Сабақтың тақырыбы, мақсатымен
оқушыларды таныстыру.
Қызығушылықты
ояту:
Сұрақ: «Күдікті зат дегеніміз
не?
Мұндай жағдайда не істеу керек
деп ойлайсыздар?»
1. Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Күдікті зат дегеніміз
не?
Бейтаныс жерде табылған
белгісіз заттар (сөмке, қорап, пакет және
т.б.).
Қауіпті заттарға тән белгілер
(сымдар, өткір иіс, дыбыс шығуы).
Күдікті зат анықталғанда
жасалатын бес қадам:
1.
Қадам
1: Затқа
жақындамау:
Күдікті затқа қол тигізбеу,
оны қозғалтып немесе ашпау.
2.
Қадам
2: Айналадағыларды
ескерту:
Қауіп туралы жақын маңдағы
адамдарды хабардар ету.
3.
Қадам
3: Қауіпсіз қашықтыққа
кету:
Күдікті заттан кемінде 100
метр қашықтықта болу.
4.
Қадам
4: Арнайы қызметке
хабарлау:
102 (полиция) немесе 112
(төтенше жағдайлар қызметіне) хабар беру.
5.
Қадам
5: Оқиға орнына қайта
оралмау:
Арнайы қызмет келгенше күту
және затқа жақындамау.
Топтық
жұмыс:
Тапсырма:
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр
топқа нақты жағдай беріледі (мысалы, мектеп ауласында күдікті сөмке
табылды).
Әр топ жағдайға байланысты бес
қадамды қолдану бойынша әрекет жоспарын
жасайды.
Көрнекі материалдар көрсету
:
Күдікті заттардың мысалдары
көрсетілген суреттер мен бейнематериалдарды
қолдану
Қорытынды
1. Қайталау және
талқылау:
Мұғалім бес қадамды қайта
пысықтайды:
Күдікті затты елемеу қандай
қауіп тудыруы мүмкін?
Төтенше жағдайларда неге сабыр
сақтау маңызды?
Рефлексия:
Сұрақ: «Сабақтан қандай
маңызды ақпарат алдыңыздар?»
Үй
тапсырмасы:
Отбасымен бірге күдікті зат
анықталғанда жасалатын әрекеттер жоспарын
талқылау.
|