Ресурстар : маркерлар,
плакаттар, стикерлар, Ноутбук , ұялы телефон
сөздігі
|
Сабақтың
критерийлері :
1. Сын есімді
қайталау
2. Берілген
сұрақтарға толық жауап беру
.
3. Тақырып бойынша
өз ойларын толық ашып айту.
|
09.00 –
09.05
09.05
-09.10
09.10
-09.15
09.15
-09.16
09.17-09.25
09.25-09.30
09.30
-09.39
09.39-09.41
2мин
2мин
|
Сыныпта
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
.
Асық
тренингі
Сөздікпен
жұмыс
Үй тапсырмасын
тексеру
«Авторлық
үстел»
«Миға
шабуыл»
1.Қандай мамандық
түрлерін білесіңдер?
2.Дәрігер не
істейді?
Құрлысшы не
істейді?
3Болашақта кім
болғыларың келеді?
Сыныпты сандарды
қолдану арқылы екі топқа
бөлемін.
1Қазіргі кезде
қандай мамандықтар
сұраныста?
(постер)
2.Венн диаграммасы.
Оқушылар дәрігер мамандығымен мұғалім мамандығын
салыстырады.
3. «Ойлан тап» 1-ші
топ Маман сөзінің әр әрпіне мамандық атауын
жазу.
2-ші топ Қызмет
сөзінің әр әрпіне мамандық атауын
жазу.
4.Синквейн . Бес жол
өлең
«Мамандық» сөзімен
құрастырыңдар
Рефлексия стикер алу
арқылы оқушылардан кері байланыс алу
(сабақты)
Үй
тапсырмасы
Мәтінмен
жұмыс
Екі топ бір – бірін
ауызша бағалайды.
Бағалау
|
Сабақты бастамас
бұрын ынталандыру жұмыстарын
жүргізеді
Жаңа сөздерді сөздік
дәптерге жазып , қайталайды.
Оқушылардың жас
ерекшеліктерін ескеру
Оқушылар үйде
дайындап келген эсселерін
оқиды
Эссе сайысын
өткізу
Оқушылардың пікірін
тыңдау
Осындай сұрақтарға
жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Мамандық тақырыбы
бойынша оқушылар өз ойларын
айтады.
Мұғалім оқушыларға
құраған сөздерін оқытады. Сын есімге екі сөз ойлап
табады.
Оқушылар әр әріпке
мамандық атауларын жазады.
Берілген сөзбен
оқушылар бес жол өлең
құрастырады.
Мұғалім стикерлер
таратады.
Мұғалім оқушыларға
үй тапсырмасын береді
Формативті
бағалау
|
Асықты қолдарына
алып тілек тілеп әр сөзге асық сөзін қосады Мысалы :Болашақта жұмыс
істеуге асық ?
Оқушылардың
көңілдері көтерілгесін сабақты
бастаймыз
Оқушылар эсселерін
оқиды ең жақсы жазылған эссені атап
бағалау
Берілген сұрақтарға
оқушылар жауап береді. Жұпта сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар өз жазған
-дарын салыстырып
Ұялы телефон
сөздігін қолдану
Тез арада әр әріптен
жаңа сөздер ойлап табады Сын есімге екі сөз ойлап
табу
Рефлексивті есеп
жазады
Оқушылар берген
тапсырманы күнделіктеріне
жазады
Формативті
бағалау
Әр жұп бір – бірін
бағалайды
Оқушылар жұпта бір
бірін бағалап , өз пікірлерін
білдіреді
|