Мен ертегі оқимын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен ертегі оқимын

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ертегінің мағынасын түсіндіру ертегінің басты кейіпкерді анықтауды үйрету өз сөзімен айтуға машықтандыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

қу ісінің меңгерушісі:




Күні:20/02

Сынып: 0 Б В

Мұғалім:Бердалиева Г.Р.

Сабақтың тақырыбы

Мен ертегі оқимын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушыларға ертегінің мағынасын түсіндіру

ертегінің басты кейіпкерді анықтауды үйрету

өз сөзімен айтуға машықтандыру.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: ертегіні тамашалайды, басты кейіпкерді анықтайды

Көбі: ертегі бойынша сұрақтарға жауап береді

Кейбірі: .өз сөзімен қысқаша айтып береді

Жетістік критерийлері

тыңдау- кру материалын түсінеді

сұрақтарға жауап береді

негізгі ойды анықтайды

Құндылықтарды дарыту

Қазақстанның тәуелсіздігі мен Астанасы

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

Модульдердің сабақта

қолдануы

  • Акт – ны қолдану.

  • Сыни-турғыдан ойлауды үйрету.

  • Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану.

Тілдік құзыреттілік

ертегі, кейіпкер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут




Амандасу, түгендеу.

Әнүранды орындаймыз.

Тіл дамыту сұрақтары:

Біз қай мемлекетте тұрамыз?

Біздің елбасымыз кім?

Мемлекеттік рәміздерді ата

Мемлекеттік тіл қай тіл?

Жарайсындар балалар енді сабағымызды бастайық



Шаттық шебері












Сабақтың ортасы

8 минут




Алдымен мына видеороликті тамашалаңыздар.

«Маймақ қаз» ертегісін тамашалаймыз.



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут



«Аю отыр партада»


Сергіту сәтіне арналған видео

Аяқталуы

6 минут





Қызықты тапсырма

5 минут




Ал балалар біз не тамашаладық? Ертегі

Басты кейіпкер кім екен?

Маймақ қаз не істеді?

не үшін ол ренжіді?

қайда барды?

ең соңында қаздар қайда ұшып кетті?

олар қашан оралады екен?

Ал бізге көктемде құстар оралады ма?







Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау.



Бас бармақтар

Үйге тапсырма

қайталау


Бағалау

мадақтау





Оқу ісінің меңгерушісі:




Күні:22/02

Сынып: 0 Б В

Мұғалім:Бердалиева Г.Р.

Сабақтың тақырыбы

Мен ертегі білемін

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушыларға ертегінің мағынасын түсіндіру

ертегінің басты кейіпкерді анықтауды үйрету

өз сөзімен айтуға машықтандыру.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: ертегіні тамашалайды, басты кейіпкерді анықтайды

Көбі: ертегі бойынша сұрақтарға жауап береді

Кейбірі: .өз сөзімен қысқаша айтып береді

Жетістік критерийлері

тыңдау- кру материалын түсінеді

сұрақтарға жауап береді

негізгі ойды анықтайды

Құндылықтарды дарыту

Қазақстанның тәуелсіздігі мен Астанасы

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

Модульдердің сабақта

қолдануы

  • Акт – ны қолдану.

  • Сыни-турғыдан ойлауды үйрету.

  • Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану.

Тілдік құзыреттілік

ертегі, кейіпкер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут




Амандасу, түгендеу.

Әнүранды орындаймыз.

Тіл дамыту сұрақтары:

Біз қай мемлекетте тұрамыз?

Біздің елбасымыз кім?

Мемлекеттік рәміздерді ата

Мемлекеттік тіл қай тіл?

Жарайсындар балалар енді сабағымызды бастайық



Шаттық шебері












Сабақтың ортасы

8 минут




Алдымен мына видеороликті тамашалаңыздар.

«Алдар көсе» ертегісін тамашалаймыз.



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут



«Аю отыр партада»

Сергіту сәтіне арналған видео

Аяқталуы

6 минут







Қызықты тапсырма

5 минут




Ал балалар біз не тамашаладық? Ертегі

Басты кейіпкер кім екен?

Алдар көсе не істеді?

Бай не үшін ол ренжіді?

қайда барды?

ең соңында не болды ?

Ал сендерге ертегі ұнады ма?



Кім ертегі біледі?Кім ертегі айтып бере алады?







Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау.



Бас бармақтар

Үйге тапсырма

қайталау


Бағалау

мадақтау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.05.2024
358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі