Мен және жанұям
(тренинг сабақ)
Серажова Айнагуль Сапаровна
Мен және жанұям (тренинг
сабақ)
Мақсаты: Ата - ана мен баланың арасындағы қарым -
қатынстың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.
Оқушылар мен ата - анасының арасындағы қарым - қатынасты нығайта
түсу. Сондай - ақ, «мектеп - ата - ана», «оқушы – ата - ана»
байланыстарын бір жолға қою.
Күтілетін нәтиже: бала мен ата - ананың арасында
жылылық орнату.
Тренинг жоспары:
1.
Кіріспе сөз.
2.
«Біз біргеміз!» жаттығуы
3.
«Идеалды отбасы» жаттығуы.
4.
«Сіз балаңызды білесіз бе?» жаттығуы.
5.
«Жалғасын тап» ойыны.
6.
Қорытынды.
Барысы:
1. Кіріспе
сөз. Адам өмірінің мәні мен
сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі - баланың ата - анасын
ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен
шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің
ғана емес, ең алдымен, адамшылығының
белгісі.
Бала – ата - ана өмірінің жалғасы. «Баламның
табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін,» деп әлпештеп өсірген
перзенті ауырып не басқа бір қатер төнгенде мойындарына бұршағын
салып, «Өзімді алып, баламды аман қалдыр!» деп құдайға
жалбарынған.
Бала тәрбиесі – қызығы мен қиыншылығы қатар
жүретін күрделі процесс.
Ата
- аналардың жастығы мен бала тәрбиесіндегі тәжірибенің жоқтығы,
болмаса тәрбие жұмыстарында тек қана өз ойлары мен көзқарастарына
ғана жүгінуі немесе қажетті педагогикалық білімдерінің
жетіспеушілігі салдарынан тәрбие процестері көптеген қателіктерге
ұшырап отырады.
Сондықтан да мектеп өміріндегі ата - аналардың
педагогикалық білімін жетілдіру, мәдениетін арттыру, бала
тәрбиесіне белсене араластыру, соның нәтижесінде ата - ананы
баланың алғашқы ұстазына айналдыру мақсатында ұйымдастырылатын
тренинг - сабақтардың маңызы орасан зор.
2. «Біз біргеміз!»
жаттығуы.
Мақсаты: Отбасындағы қарым – қатынасты нығайтуға
өзара түсінушілікте ата - аналар мен балаларға қолдау көмек
көрсету.
«Қолынан танып біл!»
Көздері байлаулы аналары баласын тауып алуы
керек.
Талдау:
1.
Сізге балаңызды табуға не көмектесті?
2.
Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз?
3. «Идеалды отбасы»
жаттығуы.
Жеткіншек жастағы балалар идеалды отбасын қалай
елестетеді? Онда ата - аналар қандай қызмет атқарады?
Жеткіншектердің балаларды «дұрыс» тәрбиелеу, «жақсы» балалар жайлы
түсініктері қандай? Ата - аналардың олардан не күтетінін қалай
түсінеді?
Кіші жеткіншектер идеалды отбасын ата -
аналарының балаларына деген махаббатымен түсіндіреді. Олардың
пікірінше, махаббат дегеніміз баланың қалағанын сатып әперуде,
ештеңеге қарсылық көрсетпеуден тұрады. Ал бала барлық уақытта ата -
анасын тыңдайды, айтқан нәрсенің барлығын істейді. Ата - аналары өз
балаларын ешқашан жазаламайды.
4. «Сіз балаңызды білесіз бе?»
жаттығуы.
Аналар мен балаларға қаламсап пен ақ парақ
беріледі. Сұрақтар қойылады. Сұраққа балалар өздері туралы жауап
берсе, ал аналары баласы туралы жауап жазады. Содан соң ана мен
баланың жауаптары салыстырылады. Екеуінің жауабы қаншалықты сәйкес
келсе, анасы баласы туралы соншалықты білетіндігі
анықталады.
Сұрақтар:
1.
Балаңыздың аты - жөні...
2.
Балаңыздың ең жақын досы...
3.
Сүйікті пәні...
4.
Сүйіп тыңдайтын әні...
5.
Сүйікті тағамы...
6.
Жақсы көретін түсі...
7.
Көзінің түсі...
8.
Аяқ киімінің өлшемі...
9.
Шаршағанда не ашуланғанда демалатын орны...
10.
Жақсы көретін мұғалімі...
5. «Жалғасын тап» ойыны.
Ойын барысында 4 сөз беріледі: «Ана», «Бала»,
«Асығу» және «Дана». Осы сөздері қолдана отырып өлең шумағын
құрастырамыз.
Талдау: өлең шумағын бір - бірден оқып
талдайды.
6.
Қорытынды: Мәселен, мен былай құрастырдым:
Бас
иеді барлық адам – АНАҒА,
Жақсылықты ол тілейді – БАЛАҒА.
Мақсатына жеткізуге АСЫҒЫП,
Өз
баласын теңейді ол – ДАНАҒА. – деп бүгінгі «Мен және жанұям» атты
тренинг - сабағымызды аяқтаймыз, келесі кездескенше сау
болыңыздар!