|
Сабақтың тақырыбы: «Мен –патриотпын» Сабақтың арқауы: « Мен- Патриот- Азамат |
Мектеп: № 108 орта мектеп |
||||||||
|
Күні: 1.09.2017 |
Мұғалімнің есімі: Әбілдаева Э.Т. |
||||||||
|
Мақсаты: |
Қоғамда өздерін көрсете алатын және өз еліне пайдалы болатын , Жаңа Қазақстандық Патриотизмнің құндылықтары мен мұраттары жүйесін иеленетін білім алушы - патриот тәрбиелеу |
||||||||
|
Міндеттері: |
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||
|
Сабақтың ресурстары. |
Рәсімдеу: Мемлекеттік рәміздер бейнеленген плакаттар, Музыкалық көркемдеу: Мемлекеттік әнұранның аудиожазбасы, «Менің Қазақстаным» бейнеролигі Техникалық құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, ноутбук, ғаламтор желісі |
||||||||
|
Сабақ түрі: |
Танымдық сабақ |
||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
«Менің мақсатым» тренингі, «идеялар қоржыны», «тірек сөздер»тұжырымдамалық карта», «кластер», «үш минуттық эссе», қб әдістері |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы 2 мин 2 мин 2 мин |
М: Әр адамның өз алдына қоятын мақсаты болады. Ол үлкен болуы немесе тез арада орындалуы да мүмкін. Біздің әрқайсысымыз үлкен гүлденген мемлекетіміздің кішкентай бөлшегіміз. Біз - біртұтас елміз! Олай болса, біздің еліміздің де алдына қойған үлкен мақсаттары бар. Ол – бірлік, даму және ел қамы үшін көркею.
«Тірек сөздер» әдісі арқылы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласына шолу жасау, оқушыларға ақ парақшалар таратып беріп, сөйлемдер құрастыруды тапсыру. |
стикерлер «Менің Қазақстаным» бейнебаяны «Болашаққа бағдар – білім мен сана серпілісі» атты слайд |
|||||||
|
Ортасы 10 мин 3 мин 3 мин 5 мин 5 мин 3 мин |
«Идеялар қоржыны» әдісі. «Патриот» деген кім?
Дескриптор
ҚБ «Сөздік бағалау» әдісі (ауызша кері байланыс)
Ж «үш минуттық эссе» . «Сіз қандай қасиетті азаматқа тән ең басты деп ойлайсыз және неге?» деген сұраққа жауап жазу ұсынылады. Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі
5-тапсырма. «Автор орындығы» әдісі. Әр топ белгілі бір азамат жайында қысқаша репортаж жасайды. «Жерлестерімнің ауылымыз үшін жасаған еңбектері» ҚБ «Жағдаяттық мәлімдеме» әдісі Маған ұнады ......, себебі ..... 6-тапсырма. Т Топтық жұмыс. Постер жасап, қорғау Берілген тақырып бойынша әрбір топ үндеу дайындап, жариялайды.
Дескриптор:
ҚБ «Комплимент» әдісі
Сабақты бекіту. «Кластер» әдісі бойынша
|
Жұмыс дәптері, А4 форматты қағаз,
А4 қағазы |
|||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Қорытынды: Н.Назарбаев сөзімен қорытындыланады.
Рефлексия: «Тегтер бұлты». Әрбір оқушы төмендегі көп нүктенің орнын өз ойымен толтырады. Мен...................................................... таныстым. Маған.................................................. оңай болған жоқ. Мен ...................................................... қол жеткіздім. ................................................................ менің есімде қалды.
|
А4 форматты қағаз, маркер, |
|||||||
|
|
|||||||||
Мен ... таныстыстым
Маған... оңай болған жоқ
Мен ... қол жеткіздім.
... менің есімде қалды
«Тэгтер бұлты»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен -патриотпын тәрбие сағаты
Мен -патриотпын тәрбие сағаты
|
Сабақтың тақырыбы: «Мен –патриотпын» Сабақтың арқауы: « Мен- Патриот- Азамат |
Мектеп: № 108 орта мектеп |
||||||||
|
Күні: 1.09.2017 |
Мұғалімнің есімі: Әбілдаева Э.Т. |
||||||||
|
Мақсаты: |
Қоғамда өздерін көрсете алатын және өз еліне пайдалы болатын , Жаңа Қазақстандық Патриотизмнің құндылықтары мен мұраттары жүйесін иеленетін білім алушы - патриот тәрбиелеу |
||||||||
|
Міндеттері: |
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||
|
Сабақтың ресурстары. |
Рәсімдеу: Мемлекеттік рәміздер бейнеленген плакаттар, Музыкалық көркемдеу: Мемлекеттік әнұранның аудиожазбасы, «Менің Қазақстаным» бейнеролигі Техникалық құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, ноутбук, ғаламтор желісі |
||||||||
|
Сабақ түрі: |
Танымдық сабақ |
||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
«Менің мақсатым» тренингі, «идеялар қоржыны», «тірек сөздер»тұжырымдамалық карта», «кластер», «үш минуттық эссе», қб әдістері |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы 2 мин 2 мин 2 мин |
М: Әр адамның өз алдына қоятын мақсаты болады. Ол үлкен болуы немесе тез арада орындалуы да мүмкін. Біздің әрқайсысымыз үлкен гүлденген мемлекетіміздің кішкентай бөлшегіміз. Біз - біртұтас елміз! Олай болса, біздің еліміздің де алдына қойған үлкен мақсаттары бар. Ол – бірлік, даму және ел қамы үшін көркею.
«Тірек сөздер» әдісі арқылы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласына шолу жасау, оқушыларға ақ парақшалар таратып беріп, сөйлемдер құрастыруды тапсыру. |
стикерлер «Менің Қазақстаным» бейнебаяны «Болашаққа бағдар – білім мен сана серпілісі» атты слайд |
|||||||
|
Ортасы 10 мин 3 мин 3 мин 5 мин 5 мин 3 мин |
«Идеялар қоржыны» әдісі. «Патриот» деген кім?
Дескриптор
ҚБ «Сөздік бағалау» әдісі (ауызша кері байланыс)
Ж «үш минуттық эссе» . «Сіз қандай қасиетті азаматқа тән ең басты деп ойлайсыз және неге?» деген сұраққа жауап жазу ұсынылады. Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі
5-тапсырма. «Автор орындығы» әдісі. Әр топ белгілі бір азамат жайында қысқаша репортаж жасайды. «Жерлестерімнің ауылымыз үшін жасаған еңбектері» ҚБ «Жағдаяттық мәлімдеме» әдісі Маған ұнады ......, себебі ..... 6-тапсырма. Т Топтық жұмыс. Постер жасап, қорғау Берілген тақырып бойынша әрбір топ үндеу дайындап, жариялайды.
Дескриптор:
ҚБ «Комплимент» әдісі
Сабақты бекіту. «Кластер» әдісі бойынша
|
Жұмыс дәптері, А4 форматты қағаз,
А4 қағазы |
|||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Қорытынды: Н.Назарбаев сөзімен қорытындыланады.
Рефлексия: «Тегтер бұлты». Әрбір оқушы төмендегі көп нүктенің орнын өз ойымен толтырады. Мен...................................................... таныстым. Маған.................................................. оңай болған жоқ. Мен ...................................................... қол жеткіздім. ................................................................ менің есімде қалды.
|
А4 форматты қағаз, маркер, |
|||||||
|
|
|||||||||
Мен ... таныстыстым
Маған... оңай болған жоқ
Мен ... қол жеткіздім.
... менің есімде қалды
«Тэгтер бұлты»
шағым қалдыра аласыз














