« Бекітемін »
Мектеп-лицей директоры:
_______ Б.Қ.Абдишукурова
№ 80 ІТ мектеп-лицейі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тренинг – сабақ
«Мен 7 – ші сыныптамын»
Педагог – психолог: Мырзалиева С.А
2024 – 2025 оқу жылы
Тренинг тақырыбы: «Мен жетінші сыныптамын»
Мақсаты: Сергіту сәтінде оқушылардың көңіл-күйін және қарым қатынасын дамыту
7-сынып оқушыларына арналған тренингтерді ұйымдастыру қызықты және пайдалы болуы мүмкін! Мұндай тренингтердің мақсаты – оқушылардың өз-өзіне деген сенімін арттыру, топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту және эмоционалды интеллектін жақсарту.
Сабақтың түрі: тренинг сабақ
Керекті құралдар: қағаздар қаламсап, әртүрлі парақтар
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу.
Кіріспе сөз
Жылдан жылға оқушылардың орта
буыннан жоғарғы буынға бейімделу кезеңі өзекті мәселе болып
туындайды.Оқушылар мектепке, мұғалім талабына, сыныптастарына
үйренсе де, бейімделу проблемасы бар. Олар қайтадан жаңа әлеуметтік
жағдайға үйренеді, жаңа сынып жетекшісі, пән мұғалімдері, жаңа пән.
Әр мұғалім өз талабын қояды.Оқу жылының басында мектеп психологы 7
сынып оқушыларымен жұмыс жасады.Жетінші сынып оқушыларының жаңа
буынға бейімдеулерін, қалыптасу деңгейлерін анықтап,
оқушылардың жаңа буынға тез бейімделіп кетуіне жағдай жасалынып,
көмек көрсетілді.
1. Танысу және сенімділік тренингі
Мақсаты: Балалар бір-бірімен жақынырақ танысып, өздерін еркін сезінсін.
"Мен туралы 3 факт": Әр оқушы өзіне қатысты 3 фактіні айтып, басқалары соның қайсысы шындық екенін табады.
"Күн шеңбері": Оқушылар шеңбер құрып, өз атын айтады және өзіне ұнайтын қасиетін қосады (мысалы, "Мен Әли, мен досшылмын").
2. Топтық жұмыс және қарым-қатынас
Мақсаты: Бірлесіп жұмыс істеуді және пікір алмасуды үйрету.
"Мұнара құру": Топтарға бөліп, қағаз, желім, таспа секілді материалдардан мұнара салуды тапсырыңыз. Ең биік және тұрақты мұнара жасаған топ жеңеді.
"Жұмбақ шешу": Әр топқа логикалық жұмбақ беріп, оны бірге шешуін сұраңыз.
3. Эмоционалды интеллект дамыту
Мақсаты: Оқушыларға өз эмоцияларын түсінуге және дұрыс жеткізуге көмектесу.
"Эмоцияны тап": Бір оқушы эмоцияны қимылмен немесе бет әлпетімен көрсетеді, ал басқалары оны табады.
"Рахмет хат": Оқушылар өз сыныптасына жақсы сөздер жазылған кішкентай хат жазады.
4. Шығармашылық тренинг
Мақсаты: Балалардың қиялын дамыту.
"Ертегі ойлап табу": Топтар өздерінің қысқаша ертегісін ойлап тауып, сахналайды.
"Суретпен сөйлеу": Әр оқушыға сурет беріп, оның мағынасын айтып беруін сұраңыз.
5. Ойын түріндегі жаттығулар
"Қол соғып жауап беру": Жүргізуші сұрақ қояды, ал оқушылар "иә" жауабы үшін қол шапалақтайды, "жоқ" үшін тыныш қалады.
"Шеңберде шындық": Оқушылар шеңберде отырып, бір сұраққа шындықпен жауап береді (мысалы, "Саған не ұнайды?").
Ең бастысы, оқушылардың көңілін көтеру мен оларға мотивация беру маңызды. Егер қандай да бір сұрақ немесе қосымша идеялар қажет болса, айтыңыз!
6.«Жунглидағы жаңбыр»
Нұсқау; -Бір-біріңіздің соңынан шеңбер жасап тұрыңыздар. Жунглида жүрміз деп елестетіңіздер. Ауа райы өте тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта самал жел соқты, (алдыңызда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жасаңыз).
Жел көтеріліп желкіді ( арқаны қаттырақ басамыз) .
Қатты дауыл соқты (қимылдарыңыз күшейіп шеңбер бойында жүргізіледі)
Ұсақ жаңбыр сіркіреді (серіктесіңіздің арқасын саусағыңызбен басасыз)
Кенет нөсер жауын құйды (алақандарыңызбен жоғарыдан төмен қимылдар жасаңыздар).
Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ соғамыз).
Тағы да нөсер жауын жауды.
Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
Дауыл соқты.
Жел соқты.
Жел басылып келеді.
7. Жағымды сөздер.
Мақсаты: Өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып, кез келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі қатысушылардың кез-келгенін таңдайды да, оған өз жағымды сөзін айтады, ойын жалғаса береді. Жағымды сөздер қысқа бір сөзден тұрса болады.
8. «Сәлемдесу» ойыны:
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.
9. «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.
Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.
10. «Қолдағы хат». Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама-қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1-2 айға ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды, жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін клесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру керек.
11. «Көңіл-күй неге ұқсас». Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.
Қорытынды: 7 – сынып оқушыларының дамуы қалыптасуы үнемі дамып отырады. Оқушылардың жоғары буынға көшкендегі психикалық ерекшеліктерінің дұрыс қалыптасуы жеңіл бейімделуге оңай тіл табысуға үйренеміз. Сабақ баршамызға тиімді болғанын білу үшін бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді мына тақтайшаға жабсыру қажет.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мен 7 – ші сыныптамын»
«Мен 7 – ші сыныптамын»
« Бекітемін »
Мектеп-лицей директоры:
_______ Б.Қ.Абдишукурова
№ 80 ІТ мектеп-лицейі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тренинг – сабақ
«Мен 7 – ші сыныптамын»
Педагог – психолог: Мырзалиева С.А
2024 – 2025 оқу жылы
Тренинг тақырыбы: «Мен жетінші сыныптамын»
Мақсаты: Сергіту сәтінде оқушылардың көңіл-күйін және қарым қатынасын дамыту
7-сынып оқушыларына арналған тренингтерді ұйымдастыру қызықты және пайдалы болуы мүмкін! Мұндай тренингтердің мақсаты – оқушылардың өз-өзіне деген сенімін арттыру, топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту және эмоционалды интеллектін жақсарту.
Сабақтың түрі: тренинг сабақ
Керекті құралдар: қағаздар қаламсап, әртүрлі парақтар
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу.
Кіріспе сөз
Жылдан жылға оқушылардың орта
буыннан жоғарғы буынға бейімделу кезеңі өзекті мәселе болып
туындайды.Оқушылар мектепке, мұғалім талабына, сыныптастарына
үйренсе де, бейімделу проблемасы бар. Олар қайтадан жаңа әлеуметтік
жағдайға үйренеді, жаңа сынып жетекшісі, пән мұғалімдері, жаңа пән.
Әр мұғалім өз талабын қояды.Оқу жылының басында мектеп психологы 7
сынып оқушыларымен жұмыс жасады.Жетінші сынып оқушыларының жаңа
буынға бейімдеулерін, қалыптасу деңгейлерін анықтап,
оқушылардың жаңа буынға тез бейімделіп кетуіне жағдай жасалынып,
көмек көрсетілді.
1. Танысу және сенімділік тренингі
Мақсаты: Балалар бір-бірімен жақынырақ танысып, өздерін еркін сезінсін.
"Мен туралы 3 факт": Әр оқушы өзіне қатысты 3 фактіні айтып, басқалары соның қайсысы шындық екенін табады.
"Күн шеңбері": Оқушылар шеңбер құрып, өз атын айтады және өзіне ұнайтын қасиетін қосады (мысалы, "Мен Әли, мен досшылмын").
2. Топтық жұмыс және қарым-қатынас
Мақсаты: Бірлесіп жұмыс істеуді және пікір алмасуды үйрету.
"Мұнара құру": Топтарға бөліп, қағаз, желім, таспа секілді материалдардан мұнара салуды тапсырыңыз. Ең биік және тұрақты мұнара жасаған топ жеңеді.
"Жұмбақ шешу": Әр топқа логикалық жұмбақ беріп, оны бірге шешуін сұраңыз.
3. Эмоционалды интеллект дамыту
Мақсаты: Оқушыларға өз эмоцияларын түсінуге және дұрыс жеткізуге көмектесу.
"Эмоцияны тап": Бір оқушы эмоцияны қимылмен немесе бет әлпетімен көрсетеді, ал басқалары оны табады.
"Рахмет хат": Оқушылар өз сыныптасына жақсы сөздер жазылған кішкентай хат жазады.
4. Шығармашылық тренинг
Мақсаты: Балалардың қиялын дамыту.
"Ертегі ойлап табу": Топтар өздерінің қысқаша ертегісін ойлап тауып, сахналайды.
"Суретпен сөйлеу": Әр оқушыға сурет беріп, оның мағынасын айтып беруін сұраңыз.
5. Ойын түріндегі жаттығулар
"Қол соғып жауап беру": Жүргізуші сұрақ қояды, ал оқушылар "иә" жауабы үшін қол шапалақтайды, "жоқ" үшін тыныш қалады.
"Шеңберде шындық": Оқушылар шеңберде отырып, бір сұраққа шындықпен жауап береді (мысалы, "Саған не ұнайды?").
Ең бастысы, оқушылардың көңілін көтеру мен оларға мотивация беру маңызды. Егер қандай да бір сұрақ немесе қосымша идеялар қажет болса, айтыңыз!
6.«Жунглидағы жаңбыр»
Нұсқау; -Бір-біріңіздің соңынан шеңбер жасап тұрыңыздар. Жунглида жүрміз деп елестетіңіздер. Ауа райы өте тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта самал жел соқты, (алдыңызда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жасаңыз).
Жел көтеріліп желкіді ( арқаны қаттырақ басамыз) .
Қатты дауыл соқты (қимылдарыңыз күшейіп шеңбер бойында жүргізіледі)
Ұсақ жаңбыр сіркіреді (серіктесіңіздің арқасын саусағыңызбен басасыз)
Кенет нөсер жауын құйды (алақандарыңызбен жоғарыдан төмен қимылдар жасаңыздар).
Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ соғамыз).
Тағы да нөсер жауын жауды.
Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
Дауыл соқты.
Жел соқты.
Жел басылып келеді.
7. Жағымды сөздер.
Мақсаты: Өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып, кез келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі қатысушылардың кез-келгенін таңдайды да, оған өз жағымды сөзін айтады, ойын жалғаса береді. Жағымды сөздер қысқа бір сөзден тұрса болады.
8. «Сәлемдесу» ойыны:
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.
9. «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.
Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.
10. «Қолдағы хат». Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама-қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1-2 айға ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды, жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін клесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру керек.
11. «Көңіл-күй неге ұқсас». Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.
Қорытынды: 7 – сынып оқушыларының дамуы қалыптасуы үнемі дамып отырады. Оқушылардың жоғары буынға көшкендегі психикалық ерекшеліктерінің дұрыс қалыптасуы жеңіл бейімделуге оңай тіл табысуға үйренеміз. Сабақ баршамызға тиімді болғанын білу үшін бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді мына тақтайшаға жабсыру қажет.
шағым қалдыра аласыз













