2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Мен бақытты баламын"

"Мен бақытты баламын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады. Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатыса алады. Көптеген оқушылар: Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын ашады. Кейбір оқушылар: өзі үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып

Күні:

4


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Мұғалімнің есімі:

Шардарбекова Мира Адырбековна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Мен бақытты баламын»

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау;

4.2.8.1 Көркем шығарманы басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм, кинофильм) нұсқасымен салыстыру.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады. Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатыса алады.

Көптеген оқушылар: Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын ашады.

Кейбір оқушылар: өзі үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаза алады, не үшін құнды екенін дәлелдей алады.

Бағалау критерийлері:

Кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды.

Оқиғалардың маңызды тұстарын талдауға, салыстыруға қатысады.

Талдау жасай отырып, мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

Құндылықтарды дарыту:

Бақыт ұғымын кеңінен түсіндіріп, өзінде барды бағалауға, қанағатшылдыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану, дүниетану, музыка, қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары:

Музыка тыңдатып, қысқа сюжеттер көрсету

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Жалпы құндылық туралы ұғымдары қалыптасқан, өз-өзіне, өз іс-әрекетіне баға бере алады.



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекет

Ресурстар

Басталуы

Қызығушылықты ояту

Оқушыларды шағын топтарға бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылар «Модерация» әдісі арқылы Абай атамыздың өлеңдерін стикерлерге жазады. Әр топта қайталанған өлеңдер алынып, қалған өлеңдер саны саналады.

«Пікіріңді айт» айдары

Оқулықтағы сызба мазмұны бойынша өз ойларын ортаға салады. сызбадан ең маңызды деп тапқан сөзді күннің шуағына жазу; ең маңызы аз деген сөзді бұлтқа жазады. Әр топ өз пікірінің дұрыстығын дәлелдеуге тырысады. Соңынан дұрыс пікірлер таңдалады. (Ақша, байлық, атақ туралы пікірлері тыңдалады).

Отбасында, өмірде бақытты болу үшін не істер едің?




Стикерлар

Ортасы

Мағынаны тану

«Түсініп оқы» айдары

Жаңа тақырыппен таныстырылады. «Бақыт» деген - не? Мәтінді түсініп оқығаннан кейін, балалардың қаншалықты түсінгендігі анықталады.

Сөздік жұмыс

Бозбала – жеткіншек

«Әдебиет лотосы»

Мақсаты: оқыған әдеби шығармалардың кейіпкерлері туралы кестені толтыру. Белгілі бір уақыт ішінде кесте толтырылуы керек.


Лото ойынының жабдықтары


Шығарма-ның атауы

Кейіпкері

Бозбала неліктен кедей жұпыны өмір сүрді?

Бозбала тас қалаушының сөзінен не түсінді деп ойлайсың?

Дені сау адам – бақытты адам!”, “Денсаулық - зор байлық” деп неге айтылған?












Рөлге бөліп оқы.

Екі кейіпкердің кездесу сәтінен бастап рөлге бөліп оқиды.

«Талда» айдары

1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, топ ішінде пікір алмасыңдар.

«Бағала» айдары

Тас қашайтын шебер мен бозбаланың мінез құлқын салыстырыңдар.

«Дәлелде» айдары

Неліктен денсаулықты сатып алуға болмайтынына дәлелдер келтір.

Саралау. Өзің үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаз, не үшін құнды екенін дәлелде.













Оқулық, кесте

Рефлексия

«Тұжырымда» айдары бойынша оқушылар кестені толтырады. Өзі толтырған кестесін бір-біріне оқып береді. Оқушылардың қорытынды ойлары салыстырылады.

Мәтінде маған үлгі болған сөз немесе мақал

Менің қорытынды ойым



Дескриптор:

1.Үлгі болған сөзді немесе мақалды жазады

2.Өз ойын қорытындылайды

3. Бір-бірімен жеке ойларын салыстырады

ҚБ: жұлдызшалар беру


«Еркін микрофон» әдісі

Оқушылардың алған білімін тексеру. Әр оқушы немесе әр жұптан бір оқушы ортаға шығын өз ойын қорытындылайды.

ҚБ: кәмпит беру





Сызба











Микрофон

Үй тапсырмасы: Өз денсаулығыңды күтуге арналған ереже құрастыру. Денсаулық туралы мақал-мәтел жинақтап жазу.



Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақтары

Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақ жоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




21 Желтоқсан 2020
526
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі