«Сейдахмет Бердіқұлов атындағы орта мектебі» КММ
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Тәрбие сағатының басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Тәуелсіздік – біздің ел үшін ең қасиетті әрі ең маңызды ұғымдардың бірі. Бұл тек қарапайым сөз ғана емес, бұл – ата-бабамыздан қалған ұлы мұра, бостандықтың, еркіндіктің символы. Тәуелсіздік тақырыбындағы қысқа бейнеролик көрейік. Бейне материал 1991 жылы 16 желтоқсан – Қазақстан тәуелсіз мемлекет атанды. Бұл күн халқымыз үшін ғасырлар бойы армандаған үлкен бақыт. Еліміз өз алдына дербес мемлекет ретінде дамудың сара жолына түсті. 1991 жылы Қазақстан өз тәуелсіздігін алып, жаңа тарихының есігін ашты. Бірақ бұл күнге жету үшін халқымыз қаншама қиындықты, күресті, ауыр кезеңдерді бастан өткерді. Сол себепті, Тәуелсіздік күні тек мереке ғана емес, ел тарихындағы ең ұлы күн. Тәуелсіздік дегенді қалай түсінесіңдер? Қазақстан тәуелсіздікке қалай қол жеткізді? Топтарға
бөлу:
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
пікір алысып, ойларын айтады
Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады: еркіндік, бостандық, Отан, тәуелсіз елдің болашағы, т.б
Оқушылар топқа бөлініп отырады |
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=_Pd4SWrb8RY
|
|
Тәрбие сағатының ортасы |
"Ұлы дала мұрасы" викторинасы: 10 сұрақ
1-топ: Болашақ жастарыТапсырма: Қазақстанның 2050 жылдағы бейнесін қиялдап, сурет немесе сызба жасаңыздар. Елдің болашақтағы даму жолын сипаттап, келесі сұрақтарға жауап беріңіздер:
2-топ: Еркіндік елшілері "Тәуелсіздіктің 3 басты құндылығы" атты шағын жобаны құрастырыңыз. Әр құндылықты сурет немесе символ арқылы бейнелеңіздер.
Мысалы: Тәуелсіздік – Көк байрақ немесе Бәйтерек. Бейбітшілік – Құс немесе масақ. Бірлік – Бір шеңбер ішінде тұрған адамдардың бейнесі. 3-топ: "Рухани мұрагерлер" Тапсырма: "Қазақтың салт-дәстүрлері: Рухани мұра" атты постер жасайда. Қазақтың әртүрлі салт-дәстүрлерін сурет арқылы бейнелейтін постер жасайды. Әрбір салт-дәстүрдің қысқаша түсіндірмесін жазып, оның маңызын ашатын сөздер қосады. Постерде қазақтың ұлттық ою-өрнектері, киімдері немесе бейнелі суреттері болуы тиіс. Әрбір салт-дәстүрдің ерекшелігін көрсету үшін түрлі түстер мен символдарды қолдану. Топтар өздерінің зерттеген тақырыптарын аша отырып, тәуелсіздік, рухани құндылықтар мен ұлттық мұралардың маңызын көрсетті. Мұғалім тәуелсіздік ұғымының тарихы мен қазіргі қоғамдағы мәнін айтып, әрбір оқушының өз елінің рухани мұрасын құрметтеу керектігін атап өтеді. |
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру: «Рақмет», «Кешіріңіз», «Сәлеметсіз бе», «Өтінемін», «Жақсы болсын» және т.б
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу
Топ плакат жасап, өз болашақ көзқарастарын сурет арқылы таныстырады.
Оқушылар плакатта құндылықтарды тақырыпшалармен көрсетеді және қысқаша мәтін жазады
Оқушылар салт-дәстүрдің маңызын түсіндіреді. Сонымен қатар, қазақтың салт-дәстүрлерінің тәуелсіздіктің қадір-қасиетіне қосар үлесін атап өтеді. Топтар жұмыстың нәтижесін сынып алдында таныстырып, қорғайды. |
|
|
Тәрбие сағатының соңы
|
Сабақ соңында оқушыларға бірнеше сұрақ қойып, олардың пікірлерін тыңдау:
Біз — тәуелсіз елдің азаматымыз. Өз тарихымызды, мәдениетімізді, дәстүрімізді құрметтей отырып, өз еліміздің болашағына үлес қосамыз. Әрқайсымыз елдің ертеңі үшін жауаптымыз. Еліміздің тәуелсіздігі мен оның құндылықтары — барлығымыздың ортақ жауапкершілігіміз. Әрқайсымыз өз тарихымызды, мәдениетімізді құрметтеп, оны жалғастыру үшін еңбек етуіміз қажет. Бүгінгі сабақ, менің ойымша, сол бағытта үлкен қадам болып табылады. Бәріңізге үлкен алғысымды білдіремін! |
Оқушылар өз ойларын ашық түрде айтып, сабақтың қандай тұстары ерекше болғанын айтады.. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен — Тәуелсіз елімнің болашағымын
Мен — Тәуелсіз елімнің болашағымын
«Сейдахмет Бердіқұлов атындағы орта мектебі» КММ
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Тәрбие сағатының басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Тәуелсіздік – біздің ел үшін ең қасиетті әрі ең маңызды ұғымдардың бірі. Бұл тек қарапайым сөз ғана емес, бұл – ата-бабамыздан қалған ұлы мұра, бостандықтың, еркіндіктің символы. Тәуелсіздік тақырыбындағы қысқа бейнеролик көрейік. Бейне материал 1991 жылы 16 желтоқсан – Қазақстан тәуелсіз мемлекет атанды. Бұл күн халқымыз үшін ғасырлар бойы армандаған үлкен бақыт. Еліміз өз алдына дербес мемлекет ретінде дамудың сара жолына түсті. 1991 жылы Қазақстан өз тәуелсіздігін алып, жаңа тарихының есігін ашты. Бірақ бұл күнге жету үшін халқымыз қаншама қиындықты, күресті, ауыр кезеңдерді бастан өткерді. Сол себепті, Тәуелсіздік күні тек мереке ғана емес, ел тарихындағы ең ұлы күн. Тәуелсіздік дегенді қалай түсінесіңдер? Қазақстан тәуелсіздікке қалай қол жеткізді? Топтарға
бөлу:
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
пікір алысып, ойларын айтады
Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады: еркіндік, бостандық, Отан, тәуелсіз елдің болашағы, т.б
Оқушылар топқа бөлініп отырады |
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=_Pd4SWrb8RY
|
|
Тәрбие сағатының ортасы |
"Ұлы дала мұрасы" викторинасы: 10 сұрақ
1-топ: Болашақ жастарыТапсырма: Қазақстанның 2050 жылдағы бейнесін қиялдап, сурет немесе сызба жасаңыздар. Елдің болашақтағы даму жолын сипаттап, келесі сұрақтарға жауап беріңіздер:
2-топ: Еркіндік елшілері "Тәуелсіздіктің 3 басты құндылығы" атты шағын жобаны құрастырыңыз. Әр құндылықты сурет немесе символ арқылы бейнелеңіздер.
Мысалы: Тәуелсіздік – Көк байрақ немесе Бәйтерек. Бейбітшілік – Құс немесе масақ. Бірлік – Бір шеңбер ішінде тұрған адамдардың бейнесі. 3-топ: "Рухани мұрагерлер" Тапсырма: "Қазақтың салт-дәстүрлері: Рухани мұра" атты постер жасайда. Қазақтың әртүрлі салт-дәстүрлерін сурет арқылы бейнелейтін постер жасайды. Әрбір салт-дәстүрдің қысқаша түсіндірмесін жазып, оның маңызын ашатын сөздер қосады. Постерде қазақтың ұлттық ою-өрнектері, киімдері немесе бейнелі суреттері болуы тиіс. Әрбір салт-дәстүрдің ерекшелігін көрсету үшін түрлі түстер мен символдарды қолдану. Топтар өздерінің зерттеген тақырыптарын аша отырып, тәуелсіздік, рухани құндылықтар мен ұлттық мұралардың маңызын көрсетті. Мұғалім тәуелсіздік ұғымының тарихы мен қазіргі қоғамдағы мәнін айтып, әрбір оқушының өз елінің рухани мұрасын құрметтеу керектігін атап өтеді. |
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру: «Рақмет», «Кешіріңіз», «Сәлеметсіз бе», «Өтінемін», «Жақсы болсын» және т.б
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу
Топ плакат жасап, өз болашақ көзқарастарын сурет арқылы таныстырады.
Оқушылар плакатта құндылықтарды тақырыпшалармен көрсетеді және қысқаша мәтін жазады
Оқушылар салт-дәстүрдің маңызын түсіндіреді. Сонымен қатар, қазақтың салт-дәстүрлерінің тәуелсіздіктің қадір-қасиетіне қосар үлесін атап өтеді. Топтар жұмыстың нәтижесін сынып алдында таныстырып, қорғайды. |
|
|
Тәрбие сағатының соңы
|
Сабақ соңында оқушыларға бірнеше сұрақ қойып, олардың пікірлерін тыңдау:
Біз — тәуелсіз елдің азаматымыз. Өз тарихымызды, мәдениетімізді, дәстүрімізді құрметтей отырып, өз еліміздің болашағына үлес қосамыз. Әрқайсымыз елдің ертеңі үшін жауаптымыз. Еліміздің тәуелсіздігі мен оның құндылықтары — барлығымыздың ортақ жауапкершілігіміз. Әрқайсымыз өз тарихымызды, мәдениетімізді құрметтеп, оны жалғастыру үшін еңбек етуіміз қажет. Бүгінгі сабақ, менің ойымша, сол бағытта үлкен қадам болып табылады. Бәріңізге үлкен алғысымды білдіремін! |
Оқушылар өз ойларын ашық түрде айтып, сабақтың қандай тұстары ерекше болғанын айтады.. |
|
шағым қалдыра аласыз













