сынып сағатының
жоспары
Күні:
|
01.09.2017
|
Сыныбы:
|
11
«А»,«Ә»
|
Сабақтың
тақырыбы:
Сабақтың
арқауы.
|
«Мен -
патриотпын».
«МЕН-ПАТРИОТ-АЗАМАТ»
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-
Оқушыларға Тәуелсіз
Қазақстан тарихы туралы мағлұматтар
беру;
-
Оқушыларды
адалдыққа, шыншылдыққа, Отанды сүюге, өз елінің патриоты болуға,
туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыруға
тәрбиелеу;
-
Оқушылардың
адамгершілік, тапқырлық, шапшаңдық қасиеттерін молайтып, сөйлеу
мәдениетін дамыту.
|
Оқушылар үшін оқыту
нәтижесі:
|
Күтілетін
нәтижелер:
-
Оқушылар Тәуелсіз
Қазақстан тарихы туралы мағлұматтар
алады;
-
Оқушылар адалдыққа,
шыншылдыққа, Отанды сүюге, өз елінің патриоты болуға дағдыланады,
туған жеріне деген сүйіспеншіліктері
артады;
-
Оқушылардың
адамгершілік, тапқырлық, шапшаңдық қасиеттерін молайып, сөйлеу
мәдениеті дамиды.
|
Оқытудағы негізгі
идеялар
|
Оқушылардың топтық жұмысқа
тартылуы.
Оқушылырдың өз
жұмыстарын көрсете білуі.
|
7 модульдің
енгізілуі
|
1. Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер. Диалогтық оқыту
2. Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
пайдалану. 3.
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
4.
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету.
|
Сабақтың
түрі:
|
сынып
сағаты
|
Әдіс-тәсілдері:
Жұмыс
түрлері:
|
сұрақ-жауап, болжау,
топтастыру, oйлан -жұптас
–талқыла.
топтық жұмыс, жұптық
жұмыс, жеке жұмыс
|
Ресурстар,
құрал-жабдықтар
|
Интерактивтік тақта, ,
постерлер, суреттер,
ойын
элементтері.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
әдісі
|
ресурстар
|
Ұйымдас-тыру
кезеңі
I –блок.
Уәждемелік
|
-Қалыпты жағдай
туғызу.
-Сергіту
сәті.
«Амандасу» тренингісін
жүргізу.
-Топтастыру
/суреттер арқылы/
-Бағалау жүйесімен
таныстырады
Білім алушылар
адамның-азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын қасиетін анықтау
және 9
–кестені толтыру
ұсынылады.
Кестені толтырып
болғаннан кейін білім алушылыларға «Сіз қандай қасиетті ең басты
деп ойлайсыз және неге? Деген сұраққа жауап беру
ұсынылады.
Патриотқа тән
қасиет
|
Патриот емес адамның
қасиеті
|
Маған тән қасиеттер (алдыңғы
бағандардан)
|
Болжамды
жауаптар:
• жауапкершілік;
• әділеттілік;
•
төзімділік;
• адалдық;
• батылдылық;
• шыдамдылық;
• ризашылдық;
• зейінділік.
|
Болжамды
жауаптар:
• өзі өмір сүріп жатқан қоғамды
құрметтемеу;
• жауапсыздық;
• отбасы алдындағы борыштың
болмауы;
• берекесіздік;
• бағдарсыздық (өз елі туралы
дұрыс пікірде болмау және оны жақсарту үшін ештеңе
жасамайды);
• арамтамақтық, жұмыс істегісі
келмеу;
• Отанға деген сүйіспеншіліктің
болмауы.
|
|
|
Сәлемдеседі.
Тренингкке
катысады.
3 топқа
бөлінеді.
Бағалау
жүйесімен
танысады
9 –кесте
- Білім алушылыр
адамның-азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын қасиетін
анықтайды.
|
топтық
жұмыс
жеке
жұмыс
жеке
жұмыс
|
ойын
|
II –блок.
Практикаға бағдарланған
Сабақтың негізгі
бөлімі.
Жаңа ақпаратпен
танысу
|
1.
Білу
|
-Балалар,
«жақсы» ширату ойынында сендер
қазақстандық болған жақсы деп айттыңдар. Ал, Қазақстандық деп кімді
айтуға болады?
|
Балалардың
жауаптары
Қазақстандық –бұл
біз, себебі біз .........
|
Ойлан жұптас
талқыла
|
Сұрақ-жауап
|
2.Түсіну
|
«Жалғастыр»
ойыны
-
Қазақстан тәуелсіз
мемлекет болып қай кезде
жарияланды?
-
Қазақстан
Республикасының тұңғыш президенті кім және қай жылы
сайланды?
-
Қай жылы ҚР-ның
мемлекеттік рәміздерін
қабылдады?
-
ҚР –сы неше облыстан
тұрады?
|
-
1991 жылы 16
желтоқсанда
-
1991 жылы 1
желтоқсанда
-
1992 жылы 4
маусымда
-
14
облыстан
|
Сұрақ
-жауап
|
|
3.
Қолдану
|
Жобалық
пікірталас.
Елестетіп көріңізші,
сіз мұндай жағдайда не істер едіңіз?
|
1/Көршілерде өрт
болды....
2/ Науқасқа шұғыл
қан тапсыру қажет болды...
3/ Бөтен адам үшін
шұғыл дәрі-дәрмекке барып келу
қажеттігітуындады...
|
Топтық
танысты-рылым
|
Постерлер
маркерлер
|
4.Талдау
|
Сөйлемді аяқта»
тренингі
|
а/ Әр адам өз елінің
патриоты болу керек,
Себебі...
|
жеке
жұмыс
жұптық
жұмыс
|
түрлі-түсті
қолғаптар
|
|
III- блок
Рефлексия
Қорытынды
бөлім
|
5.Жинақтау
|
-
Әрбір білім
алушымен
-
«Тегтер
бұлты»
инновациялық тәсіл
көмегімен жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы
қажет:
|
Мен
.......................таныстым.
Маған..................оңай болған
жоқ.
Мен....................қол
жеткіздім.
Мен
.....................істей
алдым.
|
Топтық
жұмыс
|
мақал-мәтел-дер
|
6.Бағалау
|
Формативті
бағалау:
топтық және өзара
бағалау, мадақтау, сенім білдіру, қолдау.
|
Жинаған ұпайларын
санау
Жеңімпаз топты
анықтау
|
өзара
бағалау
|
|
Үйге
тапсырма
|
? Эссе
жазу
|
«Мен-патриотпын».
|
жеке
жұмыс
|
ғалам-тор
|
Кері
әсер
|
Топтың әр
мүшесіне
рефлексия
жасату.
|
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
деген сұраққа жауап
береді.
|
жеке
жұмыс
|
кері байла-ныс
парағы
|
Патриотқа тән
қасиет
|
Патриот емес адамның
қасиеті
|
Маған тән қасиеттер (алдыңғы
бағандардан)
|
Болжамды
жауаптар:
• жауапкершілік;
• әділеттілік;
• төзімділік;
• адалдық;
• батылдылық;
• шыдамдылық;
• ризашылдық;
• зейінділік.
|
Болжамды
жауаптар:
• өзі өмір сүріп жатқан қоғамды
құрметтемеу;
• жауапсыздық;
• отбасы алдындағы борыштың
болмауы;
• берекесіздік;
• бағдарсыздық (өз елі туралы
дұрыс пікірде болмау және оны жақсарту үшін ештеңе
жасамайды);
• арамтамақтық, жұмыс істегісі
келмеу;
• Отанға деген сүйіспеншіліктің
болмауы.
|
|
Рефлексия әрбір білім алушымен
«Тегтер бұлты»
инновациялық тәсіл көмегімен
жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы
қажет:
Мен
.......................таныстым.
Маған ..................оңай
болған жоқ.
Мен
........................қол жеткіздім.
Мен
.........................істей алдым.
..................................................болса
жақсы болар еді.
Менің
.......................................................есімде
қалды.
Мен
...........................................................істеп
көремін.