Материалдар / «Мен және достарым» түзету дамыту сабағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мен және достарым» түзету дамыту сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланың мектепке бейімделуіне қолдау көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2023
238
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Мен және достарым» түзету дамыту сабағы

         Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игеріп, басқаруға үйрету. Ортада жағымды психологиялық атмосфера қалыптастырып, бір-бірімен жақсы араласуына және тануына мүмкіндік жасау. 

 «Ерекше амандасу ойыны»

Балалар бір-бірлерімен дәстүрден тыс амандасады. Жүргізуші: біз әдетте бір-бірімізбен қалай  амандасамыз? Оқушылар жауап береді. Қолмен, «сәлем» деп. Ал, бүгін біз дәстүрден тыс амандасамыз: бірінші маңдаймен, көзбен, аяқпен оң аяқ сол аяқ, тіземен, иықпен, арқамен.

 «Жағымды танысу» Доптың немесе жұмсақ ойыншықты әр балаларға лақтырып «Есімің кім? деп сұрап», ойыншық кімге түседі сол есімін айтып жүргізушіге қайта лақтырады. Солай кезек кезепен балалар өз есімдерін айтады.

Кім не жақсы көреді? Ойыны

Барлығы орындықтарға отырады. Қазір мен жазулар тізбегін оқимын. Кім сол әрекеттерге «иә» деп жауап берсе сол орнынан тұрады  және жан жағына қарайды, өзі сияқты қанша досы бар екен. Содан соң жылдам отырады.

-         Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын

-         Кім сары түсті жақсы көреді?…

-         Кім өзін батырмын деп есептейді?…

-         Кім ет жегенді жақсы көреді?…

-         Кім айнаға қарағанды жақсы көреді?

-         Кім тентек?

-         Кім сабақ оқығанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.

 «Менің есімім» жаттығуы.

Оқушы өз есімдерін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы Әсел  Ә-демі, С-салмақты, е-ерке, л-лайықты.

«Жеміс салаты» жаттығуы

«Алма, алмұрт, апельсин, өрік, құлпынай» оқушыларға әр қайсысына атау беріп шығамыз. Сосын алма дегенде алмалар орын ауыстырады, алмұрт дегенде алмұрттар орын ауыстырады. Салат дегенде бәрі орын ауыстырады.



Қорытындылау.


Педагог-психолог: Лепесова А.К.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!