап беру.

Белсенді әдіс: Жеке, жұптық, топтық.

«Есіңе түсір!» әдісі

Жұптық жұмыс.

Коммуникативтік дағды: айтылым-тыңдалым

Әр жиында батаны қадірлі адамдар беретін болған. Есіңе түсіріп көр, саған ата-әжең, ата

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!