Материалдар / «Мен - патриотпын». «МЕН-ПАТРИОТ-АЗАМАТ»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мен - патриотпын». «МЕН-ПАТРИОТ-АЗАМАТ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Тәуелсіз Қазақстан тарихы туралы мағлұматтар алады; Оқушылар адалдыққа, шыншылдыққа, Отанды сүюге, өз елінің патриоты болуға дағдыланады, туған жеріне деген сүйіспеншіліктері артады; Оқушылардың адамгершілік, тапқырлық, шапшаңдық қасиеттерін молайып, сөйлеу мәдениеті дамиды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
755
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

сынып сағатының жоспары
Күні:

01.09.2017
Сыныбы:

11 «А»,«Ә»


Сабақтың тақырыбы: Сабақтың арқауы.


«Мен - патриотпын». «МЕН-ПАТРИОТ-АЗАМАТ»
Сабақтың мақсаты:
  • Оқушыларға Тәуелсіз Қазақстан тарихы туралы мағлұматтар беру;
  • Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа, Отанды сүюге, өз елінің патриоты болуға, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыруға тәрбиелеу;
  • Оқушылардың адамгершілік, тапқырлық, шапшаңдық қасиеттерін молайтып, сөйлеу мәдениетін дамыту.


  • Оқушылар үшін оқыту нәтижесі: Күтілетін нәтижелер:
  • Оқушылар Тәуелсіз Қазақстан тарихы туралы мағлұматтар алады;
  • Оқушылар адалдыққа, шыншылдыққа, Отанды сүюге, өз елінің патриоты болуға дағдыланады, туған жеріне деген сүйіспеншіліктері артады;
  • Оқушылардың адамгершілік, тапқырлық, шапшаңдық қасиеттерін молайып, сөйлеу мәдениеті дамиды.


  • Оқытудағы негізгі идеялар Оқушылардың топтық жұмысқа тартылуы. Оқушылырдың өз жұмыстарын көрсете білуі.



    7 модульдің енгізілуі



    1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту2. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. 3. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
    Сабақтың түрі: сынып сағаты

    Әдіс-тәсілдері:

    Жұмыс түрлері:
    сұрақ-жауап, болжау, топтастыру, oйлан -жұптас –талқыла. топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс



    Ресурстар, құрал-жабдықтар


    Интерактивтік тақта, , постерлер, суреттер, ойын элементтері.











    Сабақ барысы
    Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті әдісіресурстар
    Ұйымдас-тыру кезеңі









    I –блок.Уәждемелік
    -Қалыпты жағдай туғызу.-Сергіту сәті. «Амандасу» тренингісін жүргізу.-Топтастыру /суреттер арқылы/-Бағалау жүйесімен таныстырады



    Білім алушылар адамның-азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын қасиетін анықтау және 9 –кестені толтыру ұсынылады.Кестені толтырып болғаннан кейін білім алушылыларға «Сіз қандай қасиетті ең басты деп ойлайсыз және неге? Деген сұраққа жауап беру ұсынылады.













    Сәлемдеседі.Тренингкке катысады.3 топқа бөлінеді.Бағалау жүйесімен танысады



    9 –кесте - Білім алушылыр адамның-азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын қасиетін анықтайды.
    топтық жұмыс













    жеке жұмыс

















    жеке жұмыс

    ойын









    II –блок. Практикаға бағдарланғанСабақтың негізгі бөлімі. Жаңа ақпаратпен танысу


    1. Білу
    -Балалар, «жақсы» ширату ойынында сендер қазақстандық болған жақсы деп айттыңдар. Ал, Қазақстандық деп кімді айтуға болады? Балалардың жауаптарыҚазақстандық –бұл біз, себебі біз .........





    Ойлан жұптас талқыла

    Сұрақ-жауап
    2.Түсіну

    «Жалғастыр» ойыны
  • Қазақстан тәуелсіз мемлекет болып қай кезде жарияланды?
  • Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті кім және қай жылы сайланды?
  • Қай жылы ҚР-ның мемлекеттік рәміздерін қабылдады?
  • ҚР –сы неше облыстан тұрады?


  • 1991 жылы 16 желтоқсанда
  • 1991 жылы 1 желтоқсанда
  • 1992 жылы 4 маусымда
  • 14 облыстан


  • Сұрақ -жауап

    3. ҚолдануЖобалық пікірталас.Елестетіп көріңізші, сіз мұндай жағдайда не істер едіңіз?1/Көршілерде өрт болды....2/ Науқасқа шұғыл қан тапсыру қажет болды...3/ Бөтен адам үшін шұғыл дәрі-дәрмекке барып келу қажеттігітуындады...

    Топтық танысты-рылым

    Постерлермаркерлер
    4.Талдау

    Сөйлемді аяқта» тренингіа/ Әр адам өз елінің патриоты болу керек, Себебі...жекежұмысжұптық жұмыс түрлі-түсті қолғаптар


    III- блок Рефлексия Қорытынды бөлім
    5.Жинақтау
  • Әрбір білім алушымен
  • «Тегтер бұлты»
  • инновациялық тәсіл көмегімен жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы қажет:
    Мен .......................таныстым.Маған..................оңай болған жоқ.Мен....................қол жеткіздім.Мен .....................істей алдым.



    Топтық жұмысмақал-мәтел-дер
    6.Бағалау

    Формативті бағалау: топтық және өзара бағалау, мадақтау, сенім білдіру, қолдау. Жинаған ұпайларын санауЖеңімпаз топты анықтау

    өзара бағалау



    Үйге тапсырма

    Эссе жазу

    «Мен-патриотпын».

    жеке жұмысғалам-тор

    Кері әсер



    Топтың әр мүшесіне рефлексия жасату. Бүгінгі сабақ ұнады ма?деген сұраққа жауап береді.

    жеке жұмыскері байла-ныс парағы






    Патриотқа тән қасиет

    Патриот емес адамның қасиетіМаған тән қасиеттер (алдыңғы бағандардан)
    Болжамды жауаптар: • жауапкершілік; • әділеттілік; • төзімділік; • адалдық; • батылдылық; • шыдамдылық; • ризашылдық; • зейінділік.

    Болжамды жауаптар:• өзі өмір сүріп жатқан қоғамды құрметтемеу;• жауапсыздық;• отбасы алдындағы борыштың болмауы;• берекесіздік;• бағдарсыздық (өз елі туралы дұрыс пікірде болмау және оны жақсарту үшін ештеңе жасамайды);• арамтамақтық, жұмыс істегісі келмеу;• Отанға деген сүйіспеншіліктің болмауы.









    Рефлексия әрбір білім алушымен «Тегтер бұлты» инновациялық тәсіл көмегімен жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы қажет:Мен .......................таныстым.Маған ..................оңай болған жоқ.Мен ........................қол жеткіздім.Мен .........................істей алдым...................................................болса жақсы болар еді. Менің .......................................................есімде қалды.Мен ...........................................................істеп көремін.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!