Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі.
5
мин
Жаңа
сабақ.
3 мин
2
мин
5
мин
5
мин
Сабақтың ортасы
4
мин
4
мин
Сабақтың соңы
5
мин
2
мин
2 мин
|
Оқушыларды
түгендеп,құрал-жабдықтарын дайындау.
Өткен тақырыпты еске
түсіру.
Оқушыларға сұрақтар қою
арқылы
Оқушыларға сабақтың мақсаты
мен тақырыбы айтылады.
Оқушыларға бейнебаян
көрсетіледі.
Оқушылармен сұрақ-жауап
арқылы жауап алу.
1-тапсырма. Кестені
толтырыңдар.
Мемлекеттік органдар жүйесін
жазады.
Мемлекеттік органдардың қызметі
|
Мемлекеттік органдардың
міндетті
|
Еңбек құқықтық қатынастарының
мазмұны
|
|
|
|
2-тапсырма. Мемлекеттік органдардың
құрылуындағы сайлаудың маңызын анықтайды.
3-тапсырма. Мемлекеттік
билік үшін сайлаудың маңызын талдайды.
Негізгі қызметі:
Негізгі жүйесі:
Органдық ролі:
Бекіту
сұрақтары:
Оқулықтың
49-бетіндегі тапсырманы
орындау.
Сергіту сәті: БББ ойыны
Қорытындылау:Баптарды айту
Рефлексия: «Блум ағашы» әдісі
Үйге
тапсырма: 24-26 бет оқу.
|
Оқушылар оқу-құралдарын
дайындайды.
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Берілген ақпараттарды
байланыстырады
Дескриптор: Құқық нормалар жиынтығын
анықтайды.
Дескриптор:
Азаматтық нормалар жиынтығын
анықтайды.
Дескриптор:
Қоғамдық қатынастардың
реттелуін талдайды.Ортақ белгілерін жазады
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
Үй жұмысын жазып
алады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Жақсы тілек
ҚБ: көршіңе
тілек
ҚБ:Жапондық
бағалау.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ:
Оқушылар
бағалайу критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
оқулық,дәптер
Презентация 1-бет
Презентация 2-бет
Презентация 3-бет
Презентация 4-бет
Презентация 5-бет
|