Мен де батыр боламын

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мен де батыр боламын

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жосапары патриоттық тәрбие негізінде құрастырылды. Ермексазбен бедер, мүсін жасау ерекшелігімен таныстырдым, және практикалық жұмыс болды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Бөлімше

Ортақ тақырып:

Бізді қоршаған әлем Мүсін

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты жөні:

БҚО, Бәйтерек ауданы, Зеленов ЖОББМ

Курманкулов Азилхан Темирханович

Күні:

13.03.2025 ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мен де батыр боламын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.3.4.1 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде қоршаған әлемнің ерекшеліктерін білу және сипаттау. Мүсін құралдары арқылы таныс бейнелер мен пішіндерді білдіру

Сабақтың мақсаты:

Атақты тұлғаларды тану барысында ұлтжанды, ержүрек болуға талпынады. Мүсін жасауды, оның ішінде батырдың және оның қару-жарағын сомдаудың қыр-сырын үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.



Сыныпта көтеріңкі көңіл күй орнайды.







Балалар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ.

Бірін-бірі бағалау


Жарайсың! Керемет!

Тамаша!

Жағымды әуен ойнап тұрады.



Интербелсенді тақтада суретшілердің туындылары мен

репродукциялары көрсетіледі.



«Ашық микрофон» әдісі арқылы өткен сабаққа байланысты бір оқушы сұрақ қояды, екінші оқушы оған жауап береді. Әдісі түсіндіру, анықтау, жасату.




Ортасы

Жаңа сабақ

Мұғалім оқушыларға мүсіннің шығу тарихы туралы мәлімет береді.

Қазақстан аумағында мүсін өнері ескерткіштері тас дәуірінде пайда

болған. Бұл тас мүсін – балбал тастар.

Ежелгі мүсіндерден жауынгер, бақташы, қариялар мен әйелдер мүсінін көре аламыз. Онда киім, қару-жарақ, баскиім, белдік, әйелдер әшекейінің жеке

бөліктері байқалады. Мүсіндердің көпшілігі оң қолымен не екі қолымен текше пішінді ыдыс немесе тостаған ұстаған.

Қаламызда әртүрлі мүсіндер бар.

Әсіресе, халқымыздың ержүрек

батырларына арналған ескерткіштер көп. Еңселі ескерткіштер жас ұрпаққа батыр бабаларымыздың жауынгер, батыл

болғандығын дәріптеу үшін керек. Мұғалім мысал ретінде бір батырдың ескерткіші туралы мәлімет беріп кетуіне болады.

Бөгенбай батыр ескерткіші Астана қаласында 2007 жылы қойылды.

Бөгенбай батыр – жоңғар басқыншы- ларына қарсы азаттық жорығын

ұйымдастырушылардың бірі, атақты батыр, ұлы қолбасшы. Ескерткіште

батыр ат үстінде бейнеленген. Бір қолын

Оқушылар мүсін туралы мәлімет алады.



Оқушылар мүсін құралдары арқылы

«Мен де батыр боламын» тақырыбына ермексаздан бедерлі мүсін жасайды.

Қалып үлгіні жұмыс дәптерінен бастырып алуға болады.

  1. Дайын үлгі бойынша немесе қалып үлгі арқылы қатырма қағазға батырдың бейнесін салады.

  2. Батыр бейнесіне ермексазды үлгіге қарап отырып, жұқалап жаяды.

  3. Ермексазды бөліктерге бөліп, ширатып, кеуде бөлігіне жапсырып шығады.

  4. Баскиімін, аяқ-қол бөліктерін контур сызығынан шығармай, жұқалап жаяды.

  5. Ұсақ бөліктерін, яғни көзін, аузын, мұрнын, қару-жарағын жапсырады.

Жарайсыңдар!

Интербелсенді тақтада оқу құралдары көрсетіледі.










Интербелсенді тақтада мүсін туындылары көрсетіледі.



жоғары көтеріп, ел шетіне келген жауды бөгеп тұрғандай. Ал екінші қолындағы алдаспан сол кезеңнің қауіп-қатерін аңғартып тұрғандай көрінеді.

Ескерткіштің биіктігі – 11,3 метр, оның ішінде ат үстіндегі батыр мүсінінің

биіктігі – 6,3 метр.



Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық, Қолды қолға созайық. Бір отырып, бір тұрып, Терең тыныс алайық.



Дескриптор:

ермексазды домалақтау, ширату, созу арқылы мүсін жасай алады.

Shape1


Балалар рельеф тәсілімен мүсін

жасауды, батырды және оның қару- жарағын сомдаудың қыр-сырын үйренеді.


Жұмысқа қажетті құрал- жабдықтар: ақшыл, көк, қара түсті ермексаз, кескіш, қатырма қағаз.

Соңы

Ширату сұрақтары:

  • Өзің тұратын қалада не елді мекенде қандай ескерткіштер бар?

  • Қазақ батырларының ескерткіштері бар ма?

Оқушылар жасаған бедерлі мүсіндері туралы айтып береді.

Жарайсыңдар!


Кері байланыс

Оқушылардың жасаған жұмыстарын қорытынды бағалау.

Рефлексия

Сабақта мен ... жұмыс істедім, өйткені ... .

Мен идеяны ұсындым.



Бұл әдіс арқылы бала




Мен мақсатқа жеттім, өйткені ... .

Сабақ мен үшін болды.

Менің көңіл күйім ... .

өз іс-әрекетіне талдау жасап, өзін-өзі

бағалайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
232
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі