Материалдар / "Мен 5 - ші сыныпқа барамын"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Мен 5 - ші сыныпқа барамын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2018
625
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 Қоныс орта жалпы білім беретін мектебі























































Өткізген: Майхина Н.М































2017 – 2018 оқу жылы



Сабақтың тақырыбы: «Мен 5- сыныпқа барамын».Сыныбы: 4Мақсаты: Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы 5-сыныпқа даярлау, оқушы көзқарасын қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Оқушылардың ой-пікірлерін, жағдаяттарды талдай отырып, өз ойларын еркін айта білуге жетелеу. Жолдастарын тыңдай отырып, қорытынды ой айта білуге дағдыландыру.Түрі: тренингӘдісі: ойын-жаттығу, жағдаяттардан шығу жолдары.Көрнекілігі: ақ парақ, маркер, майшам, жұлдызшалар, төртбұрыштыларӨту барысы. 1.     Сәлемдесу. 2.     Шағын  пікірталас. 3.     Психогимнастика 4.     Ситуациялық жағдаяттар. 5.     "Графикалық сурет" суреттер салу 6.     «Көңіл-күй» ойын-жаттығу. 7.      «Үміт хаты» жаттығуы. 8.     Сергіту сәті 9.  «Қош бол, кедергілер» жаттығуы. 10.  «Майшам» жаттығуы. 11. Макет "Жұлдыз". Қорытынды. 1.Сәлемдесу.Сәлеметсіздер ме, оқушылар. Бүгін біз «Мен 5-сыныпқа барамын» атты тренинг  сабағымызға  қош келдіңіздер. Сабағымызды бастамас бұрын шаттық шеңберін құрып амандасайық. Шарты: әр кім амандасудың түр - түрімен амандасады.   Оқушылар  екі топқа бөлінеді, олардың көздерін жұмып сиқырлы сандықшадан билеттер таңдайды. І топ - жұлдыздар, ІІ топ өртбұрыштылар. Енді екі топ өздеріңізге берілген тапсырмаларды орындаймыз. 2.Шағын пікірталас.1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар.2-ші топ: Алдағы 5-сыныпты қалай көздеріңізге елестетесіздер?1-ші топ: 5-сыныптың  сынып жетекшісі қандай болғанын қалайсыз?2-ші топ: 5-сыныпты қиындықты қалай жеңесіңдер плакатқа жазасыздар   Содан кейін топтардан бір кісіден шығып өз ой-пікірлерін айтады.3.  Психогимнастика:- Гүлдің ашылуын- бал жинаған араларды- жел соғып қозғалған теректерді- күн шығып күлімсіреген күнді- шөпте секірген шегірткені- тор тоқыған өрмекшіні- жылы жаққа ұшып бара жатқан құстар.  4.Ситуациялық жағдаяттар.  Екі топқа жағдаяттар беріледі.1.     Таңартең сабаққа мамаң шығарып салды, екі алма, бес алып кел деп жіберді. Сен сабақтан екі алдың, мамаңа қалай айтасың.2.     Есеп шығара алмадың, не істейсің?3.     Сабақтың алғашқы күндері, сабаққа дайындалмай келдің, мұғалімнен қорқып отырсың, сабақ сұрады не деп жауап бересің?4.     Сабаққа кешігіп қалдың, сыныптастарың қай кабинетте оқып жатқанын білмейсің, таба алмай жүрсің не істейсің? 5.     "Графикалық сурет" сурет салу.ШартыБалалар көздерін жұмып қарындашпен көптеген нүктелер салады. Жүргізуші болды дегеннен кейін, олар тоқтай салып салған нүктелерді сызықтар арқылы қосып  мағыналы сурет шығаруға тырысады. 6. «Көңіл-күй» жаттығуы. Менің алдымда билеттер жатыр, екі топқа   билет беріледі. Билеттің ішіндегі сөзді оқып, сол кейіпке еніп көрсетесіздер, қарсы топ тауып айту.-         Сабақта ұялып тұрған бала, екі алып жылап тұрған бала, мұғалімге ренжіп тұрған бала, «5» алып қуанып тұрған бала, мақтанып тұрған бала.- Әр түрлі жануарлардың бейнесін салу, әр түрлі жануарлардың даусынан  өлең шығару. 7. «Үміт хаты» жаттығуы.Мақсаты: Сыныптастары туралы ой-пікірлері , қасиеттерін анықтау.Оқушыларға аттары жазылған  парақтар үлестіріледі, осы оқушының қасиеттері туралы  жазу тапсырылады. 8. Сергіту сәті.Орнымыздан тұрамыз:1. тәтті тағам жақсы көретіндер,2. үйде мысығы барлар,3. футбол ойнайтындар,4. кітап оқығанды ұнататындар,5. бойы ұзындар,6. үздік оқитындар. 9. «Қош бол кедергілер» жаттығуы.       Мақсаты: оқушыларды 5 сыныпқа бару қорқыныш сезімдерінен арылту.Сіздер 5- сыныпқа барасыздар, қорқыныштарың болады, сол қорқыныштарыңды ақ параққа түсіріңдер. Содан кейін салған қорқыныштарыңды умаждап себетке саламыз. Сөйтіп, қорқыныштарымыздан арыламыз. 10. «Майшам» жаттығуы.Мақсаты: оқушылардың бір-біріне тілектерін білдіру.Оқушылар менің қолымдағы майшамға  назар аударыңыздар. Қазір ол сендердің қолдарыңнан өтеді, сыныптас достарымызға өз тілектерімізді айтамыз. Мен бастаймын, Бақыт 5 сыныпқа барғанда да сабағыңды жақсы оқып, үлгілі оқушы болуыңды тілеймін. 10. Макет «Жұлдыз». қорытындыБалалар, ақ парақ қағазға өзінің жұлдызы бейнеленіп,  қайшымен қияды. Психолог жұлдіздарды жинап ақ ватман қағазға жапсырады. Макет басына «Менің сыныбым» деп жазулы. Жүргізуші: - Балалар қараңыздаршы. Біздің көзімізше әдемі жұлдызды аспан шықты.  Әрқайсыңыздың жұлдыздарың әр түрлі, сыныпта оқитын оқушылардың мінездеріде әр түрлі емес пе? Барлығың бір мектепте, бір сыныпта оқисыңдар, сондықтан әрқайсыңның жұлдыздарың жанып, 5 сыныпта тек жақсы жағынан көрініп, жақсы оқып, жақсы білім алушы деген атаққа ие болыңдар алдағы кездесетін кедергілерден сүрінбей өтеді деп сіздерге сенімімді білдіремін.  Сендерге сәттілік тілеймін. Оқушылар сабағымыз аяқтала келді, барлығыңызда сабаққа жақсы қатыстыңыздар. Сау болыңыздар.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!