«Мен адалдықты жақсы көремін!» сынып сағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мен адалдықты жақсы көремін!» сынып сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мен адалдықты жақсы көремін!» сынып сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Каирова М.

Күні:

13.01.2025

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

«Мен адалдықты жақсы көремін!»

Құндылықты дарыту

Оқушыларға адалдық, шыншылдық қасиеттерінің адам өміріндегі маңызын түсіндіру.

Адалдыққа тәрбиелеу арқылы өз ортасына, қоғамға, еліне пайда тигізетін тұлға қалыптастыру. Шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту және өмірде адалдықты ұстануға баулу.

Қауіпсіздік сабағы

Біріктіруге болмайтын өнімдердің комбинациясы

Мақсаты

балаларға біріктіруге болмайтын өнімдермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін үйрету


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу.

Сабақтың тақырыбын таныстыру.

Шаттық шеңбері: оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы сабақты бастайды.

2. Кіріспе бөлім

Мұғалім:
"Бүгінгі тәрбие сағатымызда біз адалдық туралы сөйлесеміз. Адалдық дегеніміз не? Ол бізге не үшін қажет? Сендер қалай ойлайсыңдар?"

Оқушылардың жауаптарын тыңдау.

1. Адалдық ұғымы туралы түсінік:

Мұғалім адалдықтың мағынасын түсіндіреді:
"Адалдық – бұл шындықты айту, өз ісіңе жауапкершілікпен қарау, өтірік айтпау және басқаларға зиян келтірмеу.
Адал адам өзгелерге сенім артып, сыйластыққа ие болады."


Мұғалім адалдық туралы қысқаша түсінік береді.

Сұрақтар:

«Адалдық деген не?»

«Сендер адалдық туралы қандай оқиғаларды білесіңдер?»

«Адал болу не үшін маңызды?»



презентация

Сабақтың ортасы

ойын: "Шындық па, өтірік пе?"

Мұғалім бірнеше сөйлем оқиды (мысалы: "Күн аспанда жарқырап тұр.", "Қар жасыл түсті.")

Оқушылар сөйлемнің шын немесе өтірік екенін анықтайды.

3. Мақал-мәтелдермен жұмыс:

"Адалдық – ардың ісі."

"Өтіріктің құйрығы бір-ақ тұтам."

Мұғалім әр мақалдың мағынасын түсіндіріп, оқушылардан мысалдар келтіруін сұрайды.

4. Топтық жұмыс:

Оқушыларды топтарға бөлу.

Әр топқа адалдыққа байланысты жағдаят беріледі (мысалы, табылған затты қайтару, досқа көмектесу).

Топтар өз ойларын ортаға салып, шешімдерін ұсынады.


Оқушыларға адалдық туралы мақал-мәтелдерді тауып, мағынасын түсіндіру ұсынылады.

  • Мысал: «Адалдық – ардың ісі».



Интербелсенді тақта/ компьютер

10 мин

7 САБАҚ. «БІРІКТІРУГЕ БОЛМАЙТЫН ӨНІМДЕРДІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ»

Сабақтың мақсаты: балаларға біріктіруге болмайтын өнімдермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін үйрету.

- Елестетіп көріңіздерші, ересектер үй шаруасымен айналысады, ал сіз ойнағыңыз келеді.

Сіз не істейсіз? (балалардың жауабы) - Ойнаңыз, бірақ тым шектен шықпаңыз!

Үй сенімді болғанымен, мынаны ұмытпау керек.

Алға жайып тұз-дәмiн,

Келтiредi үй сәнiн.

Тоңазытқыш, пеш, су құбырын көре ме,

Бұл жасырған қай бөлме?

(Ас үй) - Азық-түлік үйдің қай бөлмесінде тұрады?

3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Ас үй балалар үшін өте қауіпті орын. Ас үй ойын ойнайтын орын емес. Ол жерде біз тамақ дайындаймыз. Сіз кездейсоқ ыстық заттарға қол тигізіп, күйіп қалуыңыз мүмкін. Өзіңізге ыстық сорпа, не шай төгіп алуыңыз мүмкін. Ас үйде жүгіруге болмайды. Жүгіріп жүріп пердеге тиіп кетсеңіз, ал ол жанып тұрған отқа тиіп, ас үйден өрт шығуы мүмкін. Сонымен ас үйде балалар қандай қауіп қатерге ұшырауы мүмкін? 1. Пештегі қазандар.

2. Үйдегі химиялық заттар балаларға қауіп төндіреді.

3. Ас құралдары: пышақтар, қайшылар және басқа да кесетін заттар.

4. Электр аспаптары, әсіресе араластырғыштар, кофе тартқыштар, ет тартқыштар.

4. Тақырыпқа кіріспе. Әңгіме Егер қатты қыздырылған табаға май құйсаңыз, оныңжанып кетуі мүмкін екенін білдіңіздер бе?

Бұл өртке әкеледі. Сіз тамақтың дайын болғанын тексергіңіз келсе, сізге не болуы мүмкін екенін білесіз бе? Мысалы, пештегі торт, қазандағы ыстық сорпа немесе қайнап тұрған шәйнек.

- Сіз балалар үшін қауіпті және ешбір жағдайда оларға қол тигізбейтін тағамдарды білесіз бе?

Ас үйдегі шкафтарда сақталатын ыдыс-аяқ, өткір заттың барлығы балаға қауіп төндіреді. Ең қауіптісі сірке қышқылы немесе оны «уксус» деп атайды. Бірақ басқа да тұздықтар, сироптар мен пасталардың дәмін татып қарауға болмайды. Тіпті ең қарапайым және біз білетін тағамдар да қауіпті болуы мүмкін, себебі оларды қалай дұрыс тұтыну керектігін білмесеңіз және оларды бір-бірімен біріктіруге болатынын не болмайтынын білмесеңіз, үлкен қиындыққа әкелуі мүмкін.

Тәжірибе Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған тәтті мен «Кока-Коланы» жақсы көреді. - Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салынса не болады деп ойлайсыз? - Егер бұл кәмпиттерді

«Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік

. - Ал біз мұны тәжірибе арқылы білеміз. Қараңызшы, Мен «Кока-Кола» бөтелкесін алып, оны ашып,

«Ментос» тәттісін салдым.

- Ой, не болды? - Иә, кейбір өнімдермен «Кока-Коламен» үйлеспейді және кішкентай жарылыс сияқты химиялық реакцияға түседі. Осы жарылыс сіздің асқазаныңызда болуы мүмкін деп елестетіп көріңіз! - Иә, «Кока-Кола» біздің ағзамызға зиян тигізуі мүмкін. -Сіз бен біз «Ментос» кәмпиттерімен «Кока-Кола» ішсек, асқазанымызда не болатынын көрдік. Бұл кәмпиттің пайдасы жоқ екенін де байқадыңыз. Егер сіз «Кока-Коламен» пайдалы өнімді қолдансаңыз не болатынын көрейік.

Пайдалы өнім ретінде біз сүтті аламыз.

Сұрақ: сіз қалай ойлайсыз сүт пайдалы өнім бе?

Қараңызшы, не болыпжатыр?

(Балалардың жауабы). Стаканда бұлтты, қалың тұнба пайда болды, қабыршақтар пайда болды.

Сұрақ: Неге бұлай болғанын білесіз бе?

«Кока-Кола» сүтпен араласқанда реакцияға түсіп, ашып кетеді және мұндай жағымсыз тұнба пайда болады. Мұндай сүтті ішуге болмайды. Сұрақ: Біреулеріңіз мұны не үшін жасадық деп ойладыңыздар ма?

5.Білімді бастапқы игеружәне түсінгенін тексеру «Артығын табу» ойыны Тақтада зиянды және пайдалы өнімдердің суреттері берілген. Біз барлық зиянды өнімді тауып, оларды алып тастауымыз керек. Жарайсыздар, балалар, керемет білімдеріңізді көрсетіп, барлық зиянды өнімді таптыңыздар.

6. Сабақты бекіту. Өзіндік жұмыс «Ас үйде кім тұрады?» ойыны

Отқа қойсаң елпілдеп,

Быж-быж етіп тұншығар.

Тақиясы селкілдеп,

Танауынан бу шығар. (Жауабы: шәйнек)

Ас піскенін біліп анық,

Дәм көреді іліп алып. (Ожау, қасық) Қара сиырым қарап тұр,

Қызыл сиырымжалап тұр

. (Қазанмен от)

Кесе – шыны пиала,

Оларсыз шай құя ма?

Қасықсыз тамақ жемейді,

Бәрінің атын не дейді?

(Ыдыс-аяқ)

Педагог: Жарайсыңдар! Жұмбақта не туралы айтылғанын айтыңыздаршы (Ыдыс туралы.)

7. Қорытынды. Рефлексия (кез келген түрдегі).


Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=msjxTOaX8hQ


Сабақтың соңы

Шығармашылық жұмыс:

Оқушылар "Адалдық" тақырыбында сурет салады немесе қысқа әңгіме жазады.

2. Қорытынды әңгіме:

Мұғалім адалдықтың адамның өміріндегі орны мен маңызын қорытындылайды.

Оқушыларға үйге тапсырма: күнделікті өмірде адалдық танытқан сәттерін күнделікке жазу.

5. Рефлексия

"Сабақтан не үйрендіңдер?"

"Бүгінгі тақырып бойынша қандай сезімдер пайда болды?"


«Досыма хат» тапсырмасы

Балалар досына адал болу туралы хат жазады. Хатта олар адал достықтың маңыздылығын сипаттайды.



презентация








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі